Haha, het was een grap. Daar ga ik niet echt aan beginnenquote:
Nee, Plastic_zak ging pepers live op eten op tinychat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Haha, het was een grap. Daar ga ik niet echt aan beginnen, is in het verleden al eens fout gegaan op fok of niet (met een sok oid?)
Ook met een sok trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Plastic_zak ging pepers live op eten op tinychat.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
OP zegt dat we voor Ajax moeten zijn? Wat een bullshit, als je een echte fan bent is het onmogelijk dat je fan bent van een ander team in Nederland.
Agreedquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef kanslooz het volgende:
Misleidende OP, ik steun Ajax in z'n geheel niet vanavond.
Tja, vind ik ook. Werd laatst nog voor mongool uitgemaakt door een of andere gast die dat niet vondquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
OP zegt dat we voor Ajax moeten zijn? Wat een bullshit, als je een echte fan bent is het onmogelijk dat je fan bent van een ander team in Nederland.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef kanslooz het volgende:
Misleidende OP, ik steun Ajax in z'n geheel niet vanavond.
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Ajax al het bestuurlijke gezeur van zich af kan zetten en Lyon van de mat speelt
En de CL wintquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Ajax al het bestuurlijke gezeur van zich af kan zetten en Lyon van de mat speelt
Hoe laat gaat je wekker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Tchock het volgende:
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
Volgens mij heeft ook ooit iemand zijn eigen sok oid opgegeten, toch? *kijkt vragend naar andere FOK!kers*quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Plastic_zak ging pepers live op eten op tinychat.
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
we hebben nog altijd het archiefquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook ooit iemand zijn eigen sok oid opgegeten, toch? *kijkt vragend naar andere FOK!kers*
Leuk.. Ajax, PSV, Twente, Heracles, Roda, Heerenveen en Feyenoord ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat we dan 7 nederlandse clubs in europa kunnen sturen .
ROFLMAOquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
Straks gestaakt door mist net als Excelsior - AZ
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef S0nic het volgende:
Bij 0-0 is er dus ook een grote kans dat Ajax doorgaat?
geen rookverbod daaroquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je die rook niet? Is geen mist denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo belangrijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit.
Zou het hypocriet vinden als ik Ajax wat betreft de competitie helemaal niks gun, maar het in Europa wel moet doen omdat de coëfficiënten o zo belangrijk zijn
Kut ajax.
Leuk man 7 keer voor lul staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat we dan 7 nederlandse clubs in europa kunnen sturen .
Place your bets!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef S0nic het volgende:
Hoelang zal het duren voor Enoh geel heeft?
'51quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef S0nic het volgende:
Hoelang zal het duren voor Enoh geel heeft?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leuk man 7 keer voor lul staanOh nee, 6 keer, want: Feyenoord
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
tussenstand andere wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tussenstand andere wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Zilverloo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben normaal gesproken niet voor Ajax. Maar een Nederlands team dat het goed doet europees kan nooit slecht voor het Nederlandse voetbal zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit.
Zou het hypocriet vinden als ik Ajax wat betreft de competitie helemaal niks gun, maar het in Europa wel moet doen omdat de coëfficiënten o zo belangrijk zijn
Kut ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Lekker dan, je ziet meteen geen moer meer.
[..]
we hebben nog altijd het archief
Die dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Relaxed.
Sok opgegeten, nu vreselijke buikpijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef PackerNation het volgende:
Even schakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Zilverloo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef PackerNation het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in twentequote:
hij weet waarom hij op het veld staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Wtf doet Vermeer? Schiet hem dan naar voren, fucking kut mogool
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef inZanity het volgende:
Komt omdat ie zwart is. Cillessen keept volgende wedstrijd, mark my wordsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Wtf doet Vermeer? Schiet hem dan naar voren, fucking kut mogool
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hij weet waarom hij op het veld staat
Wij kijken al weet ik hoe lang tegen zo'n josti in de goal aan, kun je nagaan hoe wij ons voelen!quote:
Was een andere, die had m gefrituurd en live opgegetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Relaxed.
Sok opgegeten, nu vreselijke buikpijn.
Jullie verdienen het.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Wij kijken al weet ik hoe lang tegen zo'n josti in de goal aan, kun je nagaan hoe wij ons voelen!
Xebrozius?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was een andere, die had m gefrituurd en live opgegeten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
dat was toch het wonderkind ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef PackerNation het volgende:
Eriksen whahahah je bakt er niks van!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij komen niet buiten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Rickazio het volgende:
hey internet hooligans, waarom zijn jullie niet mee?
Mensen hebben ook een leven. gr grquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Rickazio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
zit niet bij de selectie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef HammetjeBurger het volgende:
Gaat Boerigter er nog inkomen, weet iemand dat?
Thuis blijven is leuker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Rickazio het volgende:
die is niet meequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef HammetjeBurger het volgende:
Niet mee toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef HammetjeBurger het volgende:
Ja en de scheids. En het veld. En het tijdstip.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Veel te koud daar in het stadion en al die rook.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Veel te koud daar in het stadion en al die rook.
En dat ook allemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en de scheids. En het veld. En het tijdstip.
Of korfbalquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk met voetbal dan?zaalvoetbal niks voor je?
Zaakwaarnemer van Eriksen zat vorige week al op kantoor bij TD van Barcelona.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef PackerNation het volgende:
Volgend jaar Eriksen naar Barca?![]()
Dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef S0nic het volgende:
Ajax doet het tot nu toe beter dan ik had verwacht.
Nee. Lyon doet het een stuk slechter dan verwacht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef S0nic het volgende:
Jij zit toch ook thuis te kijken? Of zie ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk met voetbal dan?zaalvoetbal niks voor je?
wat moet ik bij een uitwedstrijd van ajax?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit toch ook thuis te kijken? Of zie ik dat verkeerd
Respect!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef S0nic het volgende:
Kijken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat moet ik bij een uitwedstrijd van ajax?
Oh?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet mijn club zover dat nog niet duidelijk was
Je kijkt toch niet alleen voetbalwedstrijden van jou club?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wel de mijne, maar geen geld en thuis zie ik het beter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ligt eraan welk vak, in het stadion heb je een goed overzicht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel de mijne, maar geen geld en thuis zie ik het beter.
Bijwonen van wedstrijden, vrijwel alleen van mn eigen club ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet alleen voetbalwedstrijden van jou club?
Idd, zeg gewoon dat je zelf wel uitmaakt waar je gaat zitten en dat het allemaal geen reet boeit.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef YazooW het volgende:
neuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
Dat is waar. En ALS ik ga, dan ga ik naar Ajax of soms naar AFC.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In het stadion is het leuker.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef YazooW het volgende:
Ben jij de vrouw van dikke Sjek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. En ALS ik ga, dan ga ik naar Ajax of soms naar AFC.
Filmen perhaps?quote:
Omdat als je vol op de aanval gaat je er volledig uitegetikt wordquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax speelt veel te laks en met veel te veel de handrem erop.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
en met veel te veel de handrem erop.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef YazooW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
truequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Robben > Ozil
Ozil > Sneijder
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]Komt nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent evht ALTIJD aan het zeiken op iedereen en allesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax speelt veel te laks en met veel te veel de handrem erop.
Die Lukoki is toch best goed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Er moet bij de jeugd toch wel iemand lopen die normaal tegen een bal kan trappen ipv Imbecillio?
Iedereen die geen uber ajax fan is ziet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
welke wedstrijd zit jij te kijken?
RM - DZ ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Die krijgt nog minder te vreten dan Leerdam man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Die Lukoki is toch best goed?
Snelheid.. voorzetting is nog zwak. Maar sowieso nu al beter dan imbecilio.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Die Lukoki is toch best goed?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelvin heeft overgewicht, duidelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die krijgt nog minder te vreten dan Leerdam man.
Menzo doet zo een Grandelletjequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
welke wedstrijd zit jij te kijken?
RM - DZ ofzo?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:12 schreef GGMM het volgende:
Verdomme wat kut dat die Ebecillio er in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |