dankjequote:Op dinsdag 22 november 2011 08:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Man met mooie keuken
[..]
Ik stop er al over![]()
Tsss.. ik ga huilen in een hoekje. Ik ga maar eens kijken of CC'tje ook een lijstje heeft.quote:
Hoe echt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankjedat waardeer ik echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Man met mooie keuken
[..]
Ik stop er al over![]()
Ik heb nooit eerder gezegd wie er op nummer 1 staat, hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte vrouw he!
Veranderlijk als het weer![]()
Wanneer sta ik op 1 ?
Het spijt me.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:53 schreef Ruv het volgende:
[..]
Tsss.. ik ga huilen in een hoekje. Ik ga maar eens kijken of CC'tje ook een lijstje heeft.
Owja... die was als eerste...quote:
Jij bent een goede 2dequote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nooit eerder gezegd wie er op nummer 1 staat, hihi
quote:
hihihi sorryquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik maak hier geen vrienden vandaag
Ahhh gutttttquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
complimentjes, daar word ik verlegen van
Toen wist ik nog niet dat ik de lijst moest makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Of met vooraan bedoel je niet 1e maar " ergens vooraan " ?
Niet bepaald, vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:57 schreef Ruv het volgende:
[..]
Niet bepaald, vriend.je heb een nieuwe UI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekjes!!!!!!!!! ChocolateChipCookies!
![]()
![]()
![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Het is eerder een aanraking met de harde werkelijkheid...quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En waar sta ik ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat ik de lijst moest maken
jawel hoor, een hele hordequote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
je heb een nieuwe UI!Koekjes!!!!!!!!! ChocolateChipCookies!
![]()
![]()
![]()
Jammer genoeg deelt Sm0keZ nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef NBT het volgende:
Ja, hier kunnen jullie helemaal niks aandoen, tenzij jullie willen delen om nummer 1?
Hmmmmmmmm, wij begrijpen elkaar niet altijd even best + je heb een perfecte vriendin en mij ook niet zo nodig, ik zeg................ nummer 7quote:
Ah, meester WL!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel hoor, een hele horde
[ afbeelding ]
* MaleDuck kijkt om zich heen in de rij en ziet:quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef NBT het volgende:
Ja, hier kunnen jullie helemaal niks aandoen, tenzij jullie willen delen om nummer 1?
Ik kon het niet beter omschrijvenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm, wij begrijpen elkaar niet altijd even best + je heb een perfecte vriendin en mij ook niet zo nodig, ik zeg................ nummer 7
hihihihihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck kijkt om zich heen in de rij en ziet:
- Smokez
- DevilsWhore
- Ruv
- LovelyLady
- Prof_HOAX
en durft niet verder te kijken...
Welk topic?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
» Er is al 1082 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
![]()
![]()
y y y
Doe maar...quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
» Er is al 1082 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
![]()
![]()
y y y
Ow, ik ben Huppel en Ez nog vergetenquote:
Kijk uit dat je niet in haar ogen prikt...quote:
Ik weet niet of zij mij willenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe maar...
[..]
Ow, ik ben Huppel en Ez nog vergeten
Dat kan ik ook zeggen...quote:
Huppel wel, Ez weet ik niet...quote:
Jup.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog steeds zo lekker zacht als de vorige keer
quote:
Precies, toch ga ik jullie zo eventjes verlaten voor een rook sessie.quote:
Ik was net even pissen, maar dat hadden jullie niet doorquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies, toch ga ik jullie zo eventjes verlaten voor een rook sessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |