Nee, ik woon in Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
aw, een optreden van right said fred bij een bedrijf hier beneden
Daar was ons hotel ook, dus rollend naar bedquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef ArTiC het volgende:
Ja, je kan beter op de markt zijn dan op stratum idd...als je iig nog 18+ tegen wil komen
Kennelijk! Ze zongen I'm too sexyen hun geweldige nieuwe single sexaholicquote:
en don't talk just kiss?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk! Ze zongen I'm too sexyen hun geweldige nieuwe single sexaholic
oh, Queens?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar was ons hotel ook, dus rollend naar bed
tof!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
90'squote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
right said fred?generatiekloofje?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
ja...dit is van 94/95/96 zoietsquote:
Crown Inn.quote:
oh...bij de McDquote:
je hebt iets gigantisch gemistquote:
quote:
En dank, nu zit dat in mn kopquote:
quote:
In de file of gelijk op de bank?quote:
Rups!quote:
Ja, lekkerquote:
Behalve dat ik die reis heb gemaakt nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekkerNiet veel spannends gebeurd verder, bij jou wel?
Ja, jij was toch een lange vakantie aan het houden? Hoe was het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Behalve dat ik die reis heb gemaakt niet
Meervoud nog welquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Boh dat waren lekkere biefstukjes
Oke, dat valt nog meequote:
Ik ben ook maar een klein mannetje maar er kan genoeg in hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben n klein meisjekan niet zoveel in
Ik ben ook niet zo´n grote eterquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben n klein meisjekan niet zoveel in
Ja, inkoppertje voor MissB en trawanten, deze postquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een klein mannetje maar er kan genoeg in hoor
Over een tijdje moet ze stoppen met me chubby noemen, afvallen gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, inkoppertje voor MissB en trawanten, deze post
Aandoenlijk dat je denkt dat ik daar ooit mee op zal houdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over een tijdje moet ze stoppen met me chubby noemen, afvallen gaat de goede kant op.
Barbusse, daar is dat woord weer! Wat betekent het?quote:
quote:Mon frère : Bon je n'ai plus de sopalin
Moi : Bah c'est pas grave
Mon frère : Sinon si tu veux, j'ai du papier toilette.
Ik zei salope, das heel wat anders dan sapolin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Barbusse, daar is dat woord weer! Wat betekent het?
[..]
Nou ja, het lijkt toch op elkaar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei salope, das heel wat anders dan sapolin.
In ieder geval hoef ik me dan niet meer aangesproken te voelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat je denkt dat ik daar ooit mee op zal houden
Ik ben samen met een maat van me als we met een groep gaan eten de vuilnisemmer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Van bepaalde dingen blijf ik ook vreten hoor. Saté, hamburgers, patat, chocola
Kilo's in gewicht aangekomen de afgelopen 2 weken, Word helemaal volgestopt met eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Wowh! Dan aten jullie wel heul veulquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben samen met een maat van me als we met een groep gaan eten de vuilnisemmer.
Wij lusten bijna alles en kunnen blijven eten.
Maar daar stoppen we nu mee, hij is 24 kilo afgevallen en ik ben ook bezig
In San Fran heb ik echt héérlijke saté gehad! Hier heb ik het nog niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Kzit me eigenlijk te bedenken wat nou dingen zijn waar ik echt niet vanaf kan blijven... maar schiet me zo snel eigenlijk niets te binnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef geen 22 kilo kwijt, nog een kilo of 5 en dan vind ik het best.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh! Dan aten jullie wel heul veul
Man op de sportschool vertelde dat toen hij stopte met het drinken van frisdrank hij spontaan 10 kilo was afgevallen.
En goed bezig!
ik heb ergens in the middle of nowhere in Tennessee een heerlijke salade gehad met appel en blauwe kaas. Kom je verder ook nergens meer tegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In San Fran heb ik echt héérlijke saté gehad! Hier heb ik het nog niet kunnen vinden
De betekenis nietquote:
Ik ook. Zul je net zien dat hij hier in niets op me lijktquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef CherryLips het volgende:
Toetsweken vond ik juist leuk. Wat was ik toch een nerd. Niet dat ik goede cijfers haalde.
Een salade met appel en blauwe kaas? Kom je nergens tegen? Really?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ergens in the middle of nowhere in Tennessee een heerlijke salade gehad met appel en blauwe kaas. Kom je verder ook nergens meer tegen
dan was je ook geen nerd he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef CherryLips het volgende:
Toetsweken vond ik juist leuk. Wat was ik toch een nerd. Niet dat ik goede cijfers haalde.
Ik ook, meer vrije tijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef CherryLips het volgende:
ik heb het hier nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een salade met appel en blauwe kaas? Kom je nergens tegen? Really?
preciesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, meer vrije tijd.
Leren deed ik toch niet
Vind je het gek? Ik niet hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Pff er is er hier één licht ontvlambaar door zijn naderende eerste toetsweek
Nog meer dan normaal?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Pff er is er hier één licht ontvlambaar door zijn naderende eerste toetsweek
Zo bijzonder is dat toch niet? Kom je in zuid Europa wel vaker tegen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ergens in the middle of nowhere in Tennessee een heerlijke salade gehad met appel en blauwe kaas. Kom je verder ook nergens meer tegen
School intereseerde me geen zak, of ik wel of niet over ging ook niet,quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
preciesen dan de dag waarop alle cijfers bekend werden gemaakt, vooral die van de laatste toetsweek van het jaar, dat was altijd zo gezellig
er hing altijd een leuke sfeer, fijne spanning. Vooral in de derde toen ruim de helft bleef zitten en het niemand echt verbaasde
Sorryquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarom lijken sommige mensen geboren te zijn om irritant te zijn?
Het is inderdaad vrij zeldzaam jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het hier nog niet gezien
Nee, maar het is wel pittig.quote:
Jaquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Jezus, man, als dit het enige is wat je de hele tijd kunt zeggen, zeg dan even niks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
Daarom. Heerlijk om geen kinderen te hebben
Liever een kind dat flink chagrijnig dan een kind dat zichzelf verwijt dat een 8 voor zijn proefwerk te laag is en het toch echt minimaal een 9+ moet zijn.quote:
Echt een kind van zijn moeder dus qua gedragquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, man, als dit het enige is wat je de hele tijd kunt zeggen, zeg dan even niks.
Zo was ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
Liever een kind dat flink chagrijnig dan een kind dat zichzelf verwijt dat een 8 voor zijn proefwerk te laag is en het toch echt minimaal een 9+ moet zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik bestel die pumps gewoonvoor mn diplomauitreiming ofzo
Das een oude plaat met een kras.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, man, als dit het enige is wat je de hele tijd kunt zeggen, zeg dan even niks.
En dat was dan helemaal de einde van de wereld?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo was ik.O wee als het niet minimaal een 9 was...
Tja..quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een oude plaat met een kras.
Wanneer is z'n toetsenweek?
Jij komt ook alleen posten als jij hetzelfde plaatje kan draaienquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhuh, ik was nogal een strebertje. Is helaas wel over gegaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef ayumu het volgende:
[..]
En dat was dan helemaal de einde van de wereld?
Dan móet je wel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze spoken nog steeds in mn hoofd
Misschien is hij daarom zo kribbig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja..
Donderdag begint het en hij is echt heel nerveus, ik merk ook dat er nog weinig stof in zit..
Ja het probleem is dat hij het moeilijk zelf aan geeft. Ik heb al proberen te helpen (aardrijkskunde), maar het is al lastig als hij de formules al niet kent. Dus daar zit hij nu op te stampen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien is hij daarom zo kribbig.
Omdat het hem niet lukt. Misschien heeft hij hulp nodig?
Hier word het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik was nogal een strebertje. Is helaas wel over gegaan
Geef het tijdquote:
Ezelbruggetjes met hem maken? Om ze beter te kunnen onthouden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat hij het moeilijk zelf aan geeft. Ik heb al proberen te helpen (aardrijkskunde), maar het is al lastig als hij de formules al niet kent. Dus daar zit hij nu op te stampen.
De Bolderbast 12" inch "grumpy neighbour" remix!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het al houd ik er zeker rekening mee dat het niet verdwijnt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef het tijdTegen de tijd dat ik 20 was, was het wel zo'n beetje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |