Thanks matequote:
bloedlipquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord, ik zeg altijd als het zover is dat ik een bloedlip heb
daar dus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik merk dat ik te oud ben. Wat zijn regels?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je bent wel erg geobsedeerd door mijn vriendin, niet?
Please, do move on.. of is ze zo spannend dat je er mee bezig moet blijven?kan ik ook zeggen over jouw obsessie voor seks wat utopie en mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, werd duidelijk met jou laatste post
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nou, het voelt vanmorgen alsof het nog steeds 6 uur isquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan ik ook zeggen over jouw obsessie voor seks wat utopie en mij betreft
Fixed, ik vind het wel mooi dat GRTD een onderdeel is van jullie begin van de liefde en ik ben beetje te nieuwsgierig, het spijt mequote:Op dinsdag 22 november 2011 08:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan ik ook zeggen over jouw obsessie voor seks liefde / relatie wat utopie en mij betreft
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Fixed, ik vind het wel mooi dat GRTD een onderdeel is van jullie begin van de liefde en ik ben beetje te nieuwsgierig, het spijt me
Misschien moet je ook gewoon Noted... postenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Fixed, ik vind het wel mooi dat GRTD een onderdeel is van jullie begin van de liefde en ik ben beetje te nieuwsgierig, het spijt me
Noted... (drie puntjes right ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien moet je ook gewoon Noted... posten
Inderdaad niet meer dan 3, dat is overkillquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Noted... (drie puntjes right ?)
2 komt weer zo ongeloofwaardig over. Lastig joh die puntjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Inderdaad niet meer dan 3, dat is overkill
* NBT bied WL koffie aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
wat zijn jullie wakker zeg
* WhiteLightning gaat nog maar even verder met slapen
Ik wilde net halen maar, graag, melk en suiker alsjeblieftquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:35 schreef Ruv het volgende:
Tijd voor koffie, iemand anders ook een bakje?
ja lekker, ben ik wel aan toequote:
Nais, Melk/suiker/zoetje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker, ben ik wel aan toe
is er weer iemand jaloers tot het bot ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
En laat Utopie en CC toch eens met rust, ze bepalen zelf wel wat voor een relatie zij hebben, of niet hebben.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
2 komt weer zo ongeloofwaardig over. Lastig joh die puntjes.
En wil graag weten hoe het er mee staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
En laat Utopie en CC toch eens met rust, ze bepalen zelf wel wat voor een relatie zij hebben, of niet hebben.
Als jullie allemaal maar goed in jullie knar onthouden dat NBT van mij is!!111!!!11! Fictief gezien danquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
Geen idee.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is er weer iemand jaloers tot het bot ?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:37 schreef Ruv het volgende:
[..]
Als jullie allemaal maar goed in jullie knar onthouden dat NBT van mij is!!111!!!11! Fictief gezien dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |