Gelukkig heeft meneer Maes hele goeie longen.quote:
Dan ben je een gelukkig mens.quote:
Dat was ik al en nu nog gelukkigerderquote:
Hij heeft dus brandende was uitgeblazen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig heeft meneer Maes hele goeie longen.
@Cat ik weet niet meer waar ik ze gekocht heb
Deze kuipjes zijn ook veel kleiner dan bijvoorbeeld de lichtjes van de Hema oid. Ik gooi ze maar weg denk ik. Het stinkt hier nu een beetje.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft dus brandende was uitgeblazen?![]()
Ik heb het twee keer meegemaakt: beide keren met Xenos lichtjes. Een keer was het bij mij thuis, opeens kwam er wel erg veel licht vanaf de tafel, pan er overheen gezet en klaar.
Tweede keer was ik bij een vriendin toen ik opeens zag dat de onderkant van haar kastplank zo zwart werd.... natte handdoek was toen erg fijn.
En allebei de lichtjes gekocht bij de Xenos. Dat doen we dus niet meer, die wordne blijkbaar zo warm dat niet alleen de lont, maar ook de was in de hens kan vliegen als je een beetje een krappe houder hebt.
Ik neem ze op en kijk ze achterelkaar. Lang leve Ziggoquote:
Ik heb hem ook net opgezet!quote:
Heb die van gisteren gemist, maar lijkt me 3 geweldige shows aan de voorstukjes te zienquote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik neem ze op en kijk ze achterelkaar. Lang leve Ziggo
Oh dan kom je die nog een keer bij mij kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb die van gisteren gemist, maar lijkt me 3 geweldige shows aan de voorstukjes te zien
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb ze gewoon online gekeken
Nou!quote:
Jup die is gevondenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Multi, weet jij of dat vermiste SOS hondje alweer terecht is?
quote:Zojuist werd ik gebeld door een heel opgeluchte Lily, die op weg naar huis is met Mariquita in de bench in de auto.
Ik weet nog niet alle details , maar het is ongeveer zo gegaan: Vanochtend zijn ze om ongeveer 11 uur begonnen met de zoektocht en en kwartier later hadden ze haar.
Lily en Monique (één van onze opvanggezinnen) zagen haar liggen in de bosjes bij een plateau van een parkeergarage.
Met behulp van anderen hebben ze twee hekken versleept om de doorgang te blokkeren en toen hebben ze haar, als het ware, ingesloten.
Ze droeg ondertussen de halsband en riem niet meer, dus dat was lastiger pakken. Lily heeft haar jas over Mariquita heengegooid en is er toen min of meer op gaan liggen totdat ze kalmer werd (ze beet flink van zich af en liet haar plas en poep lopen).
Met een riem is ze op meerdere plekken vastgebonden (bekje, poten en om buik) en iemand heeft een bench gehaald waar ze meteen is ingezet.
Volgens lily is ze momenteel rustig.
Ochquote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is ze, weer veilig..
[ http://img213.imageshack.us/img213/9452/mariquitabijlily.jpg (copy/paste deze link) ]
Doei Maessiequote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Maes het volgende:
We gaan met de hondjesVeel plezier nog
Kunnen we daarna verder janken om onze vanvoornaarachtervanlinksnaarrehechts op de trouwfilmquote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik schiet steeds een beetje vol bij Oprah... Misschien een keer een jankmeet doen bij Maes
Ach gos..quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is ze, weer veilig..
[ http://img213.imageshack.us/img213/9452/mariquitabijlily.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef senesta het volgende:
Pff, ik vond op zedge een geluidsclipje van een boze poes...resultaat...drie katten in de krabpaal op de uitkijk
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik schiet steeds een beetje vol bij Oprah... Misschien een keer een jankmeet doen bij Maes
Hehequote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef senesta het volgende:
Pff, ik vond op zedge een geluidsclipje van een boze poes...resultaat...drie katten in de krabpaal op de uitkijk
[ afbeelding ]
Ow, spaar mequote:Op woensdag 23 november 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we daarna verder janken om onze vanvoornaarachtervanlinksnaarrehechts op de trouwfilm
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Ik zat ook al te slikken
Aaaahquote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het idee dat het echt midden in de nacht is![]()
Nog ff wachten op de wasmasjien en dan onder het net verschoonde dekbedje
Da's toch zo klaar?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaah
Ik dacht: ik ga zo lekker naar bed
Maar jouw post herinnert me eraan dat ik de was nog in de droger moet doen
Ja, tis ook al klaarquote:Op donderdag 24 november 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's toch zo klaar?![]()
Kun je daarna lekker op bed en morgen wakker worden met droge was
Huldequote:Op donderdag 24 november 2011 06:38 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Joe en Odie zijn heldenZe hebben met zijn tweetjes een dikke spin vermoord en opgegeten
quote:Schade na serie explosies in Brunssum Nederland • Geschreven door Novum op 24-11-2011 @ 06:46
Bewoners in de Limburgse stad Brunssum zijn woensdagnacht opgeschrikt door een serie explosies. De ontploffingen zorgden voor schade aan woningen en een auto. Niemand raakte gewond, meldt de politie.
De explosies vonden plaats tussen 23.30 en 01.00 uur aan de Ruyterstraat, Wijenweg en de Klingbemden. In de eerste twee straten raakten voordeuren van woningen beschadigd. De derde explosie richtte schade aan een auto en een garagepoort. De politie heeft een onderzoek ingesteld.
Ja, maar volgende keer niet meer zo met je zelfgemaakte vuurwerk stunten he?quote:
Mij? Wanneer is die kaasmarkt eigk? Ik twijfel of ik zo een oliebol haal alvorens ik het gebouw in ga, ik ben toch al 2u te laatquote:Op donderdag 24 november 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar dr is heul geen kaasmarkt vandaag, schimmeltje van me![]()
![]()
![]()
Heb ik nog iets gemist gisteren?
Boooooh Dexter seizoen 6 is vet spannend he![]()
Dat, u2 was ook tyfusduur in 2005. En defqon e.d zitten rond het dubbelequote:Op donderdag 24 november 2011 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is toch heel cheap voor een concert?
Ik ben altijd op vrijdag vrijquote:Op donderdag 24 november 2011 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Kaasmarkt is op vrijdag, maar volgens mij alleen in de zomer
Ik wil godverdomme ook oliebollen dankjewel. Maar het wordt morgen en het hele weekend al genoeg vreten.
Ik moet ook een loopband jonguh, tis hoerig koud!
Nee man,ik ga er hard opquote:
Helden op sokjesquote:Op donderdag 24 november 2011 06:38 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Joe en Odie zijn heldenZe hebben met zijn tweetjes een dikke spin vermoord en opgegeten
Ja, maar het is 3 doors down. Niet echt een hele grote naam, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is toch heel cheap voor een concert?
Mhaw, ook geen kleine naam. Ze hebben best wat hits gehad hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 10:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar het is 3 doors down. Niet echt een hele grote naam, toch?
Ik kan me er maar één herinneren en da's ook nog best lang geleden. Maar ach, ik hoefde er sowieso al niet heenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, ook geen kleine naam. Ze hebben best wat hits gehad hoor
Kryptonite, here without you, not minequote:Op donderdag 24 november 2011 10:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan me er maar één herinneren en da's ook nog best lang geleden. Maar ach, ik hoefde er sowieso al niet heen![]()
Pff, geen zin om te werken vandaag![]()
Nee niet altijd, ligt er maar net wat er staat. Misschien dat het tegenwoordig wel zo is hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat HMH ook gewoon rond de 45 euro zat?
Omdat ik er geen reet aan heb. Leerloopbaan begeleiding, in het fucking 3de jaarquote:Op donderdag 24 november 2011 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Waarom wil je die vakken op donderdag laten vallen Q?
Kan je dan niet beter overleggen of je vrijstelling kan krijgen? Dadelijk ben je klaar en kom je in de problemen omdat je 'niet alle vakken hebt gedaan'.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik er geen reet aan heb. Leerloopbaan begeleiding, in het fucking 3de jaarik heb nog zat belangrijke vakken te doen waar ik die tijd aan kan besteden. Plus dat ik eigenlijk al klaar was en dan had ik het ook nooit gehad en op mijn vorige opleiding hebben we ook een deel llb gehad.
Serieus, ik rond 1 vak af en dan komen ze met een nieuw vak aankakkenen dan willen ze dat ik asap mijn studie afrond
quote:Op donderdag 24 november 2011 06:38 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Dat heb ik net gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter overleggen of je vrijstelling kan krijgen? Dadelijk ben je klaar en kom je in de problemen omdat je 'niet alle vakken hebt gedaan'.
Ik ben geen mind reader jonge.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaanmijn mentor vondt het ook onzinnig, dus ze gaat erachteraan.
Als ze dat hier doen betekent het stiekem dat je je bed uit moet en wat lekkers voor ze moet pakkenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef Croli het volgende:
Ik heb trouwens nog iets ontzettend liefs/schattigs te vertellen;
Vannacht of vanochtend vroeg kwam Izzy weer bij ons in bed liggen zoals wel vakeraltijd. Ik kreeg weer kusjes van haar zoals wel vakeraltijd. Nu ging ze ook met haar pootje heel lief over mn gezicht heen! T leek net alsof ze me aan het aaien was. Ik vonnet wel lief en schattig...![]()
Oef! Gelukkig hier niet! dan blijf ik bezig. Neh Izzy vind het gewoon gezellig om bij ons te liggen, voornamelijk bij mij. en dan is ze zelf ook helemaal in soesel-mood, dus geeft ze kusjesquote:Op donderdag 24 november 2011 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ze dat hier doen betekent het stiekem dat je je bed uit moet en wat lekkers voor ze moet pakken
Heb je wel rontgen ogen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben geen mind reader jonge.
Maar goed dat ze er achteraan gaat
Beetje peper in je reet wil wel helpenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Bwah, ik heb me echt godsgruwelijk liggen verslapen en nou ben ik niet op gang te krijgen
Ik zag hetquote:Op donderdag 24 november 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beetje peper in je reet wil wel helpen
En je hebt een energieke PM
Ja, weekje dicht idd. En straks 3 weken werken en weer een week dicht.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij weer lekker vrij Ing?
![]()
Ik moet eigenlijk nog 15 dagen opmaken dit jaar, maar ik wacht wel tot de lente of zo
Oognipquote:Op donderdag 24 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn lievelingsliedje is op de radio
En bedankt, nu heb ik dat liedje in mn hoofd...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op Last Christmas....
3x raden wat ik die week ga doenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
WTF Oognip?
Oh het glazen huis, ik zou die week best vrij willen hebben, maar das ook weer zo onzinnihg, ik zou echt 24/7 voor de tv hangen
Da's een lekker nummer inderdaadquote:
Een uur??? Jij hebt geen leven. Koop een loopband.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ff een uur lopen en biokaas en honing kopen
Ooh, das een KUT ep.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
Q, ik kijk nu de aflevering van Callie d'r ongeluk en dat ze allemaal zingen
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een uur??? Jij hebt geen leven. Koop een loopband.
Ja Oh-oh welke gek gaat nu een uur lekker buiten met de hondjes lopen als je ook binnen kunt blijven in een muf kantoor op een loopband denk toch eens naquote:Op donderdag 24 november 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een uur??? Jij hebt geen leven. Koop een loopband.
Maar Q volgt veel series, dan is een loopband wel heeeeeeel handigquote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja Oh-oh welke gek gaat nu een uur lekker buiten met de hondjes lopen als je ook binnen kunt blijven in een muf kantoor op een loopband denk toch eens na
Idioot wijf istquote:Op donderdag 24 november 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ik kan er niet bij dat mensen dat willen
Als ik series kijk doe ik alleen maar hangen, iets drinken en eten ,dan ga ik echt niet op een loopband staanquote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Q volgt veel series, dan is een loopband wel heeeeeeel handig
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Knettermegools ja
Anyway, FB is leuk he Q?
Samequote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Als ik series kijk doe ik alleen maar hangen, iets drinken en eten ,dan ga ik echt niet op een loopband staan
Ja he?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Behalve bij Dexter, godverdomme wat is dat zesde seizoen spannend
Dan ben je bijquote:Op donderdag 24 november 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben nu tot en met ep 8 gezien, echt, gruwelijk spannend en wat wordt ie slordig
Jup, de assistente gaat het in haar agenda zetten, als het is gelukt bellen ze me.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef indaha het volgende:
Qwea had je je huisarts nog gebeld voor een snelle afspraak op de pijnpoli?
Nope, 27stequote:Op donderdag 24 november 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Is 9 dr niet ook al?
Ik kreeg ze zaterdag geloof ik, van Pagan en Strega![]()
Fuck me, volgende batch zijn dan gewoon al de laatste 4 weer
Das die met henry?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
Q, was die laatste die zo heel spannend zou zijn S08E06?
Want die heb ik net gekeken en ik vond er niets spannends aanGaat dat wel goed dan?
Seriously?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Oh maar op mijn computer gaat het t/m 6![]()
9 staat in je PM, laatste linkjequote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, ik heb t/m 8 idd.
Maar alleen 9 niet!
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oeh die caramelised pear tea is lekkerrrrrrrrrr
Dat is balen Croli , nog geen zicht op ander werk?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Croli het volgende:
Ik ga weer naar huis, morgen laatste dagje...
Raar idee is datquote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Croli het volgende:
Ik ga weer naar huis, morgen laatste dagje...
Je moet wel ff weten waarom hij doet wat ie doet, maar gedurende de afleveringen zie je vaak genoeg flashbacks van z'n jeugd.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
Is Dexter een serie waar je gewoon ergens binnen kan vallen of is het wel aan te raden bij seizoen 1 te beginnen?
Ik doe nietsquote:
Daarna wordt het wel leuker hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dexter geprobeerd, de eerste 2 afl, t kon me niet boeien
Nou, niet dat ik weetquote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar idee is dat
[..]
Je moet wel ff weten waarom hij doet wat ie doet, maar gedurende de afleveringen zie je vaak genoeg flashbacks van z'n jeugd.
Ik vind het een raar kereltje
[..]
Ik doe niets![]()
Komen morgen je kleertjes binnen?
ik fietste toevallig langs een kringloop daar in de buurt maar dat is m dus nietquote:Op donderdag 24 november 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Uh nee, die kringloop zit in een gewoon pand daar. Vandaag was ie dicht zag ik toevallig. Gisteren heb ik leuke boeken gescoord!
het was veel blauwquote:Op donderdag 24 november 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Oooh wacht, de deur is geloof ik wel blauw, niet de hele gevel hoor![]()
Toen ik tussen de middag langs liep waren ze dicht ivm reparatie van een lekkage, mss was dat inmiddels verholpen
ik had daar zin inquote:Op donderdag 24 november 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar het is heul nog geen toetjestiet
die thee is bij de kruidvat in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 november 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net griotten van een collega, maar nu wil ze mijn lekkere thee
ja voor je collega danquote:Op donderdag 24 november 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh daar mogen geen honden binnen, daar kom ik nooit![]()
Ik kreeg van Non van alles wat, vandaar dus
Oh dat is weer eens wat anders dan kinderhandjes aan de andere kant juistquote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag ontlasting via de vagina gezien en gerokenArme patiënt.
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Het is maar een dun vlies hoor tussen de vagina en anusquote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?
Dat weten ze nog niet, maar er wordt gedacht aan een gaatje in de darm of zo en dan op een of andere manier komt de ontlasting uit het verkeerde gatquote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?
Ohquote:Op donderdag 24 november 2011 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is maar een dun vlies hoor tussen de vagina en anusUitscheuren FTW
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou, weet ik dat ook weer[ afbeelding ]
Nah, dat heeft zoals je leest niks met dit geval te maken. Godzijdank maakt uitscheuren bij je bevalling niet dat je uit het verkeerde gaatje gaat poepen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou, weet ik dat ook weer[ afbeelding ]
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Oh, das wel heel naar jaquote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, maar er wordt gedacht aan een gaatje in de darm of zo en dan op een of andere manier komt de ontlasting uit het verkeerde gatplasbuis en vagina zelf.
Ach ja, ik lees ook wel eens in OUD dus op zich ben ik wel wat gewendquote:Op donderdag 24 november 2011 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, dat heeft zoals je leest niks met dit geval te maken. Godzijdank maakt uitscheuren bij je bevalling niet dat je uit het verkeerde gaatje gaat poepen.
En sorry, na een bevalling ben je alle schaamte wel voorbij helaas dus ik praat er makkelijk over
quote:
Maar je stage is wel leerzaam zo, zelfs voor ons hier want ik had geen idee dat dat konquote:
Haha nou als ik meer weet over hoe en wat dan zal ik het je laten wetenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je stage is wel leerzaam zo, zelfs voor ons hier want ik had geen idee dat dat kon
Ja ik heb dat ook gelezen en het verbaast mij dat er nog kinderen geboren worden als je sommige bevallingsverhalen leest.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh MB heb je dan van de week toevallig in zwangerschap&geboorte gelezen? Daar heb ik iedereen de stuipen op het lijf gejaagd met mijn verhaal over kinderhandjes
Haha ja de verhalen zijn niet malsquote:Op donderdag 24 november 2011 17:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook gelezen en het verbaast mij dat er nog kinderen geboren worden als je sommige bevallingsverhalen leest.
Fijn dat je stage leuk isquote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha nou als ik meer weet over hoe en wat dan zal ik het je laten wetenmaar goed het schijnt vaker voor te komen en wordt dan veroorzaakt door een fistel of zo.
Mijn stage is sowieso supercool
Nee, maar nu doe je hetzelfde met mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh MB heb je dan van de week toevallig in zwangerschap&geboorte gelezen? Daar heb ik iedereen de stuipen op het lijf gejaagd met mijn verhaal over kinderhandjes
Sorryquote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar nu doe je hetzelfde met mij.
Aaaawwwquote:
Nee, gister had ik een late dienst bijvoorbeeld maar voor de rest tot nu toe alleen dagdiensten. Volgende week ook, maar de week erna ook weer avondquote:Op donderdag 24 november 2011 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oognip fijn dat je het cool vindtWerk je alleen overdag?
Doe nog eens die foto danquote:Op donderdag 24 november 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Hihihi over kinderhandjes had ik hier toch ook es een hele mooie?
Thessa dr geboortefoto's waren echt awesome![]()
En het verbaast me niks dat dr ma dr noooooooit meer een wil
Beterschap Rewimoquote:Op donderdag 24 november 2011 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat een rotdag vandaagHeuptechnisch gezien dan en op weg naar huis begon mijn buik mee te doen en dat laatste bevalt me helemaal niet
Ga je naar Parijs? Wat gaaf!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beterschap Rewimo.
Ik ga de computer uitzetten, pizza naar binnen proppen en dan richting Parijs![]()
Fijn weekend allemaal!
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beterschap Rewimo.
Ik ga de computer uitzetten, pizza naar binnen proppen en dan richting Parijs![]()
Fijn weekend allemaal!
Ja, heel leukquote:Op donderdag 24 november 2011 17:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Veel plezier in Parijs DML!
Oognip, heb je zin om morgen samen The Voice te kijken?
Ik zou verstandig zijn als ik met je mee deed, viel net al bijna flauw, maar goed dat ben ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Graag M_M wat voor zooitje hebben ze er nu weer van gemaakt?
Ik ga zo maar naar bed denk ik. Ik ben nog steeds niet fit en dan trek ik morgen de chaos op mijn werk nog een beetje hoop ik.
Ze zijn wel lekker rechtlijnig of niet danquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben al sinds mei bezig om in een reïntegratietraject geplaatst te worden, en ze hebben al 4x hun mening veranderd over of ik nou een herkeuring kreeg of niet. Vorige week was het eindelijk duidelijk: Nee we doen geen herkeuring, je bent toch al 80-100% afgekeurd en we doen zo min mogelijk fysieke keuringen.
Krijg ik vandaag een mail:
"Naar aanleiding van de verzonden trajectplan is er overleg geweest met onze staf-arbeidsdeskundige. Uit het overleg is gekomen dat het toch noodzakelijk is om een herbeoordeling bij SMZ aan te vragen. Dat heb ik bij deze gedaan. Ik zal eerst moeten wachten op de uitslag alvorens ik het traject mag goedkeuren."
Heel fijn, vooral aangezien ik dinsdag een eerste gesprek heb bij een mogelijke werkgever
Beterschapquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Graag M_M wat voor zooitje hebben ze er nu weer van gemaakt?
Ik ga zo maar naar bed denk ik. Ik ben nog steeds niet fit en dan trek ik morgen de chaos op mijn werk nog een beetje hoop ik.
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je één contactpersoon, M_M? Dat zal dan ook wel niet?
Serieus hè ik kan hier zo niet tegen, wees dan in één keer duidelijk ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker rechtlijnig of niet dan.
En wie van die 2 is doorslaggevend? Ik neem aan de arbeidsdeskundige, aangezien de werkcoach haar zaken afhandelt. Ik zou haar nog eens benaderen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)
en 1 werkcoach die als het goed is de meeste zaken voor mijn arbeidsdeskundige afhandelt.
[..]
Ja, maar dat is lastig johquote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)
en 1 werkcoach die als het goed is de meeste zaken voor mijn arbeidsdeskundige afhandelt.
[..]
Serieus hè ik kan hier zo niet tegen, wees dan in één keer duidelijk ofzo
Ik heb de werkcoach maar eens gemaild wat er nu in godsnaam aan de hand is en waarom ze elkaar tegenspreken. Die arbeidsdeskundige is nauwelijks bereikbaar, braaf zeggen dat ze gaat bellen naar mijn reïntegratiebedrijf om te vragen waarom een keuring nodig is (of je kijkt in het trajectplan ofzo) en vervolgens 3 weken later kan je er weer achteraan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wie van die 2 is doorslaggevend? Ik neem aan de arbeidsdeskundige, aangezien de werkcoach haar zaken afhandelt. Ik zou haar nog eens benaderen.
Echt hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lastig joh. Overheidsinstanties, echt waar, nu snap ik ook waarom Nederland flink moet bezuinigen, met dat constante gestuur van het hek naar de dam
.
En juist in die groep valt nog wat te halen qua inkomsten voor de overheid. Ik ken genoeg Wajongers die heel graag aan het werk willen en kunnen, maar die gewoon door de lompe machine tegen worden gehouden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb de werkcoach maar eens gemaild wat er nu in godsnaam aan de hand is en waarom ze elkaar tegenspreken. Die arbeidsdeskundige is nauwelijks bereikbaar, braaf zeggen dat ze gaat bellen naar mijn reïntegratiebedrijf om te vragen waarom een keuring nodig is (of je kijkt in het trajectplan ofzo) en vervolgens 3 weken later kan je er weer achteraan.
[..]
Echt hè
En dan willen ze dus bij mensen die voor 2010 in de Wajong zaten geen keuringen meer doen, die hoeven dus kennelijk niet meer aan het werk. En dan vind je het gek dat er mensen denken dat Wajongers lui zijn, het duurt verdomme meer dan een half jaar voordat ze het met elkaar eens zijn
Precies. Ik wil ook van die bank af, en niet vanwege het geld, want op het moment dat ik aan het werk ga word ik gekort op mijn uitkering, maar ik wil gewoon deelnemen aan de maatschappij en nuttig bezig zijn!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En juist in die groep valt nog wat te halen qua inkomsten voor de overheid. Ik ken genoeg Wajongers die heel graag aan het werk willen en kunnen, maar die gewoon door de lompe machine tegen worden gehouden.
Oh, dat kan ik welquote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook niet; maar ik zeg maar zo.....altijd blijven lachen
Waarom zo evil?quote:
Oh, ik vind die smilies eng.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's sekseh, niet evil
Tonguhhhh jonguhhhhhhhhhhhhh!
Dat was wel het laatste wat in me op kwam toen ik het zagquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat, echt? Oepsquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Sow, da´s nog eens een nachtvorst!quote:
Wat bloedirritant, zegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben al sinds mei bezig om in een reïntegratietraject geplaatst te worden, en ze hebben al 4x hun mening veranderd over of ik nou een herkeuring kreeg of niet. Vorige week was het eindelijk duidelijk: Nee we doen geen herkeuring, je bent toch al 80-100% afgekeurd en we doen zo min mogelijk fysieke keuringen.
Krijg ik vandaag een mail:
"Naar aanleiding van de verzonden trajectplan is er overleg geweest met onze staf-arbeidsdeskundige. Uit het overleg is gekomen dat het toch noodzakelijk is om een herbeoordeling bij SMZ aan te vragen. Dat heb ik bij deze gedaan. Ik zal eerst moeten wachten op de uitslag alvorens ik het traject mag goedkeuren."
Heel fijn, vooral aangezien ik dinsdag een eerste gesprek heb bij een mogelijke werkgever
Is best es lekker en morgen vast weer overquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnigEn om niks voor een keer!
Ik weet het echt niet
Oh dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnigEn om niks voor een keer!
Ik weet het echt niet
True maar ik vind het stom dat ik "zomaar" chagrijnig benquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is best es lekker en morgen vast weer over
Ja kom maar opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens hoor
Moeten we je even kietelen?
Moet ik het wel hebben zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Tombo, jouw voordeel is dat je jezelf ongegeneerd kunt volproppen met comfort food, je kunt het hebben zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |