SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:22 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk! Naar al die fillers eindelijk weer eens wat echte afleveringenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Picchia het volgende:
De anime van vandaag was wel vet heh. Pain en Itachi.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:39 schreef Skillstorm het volgende:
Holy shit balls jesus christ omfg wtf.
Grootste spoiler die je ooit zult lezen, lees eerst de manga voordat je dit leest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, het is gewoon de anime, zonder fillers en loopt een flink aantal episodes voor.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef ArteSuave het volgende:
Ik heb de manga nog nooit gelezen. Worth it?
Volgt het gewoon de serie of niet helemaal?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon de anime, zonder fillers en loopt een flink aantal episodes voor.
Het is juist andersom. De manga is de serie en de anime volgt die (grotendeels).quote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Volgt het gewoon de serie of niet helemaal?
Ik vind van wel. Het wordt als storyboard gebruikt voor de anime volgens mij, gezien de scene's.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef ArteSuave het volgende:
Ik heb de manga nog nooit gelezen. Worth it?
Dan zou ik als ik jou was meteen een editie kiezen van ergens aan het begin, zodat je niets spoilt voor jezelf.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef ArteSuave het volgende:
Zal hem weleens opzoeken en een paar weken terug beginnen met lezen. Iemand nog een goede site als aanrader?
Already reading ben idd ver terug begonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was meteen een editie kiezen van ergens aan het begin, zodat je niets spoilt voor jezelf.
Denk niet dat het doorlinken toegestaan is, maar met een simpele zoektocht kom je heel ver.
Veel plezier!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:51 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Already reading ben idd ver terug begonnen.
Op chronologische volgorde lezen hè.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:10 schreef ArteSuave het volgende:
Die manga is wel echt ver vooruit holy shit
Voor oude chapters gebruik ik mangareader.com; voor nieuwe mangastream.com, die hebben een veel betere kwaliteit.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef ArteSuave het volgende:
Zal hem weleens opzoeken en een paar weken terug beginnen met lezen. Iemand nog een goede site als aanrader?
Ja, dat was idd een bazenscene.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mememememememememememememememememememehmadara.
Schopt kont.
[ afbeelding ]
Die hele aflevering is top.quote:
Had deze gemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mememememememememememememememememememehmadara.
Schopt kont.
[ afbeelding ]
Zo'n aflevering als deze maken kost meer geld. Het ligt ook aan het team dat de aflevering maakt, dit veranderd elke aflevering waardoor er steeds grote verschillen in de animatie zitten. De animator van deze aflevering heeft specfieke stijl die hij altijd gebruikt, en dat was goed te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Die hele aflevering is top.![]()
Deed me afvragen waarom ze niet gewoon minder tijd aan detail besteden en gewoon meer animatie/beweging/actie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |