Was op zich wel logisch, als je hem niet via Steam op hoeft te starten kun je gewoon de game kopieren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:11 schreef NorthernStar het volgende:
Die eikels van steam hebben trouwens een "patch" uitgebracht waardoor je op de PC gedwongen wordt via steam te spelen.
DRM
Ik heb mijn oude exe gewoon teruggezet. Opgelost.
Ik moet er wel aan denken elke keer jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:16 schreef Young_David het volgende:
Meer mensen de neiging om in deze mist ook de shout Clear Sky te gebruiken?
Ik pak er eigenlijk altijd genoeg op! Verder heb ik ook mijn Black Star, oneindig hervulbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb echt een sloot van die lege soulgems maar vergeet ze steeds te vullen. Vrij irritant is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fout, ik wilde exquisite typen in plaats van legendary. Was er niet helemaal bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
is legendary niet de hoogste dan? Heb ik weer wat te doen!
Hoe vul je ze dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb echt een sloot van die lege soulgems maar vergeet ze steeds te vullen. Vrij irritant is dat.
Met een soultrap spell casten of op een weapon enchantenquote:
Soultrap.quote:
Mijn Nord verkoopt die troep gewoon en hij vind genoeg van die volle steentjes om zijn two-handed sword te chargen. Magic is iets voor elvesquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef BurnaBoy het volgende:
Magicquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Mijn Nord verkoopt die troep gewoon en hij vind genoeg van die volle steentjes om zijn two-handed sword te chargen. Magic is iets voor elves![]()
Ach ik ben zo als dat mongooltje dat in DA:O steeds riep ENCHANTMENT(bij die dwarf trader)quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Mijn Nord verkoopt die troep gewoon en hij vind genoeg van die volle steentjes om zijn two-handed sword te chargen. Magic is iets voor elves![]()
Die heb ik gekilld, in het zicht van guards, en 0,0 bounty, niemand geeft wat om die kerelquote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allebei die kutkinderen. En die mongool die in Whiterun bij de fontein staat te spreken, die moet ook dood
Sandalquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach ik ben zo als dat mongooltje dat in DA:O steeds riep ENCHANTMENT(bij die dwarf trader)
Ik moet gewoon die dingen gebruiken
wutquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
200 damage met mijn daedric sword.
Nu nog ergens een smithing verhogende ring oid vinden, dan kan ik dat effect ook even leren.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Wist dat er iets met dat kutkind van de jarl in Whiterun wasIemand die quest al gedaan? Vond hem erg leuk/verrassend en lekker kort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT!! Het duurt echt nèt wat te lang en vooral als je in een mijn bezig bent is het irritant.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om nog even op iets anders terug te komen: mining. Erger me eraan dat je char 9x staat te hakken voordat die vein leeg is. Kreeg al als tip om die pickaxe te equippen en dan te minen, maar dat maakt dus helemaal niks uit
Kan dat aangepast worden in de ini? Zo van: 1x hakken en je hebt alle ore/stones?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef eQuaL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat voor'n soort magic? Echt om puur schade aan te richten, of ook undead summonen bijvoorbeeld, of jezelf healen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef RBWO het volgende:
Maare ik heb Skyrim wel liggen (met bf3 / mw3 / saints row 3 / AC:revelations) en wil toch ook is met Skyrim gaan beginnen.
Nu krijg je dus die standaard vraag:
Welke character moet ik nou pakken?
Het liefst doe ik iets met Magic en Bow&Arrows.
Wat je zelf leuk vindt. Die racials kunnen me gestolen worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef RBWO het volgende:
Maare ik heb Skyrim wel liggen (met bf3 / mw3 / saints row 3 / AC:revelations) en wil toch ook is met Skyrim gaan beginnen.
Er zijn geen classes, Rassen is eigenlijk puur waar je het liefst naar kijkt. Op het begin heeft een bepaald ras misschien een voordeel tegenover de ander, maar na verloop van tijd boeit het eigenlijk vrij weinig wat je pakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef RBWO het volgende:
Magic als in Destruction denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Wat voor'n soort magic? Echt om puur schade aan te richten, of ook undead summonen bijvoorbeeld, of jezelf healen?
Lol dat heb ik ook dat ik nog veel andere spellen heb liggen die ik ook wil spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef RBWO het volgende:
Er zijn wel races die in het begin beter zijn in een bepaalde skill, maar uiteindelijk kan iedereen hetzelfde niveau van die skill halen. Er zijn ook een paar races die bijvoorbeeld meer magicka hebben dan anderen, of een betere magic resistance. Daarvoor zou ik even hier kijken:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef RBWO het volgende:
[..]
Magic als in Destruction denk ik.
Is er ook een bepaald type dat meer "ervaring" heeft met Magic (Destruction), Sneaken (2x daggers?) en Bow&Arrows?
Bedankt voor alle reacties tot zover.
En dan ook nog eens geen modsquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:52 schreef Jivis het volgende:
Erger me echt dood aan die kutlag op PS3.
Kijk gewoon alleen naar de speciale skill die elk ras heeft en baseer daar onder andere je keuze op. De overige skills trek je later wel bij. Als je wil, kan je met je wood elf gewoon een gevaarlijke Heavy Armour Two Handed bruut worden hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef RBWO het volgende:
[..]
Magic als in Destruction denk ik.
Is er ook een bepaald type dat meer "ervaring" heeft met Magic (Destruction), Sneaken (2x daggers?) en Bow&Arrows?
Bedankt voor alle reacties tot zover.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En dan ook nog eens geen modsWat een kutleven moet jij hebben.
10e om 23:00 begon ik met spelen, maar het kon al vanaf 14:00 oid (via Australische VPN etc)quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Het was het wachten tot de 11e zeker waard met die mods
ik de 11e om 01.00quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
10e om 23:00 begon ik met spelen, maar het kon al vanaf 14:00 oid (via Australische VPN etc)
Even met een kast over straat lopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef jogy het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat ik geen meubilair kan jatten.
Ja, een mooie stenen stoel zou goed staan in mijn huis! Zo eentje als die van Ulfric bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef jogy het volgende:
Moet lukken. Ik aan de ene kant, mijn companion aan de andere kant. No problemo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef Silv het volgende:
[..]
Even met een kast over straat lopen.
Mods. En anders... Misschien kan je gewoon de object ID achterhalen en met de console in je eigen huis toevoegen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja, een mooie stenen stoel zou goed staan in mijn huis! Zo eentje als die van Ulfric bijvoorbeeld
Bij de Ikea in Whiterun ook niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef jogy het volgende:
Mogen de goden verhoeden dat Skyrim sims/farmville-achtige mods krijgtquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:24 schreef jogy het volgende:
Hm. Zou er ook nog een 'the sims' mod uit komen?.
Echwel! Huisje bouwen, meubeltjes neerzetten. Stomme characters insluiten en laten verhongeren. Elke dag naar het werk laten gaan, thuiskomen, studeren. Huisfeestje geven en dan met de getrouwde buurvrouw batsen. etc etc etcquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mogen de goden verhoeden dat Skyrim sims/farmville-achtige mods krijgt
Je bent er verdomme om draken en ander gespuis in elkaar te batsen, niet om je huis leuk in te richten of je plantjes water te geven
Steam-maatjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef jogy het volgende:
kan ik tenminste zeggen dat ik Skyrim speel op Steam. Het enige wat mij tegenhoudt om the sims 3 te kopen is dat al mijn collegae/andere steam/echte maatjes het dan ook zien....
Ik heb 2 real life vrienden en 1 guy die ik ken van een forum van 8 jaar geleden op Steamquote:
Ingame chatten á la Xfire ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik heb 2 real life vrienden en 1 guy die ik ken van een forum van 8 jaar geleden op SteamSpelen allemaal Skyrim, is toch wel leuk om tussendoor beetje te chatten enzo hoor.
Xbox party chat! Keigezelligquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik heb 2 real life vrienden en 1 guy die ik ken van een forum van 8 jaar geleden op SteamSpelen allemaal Skyrim, is toch wel leuk om tussendoor beetje te chatten enzo hoor.
Ja dat doet een maat van me ook, party machen met 4 of 5 kameraden en maar ouwehoeren tijdens het gamen. Ik moet toch eens kijken of ik daar op een of andere manier met m'n PC bij kan komenquote:
Nog nooit gedaan? Beetje zoals xbox live. Kan je ook gewoon een audiokanaal opzetten als je wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ingame chatten á la Xfire ofzo?
Ja, doe ik ook wel eens met een paar maten van me via Skype. Dan spelen we soms niet eens hetzelfde spel, maar ik vind het altijd wel lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan? Beetje zoals xbox live. Kan je ook gewoon een audiokanaal opzetten als je wil.
Yep, precies zoals XFire eigenlijk. Gewoon dat er een soort 'overlay' komt (je game wordt even gepauzeerd) en dan heb je een chatschermpje. Shift-tab kan je het mee openen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ingame chatten á la Xfire ofzo?
Oh vaak genoeg gedaan met Skype/TS/Ventrilo, maar da's dus allemaal via de pc, ik wil juist uitzoeken hoe ik evt. een xbox party chat kan joinen vanaf m'n pc (ik heb nl. geen xboxquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan? Beetje zoals xbox live. Kan je ook gewoon een audiokanaal opzetten als je wil.
Ja deed ik vroeger ook wel eens, maar toen bouwde ik m'n 360 om, en kon ik niet meer op Live. Gratis games waren het zeker waard (ik speelde toch alleen single player spellen, speelde nooit op Live).quote:
Altijd hendig om met z'n tweeën of meer een bg te joinen en gewoon via spraak alles kunnen regelen ipv snel snel te moeten typen en hopen dat je niet aangevallen wordquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef Luchtkoker het volgende:
En inderdaad, toen ik nog WoW speelde zaten we altijd met een stuk of 5-6 real life vrienden op Teamspeak. Dat was altijd super gezellig.
...het enige wat ik mis aan WoW.
Ah ok. Helaas dan blijkbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh vaak genoeg gedaan met Skype/TS/Ventrilo, maar da's dus allemaal via de pc, ik wil juist uitzoeken hoe ik evt. een xbox party chat kan joinen vanaf m'n pc (ik heb nl. geen xbox)
10de klokslag 2 uur de VPN opengegooid naar Australie en begonnen met downloaden van de laatste files en decrypten. Ik gok dat ik zo rond half 3 inderdaad aan het spelen was de 10de jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
10e om 23:00 begon ik met spelen, maar het kon al vanaf 14:00 oid (via Australische VPN etc)
No offence, klinkt alleen een beete gay welquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, maar eens verder met Dakeyras, de stoer bebaarde rossige viking met de steel warhammer in z'n machtige handen
Het is zo gay als je het zelf wil maken natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
No offence, klinkt alleen een beete gay wel
Dual swords zijn behoorlijk sterk als je wat punten in one handed stopt. Imperial swords daarentegen zijn dan weer een stuk minder goed, maar je zal vanzelf wel betere vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Skyrim (foking bazen spel) ben pas lvl 8.
Ik gebruik dual imperial swords (ik ben nord)
Is dat goed?
Oh ja ik ben niet zo van into the magic, dus magic gebruik ik haastt nooit tot nu geen problemen gekregen.
Kan je spel uitspelen met dual en bow alleen? Maak niet uit als het moeilijk gaat worden.
Ik houd wel van pittige games
Zeg dat je zus/moeder/vriendin/buurmeisje met jouw steam The Sims speeltquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef jogy het volgende:
kan ik tenminste zeggen dat ik Skyrim speel op Steam. Het enige wat mij tegenhoudt om the sims 3 te kopen is dat al mijn collegae/andere steam/echte maatjes het dan ook zien....
Heb het net ook eens geprobeerd met mijn Legendary Daedric, heb nu 645 armor rating. Wat had jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb mijn ebony armor gesmite met 12% betere upgrade resultaten en een potion waarmee ik nog betere resultaten had voor 30 seconde. Mijn legendary ebony is net zo goed als legendary daedric, dat een heel stuk zwaarder is. Dragon armor schijnt nog minder goed te zijn?
dacht ik alquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Dual swords zijn behoorlijk sterk als je wat punten in one handed stopt. Imperial swords daarentegen zijn dan weer een stuk minder goed, maar je zal vanzelf wel betere vinden.
Moet je het spel even opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
Nieuwe mode-rage in Skyrim! Paarse outfits!
[ link | afbeelding ]
Steeds meer karakters beginnen er zo uit te zien; textures niet ingevuld. Misschien door die update van Steam gisteren?
Bij mij was het probleem opgelost door steam de bestanden te laten checken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
Nieuwe mode-rage in Skyrim! Paarse outfits!
[ link | afbeelding ]
Steeds meer karakters beginnen er zo uit te zien; textures niet ingevuld. Misschien door die update van Steam gisteren?
Gedaan en het werkte, maar nu kan ik ineens niet meer offline opstarten. Terwijl het net wel nog ging.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef Silv het volgende:
Moet je het spel even opnieuw opstarten.
Ik speel helemaal zonder magic. Alleen als het moet voor een quest. In het begin heb je wel veel healing potions nodig maar die kun je overal vinden/stelen. In het begin had ik ook nog wel een zwaard nodig voor gevechten maar doe nu (lvl 33) alles met de bow.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Skyrim (foking bazen spel) ben pas lvl 8.
Ik gebruik dual imperial swords (ik ben nord)
Is dat goed?
Oh ja ik ben niet zo van into the magic, dus magic gebruik ik haastt nooit tot nu geen problemen gekregen.
Kan je spel uitspelen met dual en bow alleen? Maak niet uit als het moeilijk gaat worden.
Ik houd wel van pittige games
Ik durf niet op "play game" te klikkenquote:Steam was unable to sync your files for Skyrim with the Steam Cloud.
If you have played this game from another computer, your game settinfs and/or progress may not be in sync with what is stored in the Cloud. If you play the game now, you may lose those changes or progress.
Anders stop je dat soort dingen in spoilers, ben er zelf nog mee bezig...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
die questline van de dark brotherhood
Fakking kort en echt gewoon niet zo interessant
Wat is nou het hele nut van die save cloud? Zorg gewoon dat je je eigen saves goed bewaart?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef vosss het volgende:
Ik wil net Skyrim starten en krijg de volgende melding:
[..]
Ik durf niet op "play game" te klikken
Wat wil deze melding precies zeggen?
Zojuist speelde ik hem nog en had een CTD. Toen bedacht ik me ineens dat ik op verschillende plekken gelezen had dat je geluid op 44,1000 16 bits zetten een oplossing was voor een sporadische CTD.
Dat heb ik dus gedaan en nu krijg ik deze melding.
Gaat Steam mijn savegames wegflikkeren als ik op play game klik?
Veel one handed bonuses, en Legendary+ gesmith door enchanted ring, necklace en gauntlets.quote:
Ik ben onbekend met steam en wist dus niet of steam op mn HDD iets ging wissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat is nou het hele nut van die save cloud? Zorg gewoon dat je je eigen saves goed bewaart?
Soms ook last van. Zonder iets te zeggen gooit hij je op je desktop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef vosss het volgende:
Bots, weer eruit.
Sinds die update van gister klapt ie er ineens om de haverklap uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |