SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
http://www.youtube.com/re(...)345l1526l1.4.2.1l8l0quote:Op woensdag 23 november 2011 00:23 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat er nog geen lift-achtig iets is op Minecraft, gewoon een soort verticale minecart. Hoe moeilijk kan het zijn?
hahahaquote:Op woensdag 23 november 2011 07:23 schreef TJV het volgende:
Inteeltkipjes, jalalalala, inteeltkipjes, jaaaaalalalala
Moet je dat niet doenquote:
Ik 6 uurquote:Op woensdag 23 november 2011 08:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]Ik sta elke dag om half 7 op.
Vroegen we jou wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ditquote:Op woensdag 23 november 2011 08:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]Ik sta elke dag om half 7 op.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klik voor mijn ultieme chicken farm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke 2 weken nieuwe map, dat wist je toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef Flodder450 het volgende:
hoelang houden we de huidige map eigenlijk?
tot aan na de zomer volgend jaar?
quote:Op woensdag 23 november 2011 03:37 schreef cablegunmaster het volgende:
Als ik afk ben vecht ik niet zo hard mscholwas ff bij huisgenoot aan het kijken
.
Wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:43 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Elke 2 weken nieuwe map, dat wist je toch?
Dat was toch algemeen bekend?quote:
Ja idd was allang aangekondigtquote:
omwquote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef Flodder450 het volgende:
Kna een admin online komen?
als je doodgaat in de nether respawn je boven een zee van lava en flikker je dus constant in de lava als je weer respawned
rbaalman en ik (flodder450) zitten daar dus nu vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |