abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 december 2011 @ 16:45:34 #201
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_105967646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Je bedoelt lant? Volgens mij viel dat mee zo te lezen. En als ze dat doet, wat dan nog. Lant houdt nu eenmaal van seks. Zolang er geen caps op FOK! worden gepost moet ieder dat voor zich weten.

[..]

Ik zie het ook niet echt, daarom vraag ik ook om links..

Zullen we gewoon afspreken dat jullie een TR zetten als er echt iets aan de hand is?
Het ging om Moneyfornothing schijnbaar. Nee kijk, wat ze in die chat doen moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar de huidige TT 'mfn en jaar jetsers' laat zien dat het niet in de chat blijft.

TR is wat ingewikkeld; het is meer een sfeer dan één aanwijsbare post. Maar ik zal het proberen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:43 schreef Crutch het volgende:
We gaan maar weer eens ontopic daar.
Thanks, dat is gewaardeerd.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_105968549
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Het ging om Moneyfornothing schijnbaar. Nee kijk, wat ze in die chat doen moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar de huidige TT 'mfn en jaar jetsers' laat zien dat het niet in de chat blijft.

TR is wat ingewikkeld; het is meer een sfeer dan één aanwijsbare post. Maar ik zal het proberen.

[..]

Thanks, dat is gewaardeerd.
Allereerst, voor iemand die nog geen maand actief in die reeks mee post ben je behoorlijk aan het zagen. Er zijn veel users bijgekomen, waaronder jij, waardoor de sfeer veranderde. Die verandert nu opnieuw nu er een golf nieuwe mensen komt (wat overigens aantoont dat nieuwe mensen altijd welkom zijn) en NU is het opeens een probleem? :?

Sommige van de nieuwe mensen zijn ook in mijn mening nou niet bepaald een aanwinst, maar om dan zo te gaan zitten zagen? De hele tijd met zijn allen (niet alleen jij hoor) gaan zitten zeuren en als een stel kleuters de mods roepen is nou ook niet echt bepaald sfeerverhogend.

Zoals ik net ook al in het topic aangaf, ik heb al bijna een jaar ervaring met deze reeks en gedurende die tijd is de sfeer heel vaak veranderd als users kwamen en gingen. Soms was dat een verbetering, soms niet. Mijn ervaring is dat er af en toe een periode zoals deze aanbreekt en daarna de rust terugkeert.

Ik vind het wel jammer dat er ineens zo gezeurd wordt en zoveel users de reeks verlaten die ik graag mag, dus er is deze keer misschien wel wat aan de hand en misschien moeten we allemaal even nadenken hoe we verder willen.

Overigens is dit geen persoonlijke aanval op jou en ook niet op anderen die zo'n drama aan het schoppen zijn. Ik hoop dat ik een punt maak en iedereen weer tot rust komt zodat we gewoon rustig en gezellig verder kunnen gaan waar we waren gebleven voordat deze storm losbarstte. En ik hoop dat we weer verder kunnen voordat dit gedoe alle vaste users wegjaagt.

Wat mij betreft heeft de reeks zeker nog steeds bestaansrecht en het zou zonder zijn als het gesloten wordt of door dit soort drama uitdooft.

Samenvatting: Allemaal even afkoelen en rustig weer verder gaan. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:14:06 #203
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_105968701
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Allereerst, voor iemand die nog geen maand actief in die reeks mee post ben je behoorlijk aan het zagen. Er zijn veel users bijgekomen, waaronder jij, waardoor de sfeer veranderde. Die verandert nu opnieuw nu er een golf nieuwe mensen komt (wat overigens aantoont dat nieuwe mensen altijd welkom zijn) en NU is het opeens een probleem? :?

Sommige van de nieuwe mensen zijn ook in mijn mening nou niet bepaald een aanwinst, maar om dan zo te gaan zitten zagen? De hele tijd met zijn allen (niet alleen jij hoor) gaan zitten zeuren en als een stel kleuters de mods roepen is nou ook niet echt bepaald sfeerverhogend.

Zoals ik net ook al in het topic aangaf, ik heb al bijna een jaar ervaring met deze reeks en gedurende die tijd is de sfeer heel vaak veranderd als users kwamen en gingen. Soms was dat een verbetering, soms niet. Mijn ervaring is dat er af en toe een periode zoals deze aanbreekt en daarna de rust terugkeert.

Ik vind het wel jammer dat er ineens zo gezeurd wordt en zoveel users de reeks verlaten die ik graag mag, dus er is deze keer misschien wel wat aan de hand en misschien moeten we allemaal even nadenken hoe we verder willen.

Overigens is dit geen persoonlijke aanval op jou en ook niet op anderen die zo'n drama aan het schoppen zijn. Ik hoop dat ik een punt maak en iedereen weer tot rust komt zodat we gewoon rustig en gezellig verder kunnen gaan waar we waren gebleven voordat deze storm losbarstte. En ik hoop dat we weer verder kunnen voordat dit gedoe alle vaste users wegjaagt.

Wat mij betreft heeft de reeks zeker nog steeds bestaansrecht en het zou zonder zijn als het gesloten wordt of door dit soort drama uitdooft.

Samenvatting: Allemaal even afkoelen en rustig weer verder gaan. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik reageer vanuit hoe ik het persoonlijk zie en op basis van wat ik hoor van anderen. Ik denk dat het beter is om naar de mods te rennen, zoals jij het noemt, dan dat we de komende drie weken doorruziën in het topic zelf met als resultaat dat veel mensen niet meer terugkomen.

Geen zorgen, ik zie het niet als een persoonlijke aanval en begrijp jouw punt ook hoor :)

Edit: Ik besef dat ik zelf ook niet altijd even kwalitatief post en ga proberen dat wat aan te passen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:19:12 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105968915
't is allemaal wat huh?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:19:56 #205
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_105968955
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef Re het volgende:
't is allemaal wat huh?
Nou, zeker. Koffie?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_105968965
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef Re het volgende:
't is allemaal wat huh?
gelukkig heeft de ns nog geen aangepaste dienstregeling ivm wintersweer! *G*
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:22:49 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105969068
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou, zeker. Koffie?
Nou, lekker!, maar goed het is bijna kerst, hou dat in de gaten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:32:42 #208
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_105969410
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:22 schreef Re het volgende:

[..]

Nou, lekker!, maar goed het is bijna kerst, hou dat in de gaten
Vrede op aarde. Ik ga er m'n best voor doen in elk geval.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_105991178
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef Moonwalk het volgende:
Ik neem mijn (verdedigende) woorden van laatst terug over het versierentopic. Het is ineens overstroomd met users uit ONZ en PUB en het gaat al dagen alleen nog maar over Tinychat waar ze steeds met zn allen opzitten en het topic als nabespreking gebruiken.

Ik ben geen voorstander meer van open houden en als het dicht gaat zal ik er niet om huilen :)
Eigenlijk maakt het me niet uit wat er mee gebeurt, maar ik stop met volgen en neem mijn woorden terug ^O^
Ik vind dat erg meevallen. Het is nu eenmaal deels een slowchat topic (met een thema), daar doen jij en anderen bij bepaalde onderwerpen ook vrolijk aan mee. Maar nu er toevallig een onderwerp is waar jij zelf niet over mee kan of wil praten (je kan immers zelf ook meedoen in de tinychat), is dat een reden tot klagen in het FB topic?

Beetje egoïstisch vind ik.

Ik heb ook wel periodes gehad dat ik de reeks een stuk minder leuk vond omdat oa jij en andere (destijds) nieuwe users het topic overspoelden en ik dat niet allemaal interessant vond. Maar dat soort dingen gebeuren, zeker in een slowchat. Dan post je er een tijdje niet, of alleen als er wel wat leuks voorbij komt.

Volgens mij zijn de tinychat gesprekken op minder dan één hand te tellen. Het is iets heel recents. Ook daar zal de leukigheid over een klein tijdje wel vanaf zijn. Het is gewoon grappig om de gezichten achter de users te zien op die manier. Voor mij in ieder geval.

En het ging daarbij even over tieten. Nou goed, ook daar is de lol zo van af.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 24-12-2011 02:34:39 ]
pi_105991314
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Helaas moet ik een beetje hetzelfde constateren als Moonwalk Daniel, hoewel ik het met je eens ben dat dichtgooien niet nodig is.

Dit is ook echt iets van de laatste paar dagen. Een vrij grote groep nieuwelingen (waar opzichzelf niks mis mee is natuurlijk) heeft het op dit moment meer over die Tinychat waar ze de hele tijd op zitten. Het versieren-topic zelf is verworden tot een bespreek-topic over Tinychat waar schijnbaar de gekste dingen gebeuren. Wellicht kan het aan de 'voordat je post' toegevoegd worden dat men het topic niet voor dat soort zaken gebruikt?

Eigenlijk is het op dit moment alleen diep in de nacht nog leuk, wanneer mensen van een bepaalde leeftijd eindelijk eens op bed liggen :)
De hele tijd zitten...uhh volgens mij is het nu zo'n 3 keer voorgekomen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:
Dat zal een week daar even over gaan, daarna hebben die nieuwelingen het wel weer gehad en zijn ze weg ;)
En dat ook nog eens. De tinychat betreft overigens meer vaste users dan nieuwelingen, dus die gaat niet op.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Het ging om Moneyfornothing schijnbaar. Nee kijk, wat ze in die chat doen moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar de huidige TT 'mfn en jaar jetsers' laat zien dat het niet in de chat blijft.

Echt, ik weet dat ik nu veel reageer, maar niemand heeft z'n tieten laten zien. Er zijn veel vaker topics geweest met iets van 'tetten' oid in de TT. Veel vaker, waar ik me wel aan erger trouwens maar boeiend, het is slechts een TT. Het was enkel op de cam te zien, in kleding, dat zowel Lant en Mfn een goed stel tieten hebben, dat is alles. Ook niks nieuws aan de zon en geen onderwerp waar topics over volgeluld gaan worden.

Tot zo ver mijn mening.

[ Bericht 21% gewijzigd door -Strawberry- op 24-12-2011 02:11:10 ]
  zaterdag 24 december 2011 @ 03:29:19 #211
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105992334
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind dat erg meevallen. Het is nu eenmaal deels een slowchat topic (met een thema), daar doen jij en anderen bij bepaalde onderwerpen ook vrolijk aan mee. Maar nu er toevallig een onderwerp is waar jij zelf niet over mee kan of wil praten (je kan immers zelf ook meedoen in de tinychat), is dat een reden tot klagen in het FB topic?

Beetje egoïstisch vind ik.

Ik heb ook wel periodes gehad dat ik de reeks een stuk minder leuk vond omdat oa jij en andere (destijds) nieuwe users het topic overspoelden en ik dat niet allemaal interessant vond. Maar dat soort dingen gebeuren, zeker in een slowchat. Dan post je er een tijdje niet, of alleen als er wel wat leuks voorbij komt.

Volgens mij zijn de tinychat gesprekken op minder dan één hand te tellen. Het is iets heel recents. Ook daar zal de leukigheid over een klein tijdje wel vanaf zijn. Het is gewoon grappig om de gezichten achter de users te zien op die manier. Voor mij in ieder geval.

En het ging daarbij even over tieten. Nou goed, ook daar is de lol zo van af.
Straw, ik volg dat topic al niet eens meer. Als je goed had gelezen heb ik het topic pas geleden hier verdedigd toen er over gezeurd werd. Ik neem alleen mijn woorden van toen terug. Ik ben nooit door jullie aangesproken op vervelend gedrag, had je dat gedaan, dan had ik er wat aan veranderd. Dus die verwijten zijn een beetje vreemd aangezien ik er niet van op de hoogte was dat jij je aan mij hebt geërgerd. Ik zeg er wel wat van, jij had ook wat tegen mij kunnen zeggen.

Ik heb niks tegen je en ik ben niet eens meer in dat topic, want als ik het niet leuk vind dan moet ik er gewoon niet lezen. Prima toch? Ik geef hier alleen maar aan dat ik niet meer in de verdediging ga voor dat topic en het me niks kan schelen wat er mee gebeurt.

Niks egoistisch.Lees voor het gemak ook mijn reactie op daniel zijn post ipv alleen maar lezen wat je wil lezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:39 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zeg niet dat het dicht moet. Ik heb het een paar dagen geleden verdedigd hier. Die woorden neem ik terug zeg maar. Ik heb inmiddels al op stop volgen gedrukt dus ik zal me er verder niet aan ergeren :*
Ik wens jullie veel plezier, zoals ik al zei, als het me stoort moet ik er ook niet lezen. Dat doe ik dus ook niet meer sinds ik hier gepost heb. ^O^
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:36:19 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105998890
Tot volgende week
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106000548
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 03:29 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Straw, ik volg dat topic al niet eens meer. Als je goed had gelezen heb ik het topic pas geleden hier verdedigd toen er over gezeurd werd. Ik neem alleen mijn woorden van toen terug. Ik ben nooit door jullie aangesproken op vervelend gedrag, had je dat gedaan, dan had ik er wat aan veranderd. Dus die verwijten zijn een beetje vreemd aangezien ik er niet van op de hoogte was dat jij je aan mij hebt geërgerd. Ik zeg er wel wat van, jij had ook wat tegen mij kunnen zeggen.

Ik zie het feit dat je hier komt melden dat je je verdedigingen terug neemt nu het over een onderwerp gaat wat jou toevallig niet aanspreekt, wel als een klacht. Het was trouwens niet specifiek jou, maar een groepje van users en onderwerpen op dat moment waar ik gewoon niks mee had. Vervelend gedrag heb ik het niet genoemd.

quote:
Ik heb niks tegen je en ik ben niet eens meer in dat topic, want als ik het niet leuk vind dan moet ik er gewoon niet lezen. Prima toch? Ik geef hier alleen maar aan dat ik niet meer in de verdediging ga voor dat topic en het me niks kan schelen wat er mee gebeurt.
En dat vind ik enkel een beetje onlogisch. Maar soit.

quote:
Ik wens jullie veel plezier, zoals ik al zei, als het me stoort moet ik er ook niet lezen. Dat doe ik dus ook niet meer sinds ik hier gepost heb. ^O^
Dat is ook prima. Zoveel mensen, zoveel wensen. Het topic kan het nooit iedereen naar de zin maken.
  zondag 25 december 2011 @ 11:14:52 #214
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106027326
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:52 schreef Godtje het volgende:
Best mooi eigenlijk en ironisch. Slowchatten ze zelf over iets anders dan is het goed. Doen andere dat dan is het niet leuk meer. :D
Slowchat is prima als er posts staan waar gewoon tijd en aandacht in zit. Vandaar de term "slow"chat. Op het moment dat 99% bestaat uit eenregelig commentaar van max 3 woorden is het nieteens een slowchat meer.

quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:44 schreef Cactus1 het volgende:
En ik ben net als Moonwalk opgestapt. Niet uit jaloezie, maar omdat er geen hol meer aan is. Ik zie wel weer als het verbetert. Nieuwe mensen zijn toch niet altijd een aanwinst :')
Inderdaad. Ik heb 'em ook maar uit mijn AT geknikkerd. Helaas iets te veel mensen die er vooral voor de aandacht en 'gezelligheid' komen en verder bijzonder weinig bijdragen aan het onderwerp.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is ook prima. Zoveel mensen, zoveel wensen. Het topic kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Zal best, maar het is gewoon GEEN slowchat topic, het is niet als zodanig gemarkeerd. Als er dan een keer een beetje gechat wordt, prima. Er is binnen dat topic toch een beetje een community ontstaan. Maar dat het dan overgenomen wordt door een paar aandachtstrekkers die met hand en tand opeens 'hun' topic verdedigen (je kunt dus kennelijk een topic claimen hier door er een hoop bagger in te plaatsen) is gewoon jammer. Er is slowchat, en er is gewoon complete bagger. En dat laatste doe je maar in ONZ of op een chatsite ofzo. IMHO.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106033744
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:14 schreef Catbert het volgende:

Zal best, maar het is gewoon GEEN slowchat topic, het is niet als zodanig gemarkeerd.
Volgens mij wel. En na zoveel delen van slowchat valt ook moeilijk anders te beweren.

quote:
Als er dan een keer een beetje gechat wordt, prima. Er is binnen dat topic toch een beetje een community ontstaan. Maar dat het dan overgenomen wordt door een paar aandachtstrekkers die met hand en tand opeens 'hun' topic verdedigen (je kunt dus kennelijk een topic claimen hier door er een hoop bagger in te plaatsen) is gewoon jammer. Er is slowchat, en er is gewoon complete bagger. En dat laatste doe je maar in ONZ of op een chatsite ofzo. IMHO.
Dit heeft ook niet mijn voorkeur hoor, maar 'je' kan moeilijk gaan claimen dat alleen bepaalde slowchat-onderwerpen geoorloofd zijn en anderen niet.
pi_106034138
Ik moet zeggen dat de reeks de afgelopen twee dagen ofzo wel weer is opgeknapt.
En zonder Cactus is het ook wat minder hatelijk allemaal.
  zondag 25 december 2011 @ 21:56:47 #217
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106039683
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij wel. En na zoveel delen van slowchat valt ook moeilijk anders te beweren.

[..]

Dit heeft ook niet mijn voorkeur hoor, maar 'je' kan moeilijk gaan claimen dat alleen bepaalde slowchat-onderwerpen geoorloofd zijn en anderen niet.
Ik denk dat het tijd wordt om op deze mooie eerste kerstdag de TT maar eens iets aan te passen.
Soort van kerstcadeautje.
pi_106116378
Mogguh,

Ken jullie resolutie en scherm niet maar bij mij is het eerste scherm alleen maar stickies en filters.
Is het niet een beetje veel?
  woensdag 28 december 2011 @ 08:28:33 #219
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106116384
check, is idd een beetje veel ja :), zal even overleggen of we die topics niet beter centraal kunnen zetten ipv sticky
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106116392
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:28 schreef Re het volgende:
check, is idd een beetje veel ja :), zal even overleggen of we die topics niet beter centraal kunnen zetten ipv sticky
Check!
  woensdag 28 december 2011 @ 13:46:12 #221
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106124000
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Check!
U vraagt, wij draaien ;)
pi_106250458
Het SC staat niet meer in de TT van AVNZMG.

Ik weet niet of een user of een mod het eruit gehaald heeft.
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:22:32 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106252125
Dus?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106252453
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef Re het volgende:
Dus?
Dus, is dat de bedoeling?
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:29:58 #225
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106252488
Ga lekker O/N vieren ipv te zeuren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')