Je weet dat ze gesprekken opnemen en dat zo kunnen nakijken he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef richard. het volgende:
[..]
Nou.. als iedereen zegt; het lukt toch niet.. dan bel ik ze op met een verhaaltje dat ik telefonisch mijn abonnement heb aangepast maar dat hun dat niet hebben doorgevoerd en dat gaat niet lukken als ik eerst met een verhaaltje aankom dat ik het niet wist.
Nee dat denk ik niet, maar heb verbinding gehad maar daar amper gebruik van gemaakt..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen dataverbruik is als je geen websites bekijkt?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom lees je niet? Je wordt niet per seconde gefactureerd. De rekening wordt opgesteld aan de hand van het aantal verbruikte megabytes. Moet ik dit nog 5x zeggen? Bij Vodafone wordt je internetverbruik standaard UITGEBREID gespecificeerd. Dus kijk je rekening na en zoek uit wáárom het bedrag zo hoog is.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, kijk je rekening na. Zoek uit waarom het bedrag zo hoog is.
Maar blijf gerust in je eigen droom geloven dat het allemaal jouw schuld niet isquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je internetverbinding wordt gefactureerd aan de hand van de verbruikte data. Niet per seconde.
Bij Vodafone staat overigens uitgebreid op je rekening gespecificeerd hoeveel data je wanneer verbruikt hebt. Kijk je rekening na.
Zo'n sms krijg je volgens mij alleen als je een bundel hebt, en die heeft TS niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij strategisch advies wil over hoe hij zo'n gesprek het best kan voeren en of er wellicht nog ontsnappingsmogelijkheden zijn. Iemand noemt hierboven een herinnerings-SMS, dat zijn nou typisch dingen die vanuit consumentenbescherming ingevoerd kunnen zijn. Als die SMS niet verstuurd is kan dat een formele grond zijn om de factuur te verlagen.
Hup hup waar wacht je nog op. Vodafone bellen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef richard. het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar heb verbinding gehad maar daar amper gebruik van gemaakt..
misschien dat ze juist daarom het misschien willen terugdraaien..
jij snapt het, vraag alleen om advies voordat ik ga bellen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij strategisch advies wil over hoe hij zo'n gesprek het best kan voeren en of er wellicht nog ontsnappingsmogelijkheden zijn. Iemand noemt hierboven een herinnerings-SMS, dat zijn nou typisch dingen die vanuit consumentenbescherming ingevoerd kunnen zijn. Als die SMS niet verstuurd is kan dat een formele grond zijn om de factuur te verlagen.
Ik heb wel eens bericht van mijn hostingprovider gekregen dat er ongebruikelijke hoge activiteit was op mijn webspace. Het kan dus prima dat je als aanbiedende partij anders naar klanten kijkt dan alleen als mensen die iedere maand betalen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef kwiwi het volgende:
"Ja ik had de verbinding de hele tijd open staan, maar het was echt niet de bedoeling om zoveel te bellen als normaal want vorige maand is m'n bundel afgelopen, dat snappen jullie toch zelf ook wel?!"
Ik heb niet gezegd dat het mijn schuld niet is, weet niet waar je dat vandaan haalt hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar blijf gerust in je eigen droom geloven dat het allemaal jouw schuld niet is.
Nou, je zegt dat je weinig gebruik hebt gemaakt van internet. Dat is niet waar, anders kom je niet op die ¤800.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef richard. het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het mijn schuld niet is, weet niet waar je dat vandaan haalt hoor.
Dat doen ze met roaming in het buitenland ook vaak tegenwoordig. Maar neem aan dat TS alleen gebruik gemaakt heeft van zijn internet in Nederland?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb wel een bericht van mijn hostingprovider gekregen dat er ongebruikelijke hoge activiteit was op mijn webspace. Het kan dus prima dat je als aanbiedende partij anders naar klanten kijkt dan alleen als mensen die iedere maand betalen.
Als je geen bundel hebt en wel gaat internetten kom je vrij gemakkelijk aan een dergelijk bedrag hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, je zegt dat je weinig gebruik hebt gemaakt van internet. Dat is niet waar, anders kom je niet op die ¤800.
¤1,50 per MB zonder bundel. Bron. Dat is 533MB, daar kom ik niet eens aan mét een internetabo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je geen bundel hebt en wel gaat internetten kom je vrij gemakkelijk aan een dergelijk bedrag hoor.
Euhm gejailbreakte iPhone of zo? Applicaties die constant date binnenhalen, mails met forse bijlagen etc etc?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
¤1,50 per MB zonder bundel. Bron. Dat is 533MB, daar kom ik niet eens aan mét een internetabo.
Vergeet youtube niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Euhm gejailbreakte iPhone of zo? Applicaties die constant date binnenhalen, mails met forse bijlagen etc etc?
Door je eigen stommiteit met een torenhoge rekening opgescheept zitten en dan iemand anders een koe noemenquote:
Zou het helpen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Met een bord "Ik ben een clown" op je hoofd gaan rondlopen door het dorp...
Dan is het iig duidelijk voor iedereen wie de koe is.quote:
Ik heb het ook al een keer gehad dat ik na 2 maanden een keer de rekeningen ging open maken en toen pas zag dat m'n bundels afgelopen waren, gewoon niet over nagedacht. Maar ja, het was m'n eigen schuld dus heb er niet eens over nagedacht om überhaupt te gaan opbellen over kwijtschelding van die 600/700 euro.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef znarch het volgende:
Maar hoe kan het dan dat je dat niet wist ofzo?
Heb je een nieuwe abonnement afgesloten en er niet bij nagedacht ofzo?
Abonnement verlopen? Dat lijkt me niet het geval, als je contract afloopt en je neemt geen acties dan blijft volgens mij je huidige abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoezo terug te draaien. Het is je eigen schuld, jij maakt ergens gebruik van waar je meer voor moet betalen omdat je abonnement verlopen is, waarom zouden hun het dan terugdraaien? Omdat jij het te veel geld vind. Dan had je niet moeten internetten. Zo simpel is het
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Abonnement verlopen? Dat lijkt me niet het geval, als je contract afloopt en je neemt geen acties dan blijft volgens mij je huidige abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden.
TS moet dus bewust het internet hebben af laten sluiten, dan had hij ook moeten bedenken dat hij het internet niet meer zou moeten gebruiken. Nu moet hij gewoon dokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |