abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104663985

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Als versieren al makkelijker gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

:* kusjes Wauw

De OP vind je hier
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:12:54 #2
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104663987
Je bent wel lekker snel :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104663988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Lief van je maar niet iedereen zit hier met problemen, er zijn ook mensen die hier zitten om anderen te helpen en omdat het een gezellig topic is :*
Da's mooi en ik volg het ook niet meer zo, maar de antihelden uit dit topic die elkaar lekker de grond in praten zijn niet bepaald de juiste referentie. Een beetje een poreuze cirkel*. :')

*voor de kenners.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_104663990
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:12 schreef Moonwalk het volgende:
Je bent wel lekker snel :)
Klopt. 8-)

Maar Moonwalken kan ik niet, dus ik faal hopeloos als versierder. :7

dinsdag 22 november 2011 @ 04:15:35 #5
262978 Moonwalk
pi_104663991
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da's mooi en ik volg het ook niet meer zo, maar de antihelden uit dit topic die elkaar lekker de grond in praten zijn niet bepaald de juiste referentie. Een beetje een poreuze cirkel*. :')

*voor de kenners.
Er zijn er nog genoeg hoor met versierproblemen, maar ook een heleboel die dat niet hebben.
Je tip is toevallig vorige week door heloef uitgevoerd hehehe. Die ging samen met iemand uit dit topic stappen, diegene fungeerde als wingwoman en het had effect. :+ Ze gaan binnekort ook een meet houden dus komt vast allemaal goed. *O*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:17:07 #6
262978 Moonwalk
pi_104663995
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt. 8-)

Maar Moonwalken kan ik niet, dus ik faal hopeloos als versierder. :7
Waarom zat jij hier dan? Moonwalken kan je leren hoor is niet zo moeilijk ik doe het wel voor

pi_104664006
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:17 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Waarom zat jij hier dan? Moonwalken kan je leren hoor is niet zo moeilijk ik doe het wel voor

[ afbeelding ]
Haha, ik zat hier tijdens mijn relatie en gaf de sukkelaars wat steun. Het probleem lag vooral bij hun gemakzucht destijds. Dat zal bij de meest extreme gevallen niet veranderd zijn, denk ik.

Nu omdat het nacht is in Nederland en er niet veel actieve topics rondzwerven, dus ik kom nog es buurten. ;)

Gelukkig kan ik andere dingen nog aardig.

Vrouwen recht in de ogen aankijken bijvoorbeeld. >:)

pi_104664007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:15 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Er zijn er nog genoeg hoor met versierproblemen, maar ook een heleboel die dat niet hebben.
Je tip is toevallig vorige week door heloef uitgevoerd hehehe. Die ging samen met iemand uit dit topic stappen, diegene fungeerde als wingwoman en het had effect. :+ Ze gaan binnekort ook een meet houden dus komt vast allemaal goed. *O*
Kijk, mooi zo.

Hosselen die chicks. En dan maar lekker zoenen. Wat er verder gebeurt, zie je wel. 8-) Of niet.

dinsdag 22 november 2011 @ 04:25:35 #9
262978 Moonwalk
pi_104664011
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, ik zat hier tijdens mijn relatie en gaf de sukkelaars wat steun. Het probleem lag vooral bij hun gemakzucht destijds. Dat zal bij de meest extreme gevallen niet veranderd zijn, denk ik.

Nu omdat het nacht is in Nederland en er niet veel actieve topics rondzwerven, dus ik kom nog es buurten. ;)

Gelukkig kan ik andere dingen nog aardig.

Vrouwen recht in de ogen aankijken bijvoorbeeld. >:)
Zo ben ik ook binnengerold :s) en blijven plakken maar heb geen versierproblemen ofzo :+
Ben je trouwens spaans of doe je alsof ( met je ui enzo )
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:27:06 #10
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104664015
De wekker gaat; ik niet
Spreading the Word
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:28:21 #11
262978 Moonwalk
pi_104664018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
De wekker gaat; ik niet
Ik ook niet :9
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:31:00 #12
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104664022
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:28 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ook niet :9
Ga es werke
Spreading the Word
pi_104664024
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zo ben ik ook binnengerold :s) en blijven plakken maar heb geen versierproblemen ofzo :+
Ben je trouwens spaans of doe je alsof ( met je ui enzo )
Plakken klinkt als een lange nacht vieze seks. :9

Jij hoeft niet te versieren, de vliegen komen vanzelf op je af. Beetje met je tieten vooruit, je kont laten schudden en zoenen maar.

Mijn username dekt de lading goed. En ik kan mezelf na al die jaren prima half-Spaans+ noemen ja.

dinsdag 22 november 2011 @ 04:31:51 #14
262978 Moonwalk
pi_104664025
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Ga es werke
Ik hoef niet altijd ergens heen om mijn werk te kunnen doen :9 :6
pi_104664028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Illegaal naaiatelier?

pun intended

dinsdag 22 november 2011 @ 04:34:55 #16
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104664029
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Doe dan maar koffie halen
Spreading the Word
pi_104664033
4:30, dat zijn toch geen tijden voor een blanke?

dinsdag 22 november 2011 @ 04:36:32 #18
262978 Moonwalk
pi_104664034
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Plakken klinkt als een lange nacht vieze seks. :9
:9 :9

quote:
Jij hoeft niet te versieren, de vliegen komen vanzelf op je af. Beetje met je tieten vooruit, je kont laten schudden en zoenen maar.
Gewoon aardig en vriendelijk zijn doet ook heel veel, maar tetten vooruit trekt altijd wel extra aandacht ja :9

quote:
Mijn username dekt de lading goed. En ik kan mezelf na al die jaren prima half-Spaans+ noemen ja.
Muy bien, yo hablo espanol y poreso es que me interese en saber si eres de espana. olé.
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:37:54 #19
262978 Moonwalk
pi_104664035
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Doe dan maar koffie halen
Ik drink geen koffie maar je mag wel een kopje pickwick leafs van me c_/
pi_104664041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:36 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

:9 :9

[..]

Gewoon aardig en vriendelijk zijn doet ook heel veel, maar tetten vooruit trekt altijd wel extra aandacht ja :9

[..]

Muy bien, yo hablo espanol y poreso es que me interese en saber si eres de espana. olé.
Met aardig en vriendelijk zijn bereik je nu eenmaal niet zoveel. Aardig en vriendelijk zijn bedoeld voor zij die het verdienen.

Donde aprendiste español? Hay un mundo español mucho mas grande fuera de España, ya sabes?

De momento estoy en Mexico. Ya fuiste a paises latinamericanos?

dinsdag 22 november 2011 @ 04:53:34 #21
262978 Moonwalk
pi_104664044
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met aardig en vriendelijk zijn bereik je nu eenmaal niet zoveel. Aardig en vriendelijk zijn bedoeld voor zij die het verdienen.

Donde aprendiste español? Hay un mundo español mucho mas grande fuera de España, ya sabes?

De momento estoy en Mexico. Ya fuiste a paises latinamericanos?
Ik vind aardig en vriendelijk zijn prima hoor, mensen die het niet verdienen ga ik gewoon niet mee om :')

Tu UI es la vandera de espana, yo nací en un país latinoamericano y crecí desde muy joven en holanda 8-)

Wat doe je daar in mexico?
pi_104664048
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:53 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik vind aardig en vriendelijk zijn prima hoor, mensen die het niet verdienen ga ik gewoon niet mee om :')
Hoe houd je dat vol?

quote:
Tu UI es la vandera de espana, yo nací en un país latinoamericano y crecí desde muy joven en holanda 8-)

Wat doe je daar in mexico?
No me digas?! :*

Cual pais naciste?

Werken. En FOK!ken om mijn Nederlands op peil te houden. Wat doe jij nog wakker dan?

dinsdag 22 november 2011 @ 05:36:48 #23
262978 Moonwalk
pi_104664088
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe houd je dat vol?

Vriendelijk en aardig zijn? Vind ik normaal, ik vind het eigenlijk gewoon beleefd en heb niet echt een behoefte om de hele dag onaardig te doen tegen mensen. Mensen die in real life alleen maar lopen te sarren/liegen/stoken/profiteren/etc daar stop ik de omgang gewoon mee :+

Snauw jij de hele dag mensen af dan? :D

quote:
No me digas?! :*

Cual pais naciste?
mira mi vandera *O*
:s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Werken. En FOK!ken om mijn Nederlands op peil te houden. Wat doe jij nog wakker dan?
Ik heb deze week een deadline te behalen en in de nacht heb ik de meeste inspiratie en rust :7
pi_104664091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 05:36 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Vriendelijk en aardig zijn? Vind ik normaal, ik vind het eigenlijk gewoon beleefd en heb niet echt een behoefte om de hele dag onaardig te doen tegen mensen. Mensen die in real life alleen maar lopen te sarren/liegen/stoken/profiteren/etc daar stop ik de omgang gewoon mee :+

Snauw jij de hele dag mensen af dan? :D
Haha, dat bedoelde ik niet. Maar je kan je niet onttrekken aan mensen die je met aardig en vriendelijk niet kan bespelen. ;)

quote:
mira mi vandera *O*
:s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ay que bruta. Reggaeton :9

quote:
Ik heb deze week een deadline te behalen en in de nacht heb ik de meeste inspiratie en rust :7
Klinkt bekend. Sterkte dan vannacht. Ik ga es een burrito'tje scoren.

dinsdag 22 november 2011 @ 05:52:20 #25
262978 Moonwalk
pi_104664100
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 05:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, dat bedoelde ik niet. Maar je kan je niet onttrekken aan mensen die je met aardig en vriendelijk niet kan bespelen. ;)

[..]

Ay que bruta. Reggaeton :9

[..]

Klinkt bekend. Sterkte dan vannacht. Ik ga es een burrito'tje scoren.
Dat is waar :7
Bachata *O*
Thanks jij ook :9
Eetsmakelijk :*
  dinsdag 22 november 2011 @ 06:46:32 #26
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104664195
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 05:52 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dat is waar :7
Bachata *O*
Thanks jij ook :9
Eetsmakelijk :*
wat Ben Jij vroeg zeg
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  dinsdag 22 november 2011 @ 06:51:33 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104664212
:W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 22 november 2011 @ 07:00:15 #28
262978 Moonwalk
pi_104664253
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 06:46 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

wat Ben Jij vroeg zeg
oO<

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 06:51 schreef ook_gek het volgende:
  dinsdag 22 november 2011 @ 07:08:29 #29
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104664289
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 07:00 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

oO<

[..]

Goedemorgen! Ben je niet vergeten hoor. Maar druk druk druk sorry :@
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 22 november 2011 @ 07:22:24 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104664344
Gooooeeeedemorgen
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  dinsdag 22 november 2011 @ 08:22:55 #31
262978 Moonwalk
pi_104664746
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 07:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Goedemorgen! Ben je niet vergeten hoor. Maar druk druk druk sorry :@
dont worry :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 07:22 schreef Newbie114 het volgende:
Gooooeeeedemorgen
moggeeeeeeeeel
  dinsdag 22 november 2011 @ 08:37:18 #32
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104664926
Vuist. Vuistdiep.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:02:58 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104666539
Zo, daar zijn we weer
Weer een lekkere lamme bek van de tandarts. Omnomnom.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:05:50 #34
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104666602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 07:00 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

oO<

[..]

Ik hou je in de gate moon.
pi_104666721
Goedemorgeeeeeeee
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:11:45 #36
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104666729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgeeeeeeee
En jou ook
pi_104666776
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

En jou ook
[ afbeelding ]
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:14:26 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104666784
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

En jou ook
[ afbeelding ]
pi_104666960
Sneel Moonwalk en Joysa! Ga allebei aan een kant van stefanhaan staan dan moet ie heel snel rondjes gaan draaien om jullie allebei in de gaten te kunnen houden

:P
flauw :')
In my defence: ik ben heel saai werk aan het doen nu
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104666969
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Sneel Moonwalk en Joysa! Ga allebei aan een kant van stefanhaan staan dan moet ie heel snel rondjes gaan draaien om jullie allebei in de gaten te kunnen houden

_O- :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:30:10 #41
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104667143
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:22 schreef rhubarbje het volgende:

Maar dan heb ik wel 2 poesjes langs me :7
pi_104667159
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Maar dan heb ik wel 2 poesjes langs me :7
:9
pi_104667422
Morgen allen
pi_104667467
:W koffie
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:45:23 #45
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104667507
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen allen
pi_104667536
Leuke TT trouwens (beter dan die van wauw :P )
pi_104667610
goedemorgen, dacht dat ik laat ging slapen.

maar een nachtje doorhalen kan ook nog lees ik hier :')
Do what you love, love what you do!
pi_104667644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef kree het volgende:
goedemorgen, dacht dat ik laat ging slapen.

maar een nachtje doorhalen kan ook nog lees ik hier :')
Dat is nog altijd beter dan in bed liggen en maar niet in slaap vallen :Y
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:51:27 #49
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104667656
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat is nog altijd beter dan in bed liggen en maar niet in slaap vallen :Y
Net zoiets als neuken zonder klaarkomen?
pi_104667692
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Net zoiets als neuken zonder klaarkomen?
Ja, bah :r
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:53:12 #51
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104667715
wat een vergelijkingen op de vroege ochtend :')
pi_104667793
Het is maar goed dat ik de deur niet uit hoef vandaag :') Duitse salami ftw. :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:02:35 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104667987
Wat een stilte :{
pi_104668062
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Wat een stilte :{
Doe er wat aan
pi_104668088
Goedemorgen.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:07:08 #56
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104668117
Morge Myr :W
pi_104668133
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef stefanhaan het volgende:
Morge Myr :W
Dude. :') In 2 topics met elkaar posten voelt echt een beetje apart.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:07:58 #58
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104668144
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja he :9
_O-
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:07:59 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104668145
quote:

[..]

Dat zeg je bij mij nou nooit.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104668148
quote:

[..]

Inderdaad.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:08:24 #61
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104668151
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Inderdaad.
Wel baas.
pi_104668160
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt omdat jij. O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:08:34 #63
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104668161
Wanneer 1 topic,gewoon niet genoeg is.
pi_104668166
_O- _O- _O-
pi_104668185
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:09:44 #66
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104668203
quote:
Heeey. Dees klapt sneller. :{w
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:09:56 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104668212
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef heloef het volgende:

[..]

She wants your cock.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:10:16 #68
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104668226
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

She wants your cock.
Lijkt me wel ja :Y
pi_104668245
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:09 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Heeey. Dees klapt sneller. :{w
Ik zal jou eens klappen, jongeman.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:11:14 #70
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104668259
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zal jou eens klappen, jongeman.
Dat doet Joysa wel :*

Mag jij niet :{w
pi_104668278
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

~O>
pi_104668287
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Oh, dus zij heeft de broek aan. Kinky hoor.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:12:44 #73
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104668300
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, dus zij heeft de broek aan. Kinky hoor.
_O- Nee hoor. Maar niet iedereen mag mij klapjes geven :@
pi_104669255
Is dit weer stilte voor de storm? :D
pi_104669337
Nee.
pi_104669345
Nee.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:42:08 #77
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104669362
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:43:13 #78
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104669402
Ja.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:43:40 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104669420
STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM
C'est la vie
pi_104669441
Dus, iemand nog neuk plannen?
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:44:10 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104669444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef Joysa het volgende:
Is dit weer stilte voor de storm? :D
Weer kudo's voor je weersvoorspelling.
C'est la vie
pi_104669450
Ga ik ondertussen een broodje smeren.
pi_104669455
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Weer kudo's voor je weersvoorspelling.
Jeej O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:45:04 #84
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104669471
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef heloef het volgende:
STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM STORM
:N

quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Uiteraard.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:46:46 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104669540
quote:
Neen.
C'est la vie
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:46:58 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104669550
quote:
Natuurlijk. Ik ben er helemaal klaar voor, ik zit op je te wachten.
pi_104669582
quote:
Altijd :Y
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:48:20 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104669590
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

_O-
C'est la vie
pi_104669681
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef stefanhaan het volgende:

Uiteraard.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef Joysa het volgende:

[..]

Altijd :Y
Vertel ons meer.

quote:
9s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Neen.
Ook niet stiekem?

quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry, dat stond niet in mijn planning.
pi_104669722
Er valt nog niet zoveel te vertellen :'(
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:52:54 #91
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104669734
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Vertel ons meer.

[..]

Ook niet stiekem?

[..]

Nou. Mijn kamer is al opgeruimd. Vloer netjes gedweilt enzo. Obstakels uit de weg gehaald.

Dus dan kunnen we al kleer verscheurend de trap op gaan waar we alle hoeken van de kamer afgaan :Y zonder gewond te raken ^O^
pi_104669756
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nou. Mijn kamer is al opgeruimd. Vloer netjes gedweilt enzo. Obstakels uit de weg gehaald.

Dus dan kunnen we al kleer verscheurend de trap op gaan waar we alle hoeken van de kamer afgaan :Y zonder gewond te raken ^O^
Oh ok, dat dus O+
pi_104669761
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:53:57 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104669770
quote:

Dan wordt het maar weer de oude vertrouwde Jill.
pi_104669791
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan wordt het maar weer de oude vertrouwde Jill.
Jill?
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:55:07 #96
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104669810
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

:')
u jelly? :7
pi_104669827
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

u jelly? :7
Nee, want er is niets om jaloers op te zijn. :7
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:55:41 #98
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104669833
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, want er is niets om jaloers op te zijn. :7
_O-.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:55:41 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104669834
quote:

[..]

Ook niet stiekem?
Er heeft net een paar dagen gleden voor het eerst iemand een tong in mijn bek gepropt.
Zo snel gaat het allemaal niet.
C'est la vie
pi_104669845
quote:
Nope
pi_104669855
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Er heeft net een paar dagen gleden voor het eerst iemand een tong in mijn bek gepropt.
Bwhehehehe. Ik vond het nogsteeds geniaal. :') Eigenlijk had ik dat met mijn grote bek moeten doen, maar ik ben helemaal niet zo. :')
pi_104669889
quote:

[..]

Bij mij zat er maar 1 dag tussen, ging ineens heel hard
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:58:19 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104669931
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jill?
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:58:44 #104
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104669941
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HAHAHAHHAHAA _O-

wel een gezichtje erop tekenen he? :9
pi_104669942
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Links altijd ja?
pi_104669948
quote:
Who knows.... vanavond in ieder geval een date met een meid uit het buitenland die hier als au pair werkt. Ken haar nog maar net via Badoo. Maar neuken zal er wel niet inzitten :P

quote:

[..]

Had jij niet een date met Myra een paar dagen geleden? was die tong dan ook van haar? :D
pi_104669960
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:00:16 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104670011
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

HAHAHAHHAHAA _O-

wel een gezichtje erop tekenen he? :9
:D

quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Links altijd ja?
Beetje afwisseling kan geen kwaad, me dunkt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:03:54 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104670132
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij zat er maar 1 dag tussen, ging ineens heel hard
Dat geluk heb ik dan weer niet.
C'est la vie
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:06:33 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104670214
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef palawan het volgende:

[..]

Had jij niet een date met Myra een paar dagen geleden? was die tong dan ook van haar? :D
Nee ik had geen date met Myra en die tong was niet van haar.
C'est la vie
pi_104670269
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef palawan het volgende:

[..]

Who knows.... vanavond in ieder geval een date met een meid uit het buitenland die hier als au pair werkt. Ken haar nog maar net via Badoo. Maar neuken zal er wel niet inzitten :P

[..]

wat is dat badoo?
krijg daar altijd mailtjes van maar dacht dat het spam was?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104670503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat is dat badoo?
krijg daar altijd mailtjes van maar dacht dat het spam was?
http://lmgtfy.com/?q=badoo
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:18:24 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104670607
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bwhehehehe. Ik vond het nogsteeds geniaal. :') Eigenlijk had ik dat met mijn grote bek moeten doen, maar ik ben helemaal niet zo. :')
Je kan altijd nog nummer 2 of 3 worden.
C'est la vie
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:20:31 #114
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104670666
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Je kan altijd nog nummer 2 of 3 worden.
Hossel een trio met Myra. :*
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:22:53 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104670742
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hossel een trio met Myra. :*
Niet nodig, ik ben foksters gaan sparen na Merel.
C'est la vie
pi_104670820
Ik ben niet meer lief
Anonimity is a bliss
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:26:54 #117
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104670862
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben niet meer lief
??
pi_104670870
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben niet meer lief
Je maakt me bang. Ik wil nooit ruzie met je krijgen.
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:27:37 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104670884
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dit.
C'est la vie
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:28:10 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104670902
Gelukkig ben ik een watje die iedereen die alles en iedereen tevreden houdt dus ruzie maken gaat lastig.
C'est la vie
pi_104670911
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Niet mij publiekelijk vernederen en vaak pijn doen.
Anonimity is a bliss
pi_104670934
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Dat stond in mijn planning, dus ik ben veilig.
pi_104670938
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Heeft 'ie dat publiekelijk gedaan!?!
Wat een lul is dat dan -_-
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:30:45 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104670980
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:29 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat stond in mijn planning, dus ik ben veilig.
Ik wou tegen der zeggen doe nou niet.
Maar ik kan het haar nu niet eens kwalijk nemen als ze het doet. :')
C'est la vie
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:34:42 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104671078
Alfred is op tv!

Ik pak een biertje en ga kijken. O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:37:30 #126
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104671159
What's up met de TT?
Je moeder is een hamster
pi_104671242
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet nodig, ik ben foksters gaan sparen na Merel.
Ik spaar ook FOK!kers. :7
pi_104671446
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wou tegen der zeggen doe nou niet.
Maar ik kan het haar nu niet eens kwalijk nemen als ze het doet. :')
Herkenbaar ja :D.
pi_104671564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:37 schreef Crutch het volgende:
What's up met de TT?
Was weer veranderd door wauw
pi_104671696
quote:
Ja dan weet ik het toch nog niet :')
Zit nu op de inlogpagina maar ga me echt niet registreren bij iets waarvan ik niet weet wat het is alleen om er achter te komen wat het is als hier ook nog het gesprek er over ging
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104671800
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dan weet ik het toch nog niet :')
Zit nu op de inlogpagina maar ga me echt niet registreren bij iets waarvan ik niet weet wat het is alleen om er achter te komen wat het is als hier ook nog het gesprek er over ging
Anders klik je op de eerste de beste wikipedia link, dan kan je er heel simpel achter komen zonder je te registreren.
pi_104671885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Anders klik je op de eerste de beste wikipedia link, dan kan je er heel simpel achter komen zonder je te registreren.
Kan geen nederlandse wiki vinden

En van de engelse word ik niet veel wijzer
social network site ja zo ver was ik al

maar never mind, het kan me ook niet echt boeien maar ik dacht als hier mensen er op zitten wil iemand vast wel ff vertellen hoe en wat maar blijkbaar niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104672252
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar never mind, het kan me ook niet echt boeien maar ik dacht als hier mensen er op zitten wil iemand vast wel ff vertellen hoe en wat maar blijkbaar niet
Er is wel meer dan dat te vinden op de wiki, en via google ook. Het gesprek ging trouwens helemaal niet over badoo, een iemand liet het één keer vallen.
Dusja, google het als je geen antwoord krijgt of laat het inderdaad maar zitten als het je toch niet boeit, maar je hoeft niet te lopen bitchen dat toevallig niemand het komt uitleggen.
pi_104672404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Is een soort dating / contact site.
Niet alleen voor Nederland, maar de hele wereld eigenlijk.

Je kan je locatie ingeven, wat info over jezelf, foto's.
Kan aangeven of je single bent of niet, en hetero / homo.

Daarna kan je op zoek gaan naar andere mensen om te chatten. Is gewoon gratis.
Tegen betaling kan je hoger in de zoekresultaten terecht komen, en zien wie je leuk vind via het "ontmoetings spel"
Bij dat "spel" moet je op Ja / nee / misschien.. klikken bij een foto van iemand van het andere geslacht, of je hem / haar wilt ontmoeten. Bij een match krijgen beide personen daarvan bericht.

Ik vind het wel een grappige site. Zitten erg veel mensen op (ook veel inactieven) en is erg laagdrempelig doordat je ze gewoon een chatberichtje kan sturen, ook als ze offline zijn.
pi_104672453
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Er is wel meer dan dat te vinden op de wiki, en via google ook. Het gesprek ging trouwens helemaal niet over badoo, een iemand liet het één keer vallen.
Dusja, google het als je geen antwoord krijgt of laat het inderdaad maar zitten als het je toch niet boeit, maar je hoeft niet te lopen bitchen dat toevallig niemand het komt uitleggen.
Pfoe wat een lange tenen weer
ik loop helemaal nergens te bitchen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104672497
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef palawan het volgende:

[..]

Is een soort dating / contact site.
Niet alleen voor Nederland, maar de hele wereld eigenlijk.

Je kan je locatie ingeven, wat info over jezelf, foto's.
Kan aangeven of je single bent of niet, en hetero / homo.

Daarna kan je op zoek gaan naar andere mensen om te chatten. Is gewoon gratis.
Tegen betaling kan je hoger in de zoekresultaten terecht komen, en zien wie je leuk vind via het "ontmoetings spel"
Bij dat "spel" moet je op Ja / nee / misschien.. klikken bij een foto van iemand van het andere geslacht, of je hem / haar wilt ontmoeten. Bij een match krijgen beide personen daarvan bericht.

Ik vind het wel een grappige site. Zitten erg veel mensen op (ook veel inactieven) en is erg laagdrempelig doordat je ze gewoon een chatberichtje kan sturen, ook als ze offline zijn.
Tnx voor de uitleg!

Is het meer serieus als bijv paiq (dus echt daten met het oog op relaties etc) of meer als cu2 vroeger was of zelfs cu2night of welke was dat die alleen voor sex was?

De mensen die mij aan willen melden ken ik namelijk stuk voor stuk niet daarom kreeg ik het idee dat het spam was of nadat ik social netwerk zag staan op zijn minst eentje voor losse contacten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104672912
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Pfoe wat een lange tenen weer
ik loop helemaal nergens te bitchen
Het viel me gewoon op, je kwam bitchend over met die :') en 'maar blijkbaar niet' alsof je verontwaardigd was dat de enige tip so far was dat je het kon googelen, terwijl het gesprek er nota bene over ging. Wat dus niet zo was.
Maar goed zo leek je toon te zijn, maar blijkbaar niet dus.
pi_104672966
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tnx voor de uitleg!

Is het meer serieus als bijv paiq (dus echt daten met het oog op relaties etc) of meer als cu2 vroeger was of zelfs cu2night of welke was dat die alleen voor sex was?

De mensen die mij aan willen melden ken ik namelijk stuk voor stuk niet daarom kreeg ik het idee dat het spam was of nadat ik social netwerk zag staan op zijn minst eentje voor losse contacten
Ik heb nooit aan cu2 gedaan. Dus dat zou ik niet weten.
Sommige mensen zitten er puur op voor de aandacht, gewoon om een beetje te chatten heb ik de indruk.
Heel veel mannen zitten er alleen voor de sex op.
En de rest, de grootste groep denk ik zit erop voor iets serieus.

Eigenlijk dus precies hetzelfde als bij andere datingsites :')

Ik zit er nog niet heel lang op, maar vind het wel leuk. Heb dus vanavond een date, en met iemand anders ben ik aan het whatsappen (maar die is een beetje desperate heb ik het idee)
pi_104673028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef palawan het volgende:

[..]

Sommige mensen zitten er puur op voor de aandacht, gewoon om een beetje te chatten heb ik de indruk.

Ik zit er nog niet heel lang op, maar vind het wel leuk. Heb dus vanavond een date, en met iemand anders ben ik aan het whatsappen (maar die is een beetje desperate heb ik het idee)
Naja toch wel anders dan bijv een social netwerksite als facebook want daar is de intentie niet daten of sex
of nou ja niet die van mij :')

Veel plezier iig vanavond
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673058
quote:

[..]

Waaruit blijkt dat ze zo desperate is dan? :P

Tevens goedemiddag, ik ben weer eens niet komen opdagen bij een verplicht onderdeel van mijn studie om zo het tweede kwartaal ook maar te verpesten :s)
Maar boeiend, ik ga morgen mijn mentor vertellen dat ik ermee kap. Dan doe ik gewoon de rest van het jaar voor spek en bonen.
pi_104673115
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Naja toch wel anders dan bijv een social netwerksite als facebook want daar is de intentie niet daten of sex

Nee, ik zou het ook geen social networksite noemen. Je kan immers geen vrienden maken oid. Je hebt alleen je eigen pagina waar je foto's en een beetje info kan neerzetten over jezelf en je interesses.

Thx :)
pi_104673158
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tevens goedemiddag, ik ben weer eens niet komen opdagen bij een verplicht onderdeel van mijn studie om zo het tweede kwartaal ook maar te verpesten :s)
Maar boeiend, ik ga morgen mijn mentor vertellen dat ik ermee kap. Dan doe ik gewoon de rest van het jaar voor spek en bonen.
Is het niet zo dat als je voor februari ermee kapt, je in elk geval je stufi niet hoeft terug te betalen? En krijg je ook nog een deel van je collegegeld terug. Weet niet in hoeverre dat bij jou het geval is, maar misschien een goede tip ^O^
pi_104673182
quote:

[..]

Dat laatste lijkt me vrij zinloos?
soms kun je in februari al starten bij opleidingen
of ga wat meer werken of zo
of een cursus in het een of ander doen
au pair worden in het buitenland of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het niet zo dat als je voor februari ermee kapt, je in elk geval je stufi niet hoeft terug te betalen? En krijg je ook nog een deel van je collegegeld terug. Weet niet in hoeverre dat bij jou het geval is, maar misschien een goede tip ^O^
Wat moet ik de rest van het jaar doen dan? Als ik geen werk kan vinden voor die andere helft van het jaar, ga ik gewoon het jaar afmaken, dan maar een jaar verspeeld.
pi_104673211
quote:

[..]

Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is. Een beetje heel erg stevig...

Waarom kap je ermee!? :s Ik dacht dat het best goed ging...
Is je mentor toevallig AJ?
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:43:42 #146
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat moet ik de rest van het jaar doen dan? Als ik geen werk kan vinden voor die andere helft van het jaar, ga ik gewoon het jaar afmaken, dan maar een jaar verspeeld.
Omdat je met een verspild jaar meteen een studieboete krijgt.
pi_104673279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar met die nieuwe boete is het wel iets om rekening mee te houden
zo hou je meer speling over bij een volgende studie anders zit je daar meteen kei had vast aan alles halen en dat werkt ook niet zo bevorderlijk (bij mij tenminste)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673310
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Neuh, je mag een jaar uitlopen in je bachelor en een in je master. Die heb ik dan gebruikt voor een verkeerde studiekeuze.
pi_104673315
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef palawan het volgende:

[..]

Dikke mensen zijn per definitie wanhopig?
Misschien is ze heel erg geïnteresseerd of verveelt ze zich snel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673325
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

"Badoo is "like a chat room, dating site and picture rating site disguised as a social network." It was noted Badoo did not offer any group or other type of community to facilitate users meeting similar people."

Lijkt me een prima beschrijving dan op wikipedia. :P
pi_104673336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Neuh, je mag een jaar uitlopen in je bachelor en een in je master. Die heb ik dan gebruikt voor een verkeerde studiekeuze.
Ja maar als je dan daarna een nieuwe bachelor gaat doen bijv dan moet je alles in 4 jaar halen anders heb je een boete
als je dan eens iets wil doen buiten de paden gaat dat niet
of als er iets gebeurd in je prive leven waardoor je een hele periode niet haalt of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef palawan het volgende:

[..]

Het gaat op zich wel goed eigenlijk, ik heb 2 van de 3 vakken gehaald met zevens, en eentje een 3 omdat ik koorts had die dag :')
Maar ik heb er compleet geen zin meer in en ik vind eigenlijk bijna niets wat ik daar leer interessant of leuk, dus kan ik er beter nu al mee stoppen.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:48:10 #153
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673378
Bij je master ja? :')

Dat is wel leuk maar die gaan ze ook afschaffen _O-
pi_104673409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar als je dan daarna een nieuwe bachelor gaat doen bijv dan moet je alles in 4 jaar halen anders heb je een boete
als je dan eens iets wil doen buiten de paden gaat dat niet
of als er iets gebeurd in je prive leven waardoor je een hele periode niet haalt of zo
Maar het controlemoment daarvoor is in oktober dus dat jaar uitloop ben ik sowieso kwijt. Dan kan ik het net zo goed afmaken als ik niets beters om te doen vind, dan leer ik ook nog wat.
pi_104673419
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
Bij je master ja? :')

Dat is wel leuk maar die gaan ze ook afschaffen _O-
Hoezo?
pi_104673444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dikke mensen zijn per definitie wanhopig?
Misschien is ze heel erg geïnteresseerd of verveelt ze zich snel
Nee, maar wel het feit dat ze mij overlaad met berichtjes.
Zou ook niet erg zijn als ik haar heel leuk zou vinden... Vind het alleen een afknapper als mensen dik zijn.

Zal vast heel oppervlakkig van mij zijn, maar zo is het nou eenmaal, net zoals ik afknap op iemand die een pakje per dag rookt.
pi_104673473
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat ze vast nog lang niet klaar zijn met bezuinigen.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:50:54 #158
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoezo?
Studiefinanciering en OV in je master. Dat was ook een plan.
pi_104673482
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar het controlemoment daarvoor is in oktober dus dat jaar uitloop ben ik sowieso kwijt. Dan kan ik het net zo goed afmaken als ik niets beters om te doen vind, dan leer ik ook nog wat.
Nee hoor als je voor februari uitschrijft krijg je de helft terug en telt het maar als een half jaar mee in totaal
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Omdat ze vast nog lang niet klaar zijn met bezuinigen.
Nou ja, daar ga ik allemaal geen rekening mee houden :')
Zo arm ben ik nu ook weer niet.
pi_104673502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee hoor als je voor februari uitschrijft krijg je de helft terug en telt het maar als een half jaar mee in totaal
Voor de stufi wel, voor de langstudeerdersboete niet.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:52:31 #162
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kan jij in een keer een studieboete van 2k-3k betalen dan? :')
pi_104673535
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Kan jij in een keer een studieboete van 2k-3k betalen dan? :')
Ja.
pi_104673543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef palawan het volgende:

[..]

Nee, maar wel het feit dat ze mij overlaad met berichtjes.
Zou ook niet erg zijn als ik haar heel leuk zou vinden... Vind het alleen een afknapper als mensen dik zijn.

Zal vast heel oppervlakkig van mij zijn, maar zo is het nou eenmaal, net zoals ik afknap op iemand die een pakje per dag rookt.
Nee maar jij zei: Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is

Zal wel weer aan mij liggen maar dan leg jij toch een verband tussen het spammen op whatsapp en de molligheid?
Dat vond ik gewoon een heel vreemd verband om te leggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673546
quote:

[..]

Beter kap je gewoon nu als je het niet meer ziet zitten, het jaar afmaken heeft echt geen bijzonder nut als het je interesse amper heeft en je hierna iets totaal anders wilt gaan doen.
pi_104673557
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het gaat op zich wel goed eigenlijk, ik heb 2 van de 3 vakken gehaald met zevens, en eentje een 3 omdat ik koorts had die dag :')
Maar ik heb er compleet geen zin meer in en ik vind eigenlijk bijna niets wat ik daar leer interessant of leuk, dus kan ik er beter nu al mee stoppen.
Als je het absoluut niet interessant vind zou ik er over nadenken om te stoppen ja.
Heb ik ook gedaan (al waren de resultaten bij mij ook slecht), en was een goede keus.

Half jaartje callcenter werk gaan doen en bedenken wat je echt leuk vind. En dat gaan studeren.
Of in februari beginnen als dat nog kan!
pi_104673563
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja.
Wow, Loka is slim en rijk! :9~
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:53:54 #168
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673574
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja.
Wat moet ik doen dat jij een gitaar voor me koopt? :@
pi_104673582
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Al doe je een studie maar een week, het telt wel als studiejaar, dus een langstudeerboete krijg je sowieso dan.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:54:35 #170
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673598
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Al doe je een studie maar een week, het telt wel als studiejaar, dus een langstudeerboete krijg je sowieso dan.
Helaas wel ja.
pi_104673604
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een belachelijk idee zeg, die langstudeerdersboete :N
pi_104673626
quote:

[..]

Het lijkt me dat de redenen voor stoppen voor februari toch een stuk zwaarder wegen dan doorgaan?
Wat heb je aan doorgaan? ook niks lijkt me

Er zijn ook opleidingen die in februari weer mensen toe laten of cursusen die je kunt doen of ga stage lopen op eigen houtje of weet ik veel
1000 dingen die je kunt doen en die je niet dat halve jaar kosten ivm stufi

Ik snap wel dat het allemaal ver weg lijkt maar die boetes zijn echt niet mals en tikken snel aan en kunnen je later enorm in je doen en laten beperken qua studie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673628
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Beter kap je gewoon nu als je het niet meer ziet zitten, het jaar afmaken heeft echt geen bijzonder nut als het je interesse amper heeft en je hierna iets totaal anders wilt gaan doen.
Misschien.
Ik ga sowieso solliciteren, maar ik weet nog niet of ik dan nog hier ga blijven wonen of iets zoek bij mijn ouders in de buurt, of dat ik toch maar niet ga werken en iets compleet anders ga doen... Daar heb ik nog even de tijd voor nodig en tot dan zorg ik dat ik een beetje het 'studeerritme' vasthoud. (niet dat dat veel soeps is bij mij :'))
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:55:34 #174
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673633
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sowieso aangezien het halve kabinet 7-10 jaar over hun studie heeft gedaan. Dus het is een groot hypocriet complot. Om nederland naar de afgrond te helpen. ^O^
pi_104673644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja. :') Geen stufi meer krijgen, prima, maar een boete slaat echt helemaal nergens op. Er kunnen zoveel omstandigheden zijn waardoor je het niet in 5 jaar haalt, wat hebben zij daar mee te maken.
pi_104673651
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zal wel weer aan mij liggen maar dan leg jij toch een verband tussen het spammen op whatsapp en de molligheid?
Ja klopt, ik denk dat ze onzeker en een beetje wanhopig is doordat ze mollig is. En dat uit zich door veel berichtjes te sturen.
Maar ik had het misschien niet heel goed omschreven ;)
pi_104673684
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Sowieso aangezien het halve kabinet 7-10 jaar over hun studie heeft gedaan. Dus het is een groot hypocriet complot. Om nederland naar de afgrond te helpen. ^O^
Hypocriet complot vind ik dan wel weer wat te ver gaan. Het is wel een belachelijk idee
pi_104673690
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja klopt, ik denk dat ze onzeker en een beetje wanhopig is doordat ze mollig is. En dat uit zich door veel berichtjes te sturen.
Ik ben ook onzeker en dik, en ik stuur juist enorm weinig berichtjes altijd. :D
pi_104673696
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zo heel vreemd vind ik dat verband niet, het kan best dat ze onzeker is omdat ze dik is en zich mede daardoor vastklampt aan hem.
pi_104673699
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. :') Geen stufi meer krijgen, prima, maar een boete slaat echt helemaal nergens op. Er kunnen zoveel omstandigheden zijn waardoor je het niet in 5 jaar haalt, wat hebben zij daar mee te maken.
Ze willen gewoon bezuinigen op alles behalve de HRA
pi_104673702
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wow, Loka is slim en rijk! :9~
Ik ben niet slim en zoveel stelt mijn spaargeld nu ook weer niet voor, ik heb gewoon sinds mijn 15e illegaal veel gewerkt en nooit iets uitgegeven, dus als student kan ik er nog wel een poosje op teren :')
Het zal ook wel nodig zijn.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:57:28 #182
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673713
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hypocriet complot vind ik dan wel weer wat te ver gaan. Het is wel een belachelijk idee
Nou. Ze willen dat nederland bij de top qua onderwijs hoort. En wat doen ze?

Besparen op onderwijs.... Ik weet niet. Maar waar ben je dan in godsnaam mee bezig?
pi_104673718
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zo heel vreemd vind ik dat verband niet, het kan best dat ze onzeker is omdat ze dik is en zich mede daardoor vastklampt aan hem.
Ik vind dat verband ook niet zo vreemd om eerlijk te zijn
pi_104673731
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

De master die ik doe is volgens de overheid een 2jarige master
je kunt hem alleen in 3 jaar doen (word nergens aangeboden in 2 jaar) en toch krijg ik na 3 jaar die boete
ik kan dus helemaal nooit ff lekker falen of zo :') ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:57:57 #185
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673734
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leugens :{w
pi_104673741
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Besparen op onderwijs.... Ik weet niet. Maar waar ben je dan in godsnaam mee bezig?
Mee eens. Nederland kenniseconomie is een pakketje schroot met een dun laagje chroom :P
pi_104673748
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien.
Ik ga sowieso solliciteren, maar ik weet nog niet of ik dan nog hier ga blijven wonen of iets zoek bij mijn ouders in de buurt, of dat ik toch maar niet ga werken en iets compleet anders ga doen... Daar heb ik nog even de tijd voor nodig en tot dan zorg ik dat ik een beetje het 'studeerritme' vasthoud. (niet dat dat veel soeps is bij mij :'))
Hak dan op zijn minst wat knopen door, dit is namelijk net zo goed tijdsverspilling aangezien je al wat langer met deze gedachten rondloopt.
pi_104673749
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Het maakt in feite niets uit of mensen goed zijn opgeleid als de wereld over 50 jaar naar de klote is, toch?
pi_104673753
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze willen gewoon bezuinigen op alles behalve de HRA
Dit is geen bezuinigen meer. Dit is gewoon achterlijk.
pi_104673764
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja kan, maar om meteen dat soort conclusies te gaan trekken vind ik nogal vreemd
iemand die niet dik is kan ook onzeker zijn om weet ik hoeveel redenen

en iemand die dik is kan ook om 100 redenen zelfverzekerd zijn

een merel is een vogel maar niet alle vogels zijn merels
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:58:49 #191
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673768
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mee eens. Nederland kenniseconomie is een pakketje schroot met een dun laagje chroom :P
En al die kut ministers hebben 7 -10 jaar studiefinanciering lopen trekken tot ze eindelijk eens geslaagt waren.

hoe hypocriet is dat 8)7 8)7
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:59:24 #192
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673782
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het maakt in feite niets uit of mensen goed zijn opgeleid als de wereld over 50 jaar naar de klote is, toch?
Maar de wereld is dan waarschijnlijk niet naar de klote, en daar moet je niet vanuit gaan :*
pi_104673785
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef palawan het volgende:

[..]

Naja ik vind dat persoonlijk een beetje een vreemd verband om meteen te leggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673791
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

De master die ik doe is volgens de overheid een 2jarige master
je kunt hem alleen in 3 jaar doen (word nergens aangeboden in 2 jaar) en toch krijg ik na 3 jaar die boete
ik kan dus helemaal nooit ff lekker falen of zo :') ;(
Mja, ik heb een jaar niet gehaald door omstandigheden, dus ik kan ook geen fouten meer maken. hoewel ik er waarschijnlijk door de omstandigheden wel een jaar bij kan aanvragen.
pi_104673796
quote:

[..]

Ieder mens is anders he ;)
Maar je komt niet onzeker over hoor, ook niet dik overigens ;)
pi_104673799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hak dan op zijn minst wat knopen door, dit is namelijk net zo goed tijdsverspilling aangezien je al wat langer met deze gedachten rondloopt.
Ik ga het ook doen, voor de kerstvakantie had ik mezelf beloofd.
Jullie helpen me wel altijd als ik hier post en niet meer zo goed weet wat ik moet doen, bedankt daarvoor.
pi_104673821
quote:

[..]

Jij bent sowieso niet dik
wel onzeker gok ik als je steeds blijft zeggen dat je dik bent :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673822
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Maar de wereld is dan waarschijnlijk niet naar de klote, en daar moet je niet vanuit gaan :*
Misschien al wel eerder.
Maar natuurlijk zal je niemand dat horen toegeven.
pi_104673827
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja kan, maar om meteen dat soort conclusies te gaan trekken vind ik nogal vreemd
iemand die niet dik is kan ook onzeker zijn om weet ik hoeveel redenen

en iemand die dik is kan ook om 100 redenen zelfverzekerd zijn

een merel is een vogel maar niet alle vogels zijn merels
Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.
Hij zegt ook heel niet dat alle dikke mensen zo zijn, hij heeft het gewoon over dat ene meisje waarbij hem dat opvalt en legt dus verbanden, vrij logisch vind ik dat.
pi_104673828
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jullie helpen me wel altijd als ik hier post en niet meer zo goed weet wat ik moet doen, bedankt daarvoor.
Geen dank, ik help graag mensen ;)
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:01:12 #201
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673839
quote:

[..]

Misschien al wel eerder.
Maar natuurlijk zal je niemand dat horen toegeven.
Ach ik zie wel, als de wereld ten onderga ga ik wel als een neukend konijntje ten onder ^O^.
pi_104673871
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mja, ik heb een jaar niet gehaald door omstandigheden, dus ik kan ook geen fouten meer maken. hoewel ik er waarschijnlijk door de omstandigheden wel een jaar bij kan aanvragen.
Ik vind het wel lastig hoor
mijn stresslevel is echt meteen al op 60% of zo gewoon omdat er geen enkele bewegingsruimte is
en daar ga ik niet bepaald beter van presteren

Plus het is een deeltijd studie naast het werk, dat is sowieso al lastiger om dat dan allemaal strak en netjes meteen af te ronden
soms kan ik bijvoorbeeld gewoon niet naar college omdat er iets is van het werk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.
Hij zegt ook heel niet dat alle dikke mensen zo zijn, hij heeft het gewoon over dat ene meisje waarbij hem dat opvalt en legt dus verbanden, vrij logisch vind ik dat.
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Precies, dit ja. Bedankt voor het uittypen van mijn gedachten ;)
pi_104673906
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jij bent sowieso niet dik
wel onzeker gok ik als je steeds blijft zeggen dat je dik bent :P
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.

Onzeker ben ik, met mate. ik ben niet onzeker in wat ik zeg of doe, dus mensen merken het niet snel. Maar wel met mezelf inschatten etc.
pi_104673913
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Euhm nee, dat is iemand anders :@
pi_104673916
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ach ik zie wel, als de wereld ten onderga ga ik wel als een neukend konijntje ten onder ^O^.
Ik ook, ik ga gewoon bij van die hippies in tentjes wonen in zo'n occupy-kamp en daar teren op de maatschappij, beweren dat de wereld eraan gaat en een beetje lol hebben tot het nog echt gebeurt ook.
pi_104673939
quote:

[..]

Ik vind het wel lastig hoor
mijn stresslevel is echt meteen al op 60% of zo gewoon omdat er geen enkele bewegingsruimte is
en daar ga ik niet bepaald beter van presteren

Plus het is een deeltijd studie naast het werk, dat is sowieso al lastiger om dat dan allemaal strak en netjes meteen af te ronden
soms kan ik bijvoorbeeld gewoon niet naar college omdat er iets is van het werk
Ja, ik vind het ook allemaal maar eng.

Ik heb mijn SLC al een mail gestuurd of ik een extra gesprek kan krijgen, want ik loop nu al helemaal vast door mijn paniekaanvallen etc.
pi_104673952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef palawan het volgende:

[..]

Dat doe je goed.
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:05:18 #210
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104673983
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.

Onzeker ben ik, met mate. ik ben niet onzeker in wat ik zeg of doe, dus mensen merken het niet snel. Maar wel met mezelf inschatten etc.
Nou ik ken dikke mensen. En als ik je dan vergelijk ben jij echt niet dik hoor...
Je hebt gewoon wat om vast te pakken ^O^. En dat hoort zo :{w
pi_104673988
quote:

[..]

Je hebt hier zelf recente fotos gepost! daarop ben je echt niet dik hoor!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104673998
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef palawan het volgende:

[..]

Playaaaaaaa
ik was in de war
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674000
quote:

[..]

quote:

pi_104674002
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat doe je goed.
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.
Best vervelend eigenlijk
pi_104674022
quote:

[..]

Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.
pi_104674024
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook allemaal maar eng.

Ik heb mijn SLC al een mail gestuurd of ik een extra gesprek kan krijgen, want ik loop nu al helemaal vast door mijn paniekaanvallen etc.
Even uitzoeken of je niet alvast dat jaar extra aan kunt vragen! misschien geeft dat dan meer rust?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674029
quote:

[..]

Goedzo!
pi_104674043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dus iemand anders van badoo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:07:31 #219
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.
Best vervelend eigenlijk
Goed bezig hosselaar :9
pi_104674063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef palawan het volgende:

[..]

Best vervelend eigenlijk
lekker daten! je hoeft niet meteen te trouwen
gewoon van alles proeven om het zo maar te zeggen en dan pas kiezen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dun
lichamen worden daar zachter en ronder van en ik hou van rond

zolang het niet ongezond word is daar niks mis mee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674119
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Goed bezig hosselaar :9
Ja, lijkt wel zo he :P
Het probleem is altijd dat die dates wel leuk zijn... Maar dat er nooit verder iets uitkomt. Hoogstens een 2e date ofzo. En daar blijft het dan meestal bij.
pi_104674135
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat vind ik bij andere ook, bij mezelf niet.
pi_104674142
Hoi :*

Ik heb vanavond een 'date' met mijn nieuwe buurman om eens kennis te maken omdat ik hier net ben komen wonen. En ik vind het best spannend :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:09:45 #225
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vind ik ook.

Hele slanke dames wil ik een hamburger voeren. Doe mij maar een dame met wat vlees eraan. Kan je tenminste iets vastpakken :9~
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:10:06 #226
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674158
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:

[..]

Niet zeuren. :{w
Of je krijgt een hamburger :7
pi_104674159
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, wetenschappelijk, feitelijk en voor mijn gezondheid en alles is het niet slecht. Maar ik voel me er gewoon slecht door en dat is iets wat ik al mijn hele leven zo ervaar. Ik ben dan ook dikker geweest, ben ook veel afgevallen en weer aangekomen. Mijn gewicht en mijn eten is een constant probleem en bewustzijn wat ik bij me heb en probeer te accepteren en balanceren.
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:10:12 #228
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674163
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:

Ik heb vanavond een 'date' met mijn nieuwe buurman om eens kennis te maken omdat ik hier net ben komen wonen. En ik vind het best spannend :')
_O-
pi_104674178
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik heb mezelf nog nooit slank gezien dus ik heb geen idee :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674182
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Vind ik ook.

Hele slanke dames wil ik een hamburger voeren. Doe mij maar een dame met wat vlees eraan. Kan je tenminste iets vastpakken :9~
Liefst gewoon normaal :D
Zeg maar... BMI tussen de 20 en 25 :D
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:10:56 #231
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674189
quote:

Leuk!
pi_104674190
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Vind ik ook.

Mijn etenspatroon vol hamburgers heeft ervoor gezorgd dat ik magerder werd ;(
pi_104674192
quote:

oeeeeeeeeeeeeeeeh
wat doe je aan? :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674202
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Niet zeuren. :{w
Of je krijgt een hamburger :7
Nee ik wil taart
pi_104674206
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

_O-
Nou, is toch ook spannend. Nieuwe mensen enzo :')
pi_104674211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Even uitzoeken of je niet alvast dat jaar extra aan kunt vragen! misschien geeft dat dan meer rust?
Mja, ik heb dus al een jaar verspild, dus met 1 extra jaar kom ik er nog niet. En dat geld maakt me eigenlijk niet eens zoveel uit. Het is gewoon de stress van de deadlines en het nieuwe kwartaal nu terwijl het oude nog niet is afgerond voor mijn gevoel waardoor ik weer vastloop.
pi_104674221
quote:

En deze voldoet aan je lijstje?
pi_104674229
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nee ik wil taart
:9
Ik ook.
pi_104674241
quote:

Is het wel een leuke man? :9
pi_104674244
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn etenspatroon vol hamburgers heeft ervoor gezorgd dat ik magerder werd ;(
Dat is toch ook zo'n dieet? Dat je alleen maar eiwit en vet mag eten, en geen koolhydraten?
pi_104674253
Een leuke buurman kan nooit kwaad.
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:12:18 #242
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674255
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

_O- ik moet gewoon lachen _O-
pi_104674263
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef palawan het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo'n dieet? Dat je alleen maar eiwit en vet mag eten, en geen koolhydraten?
Onbewust voldoe ik zo'n beetje aan dat dieet, denk ik :')
pi_104674277
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, wetenschappelijk, feitelijk en voor mijn gezondheid en alles is het niet slecht. Maar ik voel me er gewoon slecht door en dat is iets wat ik al mijn hele leven zo ervaar. Ik ben dan ook dikker geweest, ben ook veel afgevallen en weer aangekomen. Mijn gewicht en mijn eten is een constant probleem en bewustzijn wat ik bij me heb en probeer te accepteren en balanceren.
Ik heb het hele dieten opgegeven en me druk maken over mijn looks blabla en ik ben nu veel gelukkiger dan toen ook al ben ik nu veel dikker

wel jammer dat ik eerder dood ga dus ik probeer er nu toch wat aan te doen :') maar ik probeer het te doen zonder te focussen op het uiterlijke gedeelte en alleen op het gezondheid gedeelte
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674282
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik zou er veel moeite mee hebben als 1 van m'n buren zouden verhuizen.

Shit, als zo laat? Ik moet er vandoor! :W
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:13:29 #246
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674297
Wie kan mij opvrolijken vandaag?
pi_104674314
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
What's wrong?
pi_104674326
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe?
pi_104674333
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

oeeeeeeeeeeeeeeeh
wat doe je aan? :P
Nou daar heb ik dus net 1,5u over gedaan om dat te verzinnen. Ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin en normaal draag ik eigenlijk altijd spijkerbroeken met sneakers/laarzen en random stuf erboven, maar nu heb ik me eens laten verleiden zo'n lang strak t-shirt achtig geval te kopen met legging. Dus wordt het een soort van jurkje, met legging, laarzen en dan een gebreid indianen gewaad geval eroverheen. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangen van die staartjes aan en dat doet me denken aan een indianen gewaad :')
Ik draag eigenlijk nooit rokjes/jurkjes en nu voel ik me mega vrouwelijk en ongemakkelijk :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:14:53 #250
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674352
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou daar heb ik dus net 1,5u over gedaan om dat te verzinnen. Ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin en normaal draag ik eigenlijk altijd spijkerbroeken met sneakers/laarzen en random stuf erboven, maar nu heb ik me eens laten verleiden zo'n lang strak t-shirt achtig geval te kopen met legging. Dus wordt het een soort van jurkje, met legging, laarzen en dan een gebreid indianen gewaad geval eroverheen. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangen van die staartjes aan en dat doet me denken aan een indianen gewaad :')
Ik draag eigenlijk nooit rokjes/jurkjes en nu voel ik me mega vrouwelijk en ongemakkelijk :')
Pics ^O^
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:15:05 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674365
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

What's wrong?
Voel me stom door stress en eenzaamheid en herinneringen.

quote:
17s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe?
Weet ik niet. ;(
pi_104674397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

En deze voldoet aan je lijstje?
Geen idee, heb 'm 3 weken geleden 2 min gezien toen hij aanbelde en voorstelde om een keer kennis te maken en of ik mijn mailadres even in zijn brievenbus wilde gooien ivm met VvE zaken. Toen mailde hij me vorige week en aangezien ik 1001 vragen heb over VvE hebben we dus vanavond afgesproken. Maar zie het niet zitten om iets te beginnen met mijn buurman :')
pi_104674418
quote:

[..]

Klinkt leuk! Nu alleen nog zorgen dat het niet ongemakkelijk voelt ;)
pi_104674470
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Voel me stom door stress en eenzaamheid en herinneringen.

[..]

Weet ik niet. ;(
Tja, dat is vrij normaal op zo'n dag waar je toch herinneringen aan koppelt, je moet er gewoon doorheen...
Heb je niets te doen vandaag wat je afleiding kan bieden?
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:18:04 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674493
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja, dat is vrij normaal op zo'n dag waar je toch herinneringen aan koppelt, je moet er gewoon doorheen...
Heb je niets te doen vandaag wat je afleiding kan bieden?
Stageverslag. Maar dat is stom. :'(
pi_104674501
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef palawan het volgende:

Klinkt leuk! Nu alleen nog zorgen dat het niet ongemakkelijk voelt ;)
Het voordeel is dat hij me niet kent, dus ik doe net alsof ik dit altijd draag. Ik denk dat ik het maar de hele dag aanhou en dan is het vast gewend om 20u :') Ik wil ook niet overkomen alsof ik denk dat het een date is, want het is gewoon koffie drinken met een onbekende buurman, maar toch :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:18:59 #257
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674523
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het voordeel is dat hij me niet kent, dus ik doe net alsof ik dit altijd draag. Ik denk dat ik het maar de hele dag aanhou en dan is het vast gewend om 20u :') Ik wil ook niet overkomen alsof ik denk dat het een date is, want het is gewoon koffie drinken met een onbekende buurman, maar toch :')
Niks mis met een vrouw in een spijkerbroek hoor :{w
pi_104674538
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stageverslag. Maar dat is stom. :'(
Geen vrienden die je kunt bellen om samen wat te doen zodat je er minder aan denkt ofzo?
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:19:32 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674543
quote:

[..]

Als dat geen batsen wordt. :D
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:20:03 #260
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674562
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geen vrienden die je kunt bellen om samen wat te doen zodat je er minder aan denkt ofzo?
Jawel, maar het verslag moet best snel af. En ik zie mijn vrienden morgen al.
pi_104674590
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jawel, maar het verslag moet best snel af. En ik zie mijn vrienden morgen al.
Dan werken, en niet FOK!ken ^O^
Misschien heb je het dan wel zo snel af dat je vanavond nog iets leuks kunt doen.
pi_104674619
quote:

[..]

We zijn precies het tegenovergestelde :') Ik heb een hekel aan spijkerbroeken, altijd zo'n lang ding met legging aan O+
pi_104674645
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Joysa het volgende:

[..]

We zijn precies het tegenovergestelde :') Ik heb een hekel aan spijkerbroeken, altijd zo'n lang ding met legging aan O+
Ik durf die dingen niet eens aan te doen, omdat ik mijn kont en benen dik vind :')
pi_104674693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik durf die dingen niet eens aan te doen, omdat ik mijn kont en benen dik vind :')
Ik voel me in een spijkerbroek juist dikker :') Die zitten zo mannelijk :')
pi_104674696
quote:

[..]

Zelfs onze stekelige Cactus kan onzeker zijn :P
pi_104674702
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Geen idee, heb 'm 3 weken geleden 2 min gezien toen hij aanbelde en voorstelde om een keer kennis te maken en of ik mijn mailadres even in zijn brievenbus wilde gooien ivm met VvE zaken. Toen mailde hij me vorige week en aangezien ik 1001 vragen heb over VvE hebben we dus vanavond afgesproken. Maar zie het niet zitten om iets te beginnen met mijn buurman :')
Als het alleen sex is is het wel heel handy zo vlak bij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674718
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik voel me in een spijkerbroek juist dikker :') Die zitten zo mannelijk :')
Ik heb altijd het idee dat mensen zo naar mijn kont kijken in dat soort kleding ;(
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:24:08 #268
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Muur openbreken :7
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:24:16 #269
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat mensen zo naar mijn kont kijken in dat soort kleding ;(
Doen ze ook :*
pi_104674738
quote:

[..]

Doen we ook. Als er iets te zien is.
Ron Paul 2012
pi_104674757
quote:

[..]

Mannen kijken er toch wel naar, of je nu een spijkerbroek of iets anders draagt ;)

En dat met die dikke kont is heul niet waar. En ik kan het weten, want ik ben immers een man :+
pi_104674763
quote:

[..]

Dat doen ze sowieso wel :')
pi_104674764
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:24 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:25:14 #274
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674771
Naar billen kijken. :')
pi_104674786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is :')
Dat klinkt eigenlijk wel interessant. Pics?
Ron Paul 2012
pi_104674794
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef stefanhaan het volgende:

Niks mis met een vrouw in een spijkerbroek hoor :{w
Die draag ik de andere dagen dan wel weer :P

quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

Als dat geen batsen wordt. :D
Nee dus :')

quote:
17s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:

Zelfs onze stekelige Cactus kan onzeker zijn :P
Ja, als het om zulke dingen gaat ben ik wel onzeker. Alleen komt de buurman daar niet achter, want ik laat het verder niet merken. Maar ben het heus wel :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:

Klopt, maar ik ben niet het type voor alleen sex. Ik krijg of gevoel en wil meer of ik denk na 1x, hmm ben niet verliefd, ga het ook niet worden, doei :W
pi_104674806
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij houdt volgens mij helemaal niet van rondingen toch?
pi_104674810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik ook!
spijkerbroek voelt zo opgesloten of zo en als ze nat worden is het helemaal vreselijk
ik draag wel eens zwarte broeken maar het liefst een legging met een jurkje

ik zit alleen wel met schoenen nu want ik vind laarzen ook niet zo fijn maar dat staat wel het best en is het warmst
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104674819
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:24 schreef stefanhaan het volgende:

Ik heb die dus afgeschermd met mijn indianengewaad :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:26:27 #280
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674827
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vrouwen met een lekkere kont _O_ :7
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:26:41 #281
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674837
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb die dus afgeschermd met mijn indianengewaad :')
Flauw hoor. Flauw... :{w
pi_104674848
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij bent geen man?
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:27:21 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij houdt volgens mij helemaal niet van rondingen toch?
Nee, rondingen zijn stom. :*

de 2 vrouwen die ik momenteel leuk vind, hebben dan ook amper rondingen.
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:27:26 #284
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674863
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef palawan het volgende:

[..]

Jij bent geen man?
Of Homo. Hij probeerde mij eerst ook al te hosselen :9
pi_104674868
Topicswitch naar anale seks in 3... 2... 1...
Ron Paul 2012
pi_104674883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:

Ik ook!
spijkerbroek voelt zo opgesloten of zo en als ze nat worden is het helemaal vreselijk
ik draag wel eens zwarte broeken maar het liefst een legging met een jurkje

ik zit alleen wel met schoenen nu want ik vind laarzen ook niet zo fijn maar dat staat wel het best en is het warmst
Ik moet zeggen het zit echt goddelijk idd. Ik kan eens normaal bewegen :D
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:28:02 #287
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674895
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef palawan het volgende:

[..]

Jij bent geen man?
pi_104674901
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:28:31 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104674923
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Wat? :o Wanneer dan?
pi_104674933
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef palawan het volgende:

[..]

_O-
Het kan je smaak in vrouwen zijn toch?
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:29:03 #291
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104674952
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat? :o Wanneer dan?
PAar dagen terug ofso :9
pi_104674955
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

Nee, rondingen zijn stom. :*

de 2 vrouwen die ik momenteel leuk vind, hebben dan ook amper rondingen.
Jij houdt van planken? Ik ben juist wel blij met mijn rondingen en ik hoor mannen ook nooit klagen :')
pi_104674993
Rondingen zijn heerlijk. Ik heb nu dan ook niks te klagen daarover, het is zowat perfectie. Daarom snap ik Loka ook niet dat ze zich zou schamen voor een iets rondere kont. Geweldig juist.
Ron Paul 2012
pi_104674998
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het kan je smaak in vrouwen zijn toch?
Ja, ik kijk ook liever naar de voorkant, maar als je daar geen zicht op hebt. Dan kijk ik net zo lief naar de achterkant hoor ;)
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:30:05 #295
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104675005
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

PAar dagen terug ofso :9
Kan het me niet herinneren. oO< That's how I roll, bitch.

quote:
5s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij houdt van planken? Ik ben juist wel blij met mijn rondingen en ik hoor mannen ook nooit klagen :')
Ieder zijn ding natuurlijk. :*
pi_104675008
Ze moeten op z'n minst of borsten, of billen hebben. Anders kan ik net zo goed een strijkplank gaan droogneuken.
pi_104675040
Rondingen zijn prima, maar bij mezelf graag ook alleen als rondingen en niet richting bol, dus mooi slank maar met titties en een goede kont.
pi_104675046
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
Rondingen zijn heerlijk. Ik heb nu dan ook niks te klagen daarover, het is zowat perfectie. Daarom snap ik Loka ook niet dat ze zich zou schamen voor een iets rondere kont. Geweldig juist.
Hij past niet zo bij mijn bovenkant. Als ik daar nu iets dikker zou zijn, oke, maar dat is niet zo, hoe veel ik ook eet, het zakt toch wel naar beneden ;(
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:31:46 #299
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104675065
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zonder pics ben je een plank hoor :{w :D
pi_104675077
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij past niet zo bij mijn bovenkant. Als ik daar nu iets dikker zou zijn, oke, maar dat is niet zo, hoe veel ik ook eet, het zakt toch wel naar beneden ;(
Een beetje pear-shaped ben je dus? Vind ik ook niet zo erg, Het heeft wel iets.
Ron Paul 2012
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:32:16 #301
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104675088
DICHT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')