quote:Op woensdag 23 november 2011 11:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goedemorgen peeps. Even 2 uurtjes naar school en dan al klaar.
Groetjes aan dnb.
quote:
Een robot in een hondenpak met kauwgom, een knoop en een paperclip oid als hersens die invader zim moet assisteren in de wereld overnemen.quote:
PERFECT PLANquote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
[..]
Een robot in een hondenpak met kauwgom, een knoop en een paperclip oid als hersens die invader zim moet assisteren in de wereld overnemen.
DON'T STOP ME NOOOOOW..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:32 schreef TJV het volgende:
I'M TRAVELLING AT THE SPEED OF LIGHT
I WANNA MAKE A SUPERSONIC MAN OUT OF YOU
Hij is aan het trollen. Daar weet jij toch alles van?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Nieuwe survivalmap?
Ik neem aan render?
kom jou online of zit je in de baas zn tijd te Fok!ken?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Hij is aan het trollen. Daar weet jij toch alles van?
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kom jou online of zit je in de baas zn tijd te Fok!ken?
Kennen jullie elkaar in RL?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Problem?(mender is mijn collega.
)
Wait dus je bedoelt dat ie in een ander pand zit maar wel voor tzelfde bedrijf?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:01 schreef dnbrainwash het volgende:
Nee, hij is mijn collega, zelfde afdeling. Maar we hebben elkaar nog nooit gezien. :]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie? drumpie of mender?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef dnbrainwash het volgende:
Nee dat was sarcasme, hij zit hier aan de andere kant van de afdeling.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:03 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb zelfs drumpie in eht echt gezien.
is ie dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef Jajong het volgende:
Twee best wel zure bugs die volgens mij aan bukkit liggen:
- Als je sterft dropt je XP niet, het zou de helft moeten droppen.
- Als je sterf verdwijnen de enchantments die je op je wapens hebt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |