Vanaf 261 dus?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef Nic1 het volgende:
Dat is al weer een tijdje geleden, vanaf ep 243. 257 t/m 260 waren ook fillers.
SPOILER: MangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Nic1 het volgende:
SPOILER: MangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef mrazura het volgende:
Is het gevecht tussen Naruto en saske al begonnen in de manga? Ik ben namelijk wel benieuwd wanneer we weer meer van naruto gaan zien in de anime. Momenteel boeit de serie me echt niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet even de manga lezen!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:29 schreef Xaobotnik het volgende:
En ik snapte het niet eens. Wat is er nu gebeurd? Wie was die Sakura? Er gebeurde feitelijk helemaal niets en het werd niet afgesloten....of het is dat ik het gewoon niet snap.
Maar goed, volgende keer die Mufine tegen Hanzo. Maar feitelijk zijn al die gevechten natuurlijk een soort van filler. Maar die zijn tenminste acceptabel.
Alleen is het natuurlijk wel vreemd dat we Mifune eigenlijk helemaal niet kennen (als vechter), maar nu toch in actie gaan zien. Hadden ze hem beter eerst kunnen introduceren in een andere filler.
Zit ik te overwegen. Alleen moet ik zeggen dat ik ook weer niet zo'n grote fan ben. Echter in deze rustige periode heb ik veel tijd over... Wat kan ik dan het beste doen? Gewoon helemaal opnieuw beginnen, of.....?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je moet even de manga lezen!!![]()
http://naruto.wikia.com/wiki/Narutopediaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zit ik te overwegen. Alleen moet ik zeggen dat ik ook weer niet zo'n grote fan ben. Echter in deze rustige periode heb ik veel tijd over... Wat kan ik dan het beste doen? Gewoon helemaal opnieuw beginnen, of.....?
Je pikt het gewoon op waar het op dit moment in de anime bezig is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zit ik te overwegen. Alleen moet ik zeggen dat ik ook weer niet zo'n grote fan ben. Echter in deze rustige periode heb ik veel tijd over... Wat kan ik dan het beste doen? Gewoon helemaal opnieuw beginnen, of.....?
Ja 1 filler ep, volgende week gewone episodes weer. 9 Augustus specialquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Was die van gister nou filler of niet? Toen ik zag dat aan het begin van de aflevering op eens niet meer midden in die oorlog zaten, heb ik even snel door de aflevering heen geskipt. Maar het kwam op mij allemaal bijster oninteressant over.
Enns.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar het ging mmij vooral om het verhaal achter Mifune. Die gaat nu een gevecht met Hanzo aan, terwijl we beiden niet goed genoeg kennen. Tijdens het gevecht leren we pas wat meer over hem, en hun gezamenlijke geschiedenis. Maar ik vind dus dat we van te voren al een soort van relatie met Mifune hadden moeten opbouwen.
Hadden ze eigenlijk ook met Danzo moeten doen. Dat karakter verdiende beter.
Het gevecht is voornamelijk bedoeld om Hanzo kwa karakter meer uit te diepen, op Kishimoto's gebruikelijk manier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef Xaobotnik het volgende:Maar het ging mmij vooral om het verhaal achter Mifune. Die gaat nu een gevecht met Hanzo aan, terwijl we beiden niet goed genoeg kennen. Tijdens het gevecht leren we pas wat meer over hem, en hun gezamenlijke geschiedenis. Maar ik vind dus dat we van te voren al een soort van relatie met Mifune hadden moeten opbouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |