cherrycoke | woensdag 23 november 2011 @ 21:56 |
![]() De zwanenzang van de Wii lijkt wel eens een van de beste games ooit te worden, met meerdere reviewers die zeggen dat de game beter is dan OoT, die nog steeds alle lijstjes aanvoert als huidige beste game ooit. Huidige metacritic score: 98 [ afbeelding ][ afbeelding ] Zelda Skyward Sword doet twee dingen anders dan voorgaande delen. De wiimotionplus is verplicht en zorgt ervoor dat elke vijand een zwaardgevechtpuzzel wordt [I had concerns that carefully plotting my attacks for every swing would get boring or frustrating, but the opposite was true. Ive never felt as engaged or interested in the combat portion of a Zelda game as with Skyward Sword. If you run into a group of enemies waggling the Wii remote like a madman, you will be torn to shreds. Success in swordplay depends on studying opponents moves and attacking at the right time and from the right angle. When the correct method to defeat each foe finally clicked, I felt a sense of satisfaction that repeatedly tapping the A button never provided. This impressive combat system leads to some of the most interesting boss battles in the series history. Whether youre fighting a giant scorpion or a sword-swinging robot, Skyward Sword rarely falls back on the formula of using a tool to knock out the boss and then attacking it three times in a row. You need to be much smarter and much more persistent to best these bad guys. In fact, the last two boss encounters are the most difficult fights in any Zelda game thus far. (gameinformer: 10/10)] En de overworld. Die is nu zelf een half soort dungeon, waarbij diepte en het herbezoeken van plekken die ineens volkomen anders zijn centraal staan. Uit Iwata Asks: [Ito: I think that feeling of density is connected to how you go to the same game field multiple times, but it feels fresh each time. In the series so far, you went to a dungeon once, and that was the end. Iwata: That's right. No matter how big and complicated it was, if you beat the boss deep inside, you never went there a second time. Ito: Uh-huh. But in this game, once you take down a dungeon, you may have occasion to visit it again. You may think that the second time will be easy because you've already beaten it, but there may be new challenges. In that way, you visit the same place over and over, but it's made to continue being enjoyable. What's more, there are plenty of rewards here and there, which I think gives rise to that feeling of density] Edge zegt hierover: [Review van Edge Having broken moulds, Skyward Sword refuses to set others. No two hours are the same. Pirate ship chases become mine-cart rollercoasters become stronghold raids all in the course of one afternoon. Elsewhere, in a beautiful nod to Zeldas dual-world tradition, one new gimmick causes two worlds to collide in a single space. When later acts see entire regions double back on themselves either reinvented as terrifying stealth scrambles or disrupted by illtempered deities you wonder if Nintendo has found the secret to infinite level design. Cézanne inspired the style, but its Magic Eye stereograms these levels within levels most resemble. [..] Firstparty experiments have tested Wiis boundaries, deducing what does and doesnt work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestral bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of heromaking should see Nintendos hardware become the console it was always meant to be. [10]] Trailer Wallpaper [ afbeelding ] | |
Id_do_her | woensdag 23 november 2011 @ 21:57 |
Is spelen met een Gamecubecontroller optioneel? | |
cherrycoke | woensdag 23 november 2011 @ 21:58 |
en de tt is gefailed! en lieve mod die hem wil editen? | |
cherrycoke | woensdag 23 november 2011 @ 21:58 |
nee! | |
Id_do_her | woensdag 23 november 2011 @ 21:59 |
![]() | |
nomar83 | woensdag 23 november 2011 @ 22:01 |
Krijgen we die discussie nu aan het begin van ieder nieuw topic? Nee de game is niet anders te spelen. Ja de game is compleet gebaseerd op MotionPlus. Nee daar is niets mis mee. | |
DancingPhoebe | woensdag 23 november 2011 @ 22:01 |
Ik kom niet van dat eiland af. Als ik van het platform afspring komt er mooi geen vogel! | |
nomar83 | woensdag 23 november 2011 @ 22:01 |
's Nachts kan je niet vliegen. | |
Notorious_Roy | woensdag 23 november 2011 @ 22:04 |
Topic maar even gelinkt en de TT aangepast. | |
Id_do_her | woensdag 23 november 2011 @ 22:04 |
Nee, is ook niet. Alleen vind ik het wel bagger. ![]() | |
DancingPhoebe | woensdag 23 november 2011 @ 22:04 |
Nee, tis gewoon dag ![]() Zwaardmens zegt dat ik met bubbles moet gaan praten. Maar ik zie geen bubbles, anders dan bij dat kind dat wil dat ik een insectennet voor hem hossel ![]() | |
nomar83 | woensdag 23 november 2011 @ 22:05 |
Waar zit je dan? | |
DancingPhoebe | woensdag 23 november 2011 @ 22:06 |
Skyloft. Heb m'n zwaard, heb m'n schild, heb m'n pakkie, heb een potion en wil nu eigenlijk op mn vogel springen om in die groene beam te springen. Maar ergens vergeet ik wat... Denk ik... | |
nomar83 | woensdag 23 november 2011 @ 22:08 |
Heb je je vogel al wel bevrijd? | |
DancingPhoebe | woensdag 23 november 2011 @ 22:09 |
Uhu ja. Heb de race gevlogen enzo ![]() Fuck zeg, ik weet gewoon, straks kom ik er achter en geneer ik me weer dood dat ik het over het hoofd zag ![]() | |
nomar83 | woensdag 23 november 2011 @ 22:11 |
Maak je wel een aanloop als je springt en fluit je op je vingers om je vogel te roepen? | |
DancingPhoebe | woensdag 23 november 2011 @ 22:14 |
Zie je wel ![]() (Zat hem in de aanloop, ik liet me er steeds gewoon van afdonderen ![]() ![]() ![]() | |
Chanty87 | woensdag 23 november 2011 @ 22:34 |
Eensch met TT, ben pas in de derde dungeon maar alleen in deze pas game over ![]() ![]() | |
cherrycoke | woensdag 23 november 2011 @ 22:43 |
4de tempel klaar! leuke eindbaas! heb me sacred shield gekocht! hij is paars das dan wel weer jammer maar goed.. kijken of ik hem kan upgraden, maar dat doe ik allemaal morgen | |
Cid | donderdag 24 november 2011 @ 07:48 |
![]() ![]() | |
dnbrainwash | donderdag 24 november 2011 @ 08:10 |
Gisteren ook begonnen en zo'n 3 uurtjes gespeeld, ik moet zeggen dat deze game me meteen pakt met het verhaal enzo in tegenstelling tot het vorige deel. Het is dat ik vandaag moet werken anders was ik gister nog wel even doorgegaan. ![]() | |
Diamond3d | donderdag 24 november 2011 @ 09:18 |
![]() ![]() ![]() | |
DancingPhoebe | donderdag 24 november 2011 @ 09:33 |
Do shut up... ![]() | |
MaximusTG | donderdag 24 november 2011 @ 11:58 |
Nog meer mensen laatste baas al verslagen? Wat vonden jullie er van? | |
DrukVout | donderdag 24 november 2011 @ 14:23 |
Ik sta nu voor/in de 4de temple. Vanavond weer verder. Maar wat ik me afvroeg. zijn die golden skulls echt zo zeldzaam? Ik kreeg in het begin alleen maar golden skulls en geen gewone en zit nu dus met een 10tal golden skulls en denk 2-3 gewone... | |
Chav | donderdag 24 november 2011 @ 14:31 |
| |
nomar83 | donderdag 24 november 2011 @ 16:50 |
| |
Chav | donderdag 24 november 2011 @ 17:03 |
| |
cherrycoke | donderdag 24 november 2011 @ 17:06 |
| |
MaximusTG | donderdag 24 november 2011 @ 17:13 |
Ja, de Ancient Cistern is bij lange na niet zo moeilijk als de Watertempel uit OoT. Tijdje terug OoT nog eens gespeeld, en zag nu waar het misging elke keer. In OoT heb je ook zo'n centraal gebouw, en op een gegeven moment doe je het water op een bepaald niveau, waardoor er helemaal beneden een blok omhoog ging. Die mistte ik vaak, en dan loop je constant naar een sleutel te zoeken. | |
nomar83 | donderdag 24 november 2011 @ 17:15 |
| |
cherrycoke | donderdag 24 november 2011 @ 17:17 |
| |
Chav | donderdag 24 november 2011 @ 17:19 |
| |
cherrycoke | donderdag 24 november 2011 @ 17:23 |
ik zat te kutten met die muur waar je doorheen kon lopen om dat blok eruit te trekken, ik kon die muur niet vinden, wist geeneens dat ie er was! en ik had geen idee wat ik moest doen. | |
Chav | donderdag 24 november 2011 @ 17:28 |
Krijg de ziekte XD voortaan ga ik overal tegenaan meppen! | |
Deceit | donderdag 24 november 2011 @ 17:46 |
ja verdomme ik zit in de skyviewtemple en gebruik sowieso geen walkthrough oid maar ik kom er gewoon niet uit! ik ben dus pas bij de eerste tempel
| |
MaximusTG | donderdag 24 november 2011 @ 17:53 |
Nou, als ze alledrie naar je kijken, en je bent als het goed is al eens langs 1 enkel oog geweest? 1+1 =.. | |
Chav | donderdag 24 november 2011 @ 17:53 |
Ze kijken naar het puntje van je zwaard, just keep rollin'..... | |
Deceit | donderdag 24 november 2011 @ 18:15 |
ja dat doe ik tot ik helemaal 'out' ben en dan nog eens etc etc. ze gaan nie dood! | |
Aether | donderdag 24 november 2011 @ 18:27 |
| |
Chav | donderdag 24 november 2011 @ 19:27 |
Geen powerslag hè, gewoon een rondje maken met je controller. Daar gaat je groen niet van op. | |
MaximusTG | donderdag 24 november 2011 @ 19:36 |
Een rondje in het frontale vlak dus. ![]() | |
DE_krumpel | donderdag 24 november 2011 @ 20:05 |
Normaal heb ik elk spel binnen een week wel uitgespeeld. inmiddels 1 week en 1 dag verder en ik begin net aan de 4de tempel. op de 1 of andere manier kan skyward sword me niet zo boeien terwijl ik er toch al vanaf de eerste beelden naar uitkeek. of ik word er te oud voor of ik word depri ![]() | |
Thanatos45 | donderdag 24 november 2011 @ 21:15 |
Mwah, ik vond de eindbaas van die 4e tempel ook maar een beetje lafjes hoor...
| |
cherrycoke | donderdag 24 november 2011 @ 22:47 |
hij was wel orgineel, en ik had nogal moeite ermee
| |
Yachiru | donderdag 24 november 2011 @ 23:23 |
Ik doe er juist expres een beetje lang over, want anders is het zo snel voorbij. Het is toch altijd extra leuk om een game die je nog niet kent te spelen. OoT kan ik inmiddels wel dromen ![]() Soms denk ik weleens, was er maar iets waarmee je een film of een game uit je hoofd kon wissen, zodat je 'em opnieuw kon kijken of spelen! ![]() | |
MaximusTG | donderdag 24 november 2011 @ 23:36 |
Dat noemen ze Korsakov ![]() | |
Yachiru | donderdag 24 november 2011 @ 23:37 |
Volgens mij gebeurt het wissen van je geheugen dan niet bepaald selectief hoor ![]() ![]() | |
MaximusTG | donderdag 24 november 2011 @ 23:39 |
Oh, dat ben ik dan vergeten... ![]() | |
DancingPhoebe | donderdag 24 november 2011 @ 23:44 |
Must. Go. To. Sleep. | |
nomar83 | vrijdag 25 november 2011 @ 00:18 |
Pff, heb bijna een kwartier lopen zoeken naar
![]() | |
DancingPhoebe | vrijdag 25 november 2011 @ 00:25 |
Ga nu echt slapen. | |
GGMM | vrijdag 25 november 2011 @ 01:24 |
Die eindbaas van dungeon 4 ![]() | |
IncredibleMe | vrijdag 25 november 2011 @ 07:14 |
Even hulp nodig:
| |
Bisamrat | vrijdag 25 november 2011 @ 08:37 |
Nieuwe Zelda ziet eruit als een leuke game, maar de besturing is echt frustrerend, waarom maken ze de motion besturing niet optioneel. Doe mij maar lekker button bashen (is nooit echt nodig geweest bij Zelda), ik wordt gek van dat zwaaien en het speelt niet lekker. Ben wel 10 keer dood gevallen om dat ik niet precies uitgelijnd was om een liaan te pakken. Over de eerste eindbaas maar niet te spreken. Of die irritante spinnen, koste me ook meerdere levens voor ik door had dat je moet prikken en plaats van zwaaien / schieten ...... Vroeger was dat gewoon target lock en spring knop. Vroeger was ik zo goed in games, ouderdom komt echt met gebreken ![]() Verder wel eindelijk de eerste dungeon gehaald en op naar de tweede ![]() | |
Diamond3d | vrijdag 25 november 2011 @ 09:15 |
| |
Diamond3d | vrijdag 25 november 2011 @ 09:17 |
Ik vind de besturing reuze mee vallen... Staat je ontvanger wel op een juiste plaats en juist afgesteld? (Wii instellingen) Het enige wat ik vervelend vind is het bommen rollen. | |
dnbrainwash | vrijdag 25 november 2011 @ 09:26 |
Ik moet zeggen dat ik de controls ook erg lekker vind spelen, ik ben niet echt fan van wii controls maar bij deze game is het goed te doen. ![]() Gisteren de eerste tempel gehaald. ![]() | |
IncredibleMe | vrijdag 25 november 2011 @ 09:56 |
Wanneer krijg ik eigenlijk een grotere portomonnee? Die 300 rupees is helemaal kut. En wanneer ben ik van m'n houten schild af? Baal ervan dat ik hem elke keer af laat branden.... | |
Chav | vrijdag 25 november 2011 @ 10:37 |
Jeeeej baas 4 verslagen! @incredibleme Die kan je kopen bij Tinkle (dat vliegende huis in Skyloft). | |
DancingPhoebe | vrijdag 25 november 2011 @ 10:46 |
Ik wil naar huis ![]() | |
dnbrainwash | vrijdag 25 november 2011 @ 11:06 |
Ik voel met je mee. ![]() Het is weer echt zo'n spel van, hoe laat is het eigenlijk *kijkt naar klok en ziet dat het al veel te laat is*. | |
Deceit | vrijdag 25 november 2011 @ 11:07 |
ja fuck ik wil nie werken en wil spelen | |
MaximusTG | vrijdag 25 november 2011 @ 11:30 |
Das Beedle ![]() Schild kan je gewoon een ijzeren voor kopen in de Bazaar. De aangeboden producten veranderen naar gelang je verder komt in het spel. Voor je naar Eldin kan is het ijzeren schild iig wel beschikbaar. | |
Freezor | vrijdag 25 november 2011 @ 11:37 |
Tingle is wel te vinden in de game als een soort van easter-egg.
| |
IncredibleMe | vrijdag 25 november 2011 @ 11:55 |
top, bedankt. Nog uurtje werken en dan naar huis. | |
Diamond3d | vrijdag 25 november 2011 @ 12:07 |
| |
MaximusTG | vrijdag 25 november 2011 @ 12:19 |
Ja, je kan 3 extra wallets kopen van 300 rupees. Maar je kan ook je echte wallet vervangen door een grotere. Zo kan je maximaal 3x300 + 9000 rupees capaciteit hebben. En die kan je alleen halen via een sidequest. | |
nomar83 | vrijdag 25 november 2011 @ 12:37 |
MotionPlus maakt geen gebruik van de sensorbar. | |
Diamond3d | vrijdag 25 november 2011 @ 13:05 |
Huh, hoe registreerd de Wii dan de bewegingen? | |
MaximusTG | vrijdag 25 november 2011 @ 13:15 |
In de Wiimote zitten sensoren die de versnelling in 3 richtingen meten, en sensoren die de hoeksnelheid meten. Door die waarden te integreren krijg je positie en draaiing. Als je dan de beginorientatie weet kan je de nieuwe positie en oriëntatie berekenen. De Motionplus bevat een veel nauwkeurige sensor dan de originele wiimote. Die oude gebruikte de sensorbar, omdat ie anders heel snel geen idee meer zou hebben waar ie zit. | |
Aether | vrijdag 25 november 2011 @ 13:21 |
De originele Wiimote kan juist geen locatie bepalen, daar wordt de sensorbar voor gebruikt. De controller kan alleen de rotatie 'van je pols' meten. MP kan de positie in 3D bepalen. Waarschijnlijk wordt de sensorbar wel gebruikt als je direct naar het scherm wijst bij een kaart of gebruik van een voorwerp. | |
MaximusTG | vrijdag 25 november 2011 @ 13:33 |
Er zit wel degelijk een versnellingsmeter in de Wiimote, dus je kan er wel de positie mee schatten. Je hebt gelijk wat betreft de gyroscoop, alleen in het horizontale vlak voor de originele Wiimote. En SS gebruikt ook niet bij het kijken op de kaart, voorwerp gebruiken de sensorbar. Daarom moet je ook zorgen dat je naar het midden van het scherm wijst als je bv op look drukt. Hij neemt dat dan als beginorientatie en als je relatief daaraan dan naar links, rechts, boven of beneden gaat, zie je dat op je scherm terug. Daarom is Dpad beneden ook reset oriëntatie. | |
DancingPhoebe | vrijdag 25 november 2011 @ 13:55 |
![]() ![]() | |
Aether | vrijdag 25 november 2011 @ 14:02 |
Voortaan in een spoiler? ![]() | |
DancingPhoebe | vrijdag 25 november 2011 @ 14:13 |
Voor mij niet hoor! | |
Diamond3d | vrijdag 25 november 2011 @ 14:26 |
Maar dan nog vraag ik me af... hoe ontvangt de Wii het? | |
Aether | vrijdag 25 november 2011 @ 14:30 |
Wat bedoel je? De MP registreert de positie en stuurt die door naar de Wii. Hier een onduidelijk filmpje. Als de Wiimote kantelt veranderen de XYZ-waarden. Deze waarden worden naar de Wii gestuurd die vervolgens je zwaard in dezelfde richting laat wijzen. | |
MaximusTG | vrijdag 25 november 2011 @ 14:32 |
De informatie van de Wiimote? Dat gaat via Bluetooth, draadloos. Je kan de Wiimote zelfs vrij simpel met een pc met Bluetooth verbinden. De zogenaamde sensorbar bevat helemaal geen sensoren. Alleen infrarode ledjes. Kijk bv maar eens via het schermpje van een digitale camera naar de sensorbar als de Wii aanstaat. | |
dnbrainwash | vrijdag 25 november 2011 @ 14:35 |
Ik heb al wel gemerkt dat het lastig is soms om je zwaardje recht te houden als je de wii mote niet naar de tv richt als je op iets locked. Tevens eerste keer dat ik motion plus gebruik en het is echt stukken beter. | |
Aether | vrijdag 25 november 2011 @ 14:35 |
Je kunt daarom ook twee waxinelichtjes op/onder de TV zetten; werkt ook prima ![]() | |
nomar83 | vrijdag 25 november 2011 @ 15:07 |
Vooral bij het is te merken dat Motion Plus anders werkt dan bij de sensorbar. | |
MikeyMo | vrijdag 25 november 2011 @ 15:48 |
Gisteravond de Mine-level uitgespeeld en de schorpioen verslagen ![]() Straks eerst nog maar even wat rondhobbelen in de woestijn, want er is nog eens chatkist ine en grot die ik nog niet heb gedaan, een derde mijnkar bovenop die ik er nog niet heb afgeduwd en 2 van die stenen kubussen moet ik nog zien te bereiken en te meppen met een lichtflits | |
Qwea | vrijdag 25 november 2011 @ 15:52 |
![]() ![]() | |
DrukVout | vrijdag 25 november 2011 @ 15:54 |
Mensen die rupees nodig hebben. Ga naar eldin forrest. Vlakbij die grote boom. Loop wat door. Je moet een liaan pakken en gaat dan een tunnel in. In het volgende gebied zitten 3 vogels. Vaak (tot nu toe 90%) zit er een blauwe bij. Vang die en je krijgt een blauwe feather. Grind dit. In 15 min had ik er 10 ( moest nog wat meer grinden daar). Ga terug naar de stad en verkoop die feathers. Ze leveren 100 rupees per stuk op. Wilt hij ze niet? Slaap nog een nacht tot hij ze wel wilt. De verkoper zit in het oosten onder het bruggetje in de nacht. | |
cherrycoke | vrijdag 25 november 2011 @ 17:17 |
5de tempel clear, de baas wal wel easy mode one shotted de weg der heen was k u t voor de mensen die het echt willen weten
| |
cherrycoke | vrijdag 25 november 2011 @ 17:31 |
en shield tot laatste upgrade goddess shield yea! | |
Chav | vrijdag 25 november 2011 @ 17:39 |
Beedle, Tingle.... Allemaal hetzelfde joh :p Ik vind die 2e Silent Realm trouwens moeilijk! | |
cherrycoke | vrijdag 25 november 2011 @ 18:56 |
die 3rde is helemaal irritant | |
DancingPhoebe | vrijdag 25 november 2011 @ 19:00 |
Fucking hell. Ik ben echt zo'n faler. Ik kom niet verder. In de friggin skyview tempel al ![]() | |
Aether | vrijdag 25 november 2011 @ 20:09 |
Iets meer info ![]() | |
DancingPhoebe | vrijdag 25 november 2011 @ 20:12 |
Neeuh eerst nog even ploeteren. Ben weer iets verder, zat me volledig op iets onnozels te concentreren ![]() | |
cherrycoke | vrijdag 25 november 2011 @ 20:57 |
6de tempel is easy mode... | |
DancingPhoebe | vrijdag 25 november 2011 @ 22:00 |
Zo. Tempel 1 uitgespeeld. | |
BeyondTheGreen | vrijdag 25 november 2011 @ 23:24 |
Hoeveel tempels zijn er? 7 of 8 toch? | |
Qwea | vrijdag 25 november 2011 @ 23:27 |
Waar zit de dormitory? | |
nomar83 | vrijdag 25 november 2011 @ 23:35 |
Is dat niet de Knight Academy? Het gebouw waar je de game begon. | |
GGMM | zaterdag 26 november 2011 @ 03:28 |
Eindbaas tempel 5 verslagen. Weer iets te makkelijk wmb. In één keer gehaald. Ondanks dat wel een hele vette eindbaas ![]() | |
DancingPhoebe | zaterdag 26 november 2011 @ 08:56 |
Opgestaan. Normaal bestaat de hele zaterdag uit lanterfanten en douchen, opruimen, boodschappen, de afwas (van de hele week) en strijken uitstellen. Nu ben ik om half 8 opgestaan, heb afgewassen, het huis schoongemaakt, de afwas gedaan en ben onder de douche gesprongen ![]() ![]() | |
DancingPhoebe | zaterdag 26 november 2011 @ 08:59 |
Ik vond overigens eindbaas tempel 1 helemaal niet moeilijk. En ik ben echt een faalhaal als het op gamen aankomt tegenwoordig. Op de SNES was ik een baas, de 64 heb ik overgeslagen (te duur voor mn ouders ![]() En dat gedoe over "echt je zwaardaanval plannen" herken ik ook (nog) niet. Ik fake gewoon een epileptische aanval of 7 en H.man was haske dood. | |
Diamond3d | zaterdag 26 november 2011 @ 09:36 |
Uurtje of 3... aangezien je al alles hebt gedaan, maak er maar uurtje of 5 a 6 van. | |
DancingPhoebe | zaterdag 26 november 2011 @ 09:40 |
Ja nee want toevallig moeten er deze zaterdag ook nog wat andere dingen gedaan worden ![]() | |
IncredibleMe | zaterdag 26 november 2011 @ 10:36 |
Net de earth tempel gedaan met al dat lava. Tot zover vind ik het nou niet echt super. Het is vermakelijk maar vind de tempels nogal kort. Je hebt gelijk, wilde er nog wat bij zetten, maar toch maar niet gedaan ![]() [ Bericht 51% gewijzigd door IncredibleMe op 26-11-2011 10:42:48 ] | |
DancingPhoebe | zaterdag 26 november 2011 @ 10:42 |
| |
Diamond3d | zaterdag 26 november 2011 @ 11:18 |
Zo maar weer even verder dwarrelen door de woestijn.... | |
Borizzz | zaterdag 26 november 2011 @ 11:24 |
Ja de eindbaas van tempel 1 is niet moeilijk. Ik heb er gewoon op los gehakt (ja oké en een beetje timing soms) en meneer was wijlen. Nu bezig met wat side quests na de skyview tempel en dan dit weekend aan de tweede beginnen. Ik weet ik ga niet erg snel (niet altijd even veel tijd) maar zo kan ik wel lekker lang van de game genieten ![]() | |
cherrycoke | zaterdag 26 november 2011 @ 11:46 |
wat haat ik dat zwemmen zeg ![]()
| |
Diamond3d | zaterdag 26 november 2011 @ 12:55 |
BLEEP BLEEP... "Master, the batteries on your Wii Mote are very low.."![]() | |
Deceit | zaterdag 26 november 2011 @ 13:17 |
ik vind trouwens me gouden wiimote ook echt tof. niemand mag daar mee spelen. zo kinderachtig denk ik weer ![]() | |
DancingPhoebe | zaterdag 26 november 2011 @ 14:18 |
Hahahah ja dat gevoel van ALL MIIIIIIIIIINE!!!! ![]() | |
Wii-Style | zaterdag 26 november 2011 @ 15:08 |
Wat zijn de eerste paar uren van dit spel slecht. Ik word CONSTANT onderbroken met wat gelul dat mij niet kan schelen. Het is soms alsof ik een film aan het kijken ben. ![]() | |
Deceit | zaterdag 26 november 2011 @ 16:02 |
waar ben je nu? | |
Wii-Style | zaterdag 26 november 2011 @ 16:05 |
Faron Woods | |
nomar83 | zaterdag 26 november 2011 @ 16:07 |
Snap ik niet. OoT kende ook veel tekst aan het begin van de game, daar hoor je nooit iemand over. | |
Diamond3d | zaterdag 26 november 2011 @ 16:15 |
Als dat gelul je niet kan schelen, waarom koop je dan Zelda? Juist al dat gelul eromheen maakt Zelda Zelda. | |
Diamond3d | zaterdag 26 november 2011 @ 16:17 |
Overigens vermaak ik me prima. De Earth Temple was erg kort, maar het woestijn gedeelte van a tot z was erg lang.
| |
Wii-Style | zaterdag 26 november 2011 @ 16:17 |
Ik heb OoT dit jaar nog een keer gespeeld, 3DS versie. Ja dan heb je ook tekst maar absoluut niet zoveel als bij dit spel. Ronduit belachelijk. Zie hierboven. | |
Deceit | zaterdag 26 november 2011 @ 16:17 |
Oh ik irriteer me daar ook aan vaak, maar dat is dan tijdens het spelen af en toe, naderhand ben ik er juist helemaal blij mee dat ik van alles weet ![]() | |
Deceit | zaterdag 26 november 2011 @ 16:18 |
Maar t is idd af en toe te veel allemaal! maar als je in |Faron woods bent heb je het wel gehad! de intro | |
Diamond3d | zaterdag 26 november 2011 @ 16:19 |
Wanneer de race gedaan is en je bent in Faron Woods dan wordt het gelul idd een stuk minder. | |
nomar83 | zaterdag 26 november 2011 @ 16:34 |
Volgens mij valt dat wel mee, maar whatever. Kan me absoluut niet storen aan de hoeveelheid tekst in het begin. Ik heb al wat filmpjes gezien van mensen die vast komen te zitten omdat ze maar door tekst heen klikken ipv het te lezen. Het zit er echt in met een reden. | |
Deceit | zaterdag 26 november 2011 @ 17:10 |
vóór de earthtemple
| |
Diamond3d | zaterdag 26 november 2011 @ 19:40 |
Heb nu een heart medaillon zodat er vaker hartjes uit planten opduiken. Handig. | |
Aether | zaterdag 26 november 2011 @ 20:27 |
Ik dacht een tip van d'r te krijgen. Is het de melding dat ik nog maar drie hartjes heb. Ik dacht al, wat is dat irritante gepiep toch... ![]() | |
Wii-Style | zaterdag 26 november 2011 @ 20:30 |
De graphics zijn in ieder geval prachtig... Faron Woods; adembenemend mooi. Echt prachtig. Eindelijk een spel waarvan de ontwikkelaars snapten hoe ze kleur moesten gebruiken. ![]() Als het in OoT niet hoeft dan hoeft het ook niet in Skyward Sword. | |
Aether | zaterdag 26 november 2011 @ 20:34 |
Het was de bedoeling om het als een Monet-schilderij er uit te laten zien. Stijl is vorig jaar iets teruggeschroeft maar ze zijn er wel in geslaagd ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Diamond3d | zaterdag 26 november 2011 @ 22:49 |
Graphics zijn prima, maar volgens mij scheelt het heel erg per tv gezien de stijl van de graphics. Verder een topspel... zeer verslavend. | |
replay11nl | zondag 27 november 2011 @ 10:46 |
Shit! Ik zit alweer vast.... Ben net die Lanayuru Mine Facility in en nou sta ik voor een ding waar je je zwaard in moet steken... maar wat moet ik er mee ![]() | |
Diamond3d | zondag 27 november 2011 @ 10:49 |
| |
replay11nl | zondag 27 november 2011 @ 11:47 |
Oke dan ik ben verder.. Heb die generator aangekregen en ben dat temple achtige ding ingegaan ![]() Zou graag willen doorwerken maar moet 3 GLO verslagen afhebben ![]() | |
Evertjan | zondag 27 november 2011 @ 17:04 |
misschien een domme vraag maar heb je een internetverbinding nodig om Zelda te spelen op de Wii? | |
Notorious_Roy | zondag 27 november 2011 @ 17:05 |
Je hebt voor geen enkel Wii-spel internet nodig. | |
Evertjan | zondag 27 november 2011 @ 17:06 |
a oke thanks, heb ik dus alleen nog een andere controller nodig aangezien ik nog een oude heb | |
Aether | zondag 27 november 2011 @ 17:53 |
Je kunt ook een losse Motion Plus halen en je huidige controller gebruiken.![]() | |
Donderkonijn | zondag 27 november 2011 @ 18:01 |
| |
Lumen | zondag 27 november 2011 @ 18:48 |
Zo. Klaar. Wat een topper was het weer. ![]() ..ben ik het absoluut niet mee eens, maar er zit wel een hele bak epische gevechten in dit spel. Eindoordeel: 9.5
| |
cherrycoke | zondag 27 november 2011 @ 18:50 |
WACHT WACHT WACHT enerlaatste baas had ik echt geen moeite mee, moet de laatste nog doen, ik vond Ganondorf in The Wind Waker ook tricky met al die phases | |
Lumen | zondag 27 november 2011 @ 19:03 |
Laatste ben ik eerst 5 keer doodgegaan, maar toen ik door had hoe ie ongeveer moest (er zijn uiteraard wat truukjes ![]() | |
DancingPhoebe | zondag 27 november 2011 @ 19:10 |
Wat zijn die kaarten trouwens schijtirritant zeg. | |
GGMM | zondag 27 november 2011 @ 19:10 |
Hoezo? Heb zelf nergens last van. | |
DancingPhoebe | zondag 27 november 2011 @ 19:14 |
Ik vind ze zo nietszeggend! Echt zo BLOB dit is het gebied. Zoek het maar uit! In eerdere delen waren die toch veel duidelijker? Of herinner ik me dat gewoon niet goed? | |
nomar83 | zondag 27 november 2011 @ 19:30 |
Ach ja, vrouwen en kaartlezen... | |
DancingPhoebe | zondag 27 november 2011 @ 19:39 |
Het is meer een Rorschach-test dan een kaart ![]() | |
GGMM | zondag 27 november 2011 @ 19:39 |
![]() | |
BeyondTheGreen | zondag 27 november 2011 @ 19:52 |
Zo, de tweede tempel heb ik net gehaald. Aardige tempel, veel te makkelijke eindbaas. Princess Zelda ![]() | |
Diamond3d | zondag 27 november 2011 @ 22:08 |
Kan eindelijk zwemmen... ![]() Mooie wereld, dat Faron Woods. | |
nomar83 | zondag 27 november 2011 @ 22:49 |
Dungeon 6 gehad, Begin het einde te naderen, maar ik kan niet wachten op
| |
Chav | zondag 27 november 2011 @ 23:46 |
Auw, Zelda arm ![]() | |
Aether | zondag 27 november 2011 @ 23:47 |
Zelda is de nieuwe Wii Fit ![]() | |
GGMM | maandag 28 november 2011 @ 01:04 |
Net m'n Hylian shield gehaald.
| |
Chav | maandag 28 november 2011 @ 20:26 |
| |
arucard | maandag 28 november 2011 @ 20:27 |
Heb hem nu ook, net even gespeeld en hij is weer erg vet. Ik vind alleen de graphics erg tegenvallen, maar je kan niet alles hebben. | |
DancingPhoebe | maandag 28 november 2011 @ 22:34 |
Meeeeh! Ik ben bij de tweede tempel, in de vulkaan. Ik wil erg graag naar binnen, maar ik moet dus eerst 5 stukken sleutel bij elkaar gaan zoeken. Ik heb er 4. 1 heeft iets te maken met een grote berg keien die ergens een stroom lava tegenhoudt. Ik heb een bombloem. Bom tegen keien zou je denken, maar ik krijg de bom er niet bij. Ernaast is zo'n glijwand die je niet met A op kunt rennen omdat je die bom al vast hebt ![]() | |
MaximusTG | maandag 28 november 2011 @ 22:39 |
@DancingPhoebe:
| |
DancingPhoebe | maandag 28 november 2011 @ 22:41 |
![]() | |
cherrycoke | maandag 28 november 2011 @ 22:44 |
| |
MaximusTG | maandag 28 november 2011 @ 22:45 |
@gedoe over kraken
| |
Seam | maandag 28 november 2011 @ 22:46 |
Even een vraagje aan de liefhebbers. Hoe staat deze in verhouding tot Majora's Mask en Ocarina of Time? Ik lees bij sommige reviews dat deze game dat niveau evenaart, maar wat vinden jullie ervan? | |
MaximusTG | maandag 28 november 2011 @ 22:47 |
Wat mij betreft wel ja ![]() | |
DancingPhoebe | maandag 28 november 2011 @ 22:49 |
Hebben jullie dat nou ook? Dat je niet meer helder kunt denken wanneer je hartjes bijna op zijn en dat irritante gepiep begint? Ik moet me dan echt inhouden dat ding niet in 1 keer uit te gooien. | |
cherrycoke | maandag 28 november 2011 @ 22:54 |
| |
nomar83 | maandag 28 november 2011 @ 23:10 |
Nee dat heb ik nooit omdat ik altijd wel een potion of feetje in m'n flesjes heb. ![]() Grappig dat jij altijd een alternatieve manier ergens voor vind,
| |
tjoptjop | dinsdag 29 november 2011 @ 00:20 |
Ook zo mooi als je op wat hoogte met de loftwing over Skyloft vliegt ![]() Muziek is absoluut mijn grootste favoriet, dat orkest voegt echt wat toe ![]() ![]() Helaas kwam ik vanmiddag niet verder bij dat skelet met 4 armen, morgen maar weer opnieuw proberen ![]() | |
Chav | dinsdag 29 november 2011 @ 00:30 |
| |
MikeyMo | dinsdag 29 november 2011 @ 08:52 |
Vraagje trouwens: op een heleboel van die luchteilandjes heb je schatkistjes, maar deze krijg ik niet open. Iemand een idee? | |
dnbrainwash | dinsdag 29 november 2011 @ 08:52 |
Ik was het net aan het typen. ![]() | |
MaximusTG | dinsdag 29 november 2011 @ 09:13 |
@schatkistjes:
| |
dnbrainwash | dinsdag 29 november 2011 @ 09:18 |
| |
MaximusTG | dinsdag 29 november 2011 @ 09:22 |
@dnbrainwash
| |
MikeyMo | dinsdag 29 november 2011 @ 09:27 |
hey en blijft het spel zich nou beperken tot skyloft/vulkaan/bos/woestijn of zitten er ook nog sneeuwlevels e.d. in? Dat vond ik vet van Twilight princess:onderwater levels/ sneeuw levels e.d. | |
MaximusTG | dinsdag 29 november 2011 @ 09:34 |
Nee, er zit geen sneeuw in, wel een stuk water. Snap niet wat iedereen nou zo geweldig vond aan Twilight Princess. Het was meer een soort OoT remake, met alle vertrouwde elementen erin, om de fans maar tevreden te houden. | |
MikeyMo | dinsdag 29 november 2011 @ 09:40 |
Ik heb OOT nooit gespeeld. ben van de Nes/Snes generatie... ben weer teruggekeerd bij de Wii | |
MikeyMo | dinsdag 29 november 2011 @ 09:44 |
water heb ik gehad, ben nu op weg naar de 2e vlam | |
dnbrainwash | dinsdag 29 november 2011 @ 09:47 |
Ah oke, tnx. ![]() Wat ik me ook wel afvraag, in het algemeen...
| |
Notorious_Roy | dinsdag 29 november 2011 @ 11:39 |
![]() | |
Aether | dinsdag 29 november 2011 @ 13:34 |
![]() | |
dnbrainwash | dinsdag 29 november 2011 @ 14:13 |
Zo waar. ![]() Wat vinden jullie van de moeilijkheid in het algemeen? Ik heb tot nu toe nooit potions oid meegenomen en laat bij de bazen altijd de (shitload) hartjes liggen. :/ | |
Diamond3d | dinsdag 29 november 2011 @ 15:03 |
Hahahahahaha geweldig. En herkenbaar! | |
Diamond3d | dinsdag 29 november 2011 @ 17:48 |
Valt reuze mee. | |
GGMM | dinsdag 29 november 2011 @ 17:58 |
Tegenvallend. Een keer ben ik twee keer dood gegaan op een eindbaas, heb er 4 of 5 in één keer gehaald. Jammer wel. | |
Diamond3d | dinsdag 29 november 2011 @ 20:53 |
Hoe kom je in ancient cistern verder bij die 2 draaiende dingen? Je hebt een schakelaar die je kan switchen voor links en rechts. Hij moet zodanig staan dat ik op 1 rotator snel moet lopen. Maar dat ding draait zo snel dat ik niet aan de overkant kom... | |
MaximusTG | dinsdag 29 november 2011 @ 21:10 |
| |
Diamond3d | dinsdag 29 november 2011 @ 21:21 |
MaximusTG: Thnx. Knap dat je me korte uitleg begreep.
[ Bericht 27% gewijzigd door Diamond3d op 30-11-2011 08:23:04 ] | |
Diamond3d | woensdag 30 november 2011 @ 08:23 |
![]() ![]() ![]() | |
DrukVout | woensdag 30 november 2011 @ 13:12 |
Zijn er nog money sinks? Ben nu in de fire sanctuary bezig. Maar heb alles al geupgrade. Alles bij Beetle gekocht. Maar zit nu nog met 2000+ rupees. Niet ergens een handelaartje in rode pakjes of ergens nog heart pieces te koop? | |
Lithia | woensdag 30 november 2011 @ 17:58 |
Ik heb de game ook nu. Nu zit ik even te soppen op de geweldige orchestra CD wat erbij is. ![]() ![]() | |
tjoptjop | woensdag 30 november 2011 @ 20:56 |
Die is geweldig inderdaad, ik hoop dat er nog een paar op de markt komen met overig materiaal ![]() | |
Yachiru | woensdag 30 november 2011 @ 21:15 |
Is er meer materiaal dan? If so, dan hoop ik met je mee! Zijn sowieso wel wat nummers die ik 'mis', zoals Zelda's Lullaby. En een compilatie van alle Ocarina liedjes die Link leert na de Temple of Time! ![]() | |
tjoptjop | woensdag 30 november 2011 @ 21:16 |
Geen idee of ze dat ook in orkestsetting hebben opgenomen, op de OoT soundtrach staan wel een paar orkestversies van nummers. Maar daarom staat er ook "ik hoop" ![]() | |
nomar83 | woensdag 30 november 2011 @ 21:31 |
Een paar? 1 maar hoor. ![]() | |
tjoptjop | woensdag 30 november 2011 @ 21:32 |
Oh lol, is alweer een tijdje terug dat ik die beluisterd heb, dacht dat het er wel een paar waren. I stand corrected. | |
BeyondTheGreen | woensdag 30 november 2011 @ 22:10 |
Die dungeon muziek in Skyward Sword. ![]() | |
MikeyMo | donderdag 1 december 2011 @ 08:23 |
Ben nu aanbeland bij het mine kart gedeelte. Best kut nog ![]() | |
Donderkonijn | donderdag 1 december 2011 @ 08:38 |
Ik zit in het laatste gevecht
| |
MaximusTG | donderdag 1 december 2011 @ 08:45 |
@Donderkonijn:
[ Bericht 7% gewijzigd door MaximusTG op 01-12-2011 09:51:05 ] | |
DrukVout | donderdag 1 december 2011 @ 09:44 |
Zeg ff waar de spoiler over gaat aub ipv direct een spoiler te plaatsen... thanx! Want nu klik ik hem open maar daar ben ik nog niet! | |
MaximusTG | donderdag 1 december 2011 @ 09:51 |
Euh, dat was gewoon @Donderkonijn zn post? Leek me op zich wel logisch; maar dan nog, waarom zou je een spoiler openen als je niet weet waar ie overgaat? | |
creno | donderdag 1 december 2011 @ 10:14 |
Ik had een sacred shield gekocht, deze zou zichzelf healen bij schade, maar ik ben hem gewoon kwijt ! | |
MaximusTG | donderdag 1 december 2011 @ 10:18 |
Haha, ja, hij healt zichzelf ook wel degelijk, alleen gaat dat vrij langzaam. Dus op het moment dat ie beschadigd is zie je het balkje langzaam weer aangevuld worden. Maar als de schade maar snel genoeg achter elkaar zit komt ie ook op 0 en gaat ie kapot. Je zult dus in zo'n geval even van de actie moeten wegrennen tot je schild weer heel is. | |
DrukVout | donderdag 1 december 2011 @ 11:19 |
Omdat ik bij de Fire Sanctuary ben. Dus veel spoilers kan ik hier wel gewoon lezen. Maar maakt niet uit. | |
Chav | donderdag 1 december 2011 @ 13:07 |
Aarrghhh Damn you The Imprisoned!!!! | |
MaximusTG | donderdag 1 december 2011 @ 13:12 |
1ste keer? Bereid je dan maar vast voor ![]() | |
Deceit | donderdag 1 december 2011 @ 13:31 |
nah wat een kut gedeelte met de desert en de tempel ervan.. niet kut van moeilijk maar gewoon stom.. Nu gaat het spel beginnen! Hoop dat het beter wordt | |
Deceit | donderdag 1 december 2011 @ 13:33 |
En heb dus gisteren 7 uur achter elkaar gespeeld :S vannacht tot 5 uur... Moest m afmaken!!! En heel de tijd maar 1 tot 3 hartjes, dan wordt je zo laat wel gek van dat gepiep ![]() | |
Chav | donderdag 1 december 2011 @ 14:02 |
2e! | |
MaximusTG | donderdag 1 december 2011 @ 14:09 |
Bereid je dan nog steeds maar voor ![]() ![]() | |
Chav | donderdag 1 december 2011 @ 14:18 |
| |
tjoptjop | donderdag 1 december 2011 @ 15:09 |
komt ie meerdere keren terug dan? 1e keer vond ik em niet zo moeilijk. Ik zat gisteravond even vast bij Koloktos, straks maar weer met frisse zin proberen ![]() | |
Donderkonijn | donderdag 1 december 2011 @ 16:32 |
serieus, daar zijn spoilertags voor, KLIK dan niet..... | |
creno | vrijdag 2 december 2011 @ 00:13 |
Ik heb de pijl en boog, maar nu zit ik vast.
| |
creno | vrijdag 2 december 2011 @ 00:32 |
laat maar, het is gelukt ! | |
MikeyMo | vrijdag 2 december 2011 @ 08:09 |
Ik moet nu een piraat van een loopplank gaan meppen... Gaat me gewoon lukken vanaaf ik weet het zeker ![]() | |
Lithia | vrijdag 2 december 2011 @ 08:14 |
Wel apart hoe je je moet verdedigen met schild. Vroegâh drukte ik alleen op een knopje, nu moet ik telkens met mijn nunchuck zwaaien. Ach, kwestie van wennen I guess. | |
tjoptjop | vrijdag 2 december 2011 @ 14:02 |
Ik zou denk ik niet meer terug kunnen gaan naar knopjes drukken voor zwaardactie ![]() | |
Chav | vrijdag 2 december 2011 @ 15:04 |
Ik gebruik m'n schild echt zelden. | |
Lithia | vrijdag 2 december 2011 @ 15:13 |
Mij wel. ![]() ![]() | |
Silv | vrijdag 2 december 2011 @ 15:14 |
Dit gaat m'n eerste en waarschijnlijk enige spel worden die ik voor de wii ga kopen. | |
tjoptjop | vrijdag 2 december 2011 @ 16:17 |
Voor het schild wel mee eens, net als zo'n roll-attack, blijft toch vreemd die nunchuck. Maar dat zwaard, is geweldig met de wiimote ![]() | |
DrukVout | vrijdag 2 december 2011 @ 22:22 |
En uitgespeeld ![]() Beetje simpel... Hero mode dan maar | |
Twiitch | zaterdag 3 december 2011 @ 18:02 |
Ancient Cistern heeft voor mij de Forest Temple uit OoT vervangen als beste (3D) Zelda dungeon ooit! Een waterlevel waar ik geen grafhekel aan heb, wat een wonder. | |
GGMM | zondag 4 december 2011 @ 04:39 |
Uitgespeeld.
| |
Donderkonijn | zondag 4 december 2011 @ 11:31 |
| |
DE_krumpel | zondag 4 december 2011 @ 17:41 |
| |
GGMM | zondag 4 december 2011 @ 17:44 |
| |
Notorious_Roy | zondag 4 december 2011 @ 22:46 |
Zelda ![]() ![]() Met dank aan TwilightRealm.net http://twitter.com/#!/TRwallpapers | |
Wii-Style | maandag 5 december 2011 @ 00:07 |
Wat een diep trieste kutgame. Ze hebben er gewoon een Mario game van gemaakt, terwijl ze al die jaren aan het denken waren wat het is dat een Zelda game een Zelda game maakt. Als ik bijvoorbeeld per ongeluk in het lava val, springt Link er met een komische manier eruit zoals Mario dat doet (met "auw!" terwijl hij aan zijn kont voelt). Heel leuk allemaal. Ik heb 6+ uur gespeeld en ik ben na Ghirahim alleen monstertjes, spinnen, vogeltjes, vrolijke NPC's, waardeloze insecten die je kan verzamelen en van die irritante kee-paleep hieperdepiep kutbeesten tegengekomen. Waar is het kwaad dat ik moet neerslaan met mijn zwaard? Waar kom ik de terreur dat door het land raast tegen? Wat is er gebeurd met het EPISCHE AVONTUUR? ![]() | |
Cid | maandag 5 december 2011 @ 07:59 |
Dat had ik ook wel een beetje eigenlijk. Hoewel ik de puzzels nog wel echt Zelda vind ![]() | |
nomar83 | maandag 5 december 2011 @ 08:09 |
![]() Heb JIJ überhaupt ooit wel eens een Zelda gespeeld naast Twilight Princess? Speel jij A Link to the Past nog eens, en The Wind Waker,en The Minish Cap, en Links Awakening. Een en al vrolijke kleurtjes en gekke monstertjes. | |
Lithia | maandag 5 december 2011 @ 08:35 |
Ja, leuk. Nu nog een plaatje hebben die het doet. | |
DrukVout | maandag 5 december 2011 @ 09:37 |
Hero-mode vind ik persoonlijk leuker. Je kan nu niet zomaar even door alle dungeons rushen. De eerste spin die ik tegen kwam kostte me 4 hartjes en staat dat ding dus te piepen. Reload en opnieuw dus ![]() Wel jammer dat je al je bugs en treasure mee krijgt, Zo kon ik dus meteen mijn schild etc upgraden. Opzich ook wel weer makkelijk ![]() | |
Wii-Style | maandag 5 december 2011 @ 13:22 |
Dat kan ik beter aan jou vragen. LTTP was onmiddellijk serieus in het begin. The Wind Waker had ook een soort vrolijke begin, maar niet 6 uur lang. En Ocarina of Time was ook mooi begonnen met de great Deku Tree die stierf omdat Ganon hem ziek had gemaakt. Nu was ik klaar met dungeon #1 in Skyward Sword en ik hoor dat
| |
nomar83 | maandag 5 december 2011 @ 15:15 |
Deze game begint met je vriendin die wordt opgeslokt door een zwarte wervelstorm, ook niet zo leuk. En ja, LTTP was serieus aan het begin, maar had ook een roze konijn. ![]() Ik ben nu redelijk op het einde van SS en vind dat de mix tussen humor, schattig, avontuur en ernst niet anders is dan in vorige Zelda's. Ik vind The Imprisoned zelfs wel het engste monster ooit in de serie. | |
arucard | maandag 5 december 2011 @ 15:32 |
Net dat stukje dat je die tranen moet verzamelen gedaan. Wat was dat nou weer voor onzin ![]() | |
Twiitch | maandag 5 december 2011 @ 15:40 |
Jammer voor je. Bijna klaar trouwens, en dan weer 4/5 jaar wachten ![]() | |
Yachiru | maandag 5 december 2011 @ 18:12 |
Het introfilmpje is ook heel lief en schattig ja! ![]() | |
Diamond3d | maandag 5 december 2011 @ 18:36 |
Wat een super toffe game. Ze hebben er een echte Zelda game van gemaakt, al die jaren die ze aan het denken waren zijn niet voor niets geweest. Als ik bijvoorbeeld spring van iets, fluit ik naar me vogel, zoals Link dat in OoT deed naar Epona. (met zijn "Ocarina" als hij daarop blies speelde hij een liedje). Heel leuk allemaal. Ik heb 30+ uur gespeeld en ik zit volledig in het verhaal. Zelda achterna, insecten verzamelen ipv skulla tulla's, rupees verzamelen, heart containers vinden en uiteraard veel graspollen tegengenomen. Gelukkig zijn er vijanden die ik moet neerslaan met me zwaard ipv door op A te bashen, gelukkig zijn er weer veel puzzels door het land en in de tempels. Gelukkig is er nog steeds dat EPISCHE AVONTUUR! ![]() | |
Diamond3d | maandag 5 december 2011 @ 19:03 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
DrukVout | dinsdag 6 december 2011 @ 11:21 |
ARGH die Hero mode is fucking irritant! Nergens hartjes en nergens stoeltjes. Kom je dus met alle hartjes binnen. Een eerste vijand raakt je 2x en dan staat alles te bliepen en te knipperen... Oftewel terug naar Skyloft. Alles upgraden. Potions halen, bugs verkopen voor rupees en zo heart pieces bij beetle kopen. En nu weer opnieuw ![]() | |
Aether | dinsdag 6 december 2011 @ 11:26 |
Er schijnt een glitch te zijn die er voor kan zorgen dat je niet verder kunt. Het zijn zeer kleine spoilers dus de moeite waard om te lezen. Nintendo Reveals Skyward Sword Game-Breaking Glitch Cause...(Minor Spoilers)
| |
Evertjan | dinsdag 6 december 2011 @ 19:37 |
http://www.gamekings.tv/v(...)kyward-sword-review/ | |
MaximusTG | dinsdag 6 december 2011 @ 19:53 |
Volwassen kerels die in het Nederlands, doorspekt met Engelse termen, serieus proberen te discussiëren over games ![]() | |
arucard | dinsdag 6 december 2011 @ 20:00 |
Vind het wel een goede review | |
Lithia | dinsdag 6 december 2011 @ 21:25 |
Review was inderdaad prima. Ze letten op veel dingen. ![]() | |
MikeyMo | vrijdag 9 december 2011 @ 15:08 |
Ik heb trouwens wanneer ik dowse op Goddess Cubes in Faron Woods steeds 2 locaties dat ik nog een cube zou moeten hebben staan. Echter deze heb ik al geslagen en zijn ook al verdwenen, toch blijft hij die lege plekken aangeven als plekken waar een cube zou moeten staan. hebben jullie dat ook? Irritant want ik probeer alles afgerond te hebben voordat ik hem ga uitspelen. Moet waarschijnlijk nog 1 sidequest doen want ik mis nog een item in het scherm naast de rammelaar en ik heb de demon nog niet genoeg gratitude crystals gegeven. Overigens best grappig: ik was die knakker helemaal vergeten en lekker sidequests aan het doen zonder elke keer naar hem toe te rennen als ik er één had gedaan en weer kristallen had gekregen. Liep ik gisteren maar eens bij hem langs begint hij toch de één na de andere treasure aan me te geven die ik al eerder had moeten hebben ![]() | |
nomar83 | vrijdag 9 december 2011 @ 18:53 |
Nee, ik ook niet. Niet om die redenen, maar meer de hele stijl van GameKings en de PU vind ik behoorlijk puberaal en kort door de bocht. | |
MikeyMo | zaterdag 10 december 2011 @ 18:08 |
Weet iemand waar je feeen kan scoren? Ik ben bij Demon Igrahim en wordt telkens door hem verslagen en het is rete irritant om na een game over weer opnieuw te moeten beginnen met een halve energiebalk | |
DancingPhoebe | zaterdag 10 december 2011 @ 19:40 |
Grmbl! Ik mis weer van alles. IK wil iets kopen van 800 rupees, maar kan er maar 500 mee sjouwen ![]() | |
MikeyMo | zaterdag 10 december 2011 @ 19:44 |
Ik kan er nu 9000 meesjouwen en dat terwijl ik heul niets meer nodig heb ![]() | |
DancingPhoebe | zaterdag 10 december 2011 @ 19:47 |
Wat heb je gedaaaaaaaaaaaaan? | |
MikeyMo | zaterdag 10 december 2011 @ 19:51 |
Als laatste nog even die demon al zijn Gratitude crystals gegeven. Ik had het alleen wel fijn gevonden als ik van tevoren wist dat ik bij ontvangst even direct bij hem langs moest gaan ipv ze op te sparen. | |
DancingPhoebe | zaterdag 10 december 2011 @ 19:54 |
Volgens mij heb ik hem al een tets crystals gegeven. Eens kijken hoeveel hij er wil hebben voor hij mij een backpack geeft waar ik een miljoen rupees in mij kan sjouwen. | |
nomar83 | zaterdag 10 december 2011 @ 21:31 |
Ik heb nu 70 crystals. Vind het af en toe niet helemaal duidelijk wanneer een side quest beschikbaar is, al zijn de dingen die je voor mensen moet doen wel leuk op zich. ![]() | |
MikeyMo | zondag 11 december 2011 @ 12:56 |
Aaaargh ik krijg Demise niet verslagen | |
DrukVout | zondag 11 december 2011 @ 15:20 |
Indestructable potion kopen. Upgraden, potion medal meenemen en hakken maar! | |
MikeyMo | zondag 11 december 2011 @ 16:49 |
Ja ik heb nu telkens heart potions bij me, maar tijdens het laatste gevecht moet je bliksem opvangen en vaak reageert mijn zwaard net niet genoeg zodat hij hem telkens net niet pakt en ik meerdere malen neer wordt gemept voordat ik wat kan doen | |
DE_krumpel | zondag 11 december 2011 @ 18:14 |
Hacken en slashen werkt net zo goed. ik had hem binnen 5 minuten morsdood en toen was ik verdrietig want ik had meer van het eindgevecht verwacht ![]() | |
MikeyMo | zondag 11 december 2011 @ 20:14 |
YES! ik heb hem. Heeft me 3 flessen dubbele lifepotion gekost maar het is me gelukt. | |
Reintji | maandag 12 december 2011 @ 12:20 |
Is Skyward Sword te spelen zonder Wii Mote+? | |
Notorious_Roy | maandag 12 december 2011 @ 12:22 |
Nee. | |
Reintji | maandag 12 december 2011 @ 12:36 |
Dan zal ik haast maken met de aanschaf van Skyward Sword incl controller. | |
MikeyMo | maandag 12 december 2011 @ 13:30 |
heeft ook wel wat extra's met zo'n gouden wiimote zwaaien | |
Lithia | maandag 12 december 2011 @ 13:33 |
En je krijgt een awesome CD erbij. | |
MikeyMo | maandag 12 december 2011 @ 13:38 |
Ik moet zeggen dat ik het een leuk avontuur vond, het enige wat ik wel jammer vond was de beperkte uitwerking van Hyrule. Je had eigenlijk slechts 3 areas: de vulkaan, de woestijn en het bos. Ze hebben het op een briljante manier uitgebouwd ook met name hoe de sky temple in verbinding staat met de plek waar The Imprisoned is opgesloten, maar ik had liever wat meer variatie in de areas gezien... | |
Reintji | maandag 12 december 2011 @ 13:44 |
En in vergelijking met Twilight Princess? Zonder al teveel spoilers ;-) | |
MikeyMo | maandag 12 december 2011 @ 13:46 |
Die vond ik echt baas, maar moet je eerlijk zeggen dat ik OOT enkel een jaar of 3 geleden wel eens heb gespeeld maar daar snel op uitgekeken was. Daar had je dus wel allerlei verschillende areas in. Deze is ook heel tof hoor, maar door slechts 3 grond levels te hebben voelt hij kleinschaliger aan. Ook al ben ik bijna 80 uur bezig geweest | |
tjoptjop | maandag 12 december 2011 @ 17:55 |
Die silent realms zijn irritant | |
GGMM | maandag 12 december 2011 @ 17:56 |
Ik vond ze juist heel leuk om te doen. | |
MaximusTG | maandag 12 december 2011 @ 18:09 |
Mwa, leuk niet echt, maar ik zag er steeds tegenop en was heel gestresst tijdens het spelen zelf, maar ze lukten wel allemaal in 1 keer, behalve die in Eldin, met dat glijden. Dat was wat lastiger. Maar goed, ook geen enorm probleem. | |
Diamond3d | maandag 12 december 2011 @ 18:30 |
80 ?? Tering... Trouwens... hoeveel heartcontainers zijn er te halen? Tot de 2 rijen hartjes onder elkaar 'vol' zijn? (incl de hartjes die je ontvangt na een tempel/eindbaas)... Tot hoever gaan die Grattitudes eigenlijk? 100? In OoT had je nog 100 ? skullatulla die je kon zoeken maar wat kan je na het uitspelen nog doen behalve Hero Mode? | |
DrukVout | maandag 12 december 2011 @ 20:38 |
ja 2 balken volle hartjes (incl 2 tokens) 80 gratitude crystals In Hero mode zijn er geen heart-bloemetjes en droppen er geen hearts. Behalve als je de heart-token hebt (maar nog steeds verdomd weinig) En damage is x2. Verder weinig verschil. | |
tjoptjop | maandag 12 december 2011 @ 21:19 |
80!! Waar vind ik die allemaal zeg ![]() Ik heb er nu 8 ofzo en als ik dowse zitten ze op plekken waar ik geen idee van heb hoe daar te komen | |
Reintji | maandag 12 december 2011 @ 21:42 |
Hmmm. Skyward Sword incl controller toch nog weten te scoren. Was bij verrassend verl winkels al uitverkocht. | |
MaximusTG | dinsdag 13 december 2011 @ 00:09 |
Info over crystals:
| |
cherrycoke | dinsdag 13 december 2011 @ 00:10 |
hero mode done eeeeeen 100% uitegespeelt | |
DrukVout | dinsdag 13 december 2011 @ 08:48 |
| |
Notorious_Roy | dinsdag 13 december 2011 @ 10:28 |
![]() | |
Lithia | dinsdag 13 december 2011 @ 10:30 |
![]() | |
Diamond3d | dinsdag 13 december 2011 @ 18:38 |
Na 4x gekeken te hebben blijft hij geweldig. Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben... | |
MikeyMo | dinsdag 13 december 2011 @ 19:02 |
hij is idd wel goed ja | |
Yachiru | dinsdag 13 december 2011 @ 20:11 |
![]() ![]() ![]() | |
MikeyMo | dinsdag 13 december 2011 @ 20:29 |
Moet eerlijk bekennen dat die eerste Zelda me nooit heeft kunnen bekoren | |
tjoptjop | dinsdag 13 december 2011 @ 21:18 |
De NES versies heb ik ook nooit gespeeld. Ik ben begonnen bij a Link to the Past, en zelfs die een beetje passief. Ben verknocht geraakt na OoT | |
MikeyMo | dinsdag 13 december 2011 @ 21:22 |
Ik vind ALTTP echt baaas, mijn favo game op de SNES. Hoe bedoel je passief? | |
DE_krumpel | dinsdag 13 december 2011 @ 21:45 |
cracked reader alarm!!! | |
tjoptjop | dinsdag 13 december 2011 @ 21:47 |
Dat het me niet echt heeft kunnen grijpen. Toen had ik de leeftijd dat ik Mario en Street Fighter toffer vond ![]() Binnenkort maar eens op de Virtual Console aanschaffen | |
Yachiru | dinsdag 13 december 2011 @ 22:07 |
![]() | |
Reintji | woensdag 14 december 2011 @ 09:16 |
Of als je een GBA of DS hebt. Op MP ook wel te vinden in de GBA cart. | |
MaximusTG | woensdag 14 december 2011 @ 09:22 |
Ik denk dat het lekkerder speelt op de Virtual Console... Voor mij was OoT ook de eerste Zelda die ik "echt" speelde. Nog steeds vind ik het jammer dat ik, en mn broertjes, nooit Zelda op de NES of SNES gekocht hebben.. Zaten inderdaad ook meer in de Mario richting. Het was natuurlijk ook wel een andere tijd (god, nu klink ik oud), en je kon natuurlijk niet zien of die game nu echt wat was, omdat je geen internet had, de tijdschriften erover te duur waren voor ons, en niemand die we kenden het spel had. Dan blijf je maar bij wat je kent ![]() | |
Reintji | woensdag 14 december 2011 @ 09:31 |
169 voor nieuwe. Dan vallen de prijzen tegenwoordig nog wel mee. | |
MaximusTG | woensdag 14 december 2011 @ 09:44 |
Hmm, ja, inderdaad. Tis trouwens in mijn geval wel zo dat we toen ik nog jong was en mn broertjes dus ook :p, altijd erg "achter" liepen qua consoles. Ik kocht een NES toen ik communie had gedaan (kassa!, nu compleet atheist:p) en toen was ik dus een jaar of 7, 1992. Dat is hetzelfde jaar dat LTTP uitkwam. Maar de SNES was toen nog veel te duur voor me. Na een aantal jaren kregen we met zn allen de SNES van onze ouders. Dat weet ik nog goed, was zo verbaasd! Zomaar gekregen, terwijl we normaal altijd zelf spaarden voor die dingen. Ah.. nostalgie ![]() | |
Reintji | woensdag 14 december 2011 @ 10:49 |
Idd. NES heb ik pas later gekocht via MP toen ik op kamers ging. Gewoon leuk voor de heb. Mijn SNES heb ik zelf voor gewerkt, fl.349,- met Mario Allstars en Starwing FX in '95. Zelda kon er niet meer van af. Maar die kon ik weer ergens lenen. Uren met een maatje op zoek naar van alles en nog wat in Hyrule met de kaart bij de hand. Niks geen walktroughs, via via kwam je dingen te weten. "vroeger" lag de games cycle ook wel wat lager dan nu denk ik, zeker nu met alle dlc en series etc. Dan had je een Sega of een Nintendo klaar. Enkele gek had nog een lynx of een Amiga 500. // On topic ;-) | |
nomar83 | woensdag 14 december 2011 @ 16:40 |
Ik begreep pas vanaf OoT, 1998 dus, dat Nintendo niet alleen maar Mario-spellen maakt. ![]() | |
Donderkonijn | woensdag 14 december 2011 @ 18:11 |
heiligschennis ![]() | |
DrukVout | woensdag 14 december 2011 @ 18:57 |
Zelda op de NES was juist mijn eerste Zelda ooit. Als klein jochie werd ik snachts wakker dat ik wist hoe het moest die ene puzzel. Vader wakker maken en midden in de nacht gamen! | |
CoExist | donderdag 15 december 2011 @ 20:07 |
Zojuist de nieuwe ZELDA gekregen voor m'n verjaardag. Bij het openen van de verpakking blijkt er een witte Wii-mote in te zitten. Heb 'm nog niet getest of deze Wii Motion heeft. Maar klopt de inhoud van deze verpakking wel!? | |
tjoptjop | donderdag 15 december 2011 @ 20:28 |
pwnd ![]() Als het de gouden limited edition box is klopt het niet. Als de gever een pakketje in elkaar gezet heeft kan het kloppen ![]() | |
Reintji | donderdag 15 december 2011 @ 20:31 |
Onder op de controller hoort "Wii Motion plus inside" te staan. | |
CoExist | donderdag 15 december 2011 @ 20:35 |
Ti's gewoon een witte Wii-mote en er staat niets op. Hij komt gewoon nieuw uit de winkel gekocht op de dag van de release. | |
Notorious_Roy | donderdag 15 december 2011 @ 20:36 |
Ik zou er even mee terug gaan waarna de winkel geheid gaat zeggen dat je te laat bent en ze niets voor je kunnen doen. In dat geval een brief naar het hoofdkantoor van betreffende winkel sturen. Ik hoop alleen dat er nog goeie bundels, met gouden Wiimote dus, zijn. | |
nomar83 | donderdag 15 december 2011 @ 21:36 |
Grote kans dat de gasten in de winkel er zelf even mee gespeeld hebben en de verkeerde controller terug in de doos hebben gedaan. | |
CoExist | donderdag 15 december 2011 @ 22:31 |
Hm hm! Ze hebben de gouden Wii-mote op hun console pod gedaan en die oude in deze verpakking. De stickertjes zaten er nog op... Op 19 november hebben ze gewoon de eerste de beste doos aan mij gegeven en daarna heeft 'ie bijna een maand bij m'n ouders thuis gestaan. Media-Markt deed gelukkig niet zo moeilijk wat omruilen betreft en boden zelfs korting aan op een eventueel ander artikel. Fijn dat ze tot 22.00 uur open zijn tegenwoordig. HULDE! |