Jij staat vooraan toch?quote:
Liefquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:37 schreef Ruv het volgende:
[..]
Als jullie allemaal maar goed in jullie knar onthouden dat NBT van mij is!!111!!!11! Fictief gezien dan
Jaloers, met een perfecte vriendin als ik hebquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is er weer iemand jaloers tot het bot ?
Ik ben nummer 7quote:
die opblaasbare bedoel je ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jaloers, met een perfecte vriendin als ik heb
Nee, die loopt leeg en is koud, amper perfect te noemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die opblaasbare bedoel je ?
Er was een wachtrij?quote:
Geef je ook cursus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]valt mee hoor...
Het is ook een gave of je ermee om kan gaan of niet...
Strijd voor mij, jullie onderdanenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:39 schreef Ruv het volgende:
[..]
Er was een wachtrij?Ik wil per direct gratie tot de eerste plaats.
No way, achteraansluiten ploxz, ik sta ook al een jaar op de wachtrijquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:39 schreef Ruv het volgende:
[..]
Er was een wachtrij?Ik wil per direct gratie tot de eerste plaats.
Of 'per ongeluk' overleden zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
No way, achteraansluiten ploxz, ik sta ook al een jaar op de wachtrijsta nu 7es, wacht nog tot er een paar de pijp uit gaan of NBT ze beu is
![]()
Hoe kom jij bij 7? is er een lijst?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
No way, achteraansluiten ploxz, ik sta ook al een jaar op de wachtrijsta nu 7es, wacht nog tot er een paar de pijp uit gaan of NBT ze beu is
![]()
Dat weet jij toch het best, jij bepaalt de volgordequote:
Tja, het is mogelijk, maar aanleren is erg moeilijk... Tegen de juiste vergoeding kunnen we wel een poging wagenquote:
Ja uiteraard. Kratje grolsch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het is mogelijk, maar aanleren is erg moeilijk... Tegen de juiste vergoeding kunnen we wel een poging wagen
banwaardige inhoud ofzo?quote:
quote:
Ik heb het nog onder de muis.. zal ik controllen-v?quote:
Grolsch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
-plak-
[..]
Ja uiteraard. Kratje grolsch?
Alleen als je het durftquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:44 schreef Ruv het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nog onder de muis.. zal ik controllen-v?
Kan, het is (nog) rustig vandaag op de dm, was gister wel andersquote:
Ja uiteraard, je hebt ook bier en Maredsous of Westvleter.; Dus wat mag het zijn? Misschien een lekker orvalletje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grolsch?je hebt bier en je hebt grolsch, ik heb liever bier...
Mooi, dat jullie elkaar gevonden hebben...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
Mooi, dat jullie elkaar gevonden hebben...
.; ...quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja uiteraard, je hebt ook bier en Maredsous of Westvleter.; Dus wat mag het zijn? Misschien een lekker orvalletje?
Mag ik je voorstellen aan mevrouw " perfect " :quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dat jullie elkaar gevonden hebben...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:46 schreef Ruv het volgende:
Aangenaam, ik speel het vrouwtje en buk altijd.
Kan ik mooi alle vrouwen die mannen niet per definitie uitsluiten voor mezelf houdenquote:
----?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
.; ...
jij hebt echt cursus nodig
OH NO! HE DIDN'T!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Mag ik je voorstellen aan mevrouw " perfect " :
Oe, streepjes... het begint nu wel erg kansloos te wordenquote:
quote:
ja je kan me watquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Fixed, ik vind het wel mooi dat GRTD een onderdeel is van jullie begin van de liefde en ik ben beetje te nieuwsgierig, het spijt me
ghihihihihihhihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oe, streepjes... het begint nu wel erg kansloos te worden
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oe, streepjes... het begint nu wel erg kansloos te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ja, sorry... maar ik weet niet of ik dat kan fixen hoor mop...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]Nee, streepjes is nu je-van-het! Gedurft en toch modieus!
Streepje is de nieuwe punt.![]()
Waarom heb ik trouwens echt cursus nodig?Ontkenningsfase...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
dankjequote:Op dinsdag 22 november 2011 08:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Man met mooie keuken
[..]
Ik stop er al over![]()
Tsss.. ik ga huilen in een hoekje. Ik ga maar eens kijken of CC'tje ook een lijstje heeft.quote:
Hoe echt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankjedat waardeer ik echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Man met mooie keuken
[..]
Ik stop er al over![]()
Ik heb nooit eerder gezegd wie er op nummer 1 staat, hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte vrouw he!
Veranderlijk als het weer![]()
Wanneer sta ik op 1 ?
Het spijt me.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:53 schreef Ruv het volgende:
[..]
Tsss.. ik ga huilen in een hoekje. Ik ga maar eens kijken of CC'tje ook een lijstje heeft.
Owja... die was als eerste...quote:
Jij bent een goede 2dequote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nooit eerder gezegd wie er op nummer 1 staat, hihi
quote:
hihihi sorryquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik maak hier geen vrienden vandaag
Ahhh gutttttquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
complimentjes, daar word ik verlegen van
Toen wist ik nog niet dat ik de lijst moest makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Of met vooraan bedoel je niet 1e maar " ergens vooraan " ?
Niet bepaald, vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:57 schreef Ruv het volgende:
[..]
Niet bepaald, vriend.je heb een nieuwe UI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekjes!!!!!!!!! ChocolateChipCookies!
![]()
![]()
![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Het is eerder een aanraking met de harde werkelijkheid...quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En waar sta ik ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat ik de lijst moest maken
jawel hoor, een hele hordequote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
je heb een nieuwe UI!Koekjes!!!!!!!!! ChocolateChipCookies!
![]()
![]()
![]()
Jammer genoeg deelt Sm0keZ nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef NBT het volgende:
Ja, hier kunnen jullie helemaal niks aandoen, tenzij jullie willen delen om nummer 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |