quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Ik dacht net dat ik geesten in huis hebMijn kat zat in de voorraadkast dus ik haal hem eruit en sluit het deurtje. Ietsjes later begint de deur te klapperen
Had je bijna weer een grijze haar gehad. En de plaaggeest was niet eens in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Ik dacht net dat ik geesten in huis hebMijn kat zat in de voorraadkast dus ik haal hem eruit en sluit het deurtje. Ietsjes later begint de deur te klapperen
haha hier gaat de kastdeur ook regelmatig open.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol mn eerste spoiler)
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef mousy31 het volgende:
[..]
haha hier gaat de kastdeur ook regelmatig open.....Jack Russells zijn leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol mn eerste spoiler)![]()
Ja, net als bij kinderen, van een ander wel!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jack Russells zijn leuk!
Je hebt er één?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, net als bij kinderen, van een ander wel!
Ik heb een jonge ruwharige Jack Russel gehadquote:
Oh nee ze ging niet dood en ik hoop ook dat ze nog steeds leeft, weggegeven aan een oud vrouwtje in Leiden wiens hondje pas was overleden. Ze was er zo ontzettend blij meequote:Op woensdag 30 november 2011 13:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zal maar niet vragen naar de doodsoorzaak.
Je hebt nog een hele avond/nachtquote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
Niet eens tijd om behoorlijk te Fokken![]()
een schande is het
's nachts Fokkenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele avond/nacht
Oh leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh nee ze ging niet dood en ik hoop ook dat ze nog steeds leeft, weggegeven aan een oud vrouwtje in Leiden wiens hondje pas was overleden. Ze was er zo ontzettend blij mee
Dit was het huisdiertje was we namen omdat zwanger worden er kennelijk niet in zat.. en nog geen 3 mnd later, bingo.
Maar een jonge baby de borst geven of mee kroelen op de bank werd haast onmogelijk door de jonge Dribbel, ze zat er steeds op te springen.. dus goed tehuis gezocht voor dr.
Nee die verzamel ikquote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh leuk!
Nou niet je kind ook weggeven he?
Oh wat lief! (behalve die terroristische acties dan)quote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
Haai![]()
Teuntje (kat van 7 maand hier) heeft van mij straf gekregen.
Kleine terrorist![]()
Mijn oordopjes zijn naar de klote, mijn klamboe (lag op zolder) is aan flarden, en hij zit Loesje (andere poes hier) te terroriseren.
Slapen die beesten nooit
Loesje is helemaal bang voor Teun geworden
Mijn tante heeft een noorse boskat kitten gekocht.
Schattig!
Helemaal klein, met die grote oogjes en helemaal ontploft haar haha. En helemaal wankelend rond lopen zoals alleen kleine kittens kunnen
Als ze slapen zijn ze liefquote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
Haai![]()
Kleine terrorist![]()
Mijn oordopjes zijn naar de klote, mijn klamboe (lag op zolder) is aan flarden, en hij zit Loesje (andere poes hier) te terroriseren.
Slapen die beesten nooit
Mijn tante heeft een noorse boskat kitten gekocht.
Schattig!
Helemaal klein, met die grote oogjes en helemaal ontploft haar haha. En helemaal wankelend rond lopen zoals alleen kleine kittens kunnen
Dat plaatje er bij ookquote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef summer2bird het volgende:
Katten zijn erg lief,
maar honden ook
In het psychiatrisch ziekenhuis zit er op de gesloten afdeling een vrouw die altijd haar hond meeneemt.
En dan zit ze er tegenaan te praten van "mama gaat jou zo lekker borstelen he" en verteld ze me dat die hond alles voor haar is.
Die vrouw heeft ook een vriend die ze in dat ziekenhuis heeft leren kennen.
Ik vind dat zo'n leuk stel
Gisteren heb ik om een uur of 22:10 een tekening van zout en peper op het zwarte aanrecht in het restaurant in het ziekenhuis achtergelaten (was een beetje melig) Toen ik vanmiddag mijn lunch er nuttigde lag die tekening er nog
[ afbeelding ]
zoiets.
En daarna heb ik de zwarte stift gejat van de afdeling () en overal zulke tekeningen gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik verveel me zo erg op zo'n avond
Geweldigquote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef summer2bird het volgende:
Katten zijn erg lief,
maar honden ook
In het psychiatrisch ziekenhuis zit er op de gesloten afdeling een vrouw die altijd haar hond meeneemt.
En dan zit ze er tegenaan te praten van "mama gaat jou zo lekker borstelen he" en verteld ze me dat die hond alles voor haar is.
Die vrouw heeft ook een vriend die ze in dat ziekenhuis heeft leren kennen.
Ik vind dat zo'n leuk stel
Gisteren heb ik om een uur of 22:10 een tekening van zout en peper op het zwarte aanrecht in het restaurant in het ziekenhuis achtergelaten (was een beetje melig) Toen ik vanmiddag mijn lunch er nuttigde lag die tekening er nog
[ afbeelding ]
zoiets.
En daarna heb ik de zwarte stift gejat van de afdeling () en overal zulke tekeningen gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik verveel me zo erg op zo'n avond
k Ben dr helemaal weg van we hebben er 2quote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jack Russells zijn leuk!
plantenspuit kopen en als ie wat doet een beste straal erop, wel zo een met pompfunctie kopen, mn broer voede zo zn jonge katten op , want die vernielden al zn planten en t hielp.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
Haai![]()
Kleine terrorist![]()
Slapen die beesten nooit
wat lievvvvvquote:Mijn tante heeft een noorse boskat kitten gekocht.
Schattig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |