We kregen de vorige wat te vroeg, daarom duurt het wat langer dan normaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar is de manga?
Of komt die pas volgende week?
Mijn usual site waar ik het vandaan haal heeft de uploads gestopt wegens licensing issues
SPOILER: wallpaperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fillers zijn afleveringen die niks met de manga te maken hebben. Dus het is nooit gebeurd in het normale verhaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef Kenju het volgende:
Wat is het idee achter die fillers eigenlijk? Spelen deze zich tussen de arcs af, of zijn ze gewoon helemaal apart, en zijn ze eigenlijk gewoon niet gebeurd?
Is dat zo? In de anime van Naruto wordt namelijk ook een deel behandeld dat juist in de manga niet aan bod komt. Zoals een aantal gevechten met de Jinchuuriki en Akatsuki. Deze dragen direct bij aan het verhaal, wat heel anders is dan een filler zoals de poging van Naruto om het gezicht van Kakashi te onthullen (wat ik overigens een briljant grappige aflevering vond!).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fillers zijn afleveringen die niks met de manga te maken hebben. Dus het is nooit gebeurd in het normale verhaal.
Zaten die niet in de manga ja? Ik loop met de anime al een paar maanden achter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Is dat zo? In de anime van Naruto wordt namelijk ook een deel behandeld dat juist in de manga niet aan bod komt. Zoals een aantal gevechten met de Jinchuuriki en Akatsuki. Deze dragen direct bij aan het verhaal, wat heel anders is dan een filler zoals de poging van Naruto om het gezicht van Kakashi te onthullen (wat ik overigens een briljant grappige aflevering vond!).
Daar zaten ook gevechten in, maar met andere Jinchuuriki, als ik me niet vergis. Niet alle 9 zijn behandeld in alleen de manga, of alleen de anime.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zaten die niet in de manga ja? Ik loop met de anime al een paar maanden achter.
Wat maakt dan het echte verhaal? Beide zijn officiele Naruto-series, en beide grijpen terug op elkaar. En zit niet ook dezelfde schrijver achter beide media?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Nic1 het volgende:
Dat filler heel soms in het normale verhaal past, maakt het geen canon. Voor wat het echte verhaal betreft, is het niet gebeurd.
Wat bedacht en geschreven is door Kishimoto Masashi is het "echte" verhaal en niets anders. De anime is een interpretatie ervan, gemaakt door anderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat maakt dan het echte verhaal? Beide zijn officiele Naruto-series, en beide grijpen terug op elkaar. En zit niet ook dezelfde schrijver achter beide media?
Okay.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Wat bedacht en geschreven is door Kishimoto Masashi is het "echte" verhaal en niets anders. De anime is een interpretatie ervan, gemaakt door anderen.
Sage-mode krijgt Naruto na het trainen in "kikkerland" en gebruikt hij ook tegen Pain. Niet dus pas met Killerbee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok. Dus als ik het goed begrijp heb je dus fillers die hoewel ze een van allen belangrijk zijn, wel in het verhaal passen, en fillers die je gewoon per definitie moet negeren? Die Power-filler past namelijk totaal niet. Hij kan immers daar al in Sage-mode, terwijl hij daar met Killer Bee op heeft getraind en ze daar nu van terug komen.
Dit terwijl bijv. die met die met Utaka (die bellenblaas-kerel, jinuuricki van de six-tail) wel past en zelfs enigszins op teruggegrepen wordt (als in: ze noemen hem Utaka meermaals).
Eigenlijk is die Power-filler de enige die niet te passen is. Het 'binden' van dode ninja doet vermoeden dat het voor de huidige arc-episode afspeelt. Maar die Sage-modus doet vermoeden dat het zich erna afspeelt.
O ja. Ik bedoel dat andere, dat hij gloeit enzo en volledig oranje/geel is....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sage-mode krijgt Naruto na het trainen in "kikkerland" en gebruikt hij ook tegen Pain. Niet dus pas met Killerbee.
Dat leert die idd pas met Killer Bee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja. Ik bedoel dat andere, dat hij gloeit enzo en volledig oranje/geel is....
Dat is heel gebruikelijk in anime, omdat het niet altijd past om er ineens een nieuw verhaal tussen te zetten. Bleach fillers staan bijv. bijna allemaal buiten het verhaal, omdat de canon arcs enorm lang zijn. Naturo heeft allemaal relatief kleine arcs (die dan weer binnen een groter verhaal passen), waardoor er makkelijk filler aan toe te voegen is.quote:Op maandag 28 januari 2013 03:06 schreef Kenju het volgende:
Het anime-team is toch ook verantwoordelijk voor het animeren van de arc-verhalen, dus het blijft vreemd dat ze daarnaast die fillers maken die gewoon niet 'tussen' de arcs passen.
Leuk idee!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:07 schreef Kenju het volgende:
Hmm, ok. Dan had ik liever gehad dat ze gewoon een soort van toernooi hadden gedaan met spectaculaire, onwaarschijnlijke gevechten oid. Deze Power-filler was namelijk vrij matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |