Ah, meester WL!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel hoor, een hele horde
[ afbeelding ]
* MaleDuck kijkt om zich heen in de rij en ziet:quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef NBT het volgende:
Ja, hier kunnen jullie helemaal niks aandoen, tenzij jullie willen delen om nummer 1?
Ik kon het niet beter omschrijvenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm, wij begrijpen elkaar niet altijd even best + je heb een perfecte vriendin en mij ook niet zo nodig, ik zeg................ nummer 7
hihihihihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck kijkt om zich heen in de rij en ziet:
- Smokez
- DevilsWhore
- Ruv
- LovelyLady
- Prof_HOAX
en durft niet verder te kijken...
Welk topic?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
» Er is al 1082 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
![]()
![]()
y y y
Doe maar...quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
» Er is al 1082 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
![]()
![]()
y y y
Ow, ik ben Huppel en Ez nog vergetenquote:
Kijk uit dat je niet in haar ogen prikt...quote:
Ik weet niet of zij mij willenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe maar...
[..]
Ow, ik ben Huppel en Ez nog vergeten
Dat kan ik ook zeggen...quote:
Huppel wel, Ez weet ik niet...quote:
Jup.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog steeds zo lekker zacht als de vorige keer
quote:
Precies, toch ga ik jullie zo eventjes verlaten voor een rook sessie.quote:
Ik was net even pissen, maar dat hadden jullie niet doorquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies, toch ga ik jullie zo eventjes verlaten voor een rook sessie.
Samen doen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies, toch ga ik jullie zo eventjes verlaten voor een rook sessie.
hahahaha, ja sommige vrouwen vergeten het ook wel eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was net even pissen, maar dat hadden jullie niet door
Ik vroeg me daar wel af, waarom het zo moeilijk is voor veel gasten om door te trekken als je klaar bent met pissen
Ohhhhhh liefje tochquote:
Mijn hoofdpijn gaat weg door rokenquote:
Iew.. en sommige van die Engelse contracters hier die vergeten het wel eens na hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:05 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha, ja sommige vrouwen vergeten het ook wel eens.
Werkse Ruvquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:07 schreef Ruv het volgende:
Maar dames en heren, het was weer heel gezellig deze ochtend. Ik ga weer productief zijn voor de baas.
nu al niet meer en je bent nog zo jongquote:
ja maar half 7quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al niet meer en je bent nog zo jong
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je jonger bent heb je meer slaap nodigtrue story
ja schattig tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
leuk dat jij nog in sprookjes gelooft
Je bent ook blij dat de sint weer in het land is of niet?quote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je bent ook blij dat de sint weer in het land is of niet?
En kadootjes in de schoen doen, en dan heeft vriendje het niet door en plet alles.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wel!
Mensen lastigvallen die zwarte pieten lastigvallen enzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:21 schreef NBT het volgende:
[..]
En kadootjes in de schoen doen, en dan heeft vriendje het niet door en plet alles.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Nou, ik zal je nog eens een goudvis geven voor Sinterklaas"
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wel!
Mensen lastigvallen die zwarte pieten lastigvallen enzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:21 schreef NBT het volgende:
[..]
En kadootjes in de schoen doen, en dan heeft vriendje het niet door en plet alles.
nee, wel als de kerstman er isquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je bent ook blij dat de sint weer in het land is of niet?
Een Led Lenser P5quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, wel als de kerstman er is
Ja ja, er zijn wat projecten afgelopen of bijna afgelopen, dus dan is het bedankjes tijd, deze kreeg ik voor een project waar ik ruim 2 jaar op gewerkt hebquote:
quote:
Achja.......... sowieso dat sinterklaas geouwehoer, ouders kunnen bijna niet meer eerlijk zijn tegen hun kinderen.quote:
Ik heb miniDuck meteen dit jaar verteld dat het een verklede man is en dat het een feest is waarbij je elkaar kado's geeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Achja.......... sowieso dat sinterklaas geouwehoer, ouders kunnen bijna niet meer eerlijk zijn tegen hun kinderen.
einde aan de romantiek van sinterklaasquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb miniDuck meteen dit jaar verteld dat het een verklede man is en dat het een feest is waarbij je elkaar kado's geeft
Heel goed...... moest je niet verklaren hoe het dan kan dat er wel een sinterklaas binnen komt? En wat dat geneuzel op tv is... (die sinterklaas shows enzo)quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb miniDuck meteen dit jaar verteld dat het een verklede man is en dat het een feest is waarbij je elkaar kado's geeft
Jep, begin van de realiteitquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
einde aan de romantiek van sinterklaas
Nee hoor, zoveel vraagt ze nog niet door, zal volgende jaren wel komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Heel goed...... moest je niet verklaren hoe het dan kan dat er wel een sinterklaas binnen komt? En wat dat geneuzel op tv is... (die sinterklaas shows enzo)
Zin om te slapen? Of zin om met jou te kussen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |