Wowh! Dan aten jullie wel heul veulquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben samen met een maat van me als we met een groep gaan eten de vuilnisemmer.
Wij lusten bijna alles en kunnen blijven eten.
Maar daar stoppen we nu mee, hij is 24 kilo afgevallen en ik ben ook bezig
In San Fran heb ik echt héérlijke saté gehad! Hier heb ik het nog niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Van bepaalde dingen blijf ik ook vreten hoor. Saté, hamburgers, patat, chocola
Kzit me eigenlijk te bedenken wat nou dingen zijn waar ik echt niet vanaf kan blijven... maar schiet me zo snel eigenlijk niets te binnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Van bepaalde dingen blijf ik ook vreten hoor. Saté, hamburgers, patat, chocola
Ik hoef geen 22 kilo kwijt, nog een kilo of 5 en dan vind ik het best.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh! Dan aten jullie wel heul veul
Man op de sportschool vertelde dat toen hij stopte met het drinken van frisdrank hij spontaan 10 kilo was afgevallen.
En goed bezig!
ik heb ergens in the middle of nowhere in Tennessee een heerlijke salade gehad met appel en blauwe kaas. Kom je verder ook nergens meer tegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In San Fran heb ik echt héérlijke saté gehad! Hier heb ik het nog niet kunnen vinden
De betekenis nietquote:
Ik ook. Zul je net zien dat hij hier in niets op me lijktquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef CherryLips het volgende:
Toetsweken vond ik juist leuk. Wat was ik toch een nerd. Niet dat ik goede cijfers haalde.
Een salade met appel en blauwe kaas? Kom je nergens tegen? Really?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ergens in the middle of nowhere in Tennessee een heerlijke salade gehad met appel en blauwe kaas. Kom je verder ook nergens meer tegen
dan was je ook geen nerd he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef CherryLips het volgende:
Toetsweken vond ik juist leuk. Wat was ik toch een nerd. Niet dat ik goede cijfers haalde.
Ik ook, meer vrije tijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef CherryLips het volgende:
ik heb het hier nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een salade met appel en blauwe kaas? Kom je nergens tegen? Really?
preciesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, meer vrije tijd.
Leren deed ik toch niet
Vind je het gek? Ik niet hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Pff er is er hier één licht ontvlambaar door zijn naderende eerste toetsweek
Nog meer dan normaal?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Pff er is er hier één licht ontvlambaar door zijn naderende eerste toetsweek
Zo bijzonder is dat toch niet? Kom je in zuid Europa wel vaker tegen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ergens in the middle of nowhere in Tennessee een heerlijke salade gehad met appel en blauwe kaas. Kom je verder ook nergens meer tegen
School intereseerde me geen zak, of ik wel of niet over ging ook niet,quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
preciesen dan de dag waarop alle cijfers bekend werden gemaakt, vooral die van de laatste toetsweek van het jaar, dat was altijd zo gezellig
er hing altijd een leuke sfeer, fijne spanning. Vooral in de derde toen ruim de helft bleef zitten en het niemand echt verbaasde
Sorryquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarom lijken sommige mensen geboren te zijn om irritant te zijn?
Het is inderdaad vrij zeldzaam jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het hier nog niet gezien
Nee, maar het is wel pittig.quote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |