Da's mooi en ik volg het ook niet meer zo, maar de antihelden uit dit topic die elkaar lekker de grond in praten zijn niet bepaald de juiste referentie. Een beetje een poreuze cirkel*.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Lief van je maar niet iedereen zit hier met problemen, er zijn ook mensen die hier zitten om anderen te helpen en omdat het een gezellig topic is
Klopt.quote:
Er zijn er nog genoeg hoor met versierproblemen, maar ook een heleboel die dat niet hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's mooi en ik volg het ook niet meer zo, maar de antihelden uit dit topic die elkaar lekker de grond in praten zijn niet bepaald de juiste referentie. Een beetje een poreuze cirkel*.
*voor de kenners.
Waarom zat jij hier dan? Moonwalken kan je leren hoor is niet zo moeilijk ik doe het wel voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Moonwalken kan ik niet, dus ik faal hopeloos als versierder.
Haha, ik zat hier tijdens mijn relatie en gaf de sukkelaars wat steun. Het probleem lag vooral bij hun gemakzucht destijds. Dat zal bij de meest extreme gevallen niet veranderd zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom zat jij hier dan? Moonwalken kan je leren hoor is niet zo moeilijk ik doe het wel voor
[ afbeelding ]
Kijk, mooi zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er zijn er nog genoeg hoor met versierproblemen, maar ook een heleboel die dat niet hebben.
Je tip is toevallig vorige week door heloef uitgevoerd hehehe. Die ging samen met iemand uit dit topic stappen, diegene fungeerde als wingwoman en het had effect.Ze gaan binnekort ook een meet houden dus komt vast allemaal goed.
Zo ben ik ook binnengeroldquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik zat hier tijdens mijn relatie en gaf de sukkelaars wat steun. Het probleem lag vooral bij hun gemakzucht destijds. Dat zal bij de meest extreme gevallen niet veranderd zijn, denk ik.
Nu omdat het nacht is in Nederland en er niet veel actieve topics rondzwerven, dus ik kom nog es buurten.
Gelukkig kan ik andere dingen nog aardig.
Vrouwen recht in de ogen aankijken bijvoorbeeld.
Ik ook nietquote:
Plakken klinkt als een lange nacht vieze seks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zo ben ik ook binnengerolden blijven plakken maar heb geen versierproblemen ofzo
![]()
Ben je trouwens spaans of doe je alsof ( met je ui enzo )
Ik hoef niet altijd ergens heen om mijn werk te kunnen doenquote:
Illegaal naaiatelier?quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hoef niet altijd ergens heen om mijn werk te kunnen doen![]()
Doe dan maar koffie halenquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hoef niet altijd ergens heen om mijn werk te kunnen doen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Plakken klinkt als een lange nacht vieze seks.
Gewoon aardig en vriendelijk zijn doet ook heel veel, maar tetten vooruit trekt altijd wel extra aandacht jaquote:Jij hoeft niet te versieren, de vliegen komen vanzelf op je af. Beetje met je tieten vooruit, je kont laten schudden en zoenen maar.
Muy bien, yo hablo espanol y poreso es que me interese en saber si eres de espana. olé.quote:Mijn username dekt de lading goed. En ik kan mezelf na al die jaren prima half-Spaans+ noemen ja.
Ik drink geen koffie maar je mag wel een kopje pickwick leafs van mequote:Op dinsdag 22 november 2011 04:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Doe dan maar koffie halen
Met aardig en vriendelijk zijn bereik je nu eenmaal niet zoveel. Aardig en vriendelijk zijn bedoeld voor zij die het verdienen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
[..]
Gewoon aardig en vriendelijk zijn doet ook heel veel, maar tetten vooruit trekt altijd wel extra aandacht ja
[..]
Muy bien, yo hablo espanol y poreso es que me interese en saber si eres de espana. olé.
Ik vind aardig en vriendelijk zijn prima hoor, mensen die het niet verdienen ga ik gewoon niet mee omquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met aardig en vriendelijk zijn bereik je nu eenmaal niet zoveel. Aardig en vriendelijk zijn bedoeld voor zij die het verdienen.
Donde aprendiste español? Hay un mundo español mucho mas grande fuera de España, ya sabes?
De momento estoy en Mexico. Ya fuiste a paises latinamericanos?
Hoe houd je dat vol?quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind aardig en vriendelijk zijn prima hoor, mensen die het niet verdienen ga ik gewoon niet mee om![]()
No me digas?!quote:Tu UI es la vandera de espana, yo nací en un país latinoamericano y crecí desde muy joven en holanda![]()
Wat doe je daar in mexico?
Vriendelijk en aardig zijn? Vind ik normaal, ik vind het eigenlijk gewoon beleefd en heb niet echt een behoefte om de hele dag onaardig te doen tegen mensen. Mensen die in real life alleen maar lopen te sarren/liegen/stoken/profiteren/etc daar stop ik de omgang gewoon meequote:
mira mi vanderaquote:No me digas?!
Cual pais naciste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze week een deadline te behalen en in de nacht heb ik de meeste inspiratie en rustquote:Werken. En FOK!ken om mijn Nederlands op peil te houden. Wat doe jij nog wakker dan?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Haha, dat bedoelde ik niet. Maar je kan je niet onttrekken aan mensen die je met aardig en vriendelijk niet kan bespelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 05:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vriendelijk en aardig zijn? Vind ik normaal, ik vind het eigenlijk gewoon beleefd en heb niet echt een behoefte om de hele dag onaardig te doen tegen mensen. Mensen die in real life alleen maar lopen te sarren/liegen/stoken/profiteren/etc daar stop ik de omgang gewoon mee![]()
Snauw jij de hele dag mensen af dan?
quote:mira mi vandera![]()
Ay que bruta. ReggaetonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt bekend. Sterkte dan vannacht. Ik ga es een burrito'tje scoren.quote:Ik heb deze week een deadline te behalen en in de nacht heb ik de meeste inspiratie en rustThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, dat bedoelde ik niet. Maar je kan je niet onttrekken aan mensen die je met aardig en vriendelijk niet kan bespelen.
[..]
Ay que bruta. Reggaeton
[..]
Klinkt bekend. Sterkte dan vannacht. Ik ga es een burrito'tje scoren.
wat Ben Jij vroeg zegquote:Op dinsdag 22 november 2011 05:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Bachata![]()
Thanks jij ook![]()
Eetsmakelijk
quote:
quote:
Goedemorgen! Ben je niet vergeten hoor. Maar druk druk druk sorryquote:
dont worryquote:Op dinsdag 22 november 2011 07:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ben je niet vergeten hoor. Maar druk druk druk sorry
moggeeeeeeeeelquote:
Ik hou je in de gate moon.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Sneel Moonwalk en Joysa! Ga allebei aan een kant van stefanhaan staan dan moet ie heel snel rondjes gaan draaien om jullie allebei in de gaten te kunnen houden
flauw
In my defence: ik ben heel saai werk aan het doen nu
Maar dan heb ik wel 2 poesjes langs mequote:Op dinsdag 22 november 2011 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Sneel Moonwalk en Joysa! Ga allebei aan een kant van stefanhaan staan dan moet ie heel snel rondjes gaan draaien om jullie allebei in de gaten te kunnen houden
flauw
In my defence: ik ben heel saai werk aan het doen nu
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dan heb ik wel 2 poesjes langs me
Dat is nog altijd beter dan in bed liggen en maar niet in slaap vallenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef kree het volgende:
goedemorgen, dacht dat ik laat ging slapen.
maar een nachtje doorhalen kan ook nog lees ik hier
Net zoiets als neuken zonder klaarkomen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan in bed liggen en maar niet in slaap vallen
Ja, bahquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Net zoiets als neuken zonder klaarkomen?
Ja hequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dude.In 2 topics met elkaar posten voelt echt een beetje apart.
Dat zeg je bij mij nou nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeey. Dees klapt sneller.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat doet Joysa welquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal jou eens klappen, jongeman.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat doet Joysa wel
Mag jij niet
Oh, dus zij heeft de broek aan. Kinky hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat doet Joysa wel
Mag jij niet
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dus zij heeft de broek aan. Kinky hoor.
Weer kudo's voor je weersvoorspelling.quote:
Jeejquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer kudo's voor je weersvoorspelling.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef heloef het volgende:
STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM
Uiteraard.quote:
Neen.quote:
Natuurlijk. Ik ben er helemaal klaar voor, ik zit op je te wachten.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben er helemaal klaar voor, ik zit op je te wachten.
quote:
Vertel ons meer.quote:
Ook niet stiekem?quote:
Sorry, dat stond niet in mijn planning.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben er helemaal klaar voor, ik zit op je te wachten.
Nou. Mijn kamer is al opgeruimd. Vloer netjes gedweilt enzo. Obstakels uit de weg gehaald.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Vertel ons meer.
[..]
Ook niet stiekem?
[..]
Sorry, dat stond niet in mijn planning.
Oh ok, dat dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou. Mijn kamer is al opgeruimd. Vloer netjes gedweilt enzo. Obstakels uit de weg gehaald.
Dus dan kunnen we al kleer verscheurend de trap op gaan waar we alle hoeken van de kamer afgaanzonder gewond te raken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou. Mijn kamer is al opgeruimd. Vloer netjes gedweilt enzo. Obstakels uit de weg gehaald.
Dus dan kunnen we al kleer verscheurend de trap op gaan waar we alle hoeken van de kamer afgaanzonder gewond te raken
Dan wordt het maar weer de oude vertrouwde Jill.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
Sorry, dat stond niet in mijn planning.
Jill?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wordt het maar weer de oude vertrouwde Jill.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want er is niets om jaloers op te zijn.
Er heeft net een paar dagen gleden voor het eerst iemand een tong in mijn bek gepropt.quote:
Bwhehehehe. Ik vond het nogsteeds geniaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Er heeft net een paar dagen gleden voor het eerst iemand een tong in mijn bek gepropt.
Zo snel gaat het allemaal niet.
Bij mij zat er maar 1 dag tussen, ging ineens heel hardquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Er heeft net een paar dagen gleden voor het eerst iemand een tong in mijn bek gepropt.
HAHAHAHHAHAAquote:
Who knows.... vanavond in ieder geval een date met een meid uit het buitenland die hier als au pair werkt. Ken haar nog maar net via Badoo. Maar neuken zal er wel niet inzittenquote:
Had jij niet een date met Myra een paar dagen geleden? was die tong dan ook van haar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAA
wel een gezichtje erop tekenen he?
Beetje afwisseling kan geen kwaad, me dunkt.quote:
quote:
Dat geluk heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij zat er maar 1 dag tussen, ging ineens heel hard
Nee ik had geen date met Myra en die tong was niet van haar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Had jij niet een date met Myra een paar dagen geleden? was die tong dan ook van haar?
wat is dat badoo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Who knows.... vanavond in ieder geval een date met een meid uit het buitenland die hier als au pair werkt. Ken haar nog maar net via Badoo. Maar neuken zal er wel niet inzitten
[..]
Had jij niet een date met Myra een paar dagen geleden? was die tong dan ook van haar?
http://lmgtfy.com/?q=badooquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is dat badoo?
krijg daar altijd mailtjes van maar dacht dat het spam was?
Je kan altijd nog nummer 2 of 3 worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehe. Ik vond het nogsteeds geniaal.Eigenlijk had ik dat met mijn grote bek moeten doen, maar ik ben helemaal niet zo.
Hossel een trio met Myra.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan altijd nog nummer 2 of 3 worden.
Niet nodig, ik ben foksters gaan sparen na Merel.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je maakt me bang. Ik wil nooit ruzie met je krijgen.
Niet mij publiekelijk vernederen en vaak pijn doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je maakt me bang. Ik wil nooit ruzie met je krijgen.
Dat stond in mijn planning, dus ik ben veilig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet mij publiekelijk vernederen en vaak pijn doen.
Heeft 'ie dat publiekelijk gedaan!?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet mij publiekelijk vernederen en vaak pijn doen.
Ik wou tegen der zeggen doe nou niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat stond in mijn planning, dus ik ben veilig.
Ik spaar ook FOK!kers.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben foksters gaan sparen na Merel.
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou tegen der zeggen doe nou niet.
Maar ik kan het haar nu niet eens kwalijk nemen als ze het doet.
Ja dan weet ik het toch nog nietquote:
Anders klik je op de eerste de beste wikipedia link, dan kan je er heel simpel achter komen zonder je te registreren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het toch nog niet
Zit nu op de inlogpagina maar ga me echt niet registreren bij iets waarvan ik niet weet wat het is alleen om er achter te komen wat het is als hier ook nog het gesprek er over ging
Kan geen nederlandse wiki vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Anders klik je op de eerste de beste wikipedia link, dan kan je er heel simpel achter komen zonder je te registreren.
Er is wel meer dan dat te vinden op de wiki, en via google ook. Het gesprek ging trouwens helemaal niet over badoo, een iemand liet het één keer vallen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan geen nederlandse wiki vinden
En van de engelse word ik niet veel wijzer
social network site ja zo ver was ik al
maar never mind, het kan me ook niet echt boeien maar ik dacht als hier mensen er op zitten wil iemand vast wel ff vertellen hoe en wat maar blijkbaar niet
Is een soort dating / contact site.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan geen nederlandse wiki vinden
En van de engelse word ik niet veel wijzer
social network site ja zo ver was ik al
maar never mind, het kan me ook niet echt boeien maar ik dacht als hier mensen er op zitten wil iemand vast wel ff vertellen hoe en wat maar blijkbaar niet
Pfoe wat een lange tenen weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is wel meer dan dat te vinden op de wiki, en via google ook. Het gesprek ging trouwens helemaal niet over badoo, een iemand liet het één keer vallen.
Dusja, google het als je geen antwoord krijgt of laat het inderdaad maar zitten als het je toch niet boeit, maar je hoeft niet te lopen bitchen dat toevallig niemand het komt uitleggen.
Tnx voor de uitleg!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Is een soort dating / contact site.
Niet alleen voor Nederland, maar de hele wereld eigenlijk.
Je kan je locatie ingeven, wat info over jezelf, foto's.
Kan aangeven of je single bent of niet, en hetero / homo.
Daarna kan je op zoek gaan naar andere mensen om te chatten. Is gewoon gratis.
Tegen betaling kan je hoger in de zoekresultaten terecht komen, en zien wie je leuk vind via het "ontmoetings spel"
Bij dat "spel" moet je op Ja / nee / misschien.. klikken bij een foto van iemand van het andere geslacht, of je hem / haar wilt ontmoeten. Bij een match krijgen beide personen daarvan bericht.
Ik vind het wel een grappige site. Zitten erg veel mensen op (ook veel inactieven) en is erg laagdrempelig doordat je ze gewoon een chatberichtje kan sturen, ook als ze offline zijn.
Het viel me gewoon op, je kwam bitchend over met diequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfoe wat een lange tenen weer
ik loop helemaal nergens te bitchen
Ik heb nooit aan cu2 gedaan. Dus dat zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx voor de uitleg!
Is het meer serieus als bijv paiq (dus echt daten met het oog op relaties etc) of meer als cu2 vroeger was of zelfs cu2night of welke was dat die alleen voor sex was?
De mensen die mij aan willen melden ken ik namelijk stuk voor stuk niet daarom kreeg ik het idee dat het spam was of nadat ik social netwerk zag staan op zijn minst eentje voor losse contacten
Naja toch wel anders dan bijv een social netwerksite als facebook want daar is de intentie niet daten of sexquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan cu2 gedaan. Dus dat zou ik niet weten.
Sommige mensen zitten er puur op voor de aandacht, gewoon om een beetje te chatten heb ik de indruk.
Heel veel mannen zitten er alleen voor de sex op.
En de rest, de grootste groep denk ik zit erop voor iets serieus.
Eigenlijk dus precies hetzelfde als bij andere datingsites
Ik zit er nog niet heel lang op, maar vind het wel leuk. Heb dus vanavond een date, en met iemand anders ben ik aan het whatsappen (maar die is een beetje desperate heb ik het idee)
Waaruit blijkt dat ze zo desperate is dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan cu2 gedaan. Dus dat zou ik niet weten.
Sommige mensen zitten er puur op voor de aandacht, gewoon om een beetje te chatten heb ik de indruk.
Heel veel mannen zitten er alleen voor de sex op.
En de rest, de grootste groep denk ik zit erop voor iets serieus.
Eigenlijk dus precies hetzelfde als bij andere datingsites
Ik zit er nog niet heel lang op, maar vind het wel leuk. Heb dus vanavond een date, en met iemand anders ben ik aan het whatsappen (maar die is een beetje desperate heb ik het idee)
Nee, ik zou het ook geen social networksite noemen. Je kan immers geen vrienden maken oid. Je hebt alleen je eigen pagina waar je foto's en een beetje info kan neerzetten over jezelf en je interesses.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja toch wel anders dan bijv een social netwerksite als facebook want daar is de intentie niet daten of sex
of nou ja niet die van mij
Veel plezier iig vanavond
Is het niet zo dat als je voor februari ermee kapt, je in elk geval je stufi niet hoeft terug te betalen? En krijg je ook nog een deel van je collegegeld terug. Weet niet in hoeverre dat bij jou het geval is, maar misschien een goede tipquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze zo desperate is dan?
Tevens goedemiddag, ik ben weer eens niet komen opdagen bij een verplicht onderdeel van mijn studie om zo het tweede kwartaal ook maar te verpesten
Maar boeiend, ik ga morgen mijn mentor vertellen dat ik ermee kap. Dan doe ik gewoon de rest van het jaar voor spek en bonen.
Dat laatste lijkt me vrij zinloos?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tevens goedemiddag, ik ben weer eens niet komen opdagen bij een verplicht onderdeel van mijn studie om zo het tweede kwartaal ook maar te verpesten
Maar boeiend, ik ga morgen mijn mentor vertellen dat ik ermee kap. Dan doe ik gewoon de rest van het jaar voor spek en bonen.
Wat moet ik de rest van het jaar doen dan? Als ik geen werk kan vinden voor die andere helft van het jaar, ga ik gewoon het jaar afmaken, dan maar een jaar verspeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je voor februari ermee kapt, je in elk geval je stufi niet hoeft terug te betalen? En krijg je ook nog een deel van je collegegeld terug. Weet niet in hoeverre dat bij jou het geval is, maar misschien een goede tip
Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je met een verspild jaar meteen een studieboete krijgt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet ik de rest van het jaar doen dan? Als ik geen werk kan vinden voor die andere helft van het jaar, ga ik gewoon het jaar afmaken, dan maar een jaar verspeeld.
Ja maar met die nieuwe boete is het wel iets om rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet ik de rest van het jaar doen dan? Als ik geen werk kan vinden voor die andere helft van het jaar, ga ik gewoon het jaar afmaken, dan maar een jaar verspeeld.
Neuh, je mag een jaar uitlopen in je bachelor en een in je master. Die heb ik dan gebruikt voor een verkeerde studiekeuze.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat je met een verspild jaar meteen een studieboete krijgt.
Dikke mensen zijn per definitie wanhopig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is. Een beetje heel erg stevig...
Waarom kap je ermee!? :s Ik dacht dat het best goed ging...
Is je mentor toevallig AJ?
"Badoo is "like a chat room, dating site and picture rating site disguised as a social network." It was noted Badoo did not offer any group or other type of community to facilitate users meeting similar people."quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja toch wel anders dan bijv een social netwerksite als facebook want daar is de intentie niet daten of sex
of nou ja niet die van mij
Veel plezier iig vanavond
Ja maar als je dan daarna een nieuwe bachelor gaat doen bijv dan moet je alles in 4 jaar halen anders heb je een boetequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuh, je mag een jaar uitlopen in je bachelor en een in je master. Die heb ik dan gebruikt voor een verkeerde studiekeuze.
Het gaat op zich wel goed eigenlijk, ik heb 2 van de 3 vakken gehaald met zevens, en eentje een 3 omdat ik koorts had die dagquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is. Een beetje heel erg stevig...
Waarom kap je ermee!? :s Ik dacht dat het best goed ging...
Is je mentor toevallig AJ?
Maar het controlemoment daarvoor is in oktober dus dat jaar uitloop ben ik sowieso kwijt. Dan kan ik het net zo goed afmaken als ik niets beters om te doen vind, dan leer ik ook nog wat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als je dan daarna een nieuwe bachelor gaat doen bijv dan moet je alles in 4 jaar halen anders heb je een boete
als je dan eens iets wil doen buiten de paden gaat dat niet
of als er iets gebeurd in je prive leven waardoor je een hele periode niet haalt of zo
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
Bij je master ja?
Dat is wel leuk maar die gaan ze ook afschaffen
Nee, maar wel het feit dat ze mij overlaad met berichtjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn per definitie wanhopig?
Misschien is ze heel erg geïnteresseerd of verveelt ze zich snel
Studiefinanciering en OV in je master. Dat was ook een plan.quote:
Nee hoor als je voor februari uitschrijft krijg je de helft terug en telt het maar als een half jaar mee in totaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het controlemoment daarvoor is in oktober dus dat jaar uitloop ben ik sowieso kwijt. Dan kan ik het net zo goed afmaken als ik niets beters om te doen vind, dan leer ik ook nog wat.
Nou ja, daar ga ik allemaal geen rekening mee houdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ze vast nog lang niet klaar zijn met bezuinigen.
Voor de stufi wel, voor de langstudeerdersboete niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor als je voor februari uitschrijft krijg je de helft terug en telt het maar als een half jaar mee in totaal
Kan jij in een keer een studieboete van 2k-3k betalen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, daar ga ik allemaal geen rekening mee houden
Zo arm ben ik nu ook weer niet.
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan jij in een keer een studieboete van 2k-3k betalen dan?
Nee maar jij zei: Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, maar wel het feit dat ze mij overlaad met berichtjes.
Zou ook niet erg zijn als ik haar heel leuk zou vinden... Vind het alleen een afknapper als mensen dik zijn.
Zal vast heel oppervlakkig van mij zijn, maar zo is het nou eenmaal, net zoals ik afknap op iemand die een pakje per dag rookt.
Beter kap je gewoon nu als je het niet meer ziet zitten, het jaar afmaken heeft echt geen bijzonder nut als het je interesse amper heeft en je hierna iets totaal anders wilt gaan doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het absoluut niet interessant vind zou ik er over nadenken om te stoppen ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel goed eigenlijk, ik heb 2 van de 3 vakken gehaald met zevens, en eentje een 3 omdat ik koorts had die dag
Maar ik heb er compleet geen zin meer in en ik vind eigenlijk bijna niets wat ik daar leer interessant of leuk, dus kan ik er beter nu al mee stoppen.
Wat moet ik doen dat jij een gitaar voor me koopt?quote:
Al doe je een studie maar een week, het telt wel als studiejaar, dus een langstudeerboete krijg je sowieso dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat je met een verspild jaar meteen een studieboete krijgt.
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al doe je een studie maar een week, het telt wel als studiejaar, dus een langstudeerboete krijg je sowieso dan.
Wat een belachelijk idee zeg, die langstudeerdersboetequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al doe je een studie maar een week, het telt wel als studiejaar, dus een langstudeerboete krijg je sowieso dan.
Het lijkt me dat de redenen voor stoppen voor februari toch een stuk zwaarder wegen dan doorgaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter kap je gewoon nu als je het niet meer ziet zitten, het jaar afmaken heeft echt geen bijzonder nut als het je interesse amper heeft en je hierna iets totaal anders wilt gaan doen.
Sowieso aangezien het halve kabinet 7-10 jaar over hun studie heeft gedaan. Dus het is een groot hypocriet complot. Om nederland naar de afgrond te helpen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een belachelijk idee zeg, die langstudeerdersboete
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een belachelijk idee zeg, die langstudeerdersboete
Ja klopt, ik denk dat ze onzeker en een beetje wanhopig is doordat ze mollig is. En dat uit zich door veel berichtjes te sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar jij zei: Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is
Zal wel weer aan mij liggen maar dan leg jij toch een verband tussen het spammen op whatsapp en de molligheid?
Dat vond ik gewoon een heel vreemd verband om te leggen
Hypocriet complot vind ik dan wel weer wat te ver gaan. Het is wel een belachelijk ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso aangezien het halve kabinet 7-10 jaar over hun studie heeft gedaan. Dus het is een groot hypocriet complot. Om nederland naar de afgrond te helpen.
Ik ben ook onzeker en dik, en ik stuur juist enorm weinig berichtjes altijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja klopt, ik denk dat ze onzeker en een beetje wanhopig is doordat ze mollig is. En dat uit zich door veel berichtjes te sturen.
Maar ik had het misschien niet heel goed omschreven
Zo heel vreemd vind ik dat verband niet, het kan best dat ze onzeker is omdat ze dik is en zich mede daardoor vastklampt aan hem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar jij zei: Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is
Zal wel weer aan mij liggen maar dan leg jij toch een verband tussen het spammen op whatsapp en de molligheid?
Dat vond ik gewoon een heel vreemd verband om te leggen
Ze willen gewoon bezuinigen op alles behalve de HRAquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Geen stufi meer krijgen, prima, maar een boete slaat echt helemaal nergens op. Er kunnen zoveel omstandigheden zijn waardoor je het niet in 5 jaar haalt, wat hebben zij daar mee te maken.
Ik ben niet slim en zoveel stelt mijn spaargeld nu ook weer niet voor, ik heb gewoon sinds mijn 15e illegaal veel gewerkt en nooit iets uitgegeven, dus als student kan ik er nog wel een poosje op terenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, Loka is slim en rijk!
Nou. Ze willen dat nederland bij de top qua onderwijs hoort. En wat doen ze?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hypocriet complot vind ik dan wel weer wat te ver gaan. Het is wel een belachelijk idee
Ik vind dat verband ook niet zo vreemd om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo heel vreemd vind ik dat verband niet, het kan best dat ze onzeker is omdat ze dik is en zich mede daardoor vastklampt aan hem.
De master die ik doe is volgens de overheid een 2jarige masterquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Geen stufi meer krijgen, prima, maar een boete slaat echt helemaal nergens op. Er kunnen zoveel omstandigheden zijn waardoor je het niet in 5 jaar haalt, wat hebben zij daar mee te maken.
Leugensquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker en dik, en ik stuur juist enorm weinig berichtjes altijd.
Mee eens. Nederland kenniseconomie is een pakketje schroot met een dun laagje chroomquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou. Ze willen dat nederland bij de top qua onderwijs hoort. En wat doen ze?
Besparen op onderwijs.... Ik weet niet. Maar waar ben je dan in godsnaam mee bezig?
Hak dan op zijn minst wat knopen door, dit is namelijk net zo goed tijdsverspilling aangezien je al wat langer met deze gedachten rondloopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien.
Ik ga sowieso solliciteren, maar ik weet nog niet of ik dan nog hier ga blijven wonen of iets zoek bij mijn ouders in de buurt, of dat ik toch maar niet ga werken en iets compleet anders ga doen... Daar heb ik nog even de tijd voor nodig en tot dan zorg ik dat ik een beetje het 'studeerritme' vasthoud. (niet dat dat veel soeps is bij mij)
Het maakt in feite niets uit of mensen goed zijn opgeleid als de wereld over 50 jaar naar de klote is, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou. Ze willen dat nederland bij de top qua onderwijs hoort. En wat doen ze?
Besparen op onderwijs.... Ik weet niet. Maar waar ben je dan in godsnaam mee bezig?
Dit is geen bezuinigen meer. Dit is gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze willen gewoon bezuinigen op alles behalve de HRA
Ja kan, maar om meteen dat soort conclusies te gaan trekken vind ik nogal vreemdquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo heel vreemd vind ik dat verband niet, het kan best dat ze onzeker is omdat ze dik is en zich mede daardoor vastklampt aan hem.
En al die kut ministers hebben 7 -10 jaar studiefinanciering lopen trekken tot ze eindelijk eens geslaagt waren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mee eens. Nederland kenniseconomie is een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Maar de wereld is dan waarschijnlijk niet naar de klote, en daar moet je niet vanuit gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt in feite niets uit of mensen goed zijn opgeleid als de wereld over 50 jaar naar de klote is, toch?
Naja ik vind dat persoonlijk een beetje een vreemd verband om meteen te leggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja klopt, ik denk dat ze onzeker en een beetje wanhopig is doordat ze mollig is. En dat uit zich door veel berichtjes te sturen.
Maar ik had het misschien niet heel goed omschreven
Mja, ik heb een jaar niet gehaald door omstandigheden, dus ik kan ook geen fouten meer maken. hoewel ik er waarschijnlijk door de omstandigheden wel een jaar bij kan aanvragen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De master die ik doe is volgens de overheid een 2jarige master
je kunt hem alleen in 3 jaar doen (word nergens aangeboden in 2 jaar) en toch krijg ik na 3 jaar die boete
ik kan dus helemaal nooit ff lekker falen of zo![]()
Ieder mens is anders hequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, voor de kerstvakantie had ik mezelf beloofd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hak dan op zijn minst wat knopen door, dit is namelijk net zo goed tijdsverspilling aangezien je al wat langer met deze gedachten rondloopt.
Jij bent sowieso niet dikquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien al wel eerder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar de wereld is dan waarschijnlijk niet naar de klote, en daar moet je niet vanuit gaan
Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja kan, maar om meteen dat soort conclusies te gaan trekken vind ik nogal vreemd
iemand die niet dik is kan ook onzeker zijn om weet ik hoeveel redenen
en iemand die dik is kan ook om 100 redenen zelfverzekerd zijn
een merel is een vogel maar niet alle vogels zijn merels
Geen dank, ik help graag mensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, voor de kerstvakantie had ik mezelf beloofd.
Jullie helpen me wel altijd als ik hier post en niet meer zo goed weet wat ik moet doen, bedankt daarvoor.
Ach ik zie wel, als de wereld ten onderga ga ik wel als een neukend konijntje ten onderquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien al wel eerder.
Maar natuurlijk zal je niemand dat horen toegeven.
Ik vind het wel lastig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik heb een jaar niet gehaald door omstandigheden, dus ik kan ook geen fouten meer maken. hoewel ik er waarschijnlijk door de omstandigheden wel een jaar bij kan aanvragen.
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.
Hij zegt ook heel niet dat alle dikke mensen zo zijn, hij heeft het gewoon over dat ene meisje waarbij hem dat opvalt en legt dus verbanden, vrij logisch vind ik dat.
Precies, dit ja. Bedankt voor het uittypen van mijn gedachtenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.
Hij zegt ook heel niet dat alle dikke mensen zo zijn, hij heeft het gewoon over dat ene meisje waarbij hem dat opvalt en legt dus verbanden, vrij logisch vind ik dat.
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet dik
wel onzeker gok ik als je steeds blijft zeggen dat je dik bent
Euhm nee, dat is iemand andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?
Ik ook, ik ga gewoon bij van die hippies in tentjes wonen in zo'n occupy-kamp en daar teren op de maatschappij, beweren dat de wereld eraan gaat en een beetje lol hebben tot het nog echt gebeurt ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik zie wel, als de wereld ten onderga ga ik wel als een neukend konijntje ten onder.
Ja, ik vind het ook allemaal maar eng.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig hoor
mijn stresslevel is echt meteen al op 60% of zo gewoon omdat er geen enkele bewegingsruimte is
en daar ga ik niet bepaald beter van presteren
Plus het is een deeltijd studie naast het werk, dat is sowieso al lastiger om dat dan allemaal strak en netjes meteen af te ronden
soms kan ik bijvoorbeeld gewoon niet naar college omdat er iets is van het werk
Nou ik ken dikke mensen. En als ik je dan vergelijk ben jij echt niet dik hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.
Onzeker ben ik, met mate. ik ben niet onzeker in wat ik zeg of doe, dus mensen merken het niet snel. Maar wel met mezelf inschatten etc.
Je hebt hier zelf recente fotos gepost! daarop ben je echt niet dik hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.
Onzeker ben ik, met mate. ik ben niet onzeker in wat ik zeg of doe, dus mensen merken het niet snel. Maar wel met mezelf inschatten etc.
Playaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef palawan het volgende:
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.quote:
Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even uitzoeken of je niet alvast dat jaar extra aan kunt vragen! misschien geeft dat dan meer rust?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook allemaal maar eng.
Ik heb mijn SLC al een mail gestuurd of ik een extra gesprek kan krijgen, want ik loop nu al helemaal vast door mijn paniekaanvallen etc.
Goedzo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, voor de kerstvakantie had ik mezelf beloofd.
Jullie helpen me wel altijd als ik hier post en niet meer zo goed weet wat ik moet doen, bedankt daarvoor.
Ik dacht dus iemand anders van badooquote:
Goed bezig hosselaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.
Best vervelend eigenlijk
lekker daten! je hoeft niet meteen te trouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.
Best vervelend eigenlijk
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dunquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.
Ja, lijkt wel zo hequote:
Dat vind ik bij andere ook, bij mezelf niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dun
lichamen worden daar zachter en ronder van en ik hou van rond
zolang het niet ongezond word is daar niks mis mee
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dun
lichamen worden daar zachter en ronder van en ik hou van rond
zolang het niet ongezond word is daar niks mis mee
Niet zeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik bij andere ook, bij mezelf niet.
Ja, wetenschappelijk, feitelijk en voor mijn gezondheid en alles is het niet slecht. Maar ik voel me er gewoon slecht door en dat is iets wat ik al mijn hele leven zo ervaar. Ik ben dan ook dikker geweest, ben ook veel afgevallen en weer aangekomen. Mijn gewicht en mijn eten is een constant probleem en bewustzijn wat ik bij me heb en probeer te accepteren en balanceren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Ik heb vanavond een 'date' met mijn nieuwe buurman om eens kennis te maken omdat ik hier net ben komen wonen. En ik vind het best spannend
Ik heb mezelf nog nooit slank gezien dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik bij andere ook, bij mezelf niet.
Liefst gewoon normaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Hele slanke dames wil ik een hamburger voeren. Doe mij maar een dame met wat vlees eraan. Kan je tenminste iets vastpakken
Leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Ik heb vanavond een 'date' met mijn nieuwe buurman om eens kennis te maken omdat ik hier net ben komen wonen. En ik vind het best spannend
Mijn etenspatroon vol hamburgers heeft ervoor gezorgd dat ik magerder werdquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Hele slanke dames wil ik een hamburger voeren. Doe mij maar een dame met wat vlees eraan. Kan je tenminste iets vastpakken
oeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Nee ik wil taartquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet zeuren.
Of je krijgt een hamburger
Mja, ik heb dus al een jaar verspild, dus met 1 extra jaar kom ik er nog niet. En dat geld maakt me eigenlijk niet eens zoveel uit. Het is gewoon de stress van de deadlines en het nieuwe kwartaal nu terwijl het oude nog niet is afgerond voor mijn gevoel waardoor ik weer vastloop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Even uitzoeken of je niet alvast dat jaar extra aan kunt vragen! misschien geeft dat dan meer rust?
En deze voldoet aan je lijstje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Is het wel een leuke man?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Dat is toch ook zo'n dieet? Dat je alleen maar eiwit en vet mag eten, en geen koolhydraten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn etenspatroon vol hamburgers heeft ervoor gezorgd dat ik magerder werd
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou, is toch ook spannend. Nieuwe mensen enzo
Onbewust voldoe ik zo'n beetje aan dat dieet, denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo'n dieet? Dat je alleen maar eiwit en vet mag eten, en geen koolhydraten?
Ik heb het hele dieten opgegeven en me druk maken over mijn looks blabla en ik ben nu veel gelukkiger dan toen ook al ben ik nu veel dikkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wetenschappelijk, feitelijk en voor mijn gezondheid en alles is het niet slecht. Maar ik voel me er gewoon slecht door en dat is iets wat ik al mijn hele leven zo ervaar. Ik ben dan ook dikker geweest, ben ook veel afgevallen en weer aangekomen. Mijn gewicht en mijn eten is een constant probleem en bewustzijn wat ik bij me heb en probeer te accepteren en balanceren.
Ik zou er veel moeite mee hebben als 1 van m'n buren zouden verhuizen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou, is toch ook spannend. Nieuwe mensen enzo
What's wrong?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie kan mij opvrolijken vandaag?
Hoe?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie kan mij opvrolijken vandaag?
Nou daar heb ik dus net 1,5u over gedaan om dat te verzinnen. Ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin en normaal draag ik eigenlijk altijd spijkerbroeken met sneakers/laarzen en random stuf erboven, maar nu heb ik me eens laten verleiden zo'n lang strak t-shirt achtig geval te kopen met legging. Dus wordt het een soort van jurkje, met legging, laarzen en dan een gebreid indianen gewaad geval eroverheen. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangen van die staartjes aan en dat doet me denken aan een indianen gewaadquote:
Picsquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik dus net 1,5u over gedaan om dat te verzinnen. Ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin en normaal draag ik eigenlijk altijd spijkerbroeken met sneakers/laarzen en random stuf erboven, maar nu heb ik me eens laten verleiden zo'n lang strak t-shirt achtig geval te kopen met legging. Dus wordt het een soort van jurkje, met legging, laarzen en dan een gebreid indianen gewaad geval eroverheen. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangen van die staartjes aan en dat doet me denken aan een indianen gewaad
Ik draag eigenlijk nooit rokjes/jurkjes en nu voel ik me mega vrouwelijk en ongemakkelijk
Voel me stom door stress en eenzaamheid en herinneringen.quote:
Weet ik niet.quote:
Geen idee, heb 'm 3 weken geleden 2 min gezien toen hij aanbelde en voorstelde om een keer kennis te maken en of ik mijn mailadres even in zijn brievenbus wilde gooien ivm met VvE zaken. Toen mailde hij me vorige week en aangezien ik 1001 vragen heb over VvE hebben we dus vanavond afgesproken. Maar zie het niet zitten om iets te beginnen met mijn buurmanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
En deze voldoet aan je lijstje?
Klinkt leuk! Nu alleen nog zorgen dat het niet ongemakkelijk voeltquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik dus net 1,5u over gedaan om dat te verzinnen. Ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin en normaal draag ik eigenlijk altijd spijkerbroeken met sneakers/laarzen en random stuf erboven, maar nu heb ik me eens laten verleiden zo'n lang strak t-shirt achtig geval te kopen met legging. Dus wordt het een soort van jurkje, met legging, laarzen en dan een gebreid indianen gewaad geval eroverheen. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangen van die staartjes aan en dat doet me denken aan een indianen gewaad
Ik draag eigenlijk nooit rokjes/jurkjes en nu voel ik me mega vrouwelijk en ongemakkelijk
Tja, dat is vrij normaal op zo'n dag waar je toch herinneringen aan koppelt, je moet er gewoon doorheen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me stom door stress en eenzaamheid en herinneringen.
[..]
Weet ik niet.
Stageverslag. Maar dat is stom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, dat is vrij normaal op zo'n dag waar je toch herinneringen aan koppelt, je moet er gewoon doorheen...
Heb je niets te doen vandaag wat je afleiding kan bieden?
Het voordeel is dat hij me niet kent, dus ik doe net alsof ik dit altijd draag. Ik denk dat ik het maar de hele dag aanhou en dan is het vast gewend om 20uquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef palawan het volgende:
Klinkt leuk! Nu alleen nog zorgen dat het niet ongemakkelijk voelt
Niks mis met een vrouw in een spijkerbroek hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het voordeel is dat hij me niet kent, dus ik doe net alsof ik dit altijd draag. Ik denk dat ik het maar de hele dag aanhou en dan is het vast gewend om 20uIk wil ook niet overkomen alsof ik denk dat het een date is, want het is gewoon koffie drinken met een onbekende buurman, maar toch
Geen vrienden die je kunt bellen om samen wat te doen zodat je er minder aan denkt ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stageverslag. Maar dat is stom.
Als dat geen batsen wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het voordeel is dat hij me niet kent, dus ik doe net alsof ik dit altijd draag. Ik denk dat ik het maar de hele dag aanhou en dan is het vast gewend om 20uIk wil ook niet overkomen alsof ik denk dat het een date is, want het is gewoon koffie drinken met een onbekende buurman, maar toch
Jawel, maar het verslag moet best snel af. En ik zie mijn vrienden morgen al.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen vrienden die je kunt bellen om samen wat te doen zodat je er minder aan denkt ofzo?
Dan werken, en niet FOK!kenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar het verslag moet best snel af. En ik zie mijn vrienden morgen al.
We zijn precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik durf die dingen niet eens aan te doen, omdat ik mijn kont en benen dik vindquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We zijn precies het tegenovergesteldeIk heb een hekel aan spijkerbroeken, altijd zo'n lang ding met legging aan
Ik voel me in een spijkerbroek juist dikkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf die dingen niet eens aan te doen, omdat ik mijn kont en benen dik vind
Zelfs onze stekelige Cactus kan onzeker zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als het alleen sex is is het wel heel handy zo vlak bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm 3 weken geleden 2 min gezien toen hij aanbelde en voorstelde om een keer kennis te maken en of ik mijn mailadres even in zijn brievenbus wilde gooien ivm met VvE zaken. Toen mailde hij me vorige week en aangezien ik 1001 vragen heb over VvE hebben we dus vanavond afgesproken. Maar zie het niet zitten om iets te beginnen met mijn buurman
Ik heb altijd het idee dat mensen zo naar mijn kont kijken in dat soort kledingquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik voel me in een spijkerbroek juist dikkerDie zitten zo mannelijk
Muur openbrekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het alleen sex is is het wel heel handy zo vlak bij
Doen ze ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mensen zo naar mijn kont kijken in dat soort kleding
Doen we ook. Als er iets te zien is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen kijken er toch wel naar, of je nu een spijkerbroek of iets anders draagtquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso welquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel isquote:
Dat klinkt eigenlijk wel interessant. Pics?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is
Die draag ik de andere dagen dan wel weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
Niks mis met een vrouw in een spijkerbroek hoor
Nee dusquote:
Ja, als het om zulke dingen gaat ben ik wel onzeker. Alleen komt de buurman daar niet achter, want ik laat het verder niet merken. Maar ben het heus welquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfs onze stekelige Cactus kan onzeker zijn
Klopt, maar ik ben niet het type voor alleen sex. Ik krijg of gevoel en wil meer of ik denk na 1x, hmm ben niet verliefd, ga het ook niet worden, doeiquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
Als het alleen sex is is het wel heel handy zo vlak bij
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We zijn precies het tegenovergesteldeIk heb een hekel aan spijkerbroeken, altijd zo'n lang ding met legging aan
Vrouwen met een lekkere kontquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is
Flauw hoor. Flauw...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb die dus afgeschermd met mijn indianengewaad
Nee, rondingen zijn stom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij houdt volgens mij helemaal niet van rondingen toch?
Of Homo. Hij probeerde mij eerst ook al te hosselenquote:
Ik moet zeggen het zit echt goddelijk idd. Ik kan eens normaal bewegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook!
spijkerbroek voelt zo opgesloten of zo en als ze nat worden is het helemaal vreselijk
ik draag wel eens zwarte broeken maar het liefst een legging met een jurkje
ik zit alleen wel met schoenen nu want ik vind laarzen ook niet zo fijn maar dat staat wel het best en is het warmst
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of Homo. Hij probeerde mij eerst ook al te hosselen
Wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of Homo. Hij probeerde mij eerst ook al te hosselen
PAar dagen terug ofsoquote:
Jij houdt van planken? Ik ben juist wel blij met mijn rondingen en ik hoor mannen ook nooit klagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, rondingen zijn stom.![]()
de 2 vrouwen die ik momenteel leuk vind, hebben dan ook amper rondingen.
Ja, ik kijk ook liever naar de voorkant, maar als je daar geen zicht op hebt. Dan kijk ik net zo lief naar de achterkant hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan je smaak in vrouwen zijn toch?
Kan het me niet herinneren.quote:
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij houdt van planken? Ik ben juist wel blij met mijn rondingen en ik hoor mannen ook nooit klagen
Hij past niet zo bij mijn bovenkant. Als ik daar nu iets dikker zou zijn, oke, maar dat is niet zo, hoe veel ik ook eet, het zakt toch wel naar benedenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
Rondingen zijn heerlijk. Ik heb nu dan ook niks te klagen daarover, het is zowat perfectie. Daarom snap ik Loka ook niet dat ze zich zou schamen voor een iets rondere kont. Geweldig juist.
Zonder pics ben je een plank hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij houdt van planken? Ik ben juist wel blij met mijn rondingen en ik hoor mannen ook nooit klagen
Een beetje pear-shaped ben je dus? Vind ik ook niet zo erg, Het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij past niet zo bij mijn bovenkant. Als ik daar nu iets dikker zou zijn, oke, maar dat is niet zo, hoe veel ik ook eet, het zakt toch wel naar beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |