Ja 1 filler ep, volgende week gewone episodes weer. 9 Augustus specialquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Was die van gister nou filler of niet? Toen ik zag dat aan het begin van de aflevering op eens niet meer midden in die oorlog zaten, heb ik even snel door de aflevering heen geskipt. Maar het kwam op mij allemaal bijster oninteressant over.
Enns.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar het ging mmij vooral om het verhaal achter Mifune. Die gaat nu een gevecht met Hanzo aan, terwijl we beiden niet goed genoeg kennen. Tijdens het gevecht leren we pas wat meer over hem, en hun gezamenlijke geschiedenis. Maar ik vind dus dat we van te voren al een soort van relatie met Mifune hadden moeten opbouwen.
Hadden ze eigenlijk ook met Danzo moeten doen. Dat karakter verdiende beter.
Het gevecht is voornamelijk bedoeld om Hanzo kwa karakter meer uit te diepen, op Kishimoto's gebruikelijk manier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef Xaobotnik het volgende:Maar het ging mmij vooral om het verhaal achter Mifune. Die gaat nu een gevecht met Hanzo aan, terwijl we beiden niet goed genoeg kennen. Tijdens het gevecht leren we pas wat meer over hem, en hun gezamenlijke geschiedenis. Maar ik vind dus dat we van te voren al een soort van relatie met Mifune hadden moeten opbouwen.
Veel van wat je noemt komt gewoon aan bod in de manga. Dat medium is gewoon meer geschikt voor een uitgebreide achtergrond bij een karakter te presenteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Hanzo kennen we wel, maar weten er ook vrij weinig over. Maar goed, ik vind dus dat we er minimaal één goed moeten kennen, en het liefst beiden. Daarom vond ik dat Danzo, hoewel we hem langer kenden, toch een beetje tegenviel. Waarom was hij zo populair bij de feudal lords? Hoe zagen ze andere belangrijke personen hem precies? Hoe keek hij zelf tegen Konoha aan, en hoe ver wilde hij daarvoor gaan? Danzo als karakter was gewoon erg interessant, en had meer uitgediept mogen worden.
Hanzo is feitelijk niet echt interessant, aangezien hij maar weinig omschreven wordt, en alleen als benoemer van de Sanin bekend was, en later een beetje met Pein.
In principe is het in het geval van Hanzo en Mifune ook weer niet zo belangrijk, maar als er zoveel onzinnige fillers zijn, doe dan iets met hun ipv een extra nietszeggend tussenliggend avontuur van een van de vaste karakters die zelden interessant zijn. Op die manier krijgt een dergelijk gevecht meer waarde.
Pein was ook niet erg uitgediept, maar we wisten wel wie het was en waar hij vandaan kwam en een beetje hoe het zat met zijn motieven. Idem met Itachi. Naruto en Sasuke waren natuurlijk sowieso door en door bekend. In het kort: Meestal is iig één van de twee erg bekend bij een gevecht, en soms dus beiden. Maar nu dus geen van beiden. Dit gezegd hebbende hebben moeten we zeggen dat we van Darui ook vrij weinig wisten. Echter was dat nog steeds meer dan van Mifune en Hanzo, aangezien zijn karakter wel bekender was omdat hij met de Raikage was, en volgens mij ook naar Konoha gekomen was nav de verdwijning van Bee.
Is goed voor je verbeeldingsvermogen joh!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Xaobotnik het volgende:
Geloof ik best. Maar die mongolen moeten het gewoon in de anime verwerken, zodat ik het onderuit gezakt op de bank kan bekijken in kleur, 1080p en met geluid, ipv naar die kut fillers of achter mijn PC met het lezen van een zwartwit-strip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga!!Ja, maar dat was van vorige week zaterdag he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag zou er weer 1 uit moeten komen.
Nee volgende week weer als het goed isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dat was van vorige week he.
Vandaag zou er weer 1 uit moeten komen.
Nope, vorige week hadden ze een 'pauze'. Maar soms is het zo dat ze dan die zaterdag/zondag nog wel de chapter uitbrengen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee volgende week weer als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nu aan het doen (dat 2e)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:20 schreef Nic1 het volgende:
Je moet zeker niet de spoilers gaan bekijken als je alleen de anime volgt.(of anders de volledige manga lezen vanaf het punt dat de anime is gestopt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Baszh op 29-08-2012 20:53:41 ]Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Was eigenlijk ook wel obviousquote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:31 schreef D3ft0n3 het volgende:
HATE TO SAY I TOLD YOU SOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook wel obvious
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:39 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tog kloppen veel dingen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:05 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kon het niet laten om dit te posten.. zie hier mn creatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Gaaf man, 4 uur is wel bizar lang
Het ziet er naar uit als je het in 1 stuk gedaan hebt amper zonder pauze
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Thanksquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaaf man, 4 uur is wel bizar lang
Het ziet er naar uit als je het in 1 stuk gedaan hebt amper zonder pauzeIk had een pauze van een half uurtje ofzo
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Goh had het helemaal niet zien aankomen:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Sala-adin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geinig dit in de Ligue 1 bij de wedstrijd tussen Brest en Bastia.
Toure trekt na het scoren van een goal een Madara masker over zn hoofd heen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen die dat hebben gezien weten waar het van is
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Sala-adin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]Welke jutsu doet hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geinig dit in de Ligue 1 bij de wedstrijd tussen Brest en Bastia.
Toure trekt na het scoren van een goal een Madara masker over zn hoofd heen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen die dat hebben gezien weten waar het van is![]()
![]()
Golasoton! Intik no jutsu.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik vind het erg wel vrij debiel uitzien eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is de manga?
Of komt die pas volgende week?
Mijn usual site waar ik het vandaan haal heeft de uploads gestopt wegens licensing issues
Volgende week pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vraag ik me dit nog af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door DemonRage op 11-01-2013 18:46:01 ]![]()
We kregen de vorige wat te vroeg, daarom duurt het wat langer dan normaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar is de manga?
Of komt die pas volgende week?
Mijn usual site waar ik het vandaan haal heeft de uploads gestopt wegens licensing issues![]()
Wat is het idee achter die fillers eigenlijk? Spelen deze zich tussen de arcs af, of zijn ze gewoon helemaal apart, en zijn ze eigenlijk gewoon niet gebeurd?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
SPOILER: wallpaperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fillers zijn afleveringen die niks met de manga te maken hebben. Dus het is nooit gebeurd in het normale verhaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef Kenju het volgende:
Wat is het idee achter die fillers eigenlijk? Spelen deze zich tussen de arcs af, of zijn ze gewoon helemaal apart, en zijn ze eigenlijk gewoon niet gebeurd?![]()
Is dat zo? In de anime van Naruto wordt namelijk ook een deel behandeld dat juist in de manga niet aan bod komt. Zoals een aantal gevechten met de Jinchuuriki en Akatsuki. Deze dragen direct bij aan het verhaal, wat heel anders is dan een filler zoals de poging van Naruto om het gezicht van Kakashi te onthullen (wat ik overigens een briljant grappige aflevering vond!).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fillers zijn afleveringen die niks met de manga te maken hebben. Dus het is nooit gebeurd in het normale verhaal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: