Mag dit ook?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog een leuk liedje om de dag mee te beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef Ferdo het volgende:
Het is geel en als je het knopje indrukt wordt het rood.Zo zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik moet er altijd weer om lachen
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:
Psychedelisch masturberen.. Letterlijk en figuurlijk fucking geniaal! Daar kan geen hedendaags speeltje aan tippen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Hee dat is een aardig 'weetje'
Dat kan behoorlijk heftig wezen jaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Psychedelisch masturberen.. Letterlijk en figuurlijk fucking geniaal! Daar kan geen hedendaags speeltje aan tippen.
Met zo'n glijmiddel kun je als stel natuurlijk ook flink uit je dak gaan.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Hee dat is een aardig 'weetje'
Ja! OH-en kan ik ook redelik goed.. Dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan behoorlijk heftig wezen ja
Ah de weg naar de OH gevonden inmiddels!
Gezelligquote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja! OH-en kan ik ook redelik goed.. Dus dat komt mooi uit
Iedere dag zo'n kar en je hebt geen sportschool meer nodig.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Een kar vol boodschappen op de fiets meenemen is echt lastig! En zwaarMaar het is gelukt
Zometeen naar de sportschool om abo op te zeggen en dan cadeautjes kopen voor Sinterklaas
Oh ik ben zo benieuwd naar dat boekquote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
GezelligHoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ik ga je boekje maar eens verzenden
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik ben zo benieuwd naar dat boek
Niks teveel gezegdquote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja! OH-en kan ik ook redelik goed.. Dus dat komt mooi uit
Niks. Vandaar de enter.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iedere dag zo'n kar en je hebt geen sportschool meer nodig.
Maar wat heeft dat met drogerende dildo's te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Ik dacht net dat ik geesten in huis hebMijn kat zat in de voorraadkast dus ik haal hem eruit en sluit het deurtje. Ietsjes later begint de deur te klapperen
Klapperende deurtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens dat ik op de bank zit en dan in mijn ooghoek een kat zie zitten. En dan wil ik een aai geven maar zit er niks
The truth was in here.
Ik dacht net dat ik geesten in huis hebMijn kat zat in de voorraadkast dus ik haal hem eruit en sluit het deurtje. Ietsjes later begint de deur te klapperen
Had je bijna weer een grijze haar gehad. En de plaaggeest was niet eens in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha hier gaat de kastdeur ook regelmatig open.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol mn eerste spoiler)
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef mousy31 het volgende:
[..]
haha hier gaat de kastdeur ook regelmatig open.....Jack Russells zijn leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol mn eerste spoiler)![]()
Ja, net als bij kinderen, van een ander wel!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jack Russells zijn leuk!
Je hebt er één?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, net als bij kinderen, van een ander wel!
Ik heb een jonge ruwharige Jack Russel gehadquote:
Oh nee ze ging niet dood en ik hoop ook dat ze nog steeds leeft, weggegeven aan een oud vrouwtje in Leiden wiens hondje pas was overleden. Ze was er zo ontzettend blij meequote:Op woensdag 30 november 2011 13:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zal maar niet vragen naar de doodsoorzaak.
Je hebt nog een hele avond/nachtquote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
Niet eens tijd om behoorlijk te Fokken![]()
een schande is het
's nachts Fokkenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele avond/nacht
Oh leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh nee ze ging niet dood en ik hoop ook dat ze nog steeds leeft, weggegeven aan een oud vrouwtje in Leiden wiens hondje pas was overleden. Ze was er zo ontzettend blij mee
Dit was het huisdiertje was we namen omdat zwanger worden er kennelijk niet in zat.. en nog geen 3 mnd later, bingo.
Maar een jonge baby de borst geven of mee kroelen op de bank werd haast onmogelijk door de jonge Dribbel, ze zat er steeds op te springen.. dus goed tehuis gezocht voor dr.
Nee die verzamel ikquote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh leuk!
Nou niet je kind ook weggeven he?
Oh wat lief! (behalve die terroristische acties dan)quote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
Haai![]()
Teuntje (kat van 7 maand hier) heeft van mij straf gekregen.
Kleine terrorist![]()
Mijn oordopjes zijn naar de klote, mijn klamboe (lag op zolder) is aan flarden, en hij zit Loesje (andere poes hier) te terroriseren.
Slapen die beesten nooit
Loesje is helemaal bang voor Teun geworden
Mijn tante heeft een noorse boskat kitten gekocht.
Schattig!
Helemaal klein, met die grote oogjes en helemaal ontploft haar haha. En helemaal wankelend rond lopen zoals alleen kleine kittens kunnen
Als ze slapen zijn ze liefquote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
Haai![]()
Kleine terrorist![]()
Mijn oordopjes zijn naar de klote, mijn klamboe (lag op zolder) is aan flarden, en hij zit Loesje (andere poes hier) te terroriseren.
Slapen die beesten nooit
Mijn tante heeft een noorse boskat kitten gekocht.
Schattig!
Helemaal klein, met die grote oogjes en helemaal ontploft haar haha. En helemaal wankelend rond lopen zoals alleen kleine kittens kunnen
Dat plaatje er bij ookquote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef summer2bird het volgende:
Katten zijn erg lief,
maar honden ook
In het psychiatrisch ziekenhuis zit er op de gesloten afdeling een vrouw die altijd haar hond meeneemt.
En dan zit ze er tegenaan te praten van "mama gaat jou zo lekker borstelen he" en verteld ze me dat die hond alles voor haar is.
Die vrouw heeft ook een vriend die ze in dat ziekenhuis heeft leren kennen.
Ik vind dat zo'n leuk stel
Gisteren heb ik om een uur of 22:10 een tekening van zout en peper op het zwarte aanrecht in het restaurant in het ziekenhuis achtergelaten (was een beetje melig) Toen ik vanmiddag mijn lunch er nuttigde lag die tekening er nog
[ afbeelding ]
zoiets.
En daarna heb ik de zwarte stift gejat van de afdeling () en overal zulke tekeningen gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik verveel me zo erg op zo'n avond
Geweldigquote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef summer2bird het volgende:
Katten zijn erg lief,
maar honden ook
In het psychiatrisch ziekenhuis zit er op de gesloten afdeling een vrouw die altijd haar hond meeneemt.
En dan zit ze er tegenaan te praten van "mama gaat jou zo lekker borstelen he" en verteld ze me dat die hond alles voor haar is.
Die vrouw heeft ook een vriend die ze in dat ziekenhuis heeft leren kennen.
Ik vind dat zo'n leuk stel
Gisteren heb ik om een uur of 22:10 een tekening van zout en peper op het zwarte aanrecht in het restaurant in het ziekenhuis achtergelaten (was een beetje melig) Toen ik vanmiddag mijn lunch er nuttigde lag die tekening er nog
[ afbeelding ]
zoiets.
En daarna heb ik de zwarte stift gejat van de afdeling () en overal zulke tekeningen gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik verveel me zo erg op zo'n avond
k Ben dr helemaal weg van we hebben er 2quote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jack Russells zijn leuk!
plantenspuit kopen en als ie wat doet een beste straal erop, wel zo een met pompfunctie kopen, mn broer voede zo zn jonge katten op , want die vernielden al zn planten en t hielp.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
Haai![]()
Kleine terrorist![]()
Slapen die beesten nooit
wat lievvvvvquote:Mijn tante heeft een noorse boskat kitten gekocht.
Schattig!
Die ruwharige op de eerste lijkt wel op Dribbelquote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Ben dr helemaal weg van we hebben er 2
een mini die heet Merel en 1 die wat uit de kluiten gewassen is die heet Sara
[ afbeelding ]
Sara
[ afbeelding ]
Merel
[ afbeelding ]
puppy foto van merel
[ afbeelding ]
toen sara nog een pupseltje was
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Ben dr helemaal weg van we hebben er 2
een mini die heet Merel en 1 die wat uit de kluiten gewassen is die heet Sara
[ afbeelding ]
Sara
[ afbeelding ]
Merel
[ afbeelding ]
puppy foto van merel
[ afbeelding ]
toen sara nog een pupseltje was
[ afbeelding ]
Altijdquote:
Toen ik net op FOK! Kwam was dit een van de forums waar ik veel postte en toen was het best druk. Bastard, Nokwanda, Dromenvanger, mirage, marietje34, wicca en nog een aantal vaste dagelijkse posters. Toen liep het echt hardquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Altijd![]()
(vroeger ... was er nog wel eens wat te 'beleven' hier, maar tegenwoordig ...)
Ja dat was echt een toffe tijdquote:Op donderdag 1 december 2011 08:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen ik net op FOK! Kwam was dit een van de forums waar ik veel postte en toen was het best druk. Bastard, Nokwanda, Dromenvanger, mirage, marietje34, wicca en nog een aantal vaste dagelijkse posters. Toen liep het echt hard
Als niemand hier post omdat het stil is blijft het stil hequote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Altijd![]()
(vroeger ... was er nog wel eens wat te 'beleven' hier, maar tegenwoordig ...)
Doorbróken moet die vicieuze cirkel, inderdaad!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als niemand hier post omdat het stil is blijft het stil heDus gewoon blijven posten allemaal
Precies! Ik blijf sowieso gewoon posten hier! TRU-OHquote:Op donderdag 1 december 2011 09:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doorbróken moet die vicieuze cirkel, inderdaad!
Nou eigenlijk zijn ze heel erg makkelijk,in huis zijn ze heel rustig het ligt er ook aan hoe je er mee omgaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ruwharige op de eerste lijkt wel op Dribbel
Pientere beestjes he? Heb je zeker wel wat mee te stellen denk ik.
Dank je welquote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Leuk!!
Ik hou ook wel van honden waar wat pit inzit
Mijne ook , veel lieve en leuke mensen hierquote:Op donderdag 1 december 2011 09:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Precies! Ik blijf sowieso gewoon posten hier! TRU-OHMijn lievelingstopic op FOK!
Wat een goed nieuws! Doe maar rustig aan met je arm. Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 1 december 2011 10:10 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Mijne ook , veel lieve en leuke mensen hier
edit : Met armpie gaat steeds beter k kan alweer een beetje typen als ik t maar niet te lang achterelkaar doe. Rekken en strekken gaat ook goed, moet alleen uitkijken dat ik m niet verdraai want das wel erg pijnlijk.
Sterker nog, mn lievelings subquote:Op donderdag 1 december 2011 09:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Precies! Ik blijf sowieso gewoon posten hier! TRU-OHMijn lievelingstopic op FOK!
Bij mij ook absoluut het geval!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sterker nog, mn lievelings sub
Het is nu ook gezellig, en gelukkig ook niet onrustig maar nieuwe users (of oude die weg zijn gegaan) zijn wel welkom, maakt het weer wat drukker.. soms lijkt het wel uitgestorven
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:43 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga ervandoor mensen. Ik ga naar mijn mamaIk heb haar al meer dan een week niet gezien
Dat klinkt goed! Maar die opvang is voor een flink deel aftrekbaar toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:
Iets leuks te melden.. nee niet echt. Nou hoewel, mijn opzegtermijn is vandaag ingegaan, over precies een maand begin ik bij mn nieuwe job![]()
En als het goed is hebben we straks geen kinderopvang meer nodig wat minimaal 500 euro in de maand gaat schelen
Ja dat klopt, het overige deel is die 4 a 500quote:Op donderdag 1 december 2011 11:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Maar die opvang is voor een flink deel aftrekbaar toch?
Booming business, die opvangquote:Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat klopt, het overige deel is die 4 a 500en komende jaar word het nog duurder.
Tja.. de eisen van het personeel gaan omhoog, dus de uurprijzen gaan omhoog. En van de staat zijn ze de vergoeding voor de opvang steeds minder aan het maken. Dit terwijl tot voor kort er nog geroepen werd dat de moeders toch gestimuleerd zouden moeten worden om meer te gaan werken en dan ontkom je haast niet aan opvang.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Booming business, die opvang
Nope, ik heb wel een paar keer een partner met kinderen gehad. Vond het heel leuk om voor ze te zorgen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja.. de eisen van het personeel gaan omhoog, dus de uurprijzen gaan omhoog. En van de staat zijn ze de vergoeding voor de opvang steeds minder aan het maken. Dit terwijl tot voor kort er nog geroepen werd dat de moeders toch gestimuleerd zouden moeten worden om meer te gaan werken en dan ontkom je haast niet aan opvang.
Jij hebt kind(eren)?
Aparte belevingswereld hebben ze hequote:Op donderdag 1 december 2011 12:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nope, ik heb wel een paar keer een partner met kinderen gehad. Vond het heel leuk om voor ze te zorgen.
Nog sterker, m'n enige subquote:
Soms ?quote:Het is nu ook gezellig, en gelukkig ook niet onrustig maar nieuwe users (of oude die weg zijn gegaan) zijn wel welkom, maakt het weer wat drukker.. soms lijkt het wel uitgestorven
Toe nou, ik probeer het nog te nuancerenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nog sterker, m'n enige sub
[..]
Soms ?
De 'Understatement' van het jaar !
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Bastard het volgende:
Toe nou, ik probeer het nog te nuanceren
Zelf beperking.quote:Maar waarom post jij niet in andere subjes dan? Je bent bijv dol op motorrijden, PTA zou dan een leuke aanvulling kunnen geven om maar een voorbeeld te noemen?
Zou ik ook eens meer moeten komen, als ik er kijk zijn er altijd wel leuke topics en als ik er eens een topic open krijg ik ook goede antwoorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef senesta het volgende:
Ik hang best veel op FOK!, het meeste in F&F denk ik
Wie weet.. Kinderen hebben me niet afgeschrikt hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aparte belevingswereld hebben ze he
Nou misschien komt het nog.. of zou je nu niet meer willen, afgeschrikt
Oh er lopen er genoeg rond die in hetzelfde schuitje zitten hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 14:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wie weet.. Kinderen hebben me niet afgeschrikt hoor.
Eern geschikte partner is een heel ander verhaal.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:31 schreef Bastard het volgende:
Ik ben toe aan een wijntje en proost op het leven.
Zo af en toe krijg je nieuws te horen dat het rechtvaardigd.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
nu al? Ga ik vanavond doen.
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo af en toe krijg je nieuws te horen dat het rechtvaardigd.
Proost op het goede nieuwsquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo af en toe krijg je nieuws te horen dat het rechtvaardigd.
Dat is afschuwelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 17:26 schreef Bastard het volgende:
Mja dan kan ik ook net zo goed zeggen welk nieuws..
Een vriendin van me heeft vandaag te horen gekregen (sinds ze 2 weken geleden bij de dokter kwam) dat ze nog geen jaar meer te leven heeft. Kanker is een bitch.
Nee doe je niks aan, tis gewoon kut. 36 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |