Alt + F4quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand die het commando weet om meer geheugen aan minecraft te geven?
Wahhahahahah wat een goeie manquote:
o tyquote:
Mag ik vragen welke texturepack dat is? Die UI ziet er wel sjiek uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de onderkant van de toren in het survival gedeelte is klaar. Nu de bovenkant nog! (Jup dat is tot bedrock)
Met dank aan diverse fokkers.
Is dat een verticale tunnel de grond in?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de onderkant van de toren in het survival gedeelte is klaar. Nu de bovenkant nog! (Jup dat is tot bedrock)
Met dank aan diverse fokkers.
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is dat een verticale tunnel de grond in?
Dank u.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:46 schreef drumstickNL het volgende:
@Earcheese: Dat is Sphax HD texture pack met 8x anti-aliasing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
http://www.youtube.com/re(...)345l1526l1.4.2.1l8l0quote:Op woensdag 23 november 2011 00:23 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat er nog geen lift-achtig iets is op Minecraft, gewoon een soort verticale minecart. Hoe moeilijk kan het zijn?
hahahaquote:Op woensdag 23 november 2011 07:23 schreef TJV het volgende:
Inteeltkipjes, jalalalala, inteeltkipjes, jaaaaalalalala
Moet je dat niet doenquote:
Ik 6 uurquote:Op woensdag 23 november 2011 08:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]Ik sta elke dag om half 7 op.
Vroegen we jou wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ditquote:Op woensdag 23 november 2011 08:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]Ik sta elke dag om half 7 op.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klik voor mijn ultieme chicken farm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke 2 weken nieuwe map, dat wist je toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef Flodder450 het volgende:
hoelang houden we de huidige map eigenlijk?
tot aan na de zomer volgend jaar?
quote:Op woensdag 23 november 2011 03:37 schreef cablegunmaster het volgende:
Als ik afk ben vecht ik niet zo hard mscholwas ff bij huisgenoot aan het kijken
.
Wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:43 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Elke 2 weken nieuwe map, dat wist je toch?
Dat was toch algemeen bekend?quote:
Ja idd was allang aangekondigtquote:
omwquote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef Flodder450 het volgende:
Kna een admin online komen?
als je doodgaat in de nether respawn je boven een zee van lava en flikker je dus constant in de lava als je weer respawned
rbaalman en ik (flodder450) zitten daar dus nu vast.
omwquote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef Flodder450 het volgende:
Kna een admin online komen?
als je doodgaat in de nether respawn je boven een zee van lava en flikker je dus constant in de lava als je weer respawned
rbaalman en ik (flodder450) zitten daar dus nu vast.
/tp rickokun flodderquote:Op woensdag 23 november 2011 10:59 schreef RickoKun het volgende:
HAHA LEKKER VOOR JULLIE HEB IK ZO GEMAAKT DAT DAT GEBEURD
ben er al weg hoorquote:
lol, ik mis school.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ben er al weg hoor
het is dat de leraar nu zo zit te vitten, anders was ik nu wel ff verder gegaan met t klooster
Jou huisje bij de ravijn? Nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef -Datdus- het volgende:
Mender is je timelapse dinges nou al klaar? En mijn huisjens staan er zeker niet op?
Als je eenmaal werkt piep je wel anders denk ik zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik klaar ben en aan t werk kan
Ik heb de basis van de gevangenis af bij het tettenpaleis.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Jou huisje bij de ravijn? Nee.
Maar als je nog andere projecten hebt waar je nog mee moet beginnen wil die er ook wel inzetten.
Maar eerst moet flodder zijn kerk afmaken
ik las ozzyquote:Op woensdag 23 november 2011 11:09 schreef RickoKun het volgende:
Kick mender ff hij staat de verkeerde kant op met zijn timelapse
Nouja laat ook maar mijn ozzo is toch al bjina klaar jeweettog
Groetjes terug.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goedemorgen peeps. Even 2 uurtjes naar school en dan al klaar.
Groetjes aan dnb.
Middeleeuwse snelweg FTW.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:05 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een snelweg is.
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goedemorgen peeps. Even 2 uurtjes naar school en dan al klaar.
Groetjes aan dnb.
quote:
Een robot in een hondenpak met kauwgom, een knoop en een paperclip oid als hersens die invader zim moet assisteren in de wereld overnemen.quote:
PERFECT PLANquote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
[..]
Een robot in een hondenpak met kauwgom, een knoop en een paperclip oid als hersens die invader zim moet assisteren in de wereld overnemen.
DON'T STOP ME NOOOOOW..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:32 schreef TJV het volgende:
I'M TRAVELLING AT THE SPEED OF LIGHT
I WANNA MAKE A SUPERSONIC MAN OUT OF YOU
Hij is aan het trollen. Daar weet jij toch alles van?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Nieuwe survivalmap?
Ik neem aan render?
kom jou online of zit je in de baas zn tijd te Fok!ken?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Hij is aan het trollen. Daar weet jij toch alles van?
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kom jou online of zit je in de baas zn tijd te Fok!ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |