Haha, het was een grap. Daar ga ik niet echt aan beginnenquote:
Nee, Plastic_zak ging pepers live op eten op tinychat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Haha, het was een grap. Daar ga ik niet echt aan beginnen, is in het verleden al eens fout gegaan op fok of niet (met een sok oid?)
Ook met een sok trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Plastic_zak ging pepers live op eten op tinychat.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
OP zegt dat we voor Ajax moeten zijn? Wat een bullshit, als je een echte fan bent is het onmogelijk dat je fan bent van een ander team in Nederland.
Agreedquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef kanslooz het volgende:
Misleidende OP, ik steun Ajax in z'n geheel niet vanavond.
Tja, vind ik ook. Werd laatst nog voor mongool uitgemaakt door een of andere gast die dat niet vondquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
OP zegt dat we voor Ajax moeten zijn? Wat een bullshit, als je een echte fan bent is het onmogelijk dat je fan bent van een ander team in Nederland.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef kanslooz het volgende:
Misleidende OP, ik steun Ajax in z'n geheel niet vanavond.
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Ajax al het bestuurlijke gezeur van zich af kan zetten en Lyon van de mat speelt
En de CL wintquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Ajax al het bestuurlijke gezeur van zich af kan zetten en Lyon van de mat speelt
Hoe laat gaat je wekker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Tchock het volgende:
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
Volgens mij heeft ook ooit iemand zijn eigen sok oid opgegeten, toch? *kijkt vragend naar andere FOK!kers*quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Plastic_zak ging pepers live op eten op tinychat.
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
we hebben nog altijd het archiefquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook ooit iemand zijn eigen sok oid opgegeten, toch? *kijkt vragend naar andere FOK!kers*
Leuk.. Ajax, PSV, Twente, Heracles, Roda, Heerenveen en Feyenoord ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat we dan 7 nederlandse clubs in europa kunnen sturen .
ROFLMAOquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
Straks gestaakt door mist net als Excelsior - AZ
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef S0nic het volgende:
Bij 0-0 is er dus ook een grote kans dat Ajax doorgaat?
geen rookverbod daaroquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je die rook niet? Is geen mist denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo belangrijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit.
Zou het hypocriet vinden als ik Ajax wat betreft de competitie helemaal niks gun, maar het in Europa wel moet doen omdat de coëfficiënten o zo belangrijk zijn
Kut ajax.
Leuk man 7 keer voor lul staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat we dan 7 nederlandse clubs in europa kunnen sturen .
Place your bets!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef S0nic het volgende:
Hoelang zal het duren voor Enoh geel heeft?
'51quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef S0nic het volgende:
Hoelang zal het duren voor Enoh geel heeft?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leuk man 7 keer voor lul staanOh nee, 6 keer, want: Feyenoord
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
tussenstand andere wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tussenstand andere wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Zilverloo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben normaal gesproken niet voor Ajax. Maar een Nederlands team dat het goed doet europees kan nooit slecht voor het Nederlandse voetbal zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit.
Zou het hypocriet vinden als ik Ajax wat betreft de competitie helemaal niks gun, maar het in Europa wel moet doen omdat de coëfficiënten o zo belangrijk zijn
Kut ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Lekker dan, je ziet meteen geen moer meer.
[..]
we hebben nog altijd het archief
Die dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Relaxed.
Sok opgegeten, nu vreselijke buikpijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef PackerNation het volgende:
Even schakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Zilverloo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef PackerNation het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in twentequote:
hij weet waarom hij op het veld staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Wtf doet Vermeer? Schiet hem dan naar voren, fucking kut mogool
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef inZanity het volgende:
Komt omdat ie zwart is. Cillessen keept volgende wedstrijd, mark my wordsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Wtf doet Vermeer? Schiet hem dan naar voren, fucking kut mogool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |