Mag dit ook?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog een leuk liedje om de dag mee te beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef Ferdo het volgende:
Het is geel en als je het knopje indrukt wordt het rood.Zo zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik moet er altijd weer om lachen
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:
Psychedelisch masturberen.. Letterlijk en figuurlijk fucking geniaal! Daar kan geen hedendaags speeltje aan tippen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Hee dat is een aardig 'weetje'
Dat kan behoorlijk heftig wezen jaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Psychedelisch masturberen.. Letterlijk en figuurlijk fucking geniaal! Daar kan geen hedendaags speeltje aan tippen.
Met zo'n glijmiddel kun je als stel natuurlijk ook flink uit je dak gaan.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Hee dat is een aardig 'weetje'
Ja! OH-en kan ik ook redelik goed.. Dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan behoorlijk heftig wezen ja
Ah de weg naar de OH gevonden inmiddels!
Gezelligquote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja! OH-en kan ik ook redelik goed.. Dus dat komt mooi uit
Iedere dag zo'n kar en je hebt geen sportschool meer nodig.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Een kar vol boodschappen op de fiets meenemen is echt lastig! En zwaarMaar het is gelukt
Zometeen naar de sportschool om abo op te zeggen en dan cadeautjes kopen voor Sinterklaas
Oh ik ben zo benieuwd naar dat boekquote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
GezelligHoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ik ga je boekje maar eens verzenden
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik ben zo benieuwd naar dat boek
Niks teveel gezegdquote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja! OH-en kan ik ook redelik goed.. Dus dat komt mooi uit
Niks. Vandaar de enter.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iedere dag zo'n kar en je hebt geen sportschool meer nodig.
Maar wat heeft dat met drogerende dildo's te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Ik dacht net dat ik geesten in huis hebMijn kat zat in de voorraadkast dus ik haal hem eruit en sluit het deurtje. Ietsjes later begint de deur te klapperen
Klapperende deurtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens dat ik op de bank zit en dan in mijn ooghoek een kat zie zitten. En dan wil ik een aai geven maar zit er niks
The truth was in here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |