Je betaalt het salaris van Van Gaal nu alquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Lees ik dit nou goed: Kost 1 kaartje voor Ajax-RM op 7 Dec nu 105¤ .... ?![]()
(Geen (s)CC houder)
Ten Have he. Allemaal Ten Have.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Lees ik dit nou goed: Kost 1 kaartje voor Ajax-RM op 7 Dec nu 105¤ .... ?![]()
(Geen (s)CC houder)
kom je snel achterquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Lees ik dit nou goed: Kost 1 kaartje voor Ajax-RM op 7 Dec nu 105€ .... ?![]()
(Geen (s)CC houder)
Ten Have is gek en zal door de supporters uitgezet worden als hij blijft zitten. Als het waar is dat hij zich belachelijk heeft gemaakt bij de sponsors is het gewoon klaar. Hoop daar nog wat van te horen in de pers.quote:
Zo werkt het niet bij dit Ajax.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lyon uit gelijk...
Lijkt me dat NEC uit dan wel winst wordt
quote:wow, Christian Eriksen is still in the title race of becoming this years "Golden Boy". The Italian magazine Tuttosport has made the 30 nominees down to 5, and Eriksen is among the final candidates! The four other players are Mario Götze, Eden Hazard, Thiago Alcantara and Jack Wilshere. It must be a huge honor just to be candidated amongst those players, but do you think Eriksen can take the title?
Is ook zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:37 schreef msnk het volgende:
[..]
LeukMaar Mario Götze moet dit natuurlijk gewoon winnen.
Ik hoop het, dit kost Ajax gewoon geld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ten Have is gek en zal door de supporters uitgezet worden als hij blijft zitten. Als het waar is dat hij zich belachelijk heeft gemaakt bij de sponsors is het gewoon klaar. Hoop daar nog wat van te horen in de pers.
Over geld gesproken. Ik snap niet hoe het komt dat Ajax pas na dit boekjaar hoopt in categorie 3 te komen. Ajax heeft al flink veel verdient met de transfer van Suarez (23 miljoen dacht ik). Daarmee zaten ze weer in de zwarte cijfers.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit kost Ajax gewoon geld.
Lijkt me dat als Feyenoord naar categorie 2 gaat, Ajax naar 3 gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:03 schreef Caland het volgende:
Operationeel resultaat worden transfers niet in meegenomen.
@Happel: Thanxquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit kost Ajax gewoon geld.
Ik dacht dat dit al zeker was?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over geld gesproken. Ik snap niet hoe het komt dat Ajax pas na dit boekjaar hoopt in categorie 3 te komen. Ajax heeft al flink veel verdient met de transfer van Suarez (23 miljoen dacht ik). Daarmee zaten ze weer in de zwarte cijfers.
Nu verdient Ajax naar verluidt bijna 25 miljoen euro (als ze de volgende ronde halen) en daar komen voor dit boekjaar nog 2 transfers (Stekelenburg, De Zeeuw) bij. Wat betekent dat Ajax ruim 37 miljoen euro verdient. En dan nog hoopt (dus ze weten het nog niet eens zeker) dat ze weer in categorie 3 komen. Hoe werkt die categorie 3 dan? Hoeveel geld moet je per jaar verdienen om in die categorie terecht te komen?
Is toch ook zo als je loonlast meer dan een bepaald percentage van de gehele begroting is dat je ook niet in categorie 3 komt? Die categorie 2 is trouwens van korte duur als je langs al het mooi weer gelul kijkt. 1x geen cl ( volgend jaar dus ) en die winst verdampt net zo snel als water voor de zon.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over geld gesproken. Ik snap niet hoe het komt dat Ajax pas na dit boekjaar hoopt in categorie 3 te komen. Ajax heeft al flink veel verdient met de transfer van Suarez (23 miljoen dacht ik). Daarmee zaten ze weer in de zwarte cijfers.
Nu verdient Ajax naar verluidt bijna 25 miljoen euro (als ze de volgende ronde halen) en daar komen voor dit boekjaar nog 2 transfers (Stekelenburg, De Zeeuw) bij. Wat betekent dat Ajax ruim 37 miljoen euro verdient. En dan nog hoopt (dus ze weten het nog niet eens zeker) dat ze weer in categorie 3 komen. Hoe werkt die categorie 3 dan? Hoeveel geld moet je per jaar verdienen om in die categorie terecht te komen?
deze manquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:37 schreef Morendo het volgende:
We moeten gewoon Lurling halen. Dit kan zo niet langer.
Kijk, jij snapt het. Dit zeg ik al jaren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:37 schreef Morendo het volgende:
We moeten gewoon Lurling halen. Dit kan zo niet langer.
quote:'El Hamdaoui superblij voor me'
„Dankzij Gery Vink, John Bosman en Mounir El Hamdaoui kon ik het opbrengen elke dag naar Amsterdam te komen", vertelt Ajacied Ismail Aissati over de periode waarin hij geen deel uitmaakte van de eerste selectie van Ajax. "Hoe gek het ook klinkt, dankzij hen heb ik een fantastische tijd gehad. Als ik de bal aan mijn voeten had, tenminste. Dan fleurde ik op. Mounir vindt het prachtig dat ik weer bij het eerste zit; hij was superblij voor me.”
Aissati heeft een aflopend contract, maar praat niet met anderen. „Dat vind ik respectloos naar Ajax toe. Bovendien ben ik veel te blij dat ik weer kan laten zien wat ik kan. Misschien teken ik binnenkort wel bij”, lacht Aissati.
quote:Aissati: Door diepe dalen gegaan
Na het gesprek met Frank de Boer wilde Ismaïl Aissati een vreugdekreet slaken. Nadat hij weer in genade was aangenomen, besloot de Ajacied echter naar zijn auto te rennen. Ik wilde zo snel mogelijk naar huis om het goede nieuws te vertellen, zei de kleine Utrechter, die morgen tegen NEC deel uitmaakt van de Ajax-selectie en dat tot het einde van het seizoen blijft. Alleen mijn moeder weet hoe moeilijk ik het de afgelopen maanden heb gehad. Ik ben door diepe dalen gegaan. Dit is de ultieme beloning voor mezelf.
Aissati, die vorig jaar augustus tegen Vitesse (4-2) zijn laatste wedstrijd voor Ajax 1 speelde, bleek volgens De Boer veel karakter in zijn donder te hebben. ,,Hij zei te weten hoe verschrikkelijk moeilijk het is als je wordt teruggezet naar het tweede, zei Aissati.
Ismaïl heeft bij Jong Ajax getraind, gespeeld en een uitstekende indruk achtergelaten, voegde De Boer toe. Ook tijdens onderlinge partijen en als we eens een man tekort hadden, liet hij zien het niveau aan te kunnen. Aissati: Als je in Jong Ajax speelt, kun je twee dingen doen: de moed verliezen of keihard knokken. Ik heb voor de laatste weg gekozen; het ongelijk van de trainer bewijzen.
quote:Aissati: Was te emotioneel
Hoewel Mounir El Hamdaoui en Ismaïl Aissati vaak als duo werden gezien, was de situatie van de laatste anders. De Boer: Ik had niet meer op Ismaïl gerekend. Aissati: Ik dacht zelf ook naar Vitesse te gaan, maar de transfer ketste af. De Boer: Door omstandigheden kwam hij een week later bij de selectie en heb besloten dat hij bij Jong Ajax moest trainen. Het enige dat ik de trainer verwijt, is dat ik het liever van hem zelf had gehoord, blikte Aissati terug op het open gesprek dat eergisteren plaats had.
Mijnheer De Boer vroeg me waarom ik nooit zelf op hem ben afgestapt. Maar daar was ik te emotioneel voor. Mijn ambitie was Ajax 1. Ik zag mijn droom in duigen vallen.Met pijn in zijn hart, maar een glimlach op zijn gezicht meldde de oud-speler van PSV, FC Twente en Vitesse zich elke dag op sportpark De Toekomst. Ik wilde niet dat de mensen zagen dat ik leed. Hij zei drie mensen ongelooflijk dankbaar te zijn.
quote:‘Laat leden beslissen’
De prominente Ajax-leden Maarten Oldenhof (ex-directeur), Ruud Suurendonk (oud-speler) en Lex Hes (erevoorzitter Ajax Business Associates) willen dat de Algemene Leden Vergadering van Ajax en niet de ledenraad beslist over de toekomst van de huidige raad van commissarissen. Dat schrijven zij namens een aantal verontruste Ajacieden in een mail aan een groot aantal andere leden.
„Wij vinden de te nemen beslissing te belangrijk voor de vereniging en wensen dat de beslissing wordt genomen door de hele vereniging. Om tot een ALV te kunnen oproepen, dient tien procent van de leden een verzoek te doen aan de vereniging.” Hes en Oldenhof denken zeventig handtekeningen nodig te hebben. De ledenvergadering van Ajax kan de rvc-leden echter niet wegsturen, maar slechts een advies geven aan de te benoemen bestuursraad.
quote:’Alle commissarissen Ajax weg’
Steven ten Have heeft intern aangegeven zelfs niet op te stappen als president-commissaris van Ajax indien de ledenraad maandag het vertrouwen in hem en zijn medecommissarissen Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids opzegt. Alleen als ook Johan Cruijff de wacht wordt aangezegd, zou hij bereid zijn de eer aan zichzelf te houden.
Hoewel de beslissing van Ten Have opmerkelijk zou zijn (normaal blijft zelden een commissaris zitten zonder steun van de grootaandeelhouder) lijkt hij juridisch een sterke zaak te hebben. Zelfs de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) kan de rvc niet ontslaan, maar slechts naar de ondernemerskamer van de rechtbank stappen. Omdat de rvc pas drie maanden in functie is, lijkt dat verzoek geen kans van slagen te hebben. Indien de ondernemerskamer wél beslist de commissarissen weg te sturen, stelt zij eigenmachtig vijf nieuwe willekeurige commissarissen aan.
Vanwege de aangekondigde starheid van Ten Have moet de ledenraad maandag koorddansen. Onder de ledenraadsleden zijn veel twijfelaars. Om het doemscenario te voorkomen dat – tegen de wil van een meerderheid van de leden – alleen Cruijff wordt weggestuurd, is er een voorstel in de maak om het vertrouwen in de hele rvc, dus inclusief Cruijff, op te zeggen. De kans op een meerderheid in de ledenraad is in dat geval groot. Cruijff zou in tegenstelling tot Ten Have, Olfers, Davids en Römer in een andere rol (adviseur) kunnen terugkeren bij Ajax.
quote:Ling overweegt ook kort geding
Tscheu La Ling Ling en zijn advocaat mr. Jan Kabalt bespreken de mogelijkheid om naast de strafzaak ook een civiele zaak aan te spannen via een kort geding tegen rvc-voorzitter Steven ten Have. Aanleiding zijn de verklaringen van de preses tegen de supporters en ledenraad van Ajax, waarbij Ling tweemaal in verband werd gebracht met omkoping. De ex-international onderzocht de aantijgingen, kreeg van diverse aanwezigen bevestigingen van de tekst die Ten Have zou hebben gebezigd en besloot juridische stappen te nemen.
Ling: „Ik heb hier maanden op gewacht. Deze mensen weten half niet hoe ze mij hebben beschadigd. Zelfs mijn kinderen werden op school met die onzin geconfronteerd. Ik heb de afgelopen tijd zoveel mensen van alles en nog wat horen roepen, dat ik besloten heb om het alleen op keiharde feiten aan te laten komen.”
De kans werd hem geboden, toen Ten Have eindelijk in het openbaar verklaringen aflegde over de afwijzing van Ling als directeur van Ajax. Een afwijzing waarvoor hij nooit een verklaring kreeg, terwijl twee commissarissen (Paul Römer en Edgar Davids, red.) niet eens met hem hadden gesproken. Pas vorige week werd hij in verband gebracht met omkoping in de Slowaakse competitie, waar de voormalige rechtsbuiten eigenaar van AS Trencin is, en een poging tot omkoping van een oud-directeur van Ajax.
Roddels en insinuaties
Ling: „Toen ik in juli zonder motivatie werd afgewezen, heb ik één keer in de pers mijn verhaal gedaan en ben daarna overgegaan tot de orde van de dag. Hoewel ik afgelopen maanden tientallen verzoeken heb gehad voor interviews en allerlei tv-programma’s, ben ik daar nooit op ingegaan. Ik wilde me gewoon niet verlagen tot het niveau dat ik dagelijks om me heen zie. Al die roddels en insinuaties; het is één grote soap. En omdat ik niet van soaps hou, wil ik daar geen deel van uitmaken.”
quote:Eigen Kijk: Masterplan…
Is het een masterplan of paniekvoetbal? Er is veel gebeurd sinds de rvc van Ajax medio oktober ’de brief’ richting Johan Cruijff stuurde. Een schrijven dat bedoeld was om ook door anderen gelezen te worden. Nadat de NOS de ’persoonlijke en vertrouwelijke’ brief op internet had geplaatst, wist héél Nederland dat Nummer 14 als commissaris een wanprestatie had geleverd.
Alleen was dit wel het verhaal van zijn vier collega’s. Opvallend was ook de timing om daarna contact op te nemen met de leiding van onze krant. Achter de rug van columnist Cruijff en ondergetekende werd getracht om de boel zo te beïnvloeden, dat een zakelijk contract van een collega-commissaris op de tocht zou komen te staan en de onafhankelijke status van de redactie in het geding zou komen.
Vervolgens begon het lekken richting NOS, AD en Het Parool. Met name Henk Spaan liet zich schaamteloos misbruiken en produceerde aan de lopende band onzin. Hij deed dit zo opvallend, dat de strategie van met name bestuursvoorzitter Steven ten Have steeds duidelijker zou worden.
Maar er was meer. Een dag voor de ledenraadvergadering werden in De Volkskrant en NRC via paginagrote interviews met Ten Have opnieuw twee clubiconen extra tegen elkaar opgezet. Door de suggestie te wekken dat Cruijff het hele proces rond Van Basten naar De Telegraaf zou hebben gelekt. Het is onwaar en dus onzin. Ten Have heeft de pech dat onze redactie over de beste nieuwsjagers van Nederland beschikt, die, in tegenstelling tot alle andere media, in dit proces niet één journalistieke slipper hebben gemaakt. Dat deden zij zonder ook maar één keer de ’hulp’ van Cruijff in te roepen.
Intussen is Cruijff wel tegen Van Basten opgezet. Net zoals Wim Jonk en Dennis Bergkamp tegenover Danny Blind en Edgar Davids staan, en de club in tweeën is gebroken. Zo leert de wrange realiteit, dat de meerderheid van de ruim zeshonderd clubleden achter Cruijff staat, maar dat dit in de 24 man tellende ledenraad precies andersom is. Zelfs na de schandalige verklaring die de rvc voorlas over grote Ajacieden als Jonk en Bergkamp. Zonder dat het duo zich kon verdedigen.
Toen moest het beste van het slechtste nog komen. Wat tijdens een bijna vijf uur durende confrontatie niet in zijn gezicht was gezegd, werd vervolgens achter de rug van Cruijff uitgespeeld. En weer stelde de NOS zich beschikbaar voor de een-twee.
De poging om Cruijff als racist te duiden was niet alleen karaktermoord, het was de zoveelste indicatie van hoe de rvc werkt. Tscheu La Ling beschuldigen van omkoping als hij zich niet kan verdedigen, de mestvaalt over Jonk en Bergkamp uitstrooien als ze er niet bij zijn en Cruijff met discriminatie in verband brengen zodra hij zijn hielen heeft gelicht.Dit zijn dus mensen waar Louis van Gaal zich aan heeft verbonden.
Hele seizoen dus Aissati erbij. Hopelijk heeft ie zijn oude niveau terug, niet veel van hem gezien bij Jong Ajax. In vorm een geweldige speler.quote:Na het gesprek met Frank de Boer wilde Ismaïl Aissati een vreugdekreet slaken. Nadat hij weer in genade was aangenomen, besloot de Ajacied echter naar zijn auto te rennen. Ik wilde zo snel mogelijk naar huis om het goede nieuws te vertellen, zei de kleine Utrechter, die morgen tegen NEC deel uitmaakt van de Ajax-selectie en dat tot het einde van het seizoen blijft.
Hij kán het wel. Bij Twente (en bij vlagen Vitesse) heeft hij bewezen een prima speler te zijn...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hele seizoen dus Aissati erbij. Hopelijk heeft ie zijn oude niveau terug, niet veel van hem gezien bij Jong Ajax. In vorm een geweldige speler.
Ook tegen een subtopper.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij kán het wel. Bij Twente (en bij vlagen Vitesse) heeft hij bewezen een prima speler te zijn...
... voor een subtopper.
Hij komt nét wat tekort voor de top. Vooral fysiek is hij zwak. Inzicht is daarentegen prima in orde, en is zijn karakter te prijzen.quote:
Klopt, wat Derksen voor het gemak vergat gisteren toen hij claimde dat Aissati alleen bij Twente even leuk speelde is dat hij bij Ajax het laatste half jaar onder van Basten dé smaakmaker was.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hele seizoen dus Aissati erbij. Hopelijk heeft ie zijn oude niveau terug, niet veel van hem gezien bij Jong Ajax. In vorm een geweldige speler.
Derksen was alweer eens negatief over hem, dus ik verwacht dat het goed komt met hem dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, wat Derksen voor het gemak vergat gisteren toen hij claimde dat Aissati alleen bij Twente even leuk speelde is dat hij bij Ajax het laatste half jaar onder van Basten dé smaakmaker was.
quote:
ook als je dat niet leest is het een vuile gore achterbakse stinkende kale flikker die zijn reputatie helemaal verpest.quote:Op zondag 27 november 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dat lees...dan is die Ten Have echt een vuile gore achterbakse stinkende kale flikker die zijn eigen reputatie gwn helemaal verpest. Ik kan er echt heel boos om worden dat hij Ajax zo kapot maakt.
http://www.afca.nl/nieuws/het-leed-dat-ledenraad-heet/quote:Op zondag 27 november 2011 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ook als je dat niet leest is het een vuile gore achterbakse stinkende kale flikker die zijn reputatie helemaal verpest.
Hij solliciteert naar een kogel in zijn kop... Niet dat ik iemand oproep om dit te doen hoor!!! Maar ik zou er niet rouwig om zijnquote:Op zondag 27 november 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dat lees...dan is die Ten Have echt een vuile gore achterbakse stinkende kale flikker die zijn eigen reputatie gwn helemaal verpest. Ik kan er echt heel boos om worden dat hij Ajax zo kapot maakt.
quote:Op zondag 27 november 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.afca.nl/nieuws/het-leed-dat-ledenraad-heet/
Kijk die laatste alinea..
Oorlogstaal van AFCA.nl
Ben benieuwd. Als Cruijff wordt weggestuurd mogen ze van mij heel Amsterdam afbreken.quote:Op zondag 27 november 2011 02:21 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doen ze iets, ik roep niet op tot geweld, maar ik als ze het zouden doen met geweld zal ik er niet om huilen.
Klopt, wat ten have nu doet is eigenlijk levensgevaarlijk. Alhoewel ik het gruwelijk kansloos zou vinden als hij wordt neergeschoten kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die het nu willen doen.quote:Op zondag 27 november 2011 02:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij solliciteert naar een kogel in zijn kop... Niet dat ik iemand oproep om dit te doen hoor!!! Maar ik zou er niet rouwig om zijn
Genoeg gekken binnen het voetbal, zoals Derksen het zou zeggen
Als hij een gezin heeft is hij ook érg dom bezig nu. Er zijn idd mensen die écht bakstenen door zijn huis gaan gooien in de nacht enz.quote:Op zondag 27 november 2011 02:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, wat ten have nu doet is eigenlijk levensgevaarlijk. Alhoewel ik het gruwelijk kansloos zou vinden als hij wordt neergeschoten kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die het nu willen doen.
Kan er weinig medelijden mee hebben. Hij is zelf de wesp gaan spelen in het wespennest.quote:Op zondag 27 november 2011 02:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij een gezin heeft is hij ook érg dom bezig nu. Er zijn idd mensen die écht bakstenen door zijn huis gaan gooien in de nacht enz.
Had je dat nog niet door dan? Het is toch vanzelfsprekend dat de enige reden om Van Gaal naar de club te halen was om Cruijff kapot te maken. Een andere uitleg kun je daar onmogelijk aan geven. En dat Van Gaal dat aanbod accepteert is eigenlijk nog veel erger. Zijn haat richting Cruijff moet wel enorm zijn. Cruijff is aangesteld om het technische aspect van Ajax te verbeteren. Dat is wat hij doet en vervolgens blijkt er een viertal idioten te zijn (de andere commissarissen) die het even beter denken te weten. Het is gewoon beestachtig. En alsof dat nog niet genoeg is proberen ze nu Cruijff in een kwaad daglicht te stellen over iets wat vele weken geleden is gezegd en waar niemand toen moeilijk over deed. Alsof de anti Cruijff luitjes al zijn uitspraken zijn nagegaan om te zoeken naar iets waar ze hem eventueel op zouden kunnen pakken. Beestachtig. Of je het nou met Cruijff eens bent of niet is eigenlijk niet zo boeiend, Hoe hij de laatste 2 weken behandeld is, is beneden alle peil en alleen daarom al verdient Johan alle steun van de gehele Ajax achterban.quote:Op zondag 27 november 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In zijn tijd bij PSV kwam zijn echte talent er overigens uit in JUIST de topwedstrijden. Tegen Milan en Madrid, maar ook tegen Ajax heeft hij toen geniale wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij komt nét wat tekort voor de top. Vooral fysiek is hij zwak. Inzicht is daarentegen prima in orde, en is zijn karakter te prijzen.
lijkt me een hoaxquote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)et-sint-over-cruijff
Humor-en tactloos.
Ze maken het de ledenraad wel heel makkelijk!
AT5 denkt dat het al 1 april is zo te zienquote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)et-sint-over-cruijff
Humor-en tactloos.
Ze maken het de ledenraad wel heel makkelijk!
Mwaaa. We hebben nog steeds Rutten hè. Het kan nog alle kanten op....quote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef Plus_Ultra het volgende:
PSV wordt kampioenWat draaien die lekker, potten die ze moeten winnen winnen ze gewoon. Kunnen we van Ajax niet zeggen
Waarom staat de eerste verdediger 10 meter bij hem vandaan en kan hij rustig 10 seconde kijken en mikken?quote:Op zondag 27 november 2011 11:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In zijn tijd bij PSV kwam zijn echte talent er overigens uit in JUIST de topwedstrijden. Tegen Milan en Madrid, maar ook tegen Ajax heeft hij toen geniale wedstrijden gespeeld.
En dat schot, geweldig dat schot...
(check dat commentaar...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |