SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan laat ik hem de borst met plekje drinken en dan de andere kolvenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef WupWup het volgende:
Legen gaat het beste door kind, dus geef die dan de probleemborst en als hij de andere niet wil, die kolven? Je beeb dronk er maar één, toch? Zorg in elk geval dat de andere borst niet ook een verstopping oploopt, doordat je alle aandacht aan de ene geeft.
Ja, samen met de huisarts naar gekeken, maar voor mij geen alternatieve mogelijkheden helaas.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef WupWup het volgende:
Weet je dat zeker Poezebeest? Veel medicatie is wel mogelijk tijdens de borstvoeding en zo niet is meestal altermatieve medicatie mogelijk.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ja, samen met de huisarts naar gekeken, maar voor mij geen alternatieve mogelijkheden helaas.
Mijn huisarts gaf me een recept mee voor bloeddruk-medicijnen die ik helemaal niet mocht gebruiken in combinatie met borstvoeding. Terwijl ik op haar spreekuur was met mijn zoontje van 6 weken in de wandelwagen! Toen ik de bijsluiter had gelezen heb ik opgebeld en werd geholpen door een huisarts in opleiding (eind 20), die vervolgens veel beter haar werk deed dan mijn eigen 50+ huisarts... Misschien is dat hoopvol?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef owlet het volgende:
Heel veel artsen staan er niet eens bij stil dat mensen wel eens borstvoeding zouden kunnen geven![]()
super! goed dat het geholpen heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:26 schreef bitterend het volgende:
Ik heb ook een kolf gekocht! een avent reis kolf denk dat het heet
vind het niet echt leuk, was vooral om productie beetje te verhogen maar sinds vanochtend lek ik en voel ik duidelijk de TSR dus de kolf mag even de kast in
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef _evenstar_ het volgende:
De bobbel was de beginnende stuwing. Lolo ferrari borsten in da house
zo grappig om nu te zien en voelen na de voeding Dat verschil !!
Bij de kolf zat t tuutje nog dicht..![]()
Het loopt hier dus weer gewoon zo goed als t ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |