omwquote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef Flodder450 het volgende:
Kna een admin online komen?
als je doodgaat in de nether respawn je boven een zee van lava en flikker je dus constant in de lava als je weer respawned
rbaalman en ik (flodder450) zitten daar dus nu vast.
/tp rickokun flodderquote:Op woensdag 23 november 2011 10:59 schreef RickoKun het volgende:
HAHA LEKKER VOOR JULLIE HEB IK ZO GEMAAKT DAT DAT GEBEURD
ben er al weg hoorquote:
lol, ik mis school.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ben er al weg hoor
het is dat de leraar nu zo zit te vitten, anders was ik nu wel ff verder gegaan met t klooster
Jou huisje bij de ravijn? Nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef -Datdus- het volgende:
Mender is je timelapse dinges nou al klaar? En mijn huisjens staan er zeker niet op?
Als je eenmaal werkt piep je wel anders denk ik zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik klaar ben en aan t werk kan
Ik heb de basis van de gevangenis af bij het tettenpaleis.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Jou huisje bij de ravijn? Nee.
Maar als je nog andere projecten hebt waar je nog mee moet beginnen wil die er ook wel inzetten.
Maar eerst moet flodder zijn kerk afmaken
ik las ozzyquote:Op woensdag 23 november 2011 11:09 schreef RickoKun het volgende:
Kick mender ff hij staat de verkeerde kant op met zijn timelapse
Nouja laat ook maar mijn ozzo is toch al bjina klaar jeweettog
Groetjes terug.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goedemorgen peeps. Even 2 uurtjes naar school en dan al klaar.
Groetjes aan dnb.
Middeleeuwse snelweg FTW.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:05 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een snelweg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |