Oef! Gelukkig hier niet! dan blijf ik bezig. Neh Izzy vind het gewoon gezellig om bij ons te liggen, voornamelijk bij mij. en dan is ze zelf ook helemaal in soesel-mood, dus geeft ze kusjesquote:Op donderdag 24 november 2011 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ze dat hier doen betekent het stiekem dat je je bed uit moet en wat lekkers voor ze moet pakken
Heb je wel rontgen ogen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben geen mind reader jonge.
Maar goed dat ze er achteraan gaat
Beetje peper in je reet wil wel helpenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Bwah, ik heb me echt godsgruwelijk liggen verslapen en nou ben ik niet op gang te krijgen
Ik zag hetquote:Op donderdag 24 november 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beetje peper in je reet wil wel helpen
En je hebt een energieke PM
Ja, weekje dicht idd. En straks 3 weken werken en weer een week dicht.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij weer lekker vrij Ing?
![]()
Ik moet eigenlijk nog 15 dagen opmaken dit jaar, maar ik wacht wel tot de lente of zo
Oognipquote:Op donderdag 24 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn lievelingsliedje is op de radio
En bedankt, nu heb ik dat liedje in mn hoofd...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op Last Christmas....
3x raden wat ik die week ga doenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
WTF Oognip?
Oh het glazen huis, ik zou die week best vrij willen hebben, maar das ook weer zo onzinnihg, ik zou echt 24/7 voor de tv hangen
Da's een lekker nummer inderdaadquote:
Een uur??? Jij hebt geen leven. Koop een loopband.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ff een uur lopen en biokaas en honing kopen
Ooh, das een KUT ep.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
Q, ik kijk nu de aflevering van Callie d'r ongeluk en dat ze allemaal zingen
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een uur??? Jij hebt geen leven. Koop een loopband.
Ja Oh-oh welke gek gaat nu een uur lekker buiten met de hondjes lopen als je ook binnen kunt blijven in een muf kantoor op een loopband denk toch eens naquote:Op donderdag 24 november 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een uur??? Jij hebt geen leven. Koop een loopband.
Maar Q volgt veel series, dan is een loopband wel heeeeeeel handigquote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja Oh-oh welke gek gaat nu een uur lekker buiten met de hondjes lopen als je ook binnen kunt blijven in een muf kantoor op een loopband denk toch eens na
Idioot wijf istquote:Op donderdag 24 november 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ik kan er niet bij dat mensen dat willen
Als ik series kijk doe ik alleen maar hangen, iets drinken en eten ,dan ga ik echt niet op een loopband staanquote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Q volgt veel series, dan is een loopband wel heeeeeeel handig
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Knettermegools ja
Anyway, FB is leuk he Q?
Samequote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Als ik series kijk doe ik alleen maar hangen, iets drinken en eten ,dan ga ik echt niet op een loopband staan
Ja he?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Behalve bij Dexter, godverdomme wat is dat zesde seizoen spannend
Dan ben je bijquote:Op donderdag 24 november 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben nu tot en met ep 8 gezien, echt, gruwelijk spannend en wat wordt ie slordig
Jup, de assistente gaat het in haar agenda zetten, als het is gelukt bellen ze me.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef indaha het volgende:
Qwea had je je huisarts nog gebeld voor een snelle afspraak op de pijnpoli?
Nope, 27stequote:Op donderdag 24 november 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Is 9 dr niet ook al?
Ik kreeg ze zaterdag geloof ik, van Pagan en Strega![]()
Fuck me, volgende batch zijn dan gewoon al de laatste 4 weer
Das die met henry?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
Q, was die laatste die zo heel spannend zou zijn S08E06?
Want die heb ik net gekeken en ik vond er niets spannends aanGaat dat wel goed dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |