Fijn meissie!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Svebern mooie foto![]()
Dank voor jullie ervaring , fijn om te lezen! Leer ik weer meer van!
en nog ff opscheppen over mijn mooie ventje, zonder hulp hapt hij goed aan nog steeds.
Daarstraks een schoonheidsfoutje dus losgekoppeld en andere borst gegeven na 10 minuten en daar dronk hij nog 10 minuutjes.
En toen kwam er toch een sloot roomkleurige melk uit. Zelfs de ontlasting is al over aan t gaan op bv ontlasting.
Loopt prima hier![]()
bv.com geeft L3 aan:quote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef Saffier het volgende:
Piglet misschien weet jij dit; vroeger slikte ik naproxen tegen de buikpijn en dat scheelde enorm in bloedverlies, maar mag je dat ook slikken tijdens bv?
http://www.borstvoeding.com/problemen/medicijnen/2010-nl.htmlquote:L3 Redelijk veilig
Er zijn geen wetenschappelijke onderzoeken beschikbaar over het gebruik van dit geneesmiddel door borstvoedende vrouwen. Desondanks zijn de risico's op nadelige effecten bij kinderen klein. Wetenschappelijke onderzoeken bij borstvoedende vrouwen laten alleen geringe, niet-levensbedreigende bijwerkingen bij het kind zien.
Een vrouw die borstvoeding geeft mag alleen dit geneesmiddel gebruiken als de voordelen opwegen tegen de mogelijke nadelen voor haar kind. Nieuwe geneesmiddelen waarvoor geen data beschikbaar zijn, worden automatisch in L3 ingedeeld.
hoe kan het dan dat zo veel vrouwen juist tijdens hun menstruatie "dippen"?? Of is dat verbeelding en komt de baby vaker en korter omdat de melk anders smaakt en lijkt het daardoor alleen op dippen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef WupWup het volgende:
Vijf weken vloeien na de bevalling is niet lang hoorEr staat gemiddeld 4 tot 8 weken voor
Saffier, moedermelk wordt inderdaad van je bloed gemaakt, maar je verliest tijdens de menstruatie bij lange na niet zo veel dat het invloed zou kunnen hebben op je productie (ongeveer 50ml uitgesmeerd () over een week).
Idem! Silke is bijna een jaar en nog geen menstruatie te bespeuren. Bij Lieuwe werd ik de zaterdag voor z'n verjaardag ongesteld maar ik vraag me af of dat deze keer ook gaat gebeuren. Wel heel lekker hoor, zo lang geen hormoonschommelingen!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef mrien het volgende:
Vervelend Saffier!
Nog geen menstruatie hier te bekennen, Jelle is nu 11 maanden. Al zijn de verschijnselen er soms wel maar nog niets te zien.
Bij Lotte was het geloof ik na 9 maanden weer. Maar inderdaad wel prettig ookquote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Jore het volgende:
[..]
Idem! Silke is bijna een jaar en nog geen menstruatie te bespeuren. Bij Lieuwe werd ik de zaterdag voor z'n verjaardag ongesteld maar ik vraag me af of dat deze keer ook gaat gebeuren. Wel heel lekker hoor, zo lang geen hormoonschommelingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en ik voel me gek genoeg stabieler en weer meer mezelf sinds die tijd. Waar dat nu psies door komt weet ik niet, maar het is wel zo.
Off-topic, ik vind de naam van jouw kind zo geweldig, Silke.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Jore het volgende:
[..]
Idem! Silke is bijna een jaar en nog geen menstruatie te bespeuren. Bij Lieuwe werd ik de zaterdag voor z'n verjaardag ongesteld maar ik vraag me af of dat deze keer ook gaat gebeuren. Wel heel lekker hoor, zo lang geen hormoonschommelingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan laat ik hem de borst met plekje drinken en dan de andere kolvenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef WupWup het volgende:
Legen gaat het beste door kind, dus geef die dan de probleemborst en als hij de andere niet wil, die kolven? Je beeb dronk er maar één, toch? Zorg in elk geval dat de andere borst niet ook een verstopping oploopt, doordat je alle aandacht aan de ene geeft.
Ja, samen met de huisarts naar gekeken, maar voor mij geen alternatieve mogelijkheden helaas.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef WupWup het volgende:
Weet je dat zeker Poezebeest? Veel medicatie is wel mogelijk tijdens de borstvoeding en zo niet is meestal altermatieve medicatie mogelijk.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ja, samen met de huisarts naar gekeken, maar voor mij geen alternatieve mogelijkheden helaas.
Mijn huisarts gaf me een recept mee voor bloeddruk-medicijnen die ik helemaal niet mocht gebruiken in combinatie met borstvoeding. Terwijl ik op haar spreekuur was met mijn zoontje van 6 weken in de wandelwagen! Toen ik de bijsluiter had gelezen heb ik opgebeld en werd geholpen door een huisarts in opleiding (eind 20), die vervolgens veel beter haar werk deed dan mijn eigen 50+ huisarts... Misschien is dat hoopvol?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef owlet het volgende:
Heel veel artsen staan er niet eens bij stil dat mensen wel eens borstvoeding zouden kunnen geven![]()
super! goed dat het geholpen heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:26 schreef bitterend het volgende:
Ik heb ook een kolf gekocht! een avent reis kolf denk dat het heet
vind het niet echt leuk, was vooral om productie beetje te verhogen maar sinds vanochtend lek ik en voel ik duidelijk de TSR dus de kolf mag even de kast in
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef _evenstar_ het volgende:
De bobbel was de beginnende stuwing. Lolo ferrari borsten in da house
zo grappig om nu te zien en voelen na de voeding Dat verschil !!
Bij de kolf zat t tuutje nog dicht..![]()
Het loopt hier dus weer gewoon zo goed als t ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |