Gelukkig heeft meneer Maes hele goeie longen.quote:
Dan ben je een gelukkig mens.quote:
Dat was ik al en nu nog gelukkigerderquote:
Hij heeft dus brandende was uitgeblazen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig heeft meneer Maes hele goeie longen.
@Cat ik weet niet meer waar ik ze gekocht heb
Deze kuipjes zijn ook veel kleiner dan bijvoorbeeld de lichtjes van de Hema oid. Ik gooi ze maar weg denk ik. Het stinkt hier nu een beetje.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft dus brandende was uitgeblazen?![]()
Ik heb het twee keer meegemaakt: beide keren met Xenos lichtjes. Een keer was het bij mij thuis, opeens kwam er wel erg veel licht vanaf de tafel, pan er overheen gezet en klaar.
Tweede keer was ik bij een vriendin toen ik opeens zag dat de onderkant van haar kastplank zo zwart werd.... natte handdoek was toen erg fijn.
En allebei de lichtjes gekocht bij de Xenos. Dat doen we dus niet meer, die wordne blijkbaar zo warm dat niet alleen de lont, maar ook de was in de hens kan vliegen als je een beetje een krappe houder hebt.
Ik neem ze op en kijk ze achterelkaar. Lang leve Ziggoquote:
Ik heb hem ook net opgezet!quote:
Heb die van gisteren gemist, maar lijkt me 3 geweldige shows aan de voorstukjes te zienquote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik neem ze op en kijk ze achterelkaar. Lang leve Ziggo
Oh dan kom je die nog een keer bij mij kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb die van gisteren gemist, maar lijkt me 3 geweldige shows aan de voorstukjes te zien
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb ze gewoon online gekeken
Nou!quote:
Jup die is gevondenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Multi, weet jij of dat vermiste SOS hondje alweer terecht is?
quote:Zojuist werd ik gebeld door een heel opgeluchte Lily, die op weg naar huis is met Mariquita in de bench in de auto.
Ik weet nog niet alle details , maar het is ongeveer zo gegaan: Vanochtend zijn ze om ongeveer 11 uur begonnen met de zoektocht en en kwartier later hadden ze haar.
Lily en Monique (één van onze opvanggezinnen) zagen haar liggen in de bosjes bij een plateau van een parkeergarage.
Met behulp van anderen hebben ze twee hekken versleept om de doorgang te blokkeren en toen hebben ze haar, als het ware, ingesloten.
Ze droeg ondertussen de halsband en riem niet meer, dus dat was lastiger pakken. Lily heeft haar jas over Mariquita heengegooid en is er toen min of meer op gaan liggen totdat ze kalmer werd (ze beet flink van zich af en liet haar plas en poep lopen).
Met een riem is ze op meerdere plekken vastgebonden (bekje, poten en om buik) en iemand heeft een bench gehaald waar ze meteen is ingezet.
Volgens lily is ze momenteel rustig.
Ochquote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is ze, weer veilig..
[ http://img213.imageshack.us/img213/9452/mariquitabijlily.jpg (copy/paste deze link) ]
Doei Maessiequote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Maes het volgende:
We gaan met de hondjesVeel plezier nog
Kunnen we daarna verder janken om onze vanvoornaarachtervanlinksnaarrehechts op de trouwfilmquote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik schiet steeds een beetje vol bij Oprah... Misschien een keer een jankmeet doen bij Maes
Ach gos..quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is ze, weer veilig..
[ http://img213.imageshack.us/img213/9452/mariquitabijlily.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef senesta het volgende:
Pff, ik vond op zedge een geluidsclipje van een boze poes...resultaat...drie katten in de krabpaal op de uitkijk
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik schiet steeds een beetje vol bij Oprah... Misschien een keer een jankmeet doen bij Maes
Hehequote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef senesta het volgende:
Pff, ik vond op zedge een geluidsclipje van een boze poes...resultaat...drie katten in de krabpaal op de uitkijk
[ afbeelding ]
Ow, spaar mequote:Op woensdag 23 november 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we daarna verder janken om onze vanvoornaarachtervanlinksnaarrehechts op de trouwfilm
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Ik zat ook al te slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |