quote:
ook als je dat niet leest is het een vuile gore achterbakse stinkende kale flikker die zijn reputatie helemaal verpest.quote:Op zondag 27 november 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dat lees...dan is die Ten Have echt een vuile gore achterbakse stinkende kale flikker die zijn eigen reputatie gwn helemaal verpest. Ik kan er echt heel boos om worden dat hij Ajax zo kapot maakt.
http://www.afca.nl/nieuws/het-leed-dat-ledenraad-heet/quote:Op zondag 27 november 2011 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ook als je dat niet leest is het een vuile gore achterbakse stinkende kale flikker die zijn reputatie helemaal verpest.
Hij solliciteert naar een kogel in zijn kop... Niet dat ik iemand oproep om dit te doen hoor!!! Maar ik zou er niet rouwig om zijnquote:Op zondag 27 november 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dat lees...dan is die Ten Have echt een vuile gore achterbakse stinkende kale flikker die zijn eigen reputatie gwn helemaal verpest. Ik kan er echt heel boos om worden dat hij Ajax zo kapot maakt.
quote:Op zondag 27 november 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.afca.nl/nieuws/het-leed-dat-ledenraad-heet/
Kijk die laatste alinea..
Oorlogstaal van AFCA.nl
Ben benieuwd. Als Cruijff wordt weggestuurd mogen ze van mij heel Amsterdam afbreken.quote:Op zondag 27 november 2011 02:21 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doen ze iets, ik roep niet op tot geweld, maar ik als ze het zouden doen met geweld zal ik er niet om huilen.
Klopt, wat ten have nu doet is eigenlijk levensgevaarlijk. Alhoewel ik het gruwelijk kansloos zou vinden als hij wordt neergeschoten kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die het nu willen doen.quote:Op zondag 27 november 2011 02:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij solliciteert naar een kogel in zijn kop... Niet dat ik iemand oproep om dit te doen hoor!!! Maar ik zou er niet rouwig om zijn
Genoeg gekken binnen het voetbal, zoals Derksen het zou zeggen
Als hij een gezin heeft is hij ook érg dom bezig nu. Er zijn idd mensen die écht bakstenen door zijn huis gaan gooien in de nacht enz.quote:Op zondag 27 november 2011 02:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, wat ten have nu doet is eigenlijk levensgevaarlijk. Alhoewel ik het gruwelijk kansloos zou vinden als hij wordt neergeschoten kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die het nu willen doen.
Kan er weinig medelijden mee hebben. Hij is zelf de wesp gaan spelen in het wespennest.quote:Op zondag 27 november 2011 02:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij een gezin heeft is hij ook érg dom bezig nu. Er zijn idd mensen die écht bakstenen door zijn huis gaan gooien in de nacht enz.
Had je dat nog niet door dan? Het is toch vanzelfsprekend dat de enige reden om Van Gaal naar de club te halen was om Cruijff kapot te maken. Een andere uitleg kun je daar onmogelijk aan geven. En dat Van Gaal dat aanbod accepteert is eigenlijk nog veel erger. Zijn haat richting Cruijff moet wel enorm zijn. Cruijff is aangesteld om het technische aspect van Ajax te verbeteren. Dat is wat hij doet en vervolgens blijkt er een viertal idioten te zijn (de andere commissarissen) die het even beter denken te weten. Het is gewoon beestachtig. En alsof dat nog niet genoeg is proberen ze nu Cruijff in een kwaad daglicht te stellen over iets wat vele weken geleden is gezegd en waar niemand toen moeilijk over deed. Alsof de anti Cruijff luitjes al zijn uitspraken zijn nagegaan om te zoeken naar iets waar ze hem eventueel op zouden kunnen pakken. Beestachtig. Of je het nou met Cruijff eens bent of niet is eigenlijk niet zo boeiend, Hoe hij de laatste 2 weken behandeld is, is beneden alle peil en alleen daarom al verdient Johan alle steun van de gehele Ajax achterban.quote:Op zondag 27 november 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In zijn tijd bij PSV kwam zijn echte talent er overigens uit in JUIST de topwedstrijden. Tegen Milan en Madrid, maar ook tegen Ajax heeft hij toen geniale wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij komt nét wat tekort voor de top. Vooral fysiek is hij zwak. Inzicht is daarentegen prima in orde, en is zijn karakter te prijzen.
lijkt me een hoaxquote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)et-sint-over-cruijff
Humor-en tactloos.
Ze maken het de ledenraad wel heel makkelijk!
AT5 denkt dat het al 1 april is zo te zienquote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)et-sint-over-cruijff
Humor-en tactloos.
Ze maken het de ledenraad wel heel makkelijk!
Mwaaa. We hebben nog steeds Rutten hè. Het kan nog alle kanten op....quote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef Plus_Ultra het volgende:
PSV wordt kampioenWat draaien die lekker, potten die ze moeten winnen winnen ze gewoon. Kunnen we van Ajax niet zeggen
Waarom staat de eerste verdediger 10 meter bij hem vandaan en kan hij rustig 10 seconde kijken en mikken?quote:Op zondag 27 november 2011 11:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In zijn tijd bij PSV kwam zijn echte talent er overigens uit in JUIST de topwedstrijden. Tegen Milan en Madrid, maar ook tegen Ajax heeft hij toen geniale wedstrijden gespeeld.
En dat schot, geweldig dat schot...
(check dat commentaar...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |