Die ruwharige op de eerste lijkt wel op Dribbelquote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Ben dr helemaal weg van we hebben er 2
een mini die heet Merel en 1 die wat uit de kluiten gewassen is die heet Sara
[ afbeelding ]
Sara
[ afbeelding ]
Merel
[ afbeelding ]
puppy foto van merel
[ afbeelding ]
toen sara nog een pupseltje was
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Ben dr helemaal weg van we hebben er 2
een mini die heet Merel en 1 die wat uit de kluiten gewassen is die heet Sara
[ afbeelding ]
Sara
[ afbeelding ]
Merel
[ afbeelding ]
puppy foto van merel
[ afbeelding ]
toen sara nog een pupseltje was
[ afbeelding ]
Altijdquote:
Toen ik net op FOK! Kwam was dit een van de forums waar ik veel postte en toen was het best druk. Bastard, Nokwanda, Dromenvanger, mirage, marietje34, wicca en nog een aantal vaste dagelijkse posters. Toen liep het echt hardquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Altijd![]()
(vroeger ... was er nog wel eens wat te 'beleven' hier, maar tegenwoordig ...)
Ja dat was echt een toffe tijdquote:Op donderdag 1 december 2011 08:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen ik net op FOK! Kwam was dit een van de forums waar ik veel postte en toen was het best druk. Bastard, Nokwanda, Dromenvanger, mirage, marietje34, wicca en nog een aantal vaste dagelijkse posters. Toen liep het echt hard
Als niemand hier post omdat het stil is blijft het stil hequote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Altijd![]()
(vroeger ... was er nog wel eens wat te 'beleven' hier, maar tegenwoordig ...)
Doorbróken moet die vicieuze cirkel, inderdaad!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als niemand hier post omdat het stil is blijft het stil heDus gewoon blijven posten allemaal
Precies! Ik blijf sowieso gewoon posten hier! TRU-OHquote:Op donderdag 1 december 2011 09:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doorbróken moet die vicieuze cirkel, inderdaad!
Nou eigenlijk zijn ze heel erg makkelijk,in huis zijn ze heel rustig het ligt er ook aan hoe je er mee omgaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ruwharige op de eerste lijkt wel op Dribbel
Pientere beestjes he? Heb je zeker wel wat mee te stellen denk ik.
Dank je welquote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Leuk!!
Ik hou ook wel van honden waar wat pit inzit
Mijne ook , veel lieve en leuke mensen hierquote:Op donderdag 1 december 2011 09:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Precies! Ik blijf sowieso gewoon posten hier! TRU-OHMijn lievelingstopic op FOK!
Wat een goed nieuws! Doe maar rustig aan met je arm. Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 1 december 2011 10:10 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Mijne ook , veel lieve en leuke mensen hier
edit : Met armpie gaat steeds beter k kan alweer een beetje typen als ik t maar niet te lang achterelkaar doe. Rekken en strekken gaat ook goed, moet alleen uitkijken dat ik m niet verdraai want das wel erg pijnlijk.
Sterker nog, mn lievelings subquote:Op donderdag 1 december 2011 09:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Precies! Ik blijf sowieso gewoon posten hier! TRU-OHMijn lievelingstopic op FOK!
Bij mij ook absoluut het geval!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sterker nog, mn lievelings sub
Het is nu ook gezellig, en gelukkig ook niet onrustig maar nieuwe users (of oude die weg zijn gegaan) zijn wel welkom, maakt het weer wat drukker.. soms lijkt het wel uitgestorven
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:43 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga ervandoor mensen. Ik ga naar mijn mamaIk heb haar al meer dan een week niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |