Ja, jij was toch een lange vakantie aan het houden? Hoe was het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Behalve dat ik die reis heb gemaakt niet
Meervoud nog welquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Boh dat waren lekkere biefstukjes
Oke, dat valt nog meequote:
Ik ben ook maar een klein mannetje maar er kan genoeg in hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben n klein meisjekan niet zoveel in
Ik ben ook niet zo´n grote eterquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben n klein meisjekan niet zoveel in
Ja, inkoppertje voor MissB en trawanten, deze postquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een klein mannetje maar er kan genoeg in hoor
Over een tijdje moet ze stoppen met me chubby noemen, afvallen gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, inkoppertje voor MissB en trawanten, deze post
Aandoenlijk dat je denkt dat ik daar ooit mee op zal houdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over een tijdje moet ze stoppen met me chubby noemen, afvallen gaat de goede kant op.
Barbusse, daar is dat woord weer! Wat betekent het?quote:
quote:Mon frère : Bon je n'ai plus de sopalin
Moi : Bah c'est pas grave
Mon frère : Sinon si tu veux, j'ai du papier toilette.
Ik zei salope, das heel wat anders dan sapolin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Barbusse, daar is dat woord weer! Wat betekent het?
[..]
Nou ja, het lijkt toch op elkaar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei salope, das heel wat anders dan sapolin.
In ieder geval hoef ik me dan niet meer aangesproken te voelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat je denkt dat ik daar ooit mee op zal houden
Ik ben samen met een maat van me als we met een groep gaan eten de vuilnisemmer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Van bepaalde dingen blijf ik ook vreten hoor. Saté, hamburgers, patat, chocola
Kilo's in gewicht aangekomen de afgelopen 2 weken, Word helemaal volgestopt met eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Van bepaalde dingen blijf ik ook vreten hoor. Saté, hamburgers, patat, chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |