Zondagquote:Op dinsdag 22 november 2011 07:59 schreef Karina het volgende:
Leuk, ik houd niet zo van musicals, maar Saturday Night Fever vind ik geweldig. Mooi dat het op zaterdag is, want de laatste tijd is er niet zoveel meer te zien op die dag.
Volgens mijn agenda en kalender valt 3-12 toch echt op een zaterdagquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag
3/12 is een overzicht van de audities, daarna elke zondag liveshows.
Ik zie de OP voor mijn ogen veranderenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mijn agenda en kalender valt 3-12 toch echt op een zaterdag
edit: zie OP voor de uitleg haha
Het begint de 3e en dan heb je de 4e al een van de liveshowsquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ik weet niet wat er allemaal ge-edit is, maar het blijft Zaterdag de 3e toch?Heerlijk op zaterdag
Wow, over een laag plamuur gesprokenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:48 schreef rubje het volgende:
Ik vond de 1st STNF NL versie met Chantal Janzen wel fraai genoeg,alles wat erna komt kan alleen maar tegenvallen.![]()
[ afbeelding ]
Daarbij is de schoonheid van Chantal en veelzijdigheid onovertroffen en zijn de meeste nieuwkomers erg blasé en verre van Chantal's niveau![]()
Oh, wel een beetje veel van het goeie, 2 dagen achter elkaar...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het begint de 3e en dan heb je de 4e al een van de liveshows
Ik heb er zin in!quote:
Leukquote:
Net als VOH, dat ramt Erland er ook doorheenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Alleen de eerste keer 2 dagen achter elkaar, daarna alleen op zondag. Volgens mij duurt het ook maar een paar weken als ik het zo lees.
Is ook pas net 1 keer geweestquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb het programma van Winston nog nooit gezien en was het ook helemaal vergeten
Ik denk dat ik ook voor Paul gaquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef Karina het volgende:
Omdat ik al zoveel voorstukjes heb gezien, had ik het idee dat het al weken liepLoveletters vond ik altijd wel leuk, maar ik denk niet dat ik het NU nog leuk ga vinden.
En inderdaad, mijn eerste gedachte was ook: lekker gejat. Ik ga Paul de Leeuw kijken denk ik. De Sint komt namelijk, de ECHTE.
maar dat is even off topic geleuter tussendoor)
Vet gaaf dat hij mee doet! Zou gek zijn als hij niet bij de liveshow kandidaten hoort!quote:
Yes!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef Crohnjurist het volgende:
Vet gaaf dat hij mee doet! Zou gek zijn als hij niet bij de liveshow kandidaten hoort!
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Hey, ik zie dat er een draadje voor is.
Is het nog wat jongens?
Oh, ik kijk ook maar net, ik moet er nog in komen.quote:
Morgen kijk ik zeker. Ik denk dat het dan wel leuker wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Mathijs
Misschien dat het morgen hier wat drukker wordt?!
Ja om 8 uur al!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk morgen een normaal tijdstip
Lag ook aan de tijd inderdaad, alhoewel ik nu wel Paul heb gekeken, maar daarna toch weer ben gezept naar Ik Vertrek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk morgen een normaal tijdstip
Jij zapdamequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lag ook aan de tijd inderdaad, alhoewel ik nu wel Paul heb gekeken, maar daarna toch weer ben gezept naar Ik Vertrek.
Die vond ik ook helemaal niet knapquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:58 schreef Crohnjurist het volgende:
Tony Manero is hij echt totaal niet, daar is hij niet knap genoeg voor!
Ik kijk allesquote:
Ik had soms moeite om alles te kunnen volgen, het snelle tempo was fijn, maar de camera stond soms zo van afstand en dan weer snel naar voren... ik kon niet het dansen, zingen en de vergelijking (met Tony) bijhouden. Volgens mij was ik te moequote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef Karina het volgende:
Er zaten er een paar bij... die zongen me toch een partij vals.
Ik denk het ookquote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef Karina het volgende:
Het laatste groepje had het leukste nummer (vind ik dan), dat zal ook wel meegeholpen hebben met het feit dat ze ook meteen de beste waren denk ik.
Ik lag vanuit bed op een piepklein tv'tje te kijken en dat werkt dan niet, snelle bewegingen op een klein scherm.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef Karina het volgende:
Ik vond het dansen wel redelijk te volgen
Ik vond hem ook best goed zingen en dansen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ookEn die jongen die als eerste gekozen werd uit dat groepje, die heeft alleen al bijna het exacte kapsel, frons en wenkbrauwen, dus of die nou zó geweldig was?
![]()
Ik heb zin in vanavond
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die battles niet heel evenwichtig... bij sommigen hadden ze alle 3 verder gemoeten, bij anderen hadden ze alle 3 wel weggemogen...
Op zoek naar Joseph gekeken?!quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef loezzzje het volgende:
Ik ken die Mathijs ook ergens van. Is die bekend?
Ja, ik zag al dat hij daar van was maar ik heb alleen die van Mary Poppins gezien. Misschien dat ik hem toch gewoon van tv ken.quote:
Hij heeft een relatie met Rosalie, die deed ook mee met Mary Poppins (staat op de website van Sunday Night Fever), ik denk dat je hem daar gewoon hebt gezien!quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik zag al dat hij daar van was maar ik heb alleen die van Mary Poppins gezien. Misschien dat ik hem toch gewoon van tv ken.
Ik denk het ookquote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie met Rosalie, die deed ook mee met Mary Poppins (staat op de website van Sunday Night Fever), ik denk dat je hem daar gewoon hebt gezien!
Zolang Chantal niet met haar grapjes komt kan ik het hebben, anders vind ik haar vreselijkquote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind Chantal niet zo leuk eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar ze is te tuttig of zo.
Ik heb ook niks met haar, ik snap die heisa om haar nietquote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind Chantal niet zo leuk eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar ze is te tuttig of zo.
wat kan ze hockeyen hequote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang Chantal niet met haar grapjes komt kan ik het hebben, anders vind ik haar vreselijk
Ik zag vanmiddag een stukje herhaling SYTYCD, daar was het helemaal erg.quote:Op zondag 4 december 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
Jan is weer met zijn kop in een pot vet gaan hangen
Ja echt wel!quote:Op zondag 4 december 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]Die had ook best Tony Manero kunnen spelen inderdaad.
quote:
Geweldig he dit?quote:Op zondag 4 december 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]Dit had ik nog niet gezien, ik ben toen pas op de helft van het programma erbijgekomen.
Volgens mij wel, ik kan me herinneren dat ik Karin Bloemen gezien heb. Ik ben niet zo een fan van musicals, daarom keek ik eerst nooit, maar de programma's zijn leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geweldig he dit?
Heb je dat optreden toen Karin Bloemen in de jury zat meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |