Als je geen bundel hebt en wel gaat internetten kom je vrij gemakkelijk aan een dergelijk bedrag hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, je zegt dat je weinig gebruik hebt gemaakt van internet. Dat is niet waar, anders kom je niet op die ¤800.
¤1,50 per MB zonder bundel. Bron. Dat is 533MB, daar kom ik niet eens aan mét een internetabo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je geen bundel hebt en wel gaat internetten kom je vrij gemakkelijk aan een dergelijk bedrag hoor.
Euhm gejailbreakte iPhone of zo? Applicaties die constant date binnenhalen, mails met forse bijlagen etc etc?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
¤1,50 per MB zonder bundel. Bron. Dat is 533MB, daar kom ik niet eens aan mét een internetabo.
Vergeet youtube niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Euhm gejailbreakte iPhone of zo? Applicaties die constant date binnenhalen, mails met forse bijlagen etc etc?
Door je eigen stommiteit met een torenhoge rekening opgescheept zitten en dan iemand anders een koe noemenquote:
Zou het helpen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Met een bord "Ik ben een clown" op je hoofd gaan rondlopen door het dorp...
Dan is het iig duidelijk voor iedereen wie de koe is.quote:
Ik heb het ook al een keer gehad dat ik na 2 maanden een keer de rekeningen ging open maken en toen pas zag dat m'n bundels afgelopen waren, gewoon niet over nagedacht. Maar ja, het was m'n eigen schuld dus heb er niet eens over nagedacht om überhaupt te gaan opbellen over kwijtschelding van die 600/700 euro.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef znarch het volgende:
Maar hoe kan het dan dat je dat niet wist ofzo?
Heb je een nieuwe abonnement afgesloten en er niet bij nagedacht ofzo?
Abonnement verlopen? Dat lijkt me niet het geval, als je contract afloopt en je neemt geen acties dan blijft volgens mij je huidige abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoezo terug te draaien. Het is je eigen schuld, jij maakt ergens gebruik van waar je meer voor moet betalen omdat je abonnement verlopen is, waarom zouden hun het dan terugdraaien? Omdat jij het te veel geld vind. Dan had je niet moeten internetten. Zo simpel is het
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Abonnement verlopen? Dat lijkt me niet het geval, als je contract afloopt en je neemt geen acties dan blijft volgens mij je huidige abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden.
TS moet dus bewust het internet hebben af laten sluiten, dan had hij ook moeten bedenken dat hij het internet niet meer zou moeten gebruiken. Nu moet hij gewoon dokken
Dat is dus niet gebeurd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Abonnement verlopen? Dat lijkt me niet het geval, als je contract afloopt en je neemt geen acties dan blijft volgens mij je huidige abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden.
TS moet dus bewust het internet hebben af laten sluiten, dan had hij ook moeten bedenken dat hij het internet niet meer zou moeten gebruiken. Nu moet hij gewoon dokken
Wat staat er in je contract over? Dat je internetbundel verloopt na x maanden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef richard. het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd!
Nu heb ik 300 belminuten/sms zonder internet..
Heb je ook geen sms of bericht via mail/post gehad dat je internet beëindigd is?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef richard. het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd!
Bron: http://www.unitedconsumer(...)1-augustus-2011.htmlquote:Activiteit Indicatief dataverbruik (**)
Tekst e-mail zonder bijlage openen/versturen _________ 0,01 MB
In HTML opgemaakte e-mail of nieuwsbrief openen/ versturen _________ 0,05 MB
Internetpagina met weinig plaatjes _________ 0,20 MB
Internetpagina met veel plaatjes _________ 0,25 MB
Word-document openen/versturen _________ 0,50 MB
Excel-document openen/versturen _________ 1,00 MB
Online radio luisteren (per minuut) _________ 2,00 MB
PowerPoint-document openen/versturen _________ 3,00 MB
Muziekbestand (MP3) downloaden/uploaden _________ 4,00 MB
Videostreaming YouTube (per minuut) in lage resolutie _________ 8,00 MB
Skype (bellen via mobiel internet per uur) _________ 50,00 MB
Uitzending gemist (per uur) _________ 220,00 MB
** De genoemde datahoeveelheid is een schatting en kan variëren. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik denk meer in de richting van Redtubequote:
Dat contracten uitzichzelf stoppen bij telecomproviders is nieuw voor mij. Weet je zeker dat je het niet zelf stop hebt gezet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef richard. het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd!
Hij was bezig zijn abonnement te verlengen. En als hij dan wél een blackberry koopt, maar bij een abonnement zonder internetbundel, dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er in je contract over? Dat je internetbundel verloopt na x maanden?
Ah, dat maakt het al wat duidelijker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij was bezig zijn abonnement te verlengen. En als hij dan wél een blackberry koopt, maar bij een abonnement zonder internetbundel, dan krijg je dit.
Ah, User error dus toch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef fruityloop het volgende:
Hij was bezig zijn abonnement te verlengen. En als hij dan wél een blackberry koopt, maar bij een abonnement zonder internetbundel, dan krijg je dit.
Ik bedoelde internet inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken, hij zegt hierboven iets van "300 belminuten/sms zonder internet". Dus dat is iets wat hij zelf heeft geregeld, anders was zijn bestaande abonnement mét internet gewoon doorgelopen.quote:
Wat is er wel gebeurt dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef richard. het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd!
Aha, je hebt dus wel degelijk zelf een nieuw abonnement afgesloten zonder internet. Zo ja, dan is het niet zo gek...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef richard. het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd!
Hij heeft gewoon het verkeerde abonnement afgesloten blijkbaar. En dan hebben alle smoesjes, incl. een vodafone medewerker de schuld geven, geen zin. TS heeft tenslotte zelf het contract getekend (neem ik aan).quote:
Activiteit Indicatief dataverbruik (**)quote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef richard. het volgende:
Ik ben bezig m'n abonnement te verlengen maar heb geen idee hoeveel mb ik erbij moet nemen, heb de vodafone klantenservice inmiddels gebeld maar dan kan je ook niks mee.
Stel: ik internet (mailen/nieuws lezen) een half uur per dag en bekijk soms (+/-20 min. per week) een filmpje op youtube, is dan 600mb genoeg per maand?
Alvast bedankt!
maakt niet uit, internet wordt net als telefoondiensten gewoon verlengd na je abonnementperiode als je verder geen actie onderneemt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik bedoelde internet inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |