Al hakkende en slaande voorwaarts.quote:
Knoeier...quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Snap niks van deze TT, evenals de vorige
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Er valt niets te begrijpen aangezien het compleet potjeslatijn is,quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al hakkende en slaande voorwaarts.
Net zoals jij "If it flies it dies" niet begreep uit "Si volant necatur"
Eindelijk een legitieme reden voor jou om een nummer op youtube op te zoeken en hier neer te plempen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Semper idem, semper penis.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er valt niets te begrijpen aangezien het compleet potjeslatijn is,
Jij penis aqua rosa.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
En ja, dan wel die uit de titel, niet die depressieve jaren 80 diarree die je om de avond post.
Zal allemaal best, ik ben als uitvoeringsniveau niet zo hoog opgeleid. En dat wil ik vooral zo houden.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er valt niets te begrijpen aangezien het compleet potjeslatijn is,
Jij penis aqua rosa.
Ja laffe plaatsing is alleen interessant als je een studiejaar pakt, of actief bezig met met sollicitaties. Maar waarom kom jij niet in aanmerking voor een studiejaar (of anders een betaalde opleiding via externe bemiddeling, sommige krijgen opleidingen van meer als 10.000 vergoed).quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, gewoon bij de club blijven tot vrijvaldatum plaatsing, en die is net voor het zomerverlof, waarna ik mijn uren op kan nemen tot vrijvaldatum contract. Kom niet in aanmerking voor studiejaar, plus wat ik wil kun je niet deeltijd doen.
Fase 1 contract, studiejaar is pas als je je initiele contract hebt uitgediend en je dan aangeeft te willen studeren in je laatste jaar. Dat betekend voor mij nog een jaar erbij zitten, en dan hoop ik al in burger te studeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ja laffe plaatsing is alleen interessant als je een studiejaar pakt, of actief bezig met met sollicitaties. Maar waarom kom jij niet in aanmerking voor een studiejaar (of anders een betaalde opleiding via externe bemiddeling, sommige krijgen opleidingen van meer als 10.000 vergoed).
K, ja wist niet precies de voorwaarden om in aanmerking te komen voor studievergoeding e.d.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Fase 1 contract, studiejaar is pas als je je initiele contract hebt uitgediend en je dan aangeeft te willen studeren in je laatste jaar. Dat betekend voor mij nog een jaar erbij zitten, en dan hoop ik al in burger te studeren.
Google heeft ook nog een bijzonder functionele pagina die je in de goede richting wijst.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kom met google uit op 1 hit zonder [DEF] ervoor.
I hope he listens!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Braamyo het volgende:
@john_gotti2: I pray to god every day to prevent Vlissingen to become reality !
Yep, een buddy van mij is genaaid door precies die constructie dus vandaar..quote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
K, ja wist niet precies de voorwaarden om in aanmerking te komen voor studievergoeding e.d.
Zelf niet echt mee bezig, of Vlissingen moet toch ineens doorgaan maar dat geloof ik niet. Jij al een idee wat je wil doen?
Heb je er profijt bij dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Braamyo het volgende:
@john_gotti2: I pray to god every day to prevent Vlissingen to become reality !
Ja maar die vraagt of de vlieg al dood is...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:15 schreef Vortix het volgende:
[..]
Google heeft ook nog een bijzonder functionele pagina die je in de goede richting wijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |