Hoe weet jij dat nou?quote:
Jezus, man, als dit het enige is wat je de hele tijd kunt zeggen, zeg dan even niks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
Daarom. Heerlijk om geen kinderen te hebben
Liever een kind dat flink chagrijnig dan een kind dat zichzelf verwijt dat een 8 voor zijn proefwerk te laag is en het toch echt minimaal een 9+ moet zijn.quote:
Echt een kind van zijn moeder dus qua gedragquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, man, als dit het enige is wat je de hele tijd kunt zeggen, zeg dan even niks.
Zo was ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
Liever een kind dat flink chagrijnig dan een kind dat zichzelf verwijt dat een 8 voor zijn proefwerk te laag is en het toch echt minimaal een 9+ moet zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik bestel die pumps gewoonvoor mn diplomauitreiming ofzo
Das een oude plaat met een kras.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, man, als dit het enige is wat je de hele tijd kunt zeggen, zeg dan even niks.
En dat was dan helemaal de einde van de wereld?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo was ik.O wee als het niet minimaal een 9 was...
Tja..quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een oude plaat met een kras.
Wanneer is z'n toetsenweek?
Jij komt ook alleen posten als jij hetzelfde plaatje kan draaienquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhuh, ik was nogal een strebertje. Is helaas wel over gegaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef ayumu het volgende:
[..]
En dat was dan helemaal de einde van de wereld?
Dan móet je wel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze spoken nog steeds in mn hoofd
Misschien is hij daarom zo kribbig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja..
Donderdag begint het en hij is echt heel nerveus, ik merk ook dat er nog weinig stof in zit..
Ja het probleem is dat hij het moeilijk zelf aan geeft. Ik heb al proberen te helpen (aardrijkskunde), maar het is al lastig als hij de formules al niet kent. Dus daar zit hij nu op te stampen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien is hij daarom zo kribbig.
Omdat het hem niet lukt. Misschien heeft hij hulp nodig?
Hier word het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik was nogal een strebertje. Is helaas wel over gegaan
Geef het tijdquote:
Ezelbruggetjes met hem maken? Om ze beter te kunnen onthouden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat hij het moeilijk zelf aan geeft. Ik heb al proberen te helpen (aardrijkskunde), maar het is al lastig als hij de formules al niet kent. Dus daar zit hij nu op te stampen.
De Bolderbast 12" inch "grumpy neighbour" remix!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het al houd ik er zeker rekening mee dat het niet verdwijnt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef het tijdTegen de tijd dat ik 20 was, was het wel zo'n beetje weg.
Het zijn stomme formules over migratie enzo. Die moet ie gewoon snappen, zou geen ezelsbruggetje kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ezelbruggetjes met hem maken? Om ze beter te kunnen onthouden?
Smakkelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Bolderbast 12" inch "grumpy neighbour" remix!![]()
![]()
![]()
Enniehoes, ik ga eten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |