quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Al gezegd: Buiten bebouwde kom. Geen geldige boete. Bezwaar!
quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef AchJa het volgende:
Dan weten ze iig wat de buitenkant is.
Rave, kom maar!
Tam, erg tam...quote:
Laat hem nou ff, hij is druk met een reply. Mariniers moeten daar een beetje over nadenken en de spellingscontrole vindt daar ook wel wat van.quote:
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ersquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat hem nou ff, hij is druk met een reply. Mariniers moeten daar een beetje over nadenken en de spellingscontrole vindt daar ook wel wat van.
Vanwege de correcte spelling van hihi?quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ers
Kudo's voor Rave deze keer!
Dat doet hij toch mooi wel met hoofdletter "H"quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege de correcte spelling van hihi?
Wat AchJa al eerder schreef. Spellingscontrole.quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doet hij toch mooi wel met hoofdletter "H"
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Essesquote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat AchJa al eerder schreef. Spellingscontrole.
Begrijp jij de tekst van Esses niet?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Esses
quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ers
Kudo's voor Rave deze keer!
Lumbl...quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Esses
Dat zegt men in ONZ ookquote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Hier in def schrijven we allemaal wel een stukje beter dan de rest (mening en constatering).
Daar kom jij toch nooit?quote:
gelukkig niet nee, daar acht ik mij te intelligent voorquote:
Klopt, want achter een afkorting hoor je een . te zettenquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat wij eea vwb taal niet in orde hebben?
Hoe weet jij dan dat ze dat zeggen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, daar acht ik mij te intelligent voor
Dat doe ik alleen op woensdagmiddag, red ik dat niet dan hebben ze pech. Derhalve druk ik me al een jaar ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NeeGij, ga ff snel je kisten poetsen!
Omdat ik dat weet, m'n 10'de zintuigquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze dat zeggen?
Benoem de andere negen dan eens.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet, m'n 10'de zintuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |