Oh dat is weer eens wat anders dan kinderhandjes aan de andere kant juistquote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag ontlasting via de vagina gezien en gerokenArme patiënt.
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Het is maar een dun vlies hoor tussen de vagina en anusquote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?
Dat weten ze nog niet, maar er wordt gedacht aan een gaatje in de darm of zo en dan op een of andere manier komt de ontlasting uit het verkeerde gatquote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?
Ohquote:Op donderdag 24 november 2011 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is maar een dun vlies hoor tussen de vagina en anusUitscheuren FTW
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou, weet ik dat ook weer[ afbeelding ]
Nah, dat heeft zoals je leest niks met dit geval te maken. Godzijdank maakt uitscheuren bij je bevalling niet dat je uit het verkeerde gaatje gaat poepen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou, weet ik dat ook weer[ afbeelding ]
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Oh, das wel heel naar jaquote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, maar er wordt gedacht aan een gaatje in de darm of zo en dan op een of andere manier komt de ontlasting uit het verkeerde gatplasbuis en vagina zelf.
Ach ja, ik lees ook wel eens in OUD dus op zich ben ik wel wat gewendquote:Op donderdag 24 november 2011 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, dat heeft zoals je leest niks met dit geval te maken. Godzijdank maakt uitscheuren bij je bevalling niet dat je uit het verkeerde gaatje gaat poepen.
En sorry, na een bevalling ben je alle schaamte wel voorbij helaas dus ik praat er makkelijk over
quote:
Maar je stage is wel leerzaam zo, zelfs voor ons hier want ik had geen idee dat dat konquote:
Haha nou als ik meer weet over hoe en wat dan zal ik het je laten wetenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je stage is wel leerzaam zo, zelfs voor ons hier want ik had geen idee dat dat kon
Ja ik heb dat ook gelezen en het verbaast mij dat er nog kinderen geboren worden als je sommige bevallingsverhalen leest.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh MB heb je dan van de week toevallig in zwangerschap&geboorte gelezen? Daar heb ik iedereen de stuipen op het lijf gejaagd met mijn verhaal over kinderhandjes
Haha ja de verhalen zijn niet malsquote:Op donderdag 24 november 2011 17:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook gelezen en het verbaast mij dat er nog kinderen geboren worden als je sommige bevallingsverhalen leest.
Fijn dat je stage leuk isquote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha nou als ik meer weet over hoe en wat dan zal ik het je laten wetenmaar goed het schijnt vaker voor te komen en wordt dan veroorzaakt door een fistel of zo.
Mijn stage is sowieso supercool
Nee, maar nu doe je hetzelfde met mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh MB heb je dan van de week toevallig in zwangerschap&geboorte gelezen? Daar heb ik iedereen de stuipen op het lijf gejaagd met mijn verhaal over kinderhandjes
Sorryquote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar nu doe je hetzelfde met mij.
Aaaawwwquote:
Nee, gister had ik een late dienst bijvoorbeeld maar voor de rest tot nu toe alleen dagdiensten. Volgende week ook, maar de week erna ook weer avondquote:Op donderdag 24 november 2011 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oognip fijn dat je het cool vindtWerk je alleen overdag?
Doe nog eens die foto danquote:Op donderdag 24 november 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Hihihi over kinderhandjes had ik hier toch ook es een hele mooie?
Thessa dr geboortefoto's waren echt awesome![]()
En het verbaast me niks dat dr ma dr noooooooit meer een wil
Beterschap Rewimoquote:Op donderdag 24 november 2011 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat een rotdag vandaagHeuptechnisch gezien dan en op weg naar huis begon mijn buik mee te doen en dat laatste bevalt me helemaal niet
Ga je naar Parijs? Wat gaaf!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beterschap Rewimo.
Ik ga de computer uitzetten, pizza naar binnen proppen en dan richting Parijs![]()
Fijn weekend allemaal!
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beterschap Rewimo.
Ik ga de computer uitzetten, pizza naar binnen proppen en dan richting Parijs![]()
Fijn weekend allemaal!
Ja, heel leukquote:Op donderdag 24 november 2011 17:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Veel plezier in Parijs DML!
Oognip, heb je zin om morgen samen The Voice te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |