Zondagquote:Op dinsdag 22 november 2011 07:59 schreef Karina het volgende:
Leuk, ik houd niet zo van musicals, maar Saturday Night Fever vind ik geweldig. Mooi dat het op zaterdag is, want de laatste tijd is er niet zoveel meer te zien op die dag.
Volgens mijn agenda en kalender valt 3-12 toch echt op een zaterdagquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag
3/12 is een overzicht van de audities, daarna elke zondag liveshows.
Ik zie de OP voor mijn ogen veranderenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mijn agenda en kalender valt 3-12 toch echt op een zaterdag
edit: zie OP voor de uitleg haha
Het begint de 3e en dan heb je de 4e al een van de liveshowsquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ik weet niet wat er allemaal ge-edit is, maar het blijft Zaterdag de 3e toch?Heerlijk op zaterdag
Wow, over een laag plamuur gesprokenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:48 schreef rubje het volgende:
Ik vond de 1st STNF NL versie met Chantal Janzen wel fraai genoeg,alles wat erna komt kan alleen maar tegenvallen.![]()
[ afbeelding ]
Daarbij is de schoonheid van Chantal en veelzijdigheid onovertroffen en zijn de meeste nieuwkomers erg blasé en verre van Chantal's niveau![]()
Oh, wel een beetje veel van het goeie, 2 dagen achter elkaar...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het begint de 3e en dan heb je de 4e al een van de liveshows
Ik heb er zin in!quote:
Leukquote:
Net als VOH, dat ramt Erland er ook doorheenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Alleen de eerste keer 2 dagen achter elkaar, daarna alleen op zondag. Volgens mij duurt het ook maar een paar weken als ik het zo lees.
Is ook pas net 1 keer geweestquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb het programma van Winston nog nooit gezien en was het ook helemaal vergeten
Ik denk dat ik ook voor Paul gaquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef Karina het volgende:
Omdat ik al zoveel voorstukjes heb gezien, had ik het idee dat het al weken liepLoveletters vond ik altijd wel leuk, maar ik denk niet dat ik het NU nog leuk ga vinden.
En inderdaad, mijn eerste gedachte was ook: lekker gejat. Ik ga Paul de Leeuw kijken denk ik. De Sint komt namelijk, de ECHTE.
maar dat is even off topic geleuter tussendoor)
Vet gaaf dat hij mee doet! Zou gek zijn als hij niet bij de liveshow kandidaten hoort!quote:
Yes!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef Crohnjurist het volgende:
Vet gaaf dat hij mee doet! Zou gek zijn als hij niet bij de liveshow kandidaten hoort!
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Hey, ik zie dat er een draadje voor is.
Is het nog wat jongens?
Oh, ik kijk ook maar net, ik moet er nog in komen.quote:
Morgen kijk ik zeker. Ik denk dat het dan wel leuker wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Mathijs
Misschien dat het morgen hier wat drukker wordt?!
Ja om 8 uur al!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk morgen een normaal tijdstip
Lag ook aan de tijd inderdaad, alhoewel ik nu wel Paul heb gekeken, maar daarna toch weer ben gezept naar Ik Vertrek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk morgen een normaal tijdstip
Jij zapdamequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lag ook aan de tijd inderdaad, alhoewel ik nu wel Paul heb gekeken, maar daarna toch weer ben gezept naar Ik Vertrek.
Die vond ik ook helemaal niet knapquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:58 schreef Crohnjurist het volgende:
Tony Manero is hij echt totaal niet, daar is hij niet knap genoeg voor!
Ik kijk allesquote:
Ik had soms moeite om alles te kunnen volgen, het snelle tempo was fijn, maar de camera stond soms zo van afstand en dan weer snel naar voren... ik kon niet het dansen, zingen en de vergelijking (met Tony) bijhouden. Volgens mij was ik te moequote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef Karina het volgende:
Er zaten er een paar bij... die zongen me toch een partij vals.
Ik denk het ookquote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef Karina het volgende:
Het laatste groepje had het leukste nummer (vind ik dan), dat zal ook wel meegeholpen hebben met het feit dat ze ook meteen de beste waren denk ik.
Ik lag vanuit bed op een piepklein tv'tje te kijken en dat werkt dan niet, snelle bewegingen op een klein scherm.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef Karina het volgende:
Ik vond het dansen wel redelijk te volgen
Ik vond hem ook best goed zingen en dansen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ookEn die jongen die als eerste gekozen werd uit dat groepje, die heeft alleen al bijna het exacte kapsel, frons en wenkbrauwen, dus of die nou zó geweldig was?
![]()
Ik heb zin in vanavond
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die battles niet heel evenwichtig... bij sommigen hadden ze alle 3 verder gemoeten, bij anderen hadden ze alle 3 wel weggemogen...
Op zoek naar Joseph gekeken?!quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef loezzzje het volgende:
Ik ken die Mathijs ook ergens van. Is die bekend?
Ja, ik zag al dat hij daar van was maar ik heb alleen die van Mary Poppins gezien. Misschien dat ik hem toch gewoon van tv ken.quote:
Hij heeft een relatie met Rosalie, die deed ook mee met Mary Poppins (staat op de website van Sunday Night Fever), ik denk dat je hem daar gewoon hebt gezien!quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik zag al dat hij daar van was maar ik heb alleen die van Mary Poppins gezien. Misschien dat ik hem toch gewoon van tv ken.
Ik denk het ookquote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie met Rosalie, die deed ook mee met Mary Poppins (staat op de website van Sunday Night Fever), ik denk dat je hem daar gewoon hebt gezien!
Zolang Chantal niet met haar grapjes komt kan ik het hebben, anders vind ik haar vreselijkquote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind Chantal niet zo leuk eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar ze is te tuttig of zo.
Ik heb ook niks met haar, ik snap die heisa om haar nietquote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind Chantal niet zo leuk eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar ze is te tuttig of zo.
wat kan ze hockeyen hequote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang Chantal niet met haar grapjes komt kan ik het hebben, anders vind ik haar vreselijk
Ik zag vanmiddag een stukje herhaling SYTYCD, daar was het helemaal erg.quote:Op zondag 4 december 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
Jan is weer met zijn kop in een pot vet gaan hangen
Ja echt wel!quote:Op zondag 4 december 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]Die had ook best Tony Manero kunnen spelen inderdaad.
quote:
Geweldig he dit?quote:Op zondag 4 december 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]Dit had ik nog niet gezien, ik ben toen pas op de helft van het programma erbijgekomen.
Volgens mij wel, ik kan me herinneren dat ik Karin Bloemen gezien heb. Ik ben niet zo een fan van musicals, daarom keek ik eerst nooit, maar de programma's zijn leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geweldig he dit?
Heb je dat optreden toen Karin Bloemen in de jury zat meegekregen?
Die heeft echt een goede kopquote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Joeydie vind ik een echte John Travolta.
Ik zou hem enkel gewoon kiezen vanwege het beste uiterlijk (als gelijkenis), beetje lullig voor de restquote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Joeydie vind ik een echte John Travolta.
Ik ook, maar hij kan ook zingen en dansen en anders moet hij maar wat lessen nemen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou hem enkel gewoon kiezen vanwege het beste uiterlijk (als gelijkenis), beetje lullig voor de rest
quote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij kan ook zingen en dansen en anders moet hij maar wat lessen nemen.
Het zingen ging hem goed afquote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij kan ook zingen en dansen en anders moet hij maar wat lessen nemen.
echt irritantquote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Chantal wrijft net zoveel als Wendy, over de schouder en rug
Zie net dit op de site, reactie van iemand:quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat Willem Nijholt er niet bij is
quote:Marlyvk #sundaynightfever als opvolger van op zoek naar is niet mijn ding. Mis het commentaar van echte musicalartiesten zoals Willem Nijholt #rtl4
1 minuten geleden
Ik ookquote:
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie net dit op de site, reactie van iemand:
[..]
En geen irritante bekken trekkende Pia is ook fijnquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Het gaat lekker vlot allemaal, dat vind ik wel fijn.
Heey hallotjesquote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerste koppel was ruk qua zang, dan was goed
Tweede koppel was saai, maar prima zang.. maar saai
Verder vind ik mathijs steamy hoten javan en daniel
quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerste koppel was ruk qua zang, dan was goed
Tweede koppel was saai, maar prima zang.. maar saai
Verder vind ik mathijs steamy hoten javan en daniel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar sunday night fever, na alle op zoek naars te hebben gezien...Ja het is duidelijk op een commerciële zenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
De meesten kunnen niet zingen en ook niet dansen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Qua dansen weet ik sowieso niet of het niveau hoog of laag ishet zingen is inderdaad wel minder dan bij OZN. Maar het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, het is leuk om te kijken.
Ik kan het hier echt alleen maar mee oneens zijnquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Mathijs is 27 en ziet eruit als 37, nee dat gaat me niet lukken
Nou ja als ik zie wie er allemaal in die Queen musical stonden, dan had ik ook al m'n vraagtekens wat voor productie dat wasquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
En deze jongens staan al in professionele producties.. OM TE JANKEN!
Namen, noem namen !quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als ik zie wie er allemaal in die Queen musical stonden, dan had ik ook al m'n vraagtekens wat voor productie dat was
WWRY was goed hoor, qua zang, het verhaal wat minderquote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als ik zie wie er allemaal in die Queen musical stonden, dan had ik ook al m'n vraagtekens wat voor productie dat was
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is Noortje trouwens al uitgekozen voor deze musical?
Hagenees hèquote:
Te zien aan de vorm van het podium en de schermen er in is dat iig identiek..quote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Is dit trouwens de voice of holland studio?
By the way... ik heb het bijgehouden en er is in dit laatste nummer sowieso niet gedanst. Echt niet. En jan maar zeggen dat dansen goed was :p
Popstars..quote:Op zondag 4 december 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Kennen we Deon niet ergens van? De naam komt me sowieso al bekend voor.
maar als hij nu al z'n buik moet showen is wel een beetje vroeg. Maar ik zou hem niet met bed uitschoppenquote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar veeeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan die Colin
Opeens weet je het... je kijkt teveel TAL-zooiquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah inderdaad. Zoveel van die programma's, en iedereen komt zowat overal lijkt het.
wat? Is het Deon ja? Zie je.. ik dacht al waar ken ik hem vanquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik herkende Deon niet, vanwege het baardje denk ik?
Yes, studio 22quote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Is dit trouwens de voice of holland studio?
By the way... ik heb het bijgehouden en er is in dit laatste nummer sowieso niet gedanst. Echt niet. En jan maar zeggen dat dansen goed was :p
quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Opeens weet je het... je kijkt teveel TAL-zooi![]()
Heeeeeyquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat? Is het Deon ja? Zie je.. ik dacht al waar ken ik hem van
Maar meid, zo gay!quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
ik schakel net pas in, deze donkerharige boy is echt![]()
![]()
Ik bedoelde niet specifiek jou, meer in het algemeen, wij hier in TAL die iedereen kennenquote:
Ja, vies!quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik herkende Deon niet, vanwege het baardje denk ik?
OK, correctie, WE willen niets missenquote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet specifiek jou, meer in het algemeen, wij hier in TAL die iedereen kennen![]()
Oke, ik wacht nog even tot je Joey gespot hebtquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
ik schakel net pas in, deze donkerharige boy is echt![]()
![]()
maakt niet uit, lekker is lekkerquote:
Correct!quote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, correctie, WE willen niets missen
Ceeeeeeeeeeeeee, ik miste je vrijdag al bij VOHquote:
oeh, ben benieuwd!quote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik wacht nog even tot je Joey gespot hebt
Ik miste jullie ook.quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ceeeeeeeeeeeeee, ik miste je vrijdag al bij VOH
HOU VOL DUIF.quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef MissJ het volgende:
KUT, accu van laptop kan elk moment uitvallen
Sowieso heeft Kim-Lian al gewerkt met Jurriaan en Allessandro!quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze hebben állemaal met elkaar gewerkt.
quote:
Alléén gewerkt?quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze hebben állemaal met elkaar gewerkt.
Nee, ff kieken wie Marcel isquote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik miste jullie ook.
Ik neem aan dat ik oud nieuws vertel als ik zeg dat Marcel de boyfriend is van Stanley Burleson?
Marcel is degene die nu op je beeldbuis is.quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ff kieken wie Marcel is
En ik kan niet wachten tot jij VOH terug gaat kieken en je verslagje gaat doen, can't wait, can't wait
Dat soort dingen zijn voor mij altijd nieuw nieuwsquote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik miste jullie ook.
Ik neem aan dat ik oud nieuws vertel als ik zeg dat Marcel de boyfriend is van Stanley Burleson?
Kim Lian en Jan, het rijmt zo lekker, wie weet rijmt het backstage ook zo lekkerquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kim Lian en Jan, het rijmt zo lekker, wie weet rijmt het backstage ook zo lekker
En Rob heeft een eigen dansschool en danswinkelquote:
Dat was bij OZN ook volgens mjquote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
En dan vraag ik me af, die 4 juryleden, er zit heus wel een oortje/telefoontje/lijntje/zendertje richting de makers van deze musical, die meebeslissen
Danswinkel? Hoe moet ik dat voorstellen? "Goedemiddag meneer, ik ben op zoek naar een pakje cha-cha en een ons tango?"quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Rob heeft een eigen dansschool en danswinkel
Ah oke, dat heb ik niet allemaal gezien (helaas)quote:
Doe daar maar wat castagnetten en een boa bijquote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Danswinkel? Hoe moet ik dat voorstellen? "Goedemiddag meneer, ik ben op zoek naar een pakje cha-cha en een ons tango?"
Je kunt er je tuu-tuu huren, voor feesten en partijenquote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Danswinkel? Hoe moet ik dat voorstellen? "Goedemiddag meneer, ik ben op zoek naar een pakje cha-cha en een ons tango?"
quote:
Ik vind d'r wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word zo moe van die Julie met haar VOORAL DOORGAAN accentjes en ditjes en datjes
Het is jammer genoeg enkel het accentjequote:
Hmm niet verkeerd, maar wil m eerst even live zien. Denk dat ik Deon lekkerder vindquote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is al geweest maar komt vast nog wel in herhalingstukjesdinges zo
EN STROOOMMMM!!!
Het is alleen deze week twee keerquote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Peter het volgende:
Dat podium moet wel erg duur zijn dat ze er 2 avonden stemmenronselen per week voor moeten organiseren
Ja dat had ik er ook even bij moeten zettenquote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, Joey is op beeld wel leuker dan op de foto... maar die wenkbrauwen... moet even in geplukt worden!!
Kut, gemist!quote:
Dat had ik ook gegokt, ken uw Fokstersquote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hmm niet verkeerd, maar wil m eerst even live zien. Denk dat ik Deon lekkerder vind
NOESSSSSSSS!quote:
Ik denk, nee weet wel zeker, dat Albert daar geen reet over te vertellen heeftquote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar roel vente, de nieuwe erwin van lambaart mocht natuurlijk niet van albert bij rtl
Jennifer?quote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, ik schrik me rot, dacht ik even dat die troela van VOH 1 in de reclame voorbij kwam
Hoe heet ze ook alweer
Liveshows, maar geblesseerd. toch?quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
Zat die Alessandro niet in de voorrondes van SYTYCD?
Ik zag Jennifer in een of ander programma over beauty of zo. Ze had zeker geld nodig.quote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, ik schrik me rot, dacht ik even dat die troela van VOH 1 in de reclame voorbij kwam
Hoe heet ze ook alweer
Nee, dat is zo'n poppetje, daar zijn er geen 2 van qua uiterlijk, dit is er eentje waarvan er al 10 bij de bus staan te wachten, cliché koppie... Benny vond haar leukquote:
WIEP!!!!quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n poppetje, daar zijn er geen 2 van qua uiterlijk, dit is er eentje waarvan er al 10 bij de bus staan te wachten, cliché koppie... Benny vond haar leuk
Ja, zag nu reclame van Real Life, 2 druppels als je snel kijkt, doorsnee bakkesquote:
jaquote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
Zat die Alessandro niet in de voorrondes van SYTYCD?
tuurlijk wel, anders gaat hij wel naar sbs :-)quote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk, nee weet wel zeker, dat Albert daar geen reet over te vertellen heeft
Ik vond dit een groot holadiejee-gehalte hebben, qua muziek en aankleding. Qua geluid is het vaak twijfelachtig bij dit soort Op Zoek Naar... shows maar de vorige edities vond ik beter klinken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maareh als er hier zoveel slechte mensen voorbij komen, is dat bij de andere zender dan nooit zo geweest? Is de casting dan meteen ruk nu er iets bij RTL zit?
Ik heb al die zoektochten nooit gezien, op wat losse afleveringen na...
waar is nog meer een topic dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Kinga het volgende:
Oh hier is ook een topic. Ik heb maar 1 ding te melden.
WAT ZINGEN ZE KUT. Joey is de winnaar.
bij avro had de show meer kwaliteit en uitstralingquote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dit een groot holadiejee-gehalte hebben, qua muziek en aankleding. Qua geluid is het vaak twijfelachtig bij dit soort Op Zoek Naar... shows maar de vorige edities vond ik beter klinken.
Voornamelijk allemaal musical-acteurs. Matthijs heeft ook naar Op Zoek naar Joseph meegedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb de OZN shows niet allemaal gezien, waren daar ook kandidaten die al hadden opgetreden in een musical? Of waren dat echt alleen amateurs/nieuwelingen?
Bij OZN deden ook musicalartiesten mee (zoals Tommie bijv) maar ook amateursquote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb de OZN shows niet allemaal gezien, waren daar ook kandidaten die al hadden opgetreden in een musical? Of waren dat echt alleen amateurs/nieuwelingen?
wij van stage holding adviseren stage holdingquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef Peter het volgende:
Ook veel mensen die al in de musicalwereld werken.. Tis een beetje uitstallen van de eigen waren en de mensen een sigaar uit eigen doos laten kiezen..
Alles ter promotie van de musical. En de stemgelden..
Daar was het volgens mij meestal 60% ervaren mensen..quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Jaaaaaaa! Joey gezien... Maar nee, ik vind Deon echt veeeeeeel lekkerder!quote:
COLIN?quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
De enige die me kunnen bekoren zijn Deon en Colin... ik vind Matthijs echt te matig zingen! Joey zou er ook nog mee door kunnen
Deon hoeft het voor mij niet te worden, maar eerlijk is eerlijk, doet het heel goed! Kan niet meer herinneren of hij toen ook zo goed kon zingen?quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Colin heeft iets leuks stoers en kan op zich best goed zingen... Deon heeft het totaalpakket... en dat ik dat nog eens zou zeggen over een voormalige Popstars-kandidaat
quote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind Deon en Colin echt zum kotzen
Joeyquote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Doe mij maar Joey, Daniel of Mathijs
Homo's in extasequote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef Cee het volgende:
Wat hebben ze in die drankjes van het publiek gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |