9 staat in je PM, laatste linkjequote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, ik heb t/m 8 idd.
Maar alleen 9 niet!
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oeh die caramelised pear tea is lekkerrrrrrrrrr
Dat is balen Croli , nog geen zicht op ander werk?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Croli het volgende:
Ik ga weer naar huis, morgen laatste dagje...
Raar idee is datquote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Croli het volgende:
Ik ga weer naar huis, morgen laatste dagje...
Je moet wel ff weten waarom hij doet wat ie doet, maar gedurende de afleveringen zie je vaak genoeg flashbacks van z'n jeugd.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
Is Dexter een serie waar je gewoon ergens binnen kan vallen of is het wel aan te raden bij seizoen 1 te beginnen?
Ik doe nietsquote:
Daarna wordt het wel leuker hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dexter geprobeerd, de eerste 2 afl, t kon me niet boeien
Nou, niet dat ik weetquote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar idee is dat
[..]
Je moet wel ff weten waarom hij doet wat ie doet, maar gedurende de afleveringen zie je vaak genoeg flashbacks van z'n jeugd.
Ik vind het een raar kereltje
[..]
Ik doe niets![]()
Komen morgen je kleertjes binnen?
ik fietste toevallig langs een kringloop daar in de buurt maar dat is m dus nietquote:Op donderdag 24 november 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Uh nee, die kringloop zit in een gewoon pand daar. Vandaag was ie dicht zag ik toevallig. Gisteren heb ik leuke boeken gescoord!
het was veel blauwquote:Op donderdag 24 november 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Oooh wacht, de deur is geloof ik wel blauw, niet de hele gevel hoor![]()
Toen ik tussen de middag langs liep waren ze dicht ivm reparatie van een lekkage, mss was dat inmiddels verholpen
ik had daar zin inquote:Op donderdag 24 november 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar het is heul nog geen toetjestiet
die thee is bij de kruidvat in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 november 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net griotten van een collega, maar nu wil ze mijn lekkere thee
ja voor je collega danquote:Op donderdag 24 november 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh daar mogen geen honden binnen, daar kom ik nooit![]()
Ik kreeg van Non van alles wat, vandaar dus
Oh dat is weer eens wat anders dan kinderhandjes aan de andere kant juistquote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag ontlasting via de vagina gezien en gerokenArme patiënt.
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Het is maar een dun vlies hoor tussen de vagina en anusquote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?
Dat weten ze nog niet, maar er wordt gedacht aan een gaatje in de darm of zo en dan op een of andere manier komt de ontlasting uit het verkeerde gatquote:Op donderdag 24 november 2011 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet weten, maar hoe kan dat?
Ohquote:Op donderdag 24 november 2011 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is maar een dun vlies hoor tussen de vagina en anusUitscheuren FTW
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou, weet ik dat ook weer[ afbeelding ]
Nah, dat heeft zoals je leest niks met dit geval te maken. Godzijdank maakt uitscheuren bij je bevalling niet dat je uit het verkeerde gaatje gaat poepen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou, weet ik dat ook weer[ afbeelding ]
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Oh, das wel heel naar jaquote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, maar er wordt gedacht aan een gaatje in de darm of zo en dan op een of andere manier komt de ontlasting uit het verkeerde gatplasbuis en vagina zelf.
Ach ja, ik lees ook wel eens in OUD dus op zich ben ik wel wat gewendquote:Op donderdag 24 november 2011 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, dat heeft zoals je leest niks met dit geval te maken. Godzijdank maakt uitscheuren bij je bevalling niet dat je uit het verkeerde gaatje gaat poepen.
En sorry, na een bevalling ben je alle schaamte wel voorbij helaas dus ik praat er makkelijk over
quote:
Maar je stage is wel leerzaam zo, zelfs voor ons hier want ik had geen idee dat dat konquote:
Haha nou als ik meer weet over hoe en wat dan zal ik het je laten wetenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je stage is wel leerzaam zo, zelfs voor ons hier want ik had geen idee dat dat kon
Ja ik heb dat ook gelezen en het verbaast mij dat er nog kinderen geboren worden als je sommige bevallingsverhalen leest.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh MB heb je dan van de week toevallig in zwangerschap&geboorte gelezen? Daar heb ik iedereen de stuipen op het lijf gejaagd met mijn verhaal over kinderhandjes
Haha ja de verhalen zijn niet malsquote:Op donderdag 24 november 2011 17:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook gelezen en het verbaast mij dat er nog kinderen geboren worden als je sommige bevallingsverhalen leest.
Fijn dat je stage leuk isquote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha nou als ik meer weet over hoe en wat dan zal ik het je laten wetenmaar goed het schijnt vaker voor te komen en wordt dan veroorzaakt door een fistel of zo.
Mijn stage is sowieso supercool
Nee, maar nu doe je hetzelfde met mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh MB heb je dan van de week toevallig in zwangerschap&geboorte gelezen? Daar heb ik iedereen de stuipen op het lijf gejaagd met mijn verhaal over kinderhandjes
Sorryquote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar nu doe je hetzelfde met mij.
Aaaawwwquote:
Nee, gister had ik een late dienst bijvoorbeeld maar voor de rest tot nu toe alleen dagdiensten. Volgende week ook, maar de week erna ook weer avondquote:Op donderdag 24 november 2011 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oognip fijn dat je het cool vindtWerk je alleen overdag?
Doe nog eens die foto danquote:Op donderdag 24 november 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Hihihi over kinderhandjes had ik hier toch ook es een hele mooie?
Thessa dr geboortefoto's waren echt awesome![]()
En het verbaast me niks dat dr ma dr noooooooit meer een wil
Beterschap Rewimoquote:Op donderdag 24 november 2011 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat een rotdag vandaagHeuptechnisch gezien dan en op weg naar huis begon mijn buik mee te doen en dat laatste bevalt me helemaal niet
Ga je naar Parijs? Wat gaaf!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beterschap Rewimo.
Ik ga de computer uitzetten, pizza naar binnen proppen en dan richting Parijs![]()
Fijn weekend allemaal!
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beterschap Rewimo.
Ik ga de computer uitzetten, pizza naar binnen proppen en dan richting Parijs![]()
Fijn weekend allemaal!
Ja, heel leukquote:Op donderdag 24 november 2011 17:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Veel plezier in Parijs DML!
Oognip, heb je zin om morgen samen The Voice te kijken?
Ik zou verstandig zijn als ik met je mee deed, viel net al bijna flauw, maar goed dat ben ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Graag M_M wat voor zooitje hebben ze er nu weer van gemaakt?
Ik ga zo maar naar bed denk ik. Ik ben nog steeds niet fit en dan trek ik morgen de chaos op mijn werk nog een beetje hoop ik.
Ze zijn wel lekker rechtlijnig of niet danquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben al sinds mei bezig om in een reïntegratietraject geplaatst te worden, en ze hebben al 4x hun mening veranderd over of ik nou een herkeuring kreeg of niet. Vorige week was het eindelijk duidelijk: Nee we doen geen herkeuring, je bent toch al 80-100% afgekeurd en we doen zo min mogelijk fysieke keuringen.
Krijg ik vandaag een mail:
"Naar aanleiding van de verzonden trajectplan is er overleg geweest met onze staf-arbeidsdeskundige. Uit het overleg is gekomen dat het toch noodzakelijk is om een herbeoordeling bij SMZ aan te vragen. Dat heb ik bij deze gedaan. Ik zal eerst moeten wachten op de uitslag alvorens ik het traject mag goedkeuren."
Heel fijn, vooral aangezien ik dinsdag een eerste gesprek heb bij een mogelijke werkgever
Beterschapquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Graag M_M wat voor zooitje hebben ze er nu weer van gemaakt?
Ik ga zo maar naar bed denk ik. Ik ben nog steeds niet fit en dan trek ik morgen de chaos op mijn werk nog een beetje hoop ik.
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je één contactpersoon, M_M? Dat zal dan ook wel niet?
Serieus hè ik kan hier zo niet tegen, wees dan in één keer duidelijk ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker rechtlijnig of niet dan.
En wie van die 2 is doorslaggevend? Ik neem aan de arbeidsdeskundige, aangezien de werkcoach haar zaken afhandelt. Ik zou haar nog eens benaderen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)
en 1 werkcoach die als het goed is de meeste zaken voor mijn arbeidsdeskundige afhandelt.
[..]
Ja, maar dat is lastig johquote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)
en 1 werkcoach die als het goed is de meeste zaken voor mijn arbeidsdeskundige afhandelt.
[..]
Serieus hè ik kan hier zo niet tegen, wees dan in één keer duidelijk ofzo
Ik heb de werkcoach maar eens gemaild wat er nu in godsnaam aan de hand is en waarom ze elkaar tegenspreken. Die arbeidsdeskundige is nauwelijks bereikbaar, braaf zeggen dat ze gaat bellen naar mijn reïntegratiebedrijf om te vragen waarom een keuring nodig is (of je kijkt in het trajectplan ofzo) en vervolgens 3 weken later kan je er weer achteraan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wie van die 2 is doorslaggevend? Ik neem aan de arbeidsdeskundige, aangezien de werkcoach haar zaken afhandelt. Ik zou haar nog eens benaderen.
Echt hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lastig joh. Overheidsinstanties, echt waar, nu snap ik ook waarom Nederland flink moet bezuinigen, met dat constante gestuur van het hek naar de dam
.
En juist in die groep valt nog wat te halen qua inkomsten voor de overheid. Ik ken genoeg Wajongers die heel graag aan het werk willen en kunnen, maar die gewoon door de lompe machine tegen worden gehouden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb de werkcoach maar eens gemaild wat er nu in godsnaam aan de hand is en waarom ze elkaar tegenspreken. Die arbeidsdeskundige is nauwelijks bereikbaar, braaf zeggen dat ze gaat bellen naar mijn reïntegratiebedrijf om te vragen waarom een keuring nodig is (of je kijkt in het trajectplan ofzo) en vervolgens 3 weken later kan je er weer achteraan.
[..]
Echt hè
En dan willen ze dus bij mensen die voor 2010 in de Wajong zaten geen keuringen meer doen, die hoeven dus kennelijk niet meer aan het werk. En dan vind je het gek dat er mensen denken dat Wajongers lui zijn, het duurt verdomme meer dan een half jaar voordat ze het met elkaar eens zijn
Precies. Ik wil ook van die bank af, en niet vanwege het geld, want op het moment dat ik aan het werk ga word ik gekort op mijn uitkering, maar ik wil gewoon deelnemen aan de maatschappij en nuttig bezig zijn!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En juist in die groep valt nog wat te halen qua inkomsten voor de overheid. Ik ken genoeg Wajongers die heel graag aan het werk willen en kunnen, maar die gewoon door de lompe machine tegen worden gehouden.
Oh, dat kan ik welquote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook niet; maar ik zeg maar zo.....altijd blijven lachen
Waarom zo evil?quote:
Oh, ik vind die smilies eng.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's sekseh, niet evil
Tonguhhhh jonguhhhhhhhhhhhhh!
Dat was wel het laatste wat in me op kwam toen ik het zagquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat, echt? Oepsquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Sow, da´s nog eens een nachtvorst!quote:
Wat bloedirritant, zegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben al sinds mei bezig om in een reïntegratietraject geplaatst te worden, en ze hebben al 4x hun mening veranderd over of ik nou een herkeuring kreeg of niet. Vorige week was het eindelijk duidelijk: Nee we doen geen herkeuring, je bent toch al 80-100% afgekeurd en we doen zo min mogelijk fysieke keuringen.
Krijg ik vandaag een mail:
"Naar aanleiding van de verzonden trajectplan is er overleg geweest met onze staf-arbeidsdeskundige. Uit het overleg is gekomen dat het toch noodzakelijk is om een herbeoordeling bij SMZ aan te vragen. Dat heb ik bij deze gedaan. Ik zal eerst moeten wachten op de uitslag alvorens ik het traject mag goedkeuren."
Heel fijn, vooral aangezien ik dinsdag een eerste gesprek heb bij een mogelijke werkgever
Is best es lekker en morgen vast weer overquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnigEn om niks voor een keer!
Ik weet het echt niet
Oh dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnigEn om niks voor een keer!
Ik weet het echt niet
True maar ik vind het stom dat ik "zomaar" chagrijnig benquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is best es lekker en morgen vast weer over
Ja kom maar opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens hoor
Moeten we je even kietelen?
Moet ik het wel hebben zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Tombo, jouw voordeel is dat je jezelf ongegeneerd kunt volproppen met comfort food, je kunt het hebben zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |