Ik ben momenteel weer eens alles aan het terugkijken. Zit nu al uit te kijken naar deze want die was idd echt geweldigquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die episode is echt 1 van de besten naar mijn mening.
Ja dat geloof ik best. Zo slecht dat ie goed wordt, a la Grindhouse/Death Proof. Alleen al om die reden ga ik 'm wel een keer kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ernstig slechte film dat haha
Maar ja dat was het dan alweer voor dit seizoen....
Animatie is gewoon heel weird, daarvoor vind ik hem al de moeite waard als animatieliefhebber in het algemeen. Het gaat verder nergens overquote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ben momenteel weer eens alles aan het terugkijken. Zit nu al uit te kijken naar deze want die was idd echt geweldig
[..]
Ja dat geloof ik best. Zo slecht dat ie goed wordt, a la Grindhouse/Death Proof. Alleen al om die reden ga ik 'm wel een keer kijken.
Ja het is echt idioot hoe veel south park grappen/verwijzingen ergens op slaan, veel meer dan dat je doorhebt zelfsquote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef sp3c het volgende:
lol over slechte films gesproke, ik zag gister de film You've got served op tv ... ik wist niet eens dat daadwerkelijk een film was maar dat is me een partij waardeloos
zo slecht dat het slecht blijft maar ik keek daarna die Southpark aflevering en die werd er dan weer grappiger van
ghehe die film is geniaal jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef sp3c het volgende:
lol over slechte films gesproke, ik zag gister de film You've got served op tv ... ik wist niet eens dat daadwerkelijk een film was maar dat is me een partij waardeloos
Handig, ik wil ook zo'n tellerquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Ik loop ook zwaar achter, heb alleen Assburgers gezien en vanaf daar nog niks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:39 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de nieuwe eps nog helemaal niet gezien(die vanaf ep 8)
Ja nog een stuk of 5 ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:03 schreef Mr.Chippie het volgende:
Hmm, weer tot maart wachten( Als er een nieuw seizoen komt ).
Denk het niet, al weer ik niet zeker of South Park wel de juiste serie is voor deze groep mensen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:06 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben de enigste die de laatste aflevering vrij saai vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hout van hontjes met ketjup
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef diederikdukkie het volgende:
Eerlijk gezegdBen je 12 jaar oud dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegdAlles terugkijken dan..en snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Eerlijk gezegdDan heb je veel in te halen, maar dat is het zeker waard. Ik zie mezelf dan wel niet als fan, maar volg wel de serie al vanaf het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Bass to Mouth denk ik. Maar is wel lastig om er 1 te kiezen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef diederikdukkie het volgende:
Wat is eigenlijk jouw favo ep van seizoen 15?
Eerlijk gezegdBen dan benieuwd wat je van de eerste seizoenen gaat vinden. Die zijn nog heel erg ruw en simpel. De afleveringen moesten het puur van de shock-waarde hebben. Pas later werd het allemaal veel verfijnder en intelligenter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Alleen de eerste afleveringquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:47 schreef diederikdukkie het volgende:
@__Saviour__ Ik heb seizoen 1 en 14 nu ook gezien =]
Seizoen 1 moet het nog hebben van het feit dat de makers haast alles met de hand deden
Nog wat jong om alle humor te snappen?quote:BTW. Wat heeft het er mee te maken dat ik pas geleden alleen seizoen 15 had gezien dat ik dan een jaar of 12 ben? Wat boeit het?
Ik ben 24, en ben ook net begonnenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik dacht dat je wel iets van 12 moest zijn omdat je als je ouder zou zijn wel meer dan alleen de allerlaatste afleveringen zou hebben gezien, South Park is namelijk al jarenlang op de Nederlandse televisiezenders te zien.
Idem, wel tof om die oude afleveringen eens terug te kijken nu ik 'volwassen' ben. Is het weer compleet andersquote:Op maandag 26 december 2011 14:31 schreef arucard het volgende:
[..]
Idd, toen ik 12 was keek ik eigenlijk vooral voor de grofheid
quote:Op zondag 4 december 2011 01:07 schreef Karina het volgende:
Ik volg het ook al vanaf het begin, vanaf de anal probe
En toch kom ik nog best vaak afleveringen tegen die ik niet heb gezien. Tussen seizoen 2 en 5 ofsow.quote:
Nou, zo subtiel is het vaak niet hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef diederikdukkie het volgende:
Nee,ik begrijp het wel. Ook leuk om al het actuele nieuws gewoon in een tekenfilmserie gepropt te zien,en hoe subtiel mogelijk de makers hun mening geven
Heb ze allemaal wel eens gezien, maar de een herinner ik me beter dan de anderquote:Op maandag 26 december 2011 21:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch kom ik nog best vaak afleveringen tegen die ik niet heb gezien. Tussen seizoen 2 en 5 ofsow.
Goeie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vraag me af of je de Giant Douche vs. Turd Sandwich-aflevering zal snappen, of überhaupt wat een douche is.
Ja, daar moet je echt een genie voor zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vraag me af of je de Giant Douche vs. Turd Sandwich-aflevering zal snappen, of überhaupt wat een douche is.
Dat niet, maar waarschijnlijk wel ouder dan 12; dat was mijn punt namelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar moet je echt een genie voor zijn.
Vote or die motherfuckah, vote or die.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat niet, maar waarschijnlijk wel ouder dan 12; dat was mijn punt namelijk.
Er zijn ook nog voldoende grappen die volwassenen niet snappen, niet alleen bij South Park, maar ook bijv. bij Family Guy. Grappen waarbij je Amerika (en daar de way of life te hebben meegemaakt) moet hebben bezocht om ze te begrijpen. Maar dat zijn meestal de kleine grappen tussendoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:33 schreef arucard het volgende:
Maar als je 12 bent weet je nog niet wat je nog niet begrijpt, dat weet je pas als je het wel begrijpt
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef JK het volgende:
[..]
Er zijn ook nog voldoende grappen die volwassenen niet snappen, niet alleen bij South Park, maar ook bijv. bij Family Guy. Grappen waarbij je Amerika (en daar de way of life te hebben meegemaakt) moet hebben bezocht om ze te begrijpen. Maar dat zijn meestal de kleine grappen tussendoor.
South Park is niet voor niks een volwassen serie hè..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef diederikdukkie het volgende:
Hmmm vond 1% wat minder.
Wel leuk dat Cartman uiteindelijk zelf achter de 'moord' op zijn knuffels zat.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
South Park is niet voor niks een volwassen serie hè..
Hou jij het maar bij je Donald Duck
Mwah dat moeten veel mensen toch weten die een lekker wat films kijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kom er bijvoorbeeld net pas achter dat die Toilet Paper episode een parodie op Silence of the Lambs bevat (Heb hem net pas gezien).
Met stip op 1; Scott Tenorman must diequote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke Cartman-episode?
Ik vind hem ietwat overrated. De eindgrap is een zeer hilarische twist. En daar draait de hele episode om. Je zit dan ook 18 minuten lang te ergeren voordat je aan de 2 á 3 minuten fun terecht komt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Met stip op 1; Scott Tenorman must die
en die verwijzing in seizoen 14 dat zijn vader Scott Tenorman wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Met stip op 1; Scott Tenorman must die
Z'n stiefbroerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
en die verwijzing in seizoen 14 dat zijn vader Scott Tenorman was
Ja mijn fout was zijn vader. Wel briljant dat ie het niet erg vind dat zijn eigen pa heeft vermoord maar wel verschrikkelijk vinden dat ie roodharige vader hadquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat einde vond ik een beetje erg kinderachtig - ja, tuurlijk, South Park heeft heeft veel banale, groffe humor, maar zo'n hele kinderachtige diarree-scene is dan wel érg simpel.
Poor and stupid is echt een kut-epquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Athlon64x het volgende:
Of Poor and stupid
Of met dat pretpark
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Poor and stupid is echt een kut-ep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |