SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Baszh op 29-08-2012 20:53:41 ]Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Was eigenlijk ook wel obviousquote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:31 schreef D3ft0n3 het volgende:
HATE TO SAY I TOLD YOU SOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook wel obvious
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:39 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tog kloppen veel dingen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:05 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kon het niet laten om dit te posten.. zie hier mn creatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Gaaf man, 4 uur is wel bizar lang
Het ziet er naar uit als je het in 1 stuk gedaan hebt amper zonder pauze
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Thanksquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaaf man, 4 uur is wel bizar lang
Het ziet er naar uit als je het in 1 stuk gedaan hebt amper zonder pauzeIk had een pauze van een half uurtje ofzo
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Goh had het helemaal niet zien aankomen:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Sala-adin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geinig dit in de Ligue 1 bij de wedstrijd tussen Brest en Bastia.
Toure trekt na het scoren van een goal een Madara masker over zn hoofd heen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen die dat hebben gezien weten waar het van is
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Sala-adin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]Welke jutsu doet hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geinig dit in de Ligue 1 bij de wedstrijd tussen Brest en Bastia.
Toure trekt na het scoren van een goal een Madara masker over zn hoofd heen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen die dat hebben gezien weten waar het van is![]()
![]()
Golasoton! Intik no jutsu.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik vind het erg wel vrij debiel uitzien eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is de manga?
Of komt die pas volgende week?
Mijn usual site waar ik het vandaan haal heeft de uploads gestopt wegens licensing issues
Volgende week pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vraag ik me dit nog af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door DemonRage op 11-01-2013 18:46:01 ]![]()
We kregen de vorige wat te vroeg, daarom duurt het wat langer dan normaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar is de manga?
Of komt die pas volgende week?
Mijn usual site waar ik het vandaan haal heeft de uploads gestopt wegens licensing issues![]()
Wat is het idee achter die fillers eigenlijk? Spelen deze zich tussen de arcs af, of zijn ze gewoon helemaal apart, en zijn ze eigenlijk gewoon niet gebeurd?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
SPOILER: wallpaperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fillers zijn afleveringen die niks met de manga te maken hebben. Dus het is nooit gebeurd in het normale verhaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef Kenju het volgende:
Wat is het idee achter die fillers eigenlijk? Spelen deze zich tussen de arcs af, of zijn ze gewoon helemaal apart, en zijn ze eigenlijk gewoon niet gebeurd?![]()
Is dat zo? In de anime van Naruto wordt namelijk ook een deel behandeld dat juist in de manga niet aan bod komt. Zoals een aantal gevechten met de Jinchuuriki en Akatsuki. Deze dragen direct bij aan het verhaal, wat heel anders is dan een filler zoals de poging van Naruto om het gezicht van Kakashi te onthullen (wat ik overigens een briljant grappige aflevering vond!).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fillers zijn afleveringen die niks met de manga te maken hebben. Dus het is nooit gebeurd in het normale verhaal.![]()
Zaten die niet in de manga ja? Ik loop met de anime al een paar maanden achter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Is dat zo? In de anime van Naruto wordt namelijk ook een deel behandeld dat juist in de manga niet aan bod komt. Zoals een aantal gevechten met de Jinchuuriki en Akatsuki. Deze dragen direct bij aan het verhaal, wat heel anders is dan een filler zoals de poging van Naruto om het gezicht van Kakashi te onthullen (wat ik overigens een briljant grappige aflevering vond!).![]()
Daar zaten ook gevechten in, maar met andere Jinchuuriki, als ik me niet vergis. Niet alle 9 zijn behandeld in alleen de manga, of alleen de anime.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zaten die niet in de manga ja? Ik loop met de anime al een paar maanden achter.![]()
Dat filler heel soms in het normale verhaal past, maakt het geen canon. Voor wat het echte verhaal betreft, is het niet gebeurd.![]()
Wat maakt dan het echte verhaal? Beide zijn officiele Naruto-series, en beide grijpen terug op elkaar. En zit niet ook dezelfde schrijver achter beide media?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Nic1 het volgende:
Dat filler heel soms in het normale verhaal past, maakt het geen canon. Voor wat het echte verhaal betreft, is het niet gebeurd.![]()
Nee, anime wordt door iemand anders geschreven. Misschien hebben ze wel overleg hoor, zou best kunnen.![]()
Wat bedacht en geschreven is door Kishimoto Masashi is het "echte" verhaal en niets anders. De anime is een interpretatie ervan, gemaakt door anderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat maakt dan het echte verhaal? Beide zijn officiele Naruto-series, en beide grijpen terug op elkaar. En zit niet ook dezelfde schrijver achter beide media?![]()
Okay.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Wat bedacht en geschreven is door Kishimoto Masashi is het "echte" verhaal en niets anders. De anime is een interpretatie ervan, gemaakt door anderen.![]()
Ok. Dus als ik het goed begrijp heb je dus fillers die hoewel ze een van allen belangrijk zijn, wel in het verhaal passen, en fillers die je gewoon per definitie moet negeren? Die Power-filler past namelijk totaal niet. Hij kan immers daar al in Sage-mode, terwijl hij daar met Killer Bee op heeft getraind en ze daar nu van terug komen.
Dit terwijl bijv. die met die met Utaka (die bellenblaas-kerel, jinuuricki van de six-tail) wel past en zelfs enigszins op teruggegrepen wordt (als in: ze noemen hem Utaka meermaals).
Eigenlijk is die Power-filler de enige die niet te passen is. Het 'binden' van dode ninja doet vermoeden dat het voor de huidige arc-episode afspeelt. Maar die Sage-modus doet vermoeden dat het zich erna afspeelt.![]()
Sage-mode krijgt Naruto na het trainen in "kikkerland" en gebruikt hij ook tegen Pain. Niet dus pas met Killerbee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok. Dus als ik het goed begrijp heb je dus fillers die hoewel ze een van allen belangrijk zijn, wel in het verhaal passen, en fillers die je gewoon per definitie moet negeren? Die Power-filler past namelijk totaal niet. Hij kan immers daar al in Sage-mode, terwijl hij daar met Killer Bee op heeft getraind en ze daar nu van terug komen.
Dit terwijl bijv. die met die met Utaka (die bellenblaas-kerel, jinuuricki van de six-tail) wel past en zelfs enigszins op teruggegrepen wordt (als in: ze noemen hem Utaka meermaals).
Eigenlijk is die Power-filler de enige die niet te passen is. Het 'binden' van dode ninja doet vermoeden dat het voor de huidige arc-episode afspeelt. Maar die Sage-modus doet vermoeden dat het zich erna afspeelt.![]()
O ja. Ik bedoel dat andere, dat hij gloeit enzo en volledig oranje/geel is....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sage-mode krijgt Naruto na het trainen in "kikkerland" en gebruikt hij ook tegen Pain. Niet dus pas met Killerbee.![]()
Dat leert die idd pas met Killer Bee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja. Ik bedoel dat andere, dat hij gloeit enzo en volledig oranje/geel is....![]()
Maar de fillers moet je dan dus wel buiten het verhaal zien? Als in 'volledig onafhankelijk', niet conform de normen die door de arcs worden neergezet? Zoals Xaobotnik terecht opmerkt, kan hij in de Power-filler immers niet die Nine-tails Chakra Mode hebben, tenzij het zich na de huidige oorlog afspeelt. Maar het zou wat vreemd zijn wanneer ze dat zouden doen.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Op zich staan alle fillers buiten het normale verhaal, al gebruiken ze het soms om gaten op te vullen die de manga heeft gelaten. Zoals bijv. achtergrond over de Sanbi en Rokubi. In hoeverre dit aansluit is altijd maar de vraag, aangezien het anime team dit zelf bedenkt.![]()
Het anime-team is toch ook verantwoordelijk voor het animeren van de arc-verhalen, dus het blijft vreemd dat ze daarnaast die fillers maken die gewoon niet 'tussen' de arcs passen. Dit is volgens mij de eerste keer dat het totaal onlogisch was.... Maar sowieso was het wat anders, aangezien het moment dat deze filler uitkwam, ook niet logisch was. Immers was er een arc in volle gang. Verder hadden de fillers voorheen ook geen concrete naam met titel ed. Dat was nu wel. Alsof het een film was oid... Die films staan ook overal buiten, toch? Alhoewel die ook niet conflicteren met het verhaal, voor zover ik ze gezien heb (heb ze niet allemaal gezien, vind ze niet zo boeiend).WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Dat is heel gebruikelijk in anime, omdat het niet altijd past om er ineens een nieuw verhaal tussen te zetten. Bleach fillers staan bijv. bijna allemaal buiten het verhaal, omdat de canon arcs enorm lang zijn. Naturo heeft allemaal relatief kleine arcs (die dan weer binnen een groter verhaal passen), waardoor er makkelijk filler aan toe te voegen is.quote:Op maandag 28 januari 2013 03:06 schreef Kenju het volgende:
Het anime-team is toch ook verantwoordelijk voor het animeren van de arc-verhalen, dus het blijft vreemd dat ze daarnaast die fillers maken die gewoon niet 'tussen' de arcs passen.
Volgens mij laat Kishimoto expres gaten in de manga, zodat de anime dit kan opvullen. Zo schreef hij bijv. niets over team Kakashi vs Seven Swordsmen (je las alleen het begin en dat ze verslagen waren), terwijl de anime er 10 afleveringen over maakte.![]()
Maar dan blijft een filler als 'Power' nog steeds een vreemde. Die andere fillers passen allemaal direct in een arc, of er tussendoor. Ook die hele saaie fillers die je feitelijk zou kunnen overslaan, vertonen een consistentie met alle arcs, ervoor en ernaar. Je ziet er geen dingen in die pas later of daarvoor gebeurd zijn. Dat is in Power wel anders.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Dat klopt. De reden hiervoor is dat de power arc gemaakt is om de 500e aflevering te vieren en niet, zoals gewoonlijk, omdat de anime de manga te dicht naderde.![]()
Hmm, ok. Dan had ik liever gehad dat ze gewoon een soort van toernooi hadden gedaan met spectaculaire, onwaarschijnlijke gevechten oid. Deze Power-filler was namelijk vrij matig.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Leuk idee!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:07 schreef Kenju het volgende:
Hmm, ok. Dan had ik liever gehad dat ze gewoon een soort van toernooi hadden gedaan met spectaculaire, onwaarschijnlijke gevechten oid. Deze Power-filler was namelijk vrij matig.
Het genin-toernooi vind ik nog steeds fantastisch om te zien.![]()
![]()
Holy shit balls jesus christ omfg wtf.
Grootste spoiler die je ooit zult lezen, lees eerst de manga voordat je dit leest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:22 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindelijk! Naar al die fillers eindelijk weer eens wat echte afleveringenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Picchia het volgende:
De anime van vandaag was wel vet heh. Pain en Itachi.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:39 schreef Skillstorm het volgende:
Holy shit balls jesus christ omfg wtf.
Grootste spoiler die je ooit zult lezen, lees eerst de manga voordat je dit leest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, het is gewoon de anime, zonder fillers en loopt een flink aantal episodes voor.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef ArteSuave het volgende:
Ik heb de manga nog nooit gelezen. Worth it?![]()
Volgt het gewoon de serie of niet helemaal?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon de anime, zonder fillers en loopt een flink aantal episodes voor.![]()
Het is juist andersom. De manga is de serie en de anime volgt die (grotendeels).quote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Volgt het gewoon de serie of niet helemaal?![]()
Ik vind van wel. Het wordt als storyboard gebruikt voor de anime volgens mij, gezien de scene's.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef ArteSuave het volgende:
Ik heb de manga nog nooit gelezen. Worth it?
De anime kijk ik ook, voornamelijk omdat het ook leuk is om met je ogen te zien wat je in gedachten met de manga inbeeldde.![]()
![]()
Zal hem weleens opzoeken en een paar weken terug beginnen met lezen. Iemand nog een goede site als aanrader?![]()
Dan zou ik als ik jou was meteen een editie kiezen van ergens aan het begin, zodat je niets spoilt voor jezelf.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef ArteSuave het volgende:
Zal hem weleens opzoeken en een paar weken terug beginnen met lezen. Iemand nog een goede site als aanrader?
Denk niet dat het doorlinken toegestaan is, maar met een simpele zoektocht kom je heel ver.![]()
Already reading ben idd ver terug begonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was meteen een editie kiezen van ergens aan het begin, zodat je niets spoilt voor jezelf.
Denk niet dat het doorlinken toegestaan is, maar met een simpele zoektocht kom je heel ver.![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:51 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Already reading ben idd ver terug begonnen.![]()
Op chronologische volgorde lezen hè.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:10 schreef ArteSuave het volgende:
Die manga is wel echt ver vooruit holy shit![]()
Voor oude chapters gebruik ik mangareader.com; voor nieuwe mangastream.com, die hebben een veel betere kwaliteit.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef ArteSuave het volgende:
Zal hem weleens opzoeken en een paar weken terug beginnen met lezen. Iemand nog een goede site als aanrader?![]()
Ja, dat was idd een bazenscene.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mememememememememememememememememememehmadara.
Schopt kont.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die hele aflevering is top.quote:![]()
Deed me afvragen waarom ze niet gewoon minder tijd aan detail besteden en gewoon meer animatie/beweging/actie?![]()
![]()
Had deze gemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mememememememememememememememememememehmadara.
Schopt kont.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo'n aflevering als deze maken kost meer geld. Het ligt ook aan het team dat de aflevering maakt, dit veranderd elke aflevering waardoor er steeds grote verschillen in de animatie zitten. De animator van deze aflevering heeft specfieke stijl die hij altijd gebruikt, en dat was goed te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Die hele aflevering is top.![]()
Deed me afvragen waarom ze niet gewoon minder tijd aan detail besteden en gewoon meer animatie/beweging/actie?
[ Bericht 5% gewijzigd door Nic1 op 28-07-2013 02:34:45 ]![]()
Naruto is het moment echt heeeeeeel vet, kan niet wachten op de volgende aflevering!
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: