abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121454081
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar is de manga?
Of komt die pas volgende week?
Mijn usual site waar ik het vandaan haal heeft de uploads gestopt wegens licensing issues :{
We kregen de vorige wat te vroeg, daarom duurt het wat langer dan normaal.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:29:55 #177
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121455976
Wat is het idee achter die fillers eigenlijk? Spelen deze zich tussen de arcs af, of zijn ze gewoon helemaal apart, en zijn ze eigenlijk gewoon niet gebeurd?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122026236
SPOILER: wallpaper
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122026293
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef Kenju het volgende:
Wat is het idee achter die fillers eigenlijk? Spelen deze zich tussen de arcs af, of zijn ze gewoon helemaal apart, en zijn ze eigenlijk gewoon niet gebeurd?
Fillers zijn afleveringen die niks met de manga te maken hebben. Dus het is nooit gebeurd in het normale verhaal.
pi_122026753
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Fillers zijn afleveringen die niks met de manga te maken hebben. Dus het is nooit gebeurd in het normale verhaal.
Is dat zo? In de anime van Naruto wordt namelijk ook een deel behandeld dat juist in de manga niet aan bod komt. Zoals een aantal gevechten met de Jinchuuriki en Akatsuki. Deze dragen direct bij aan het verhaal, wat heel anders is dan een filler zoals de poging van Naruto om het gezicht van Kakashi te onthullen (wat ik overigens een briljant grappige aflevering vond!).
pi_122026858
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Is dat zo? In de anime van Naruto wordt namelijk ook een deel behandeld dat juist in de manga niet aan bod komt. Zoals een aantal gevechten met de Jinchuuriki en Akatsuki. Deze dragen direct bij aan het verhaal, wat heel anders is dan een filler zoals de poging van Naruto om het gezicht van Kakashi te onthullen (wat ik overigens een briljant grappige aflevering vond!).
Zaten die niet in de manga ja? Ik loop met de anime al een paar maanden achter.
pi_122026924
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zaten die niet in de manga ja? Ik loop met de anime al een paar maanden achter.
Daar zaten ook gevechten in, maar met andere Jinchuuriki, als ik me niet vergis. Niet alle 9 zijn behandeld in alleen de manga, of alleen de anime.
pi_122029061
Dat filler heel soms in het normale verhaal past, maakt het geen canon. Voor wat het echte verhaal betreft, is het niet gebeurd.
pi_122029879
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Nic1 het volgende:
Dat filler heel soms in het normale verhaal past, maakt het geen canon. Voor wat het echte verhaal betreft, is het niet gebeurd.
Wat maakt dan het echte verhaal? Beide zijn officiele Naruto-series, en beide grijpen terug op elkaar. En zit niet ook dezelfde schrijver achter beide media?
pi_122029919
Nee, anime wordt door iemand anders geschreven. Misschien hebben ze wel overleg hoor, zou best kunnen.
pi_122030186
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat maakt dan het echte verhaal? Beide zijn officiele Naruto-series, en beide grijpen terug op elkaar. En zit niet ook dezelfde schrijver achter beide media?
Wat bedacht en geschreven is door Kishimoto Masashi is het "echte" verhaal en niets anders. De anime is een interpretatie ervan, gemaakt door anderen.
pi_122034140
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Wat bedacht en geschreven is door Kishimoto Masashi is het "echte" verhaal en niets anders. De anime is een interpretatie ervan, gemaakt door anderen.
Okay.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:39:51 #188
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_122035221
Ok. Dus als ik het goed begrijp heb je dus fillers die hoewel ze een van allen belangrijk zijn, wel in het verhaal passen, en fillers die je gewoon per definitie moet negeren? Die Power-filler past namelijk totaal niet. Hij kan immers daar al in Sage-mode, terwijl hij daar met Killer Bee op heeft getraind en ze daar nu van terug komen.

Dit terwijl bijv. die met die met Utaka (die bellenblaas-kerel, jinuuricki van de six-tail) wel past en zelfs enigszins op teruggegrepen wordt (als in: ze noemen hem Utaka meermaals).

Eigenlijk is die Power-filler de enige die niet te passen is. Het 'binden' van dode ninja doet vermoeden dat het voor de huidige arc-episode afspeelt. Maar die Sage-modus doet vermoeden dat het zich erna afspeelt.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:22:15 #189
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_122069410
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok. Dus als ik het goed begrijp heb je dus fillers die hoewel ze een van allen belangrijk zijn, wel in het verhaal passen, en fillers die je gewoon per definitie moet negeren? Die Power-filler past namelijk totaal niet. Hij kan immers daar al in Sage-mode, terwijl hij daar met Killer Bee op heeft getraind en ze daar nu van terug komen.

Dit terwijl bijv. die met die met Utaka (die bellenblaas-kerel, jinuuricki van de six-tail) wel past en zelfs enigszins op teruggegrepen wordt (als in: ze noemen hem Utaka meermaals).

Eigenlijk is die Power-filler de enige die niet te passen is. Het 'binden' van dode ninja doet vermoeden dat het voor de huidige arc-episode afspeelt. Maar die Sage-modus doet vermoeden dat het zich erna afspeelt.
Sage-mode krijgt Naruto na het trainen in "kikkerland" en gebruikt hij ook tegen Pain. Niet dus pas met Killerbee.
pi_122089375
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Sage-mode krijgt Naruto na het trainen in "kikkerland" en gebruikt hij ook tegen Pain. Niet dus pas met Killerbee.
O ja. Ik bedoel dat andere, dat hij gloeit enzo en volledig oranje/geel is....
  zondag 27 januari 2013 @ 11:27:45 #191
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_122104957
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

O ja. Ik bedoel dat andere, dat hij gloeit enzo en volledig oranje/geel is....
Dat leert die idd pas met Killer Bee.
  maandag 28 januari 2013 @ 00:42:37 #192
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122148216
Maar de fillers moet je dan dus wel buiten het verhaal zien? Als in 'volledig onafhankelijk', niet conform de normen die door de arcs worden neergezet? Zoals Xaobotnik terecht opmerkt, kan hij in de Power-filler immers niet die Nine-tails Chakra Mode hebben, tenzij het zich na de huidige oorlog afspeelt. Maar het zou wat vreemd zijn wanneer ze dat zouden doen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122148670
Op zich staan alle fillers buiten het normale verhaal, al gebruiken ze het soms om gaten op te vullen die de manga heeft gelaten. Zoals bijv. achtergrond over de Sanbi en Rokubi. In hoeverre dit aansluit is altijd maar de vraag, aangezien het anime team dit zelf bedenkt.
  maandag 28 januari 2013 @ 03:06:58 #194
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122150486
Het anime-team is toch ook verantwoordelijk voor het animeren van de arc-verhalen, dus het blijft vreemd dat ze daarnaast die fillers maken die gewoon niet 'tussen' de arcs passen. Dit is volgens mij de eerste keer dat het totaal onlogisch was.... Maar sowieso was het wat anders, aangezien het moment dat deze filler uitkwam, ook niet logisch was. Immers was er een arc in volle gang. Verder hadden de fillers voorheen ook geen concrete naam met titel ed. Dat was nu wel. Alsof het een film was oid... Die films staan ook overal buiten, toch? Alhoewel die ook niet conflicteren met het verhaal, voor zover ik ze gezien heb (heb ze niet allemaal gezien, vind ze niet zo boeiend).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122151865
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 03:06 schreef Kenju het volgende:
Het anime-team is toch ook verantwoordelijk voor het animeren van de arc-verhalen, dus het blijft vreemd dat ze daarnaast die fillers maken die gewoon niet 'tussen' de arcs passen.
Dat is heel gebruikelijk in anime, omdat het niet altijd past om er ineens een nieuw verhaal tussen te zetten. Bleach fillers staan bijv. bijna allemaal buiten het verhaal, omdat de canon arcs enorm lang zijn. Naturo heeft allemaal relatief kleine arcs (die dan weer binnen een groter verhaal passen), waardoor er makkelijk filler aan toe te voegen is.

Volgens mij laat Kishimoto expres gaten in de manga, zodat de anime dit kan opvullen. Zo schreef hij bijv. niets over team Kakashi vs Seven Swordsmen (je las alleen het begin en dat ze verslagen waren), terwijl de anime er 10 afleveringen over maakte.
  maandag 28 januari 2013 @ 14:49:41 #196
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122163177
Maar dan blijft een filler als 'Power' nog steeds een vreemde. Die andere fillers passen allemaal direct in een arc, of er tussendoor. Ook die hele saaie fillers die je feitelijk zou kunnen overslaan, vertonen een consistentie met alle arcs, ervoor en ernaar. Je ziet er geen dingen in die pas later of daarvoor gebeurd zijn. Dat is in Power wel anders.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122165259
Dat klopt. De reden hiervoor is dat de power arc gemaakt is om de 500e aflevering te vieren en niet, zoals gewoonlijk, omdat de anime de manga te dicht naderde.
  maandag 28 januari 2013 @ 18:07:36 #198
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122173236
Hmm, ok. Dan had ik liever gehad dat ze gewoon een soort van toernooi hadden gedaan met spectaculaire, onwaarschijnlijke gevechten oid. Deze Power-filler was namelijk vrij matig.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122179244
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:07 schreef Kenju het volgende:
Hmm, ok. Dan had ik liever gehad dat ze gewoon een soort van toernooi hadden gedaan met spectaculaire, onwaarschijnlijke gevechten oid. Deze Power-filler was namelijk vrij matig.
Leuk idee! :Y

Het genin-toernooi vind ik nog steeds fantastisch om te zien. O+
pi_122244775
Holy shit balls jesus christ omfg wtf.

Grootste spoiler die je ooit zult lezen, lees eerst de manga voordat je dit leest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')