Ja maar als je dan daarna een nieuwe bachelor gaat doen bijv dan moet je alles in 4 jaar halen anders heb je een boetequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuh, je mag een jaar uitlopen in je bachelor en een in je master. Die heb ik dan gebruikt voor een verkeerde studiekeuze.
Het gaat op zich wel goed eigenlijk, ik heb 2 van de 3 vakken gehaald met zevens, en eentje een 3 omdat ik koorts had die dagquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is. Een beetje heel erg stevig...
Waarom kap je ermee!? :s Ik dacht dat het best goed ging...
Is je mentor toevallig AJ?
Maar het controlemoment daarvoor is in oktober dus dat jaar uitloop ben ik sowieso kwijt. Dan kan ik het net zo goed afmaken als ik niets beters om te doen vind, dan leer ik ook nog wat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als je dan daarna een nieuwe bachelor gaat doen bijv dan moet je alles in 4 jaar halen anders heb je een boete
als je dan eens iets wil doen buiten de paden gaat dat niet
of als er iets gebeurd in je prive leven waardoor je een hele periode niet haalt of zo
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
Bij je master ja?
Dat is wel leuk maar die gaan ze ook afschaffen
Nee, maar wel het feit dat ze mij overlaad met berichtjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn per definitie wanhopig?
Misschien is ze heel erg geïnteresseerd of verveelt ze zich snel
Studiefinanciering en OV in je master. Dat was ook een plan.quote:
Nee hoor als je voor februari uitschrijft krijg je de helft terug en telt het maar als een half jaar mee in totaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het controlemoment daarvoor is in oktober dus dat jaar uitloop ben ik sowieso kwijt. Dan kan ik het net zo goed afmaken als ik niets beters om te doen vind, dan leer ik ook nog wat.
Nou ja, daar ga ik allemaal geen rekening mee houdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ze vast nog lang niet klaar zijn met bezuinigen.
Voor de stufi wel, voor de langstudeerdersboete niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor als je voor februari uitschrijft krijg je de helft terug en telt het maar als een half jaar mee in totaal
Kan jij in een keer een studieboete van 2k-3k betalen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, daar ga ik allemaal geen rekening mee houden
Zo arm ben ik nu ook weer niet.
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan jij in een keer een studieboete van 2k-3k betalen dan?
Nee maar jij zei: Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, maar wel het feit dat ze mij overlaad met berichtjes.
Zou ook niet erg zijn als ik haar heel leuk zou vinden... Vind het alleen een afknapper als mensen dik zijn.
Zal vast heel oppervlakkig van mij zijn, maar zo is het nou eenmaal, net zoals ik afknap op iemand die een pakje per dag rookt.
Beter kap je gewoon nu als je het niet meer ziet zitten, het jaar afmaken heeft echt geen bijzonder nut als het je interesse amper heeft en je hierna iets totaal anders wilt gaan doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het absoluut niet interessant vind zou ik er over nadenken om te stoppen ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel goed eigenlijk, ik heb 2 van de 3 vakken gehaald met zevens, en eentje een 3 omdat ik koorts had die dag
Maar ik heb er compleet geen zin meer in en ik vind eigenlijk bijna niets wat ik daar leer interessant of leuk, dus kan ik er beter nu al mee stoppen.
Wat moet ik doen dat jij een gitaar voor me koopt?quote:
Al doe je een studie maar een week, het telt wel als studiejaar, dus een langstudeerboete krijg je sowieso dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat je met een verspild jaar meteen een studieboete krijgt.
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al doe je een studie maar een week, het telt wel als studiejaar, dus een langstudeerboete krijg je sowieso dan.
Wat een belachelijk idee zeg, die langstudeerdersboetequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al doe je een studie maar een week, het telt wel als studiejaar, dus een langstudeerboete krijg je sowieso dan.
Het lijkt me dat de redenen voor stoppen voor februari toch een stuk zwaarder wegen dan doorgaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter kap je gewoon nu als je het niet meer ziet zitten, het jaar afmaken heeft echt geen bijzonder nut als het je interesse amper heeft en je hierna iets totaal anders wilt gaan doen.
Sowieso aangezien het halve kabinet 7-10 jaar over hun studie heeft gedaan. Dus het is een groot hypocriet complot. Om nederland naar de afgrond te helpen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een belachelijk idee zeg, die langstudeerdersboete
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een belachelijk idee zeg, die langstudeerdersboete
Ja klopt, ik denk dat ze onzeker en een beetje wanhopig is doordat ze mollig is. En dat uit zich door veel berichtjes te sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar jij zei: Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is
Zal wel weer aan mij liggen maar dan leg jij toch een verband tussen het spammen op whatsapp en de molligheid?
Dat vond ik gewoon een heel vreemd verband om te leggen
Hypocriet complot vind ik dan wel weer wat te ver gaan. Het is wel een belachelijk ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso aangezien het halve kabinet 7-10 jaar over hun studie heeft gedaan. Dus het is een groot hypocriet complot. Om nederland naar de afgrond te helpen.
Ik ben ook onzeker en dik, en ik stuur juist enorm weinig berichtjes altijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja klopt, ik denk dat ze onzeker en een beetje wanhopig is doordat ze mollig is. En dat uit zich door veel berichtjes te sturen.
Maar ik had het misschien niet heel goed omschreven
Zo heel vreemd vind ik dat verband niet, het kan best dat ze onzeker is omdat ze dik is en zich mede daardoor vastklampt aan hem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar jij zei: Omdat ze mij aan een stuk door zit te spammen op whatsapp :p
Komt denk ik doordat ze nogal mollig is
Zal wel weer aan mij liggen maar dan leg jij toch een verband tussen het spammen op whatsapp en de molligheid?
Dat vond ik gewoon een heel vreemd verband om te leggen
Ze willen gewoon bezuinigen op alles behalve de HRAquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Geen stufi meer krijgen, prima, maar een boete slaat echt helemaal nergens op. Er kunnen zoveel omstandigheden zijn waardoor je het niet in 5 jaar haalt, wat hebben zij daar mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |