Bwhehehehe. Ik vond het nogsteeds geniaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Er heeft net een paar dagen gleden voor het eerst iemand een tong in mijn bek gepropt.
Zo snel gaat het allemaal niet.
Bij mij zat er maar 1 dag tussen, ging ineens heel hardquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Er heeft net een paar dagen gleden voor het eerst iemand een tong in mijn bek gepropt.
HAHAHAHHAHAAquote:
Who knows.... vanavond in ieder geval een date met een meid uit het buitenland die hier als au pair werkt. Ken haar nog maar net via Badoo. Maar neuken zal er wel niet inzittenquote:
Had jij niet een date met Myra een paar dagen geleden? was die tong dan ook van haar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAA
wel een gezichtje erop tekenen he?
Beetje afwisseling kan geen kwaad, me dunkt.quote:
quote:
Dat geluk heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij zat er maar 1 dag tussen, ging ineens heel hard
Nee ik had geen date met Myra en die tong was niet van haar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Had jij niet een date met Myra een paar dagen geleden? was die tong dan ook van haar?
wat is dat badoo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Who knows.... vanavond in ieder geval een date met een meid uit het buitenland die hier als au pair werkt. Ken haar nog maar net via Badoo. Maar neuken zal er wel niet inzitten
[..]
Had jij niet een date met Myra een paar dagen geleden? was die tong dan ook van haar?
http://lmgtfy.com/?q=badooquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is dat badoo?
krijg daar altijd mailtjes van maar dacht dat het spam was?
Je kan altijd nog nummer 2 of 3 worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehe. Ik vond het nogsteeds geniaal.Eigenlijk had ik dat met mijn grote bek moeten doen, maar ik ben helemaal niet zo.
Hossel een trio met Myra.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan altijd nog nummer 2 of 3 worden.
Niet nodig, ik ben foksters gaan sparen na Merel.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je maakt me bang. Ik wil nooit ruzie met je krijgen.
Niet mij publiekelijk vernederen en vaak pijn doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je maakt me bang. Ik wil nooit ruzie met je krijgen.
Dat stond in mijn planning, dus ik ben veilig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet mij publiekelijk vernederen en vaak pijn doen.
Heeft 'ie dat publiekelijk gedaan!?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet mij publiekelijk vernederen en vaak pijn doen.
Ik wou tegen der zeggen doe nou niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat stond in mijn planning, dus ik ben veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |