Jij staat vooraan toch?quote:
Liefquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:37 schreef Ruv het volgende:
[..]
Als jullie allemaal maar goed in jullie knar onthouden dat NBT van mij is!!111!!!11! Fictief gezien dan
Jaloers, met een perfecte vriendin als ik hebquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is er weer iemand jaloers tot het bot ?
Ik ben nummer 7quote:
die opblaasbare bedoel je ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jaloers, met een perfecte vriendin als ik heb
Nee, die loopt leeg en is koud, amper perfect te noemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die opblaasbare bedoel je ?
Er was een wachtrij?quote:
Geef je ook cursus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]valt mee hoor...
Het is ook een gave of je ermee om kan gaan of niet...
Strijd voor mij, jullie onderdanenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:39 schreef Ruv het volgende:
[..]
Er was een wachtrij?Ik wil per direct gratie tot de eerste plaats.
No way, achteraansluiten ploxz, ik sta ook al een jaar op de wachtrijquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:39 schreef Ruv het volgende:
[..]
Er was een wachtrij?Ik wil per direct gratie tot de eerste plaats.
Of 'per ongeluk' overleden zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
No way, achteraansluiten ploxz, ik sta ook al een jaar op de wachtrijsta nu 7es, wacht nog tot er een paar de pijp uit gaan of NBT ze beu is
![]()
Hoe kom jij bij 7? is er een lijst?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
No way, achteraansluiten ploxz, ik sta ook al een jaar op de wachtrijsta nu 7es, wacht nog tot er een paar de pijp uit gaan of NBT ze beu is
![]()
Dat weet jij toch het best, jij bepaalt de volgordequote:
Tja, het is mogelijk, maar aanleren is erg moeilijk... Tegen de juiste vergoeding kunnen we wel een poging wagenquote:
Ja uiteraard. Kratje grolsch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het is mogelijk, maar aanleren is erg moeilijk... Tegen de juiste vergoeding kunnen we wel een poging wagen
banwaardige inhoud ofzo?quote:
quote:
Ik heb het nog onder de muis.. zal ik controllen-v?quote:
Grolsch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
-plak-
[..]
Ja uiteraard. Kratje grolsch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |