Fijn meissie!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Svebern mooie foto![]()
Dank voor jullie ervaring , fijn om te lezen! Leer ik weer meer van!
en nog ff opscheppen over mijn mooie ventje, zonder hulp hapt hij goed aan nog steeds.
Daarstraks een schoonheidsfoutje dus losgekoppeld en andere borst gegeven na 10 minuten en daar dronk hij nog 10 minuutjes.
En toen kwam er toch een sloot roomkleurige melk uit. Zelfs de ontlasting is al over aan t gaan op bv ontlasting.
Loopt prima hier![]()
bv.com geeft L3 aan:quote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef Saffier het volgende:
Piglet misschien weet jij dit; vroeger slikte ik naproxen tegen de buikpijn en dat scheelde enorm in bloedverlies, maar mag je dat ook slikken tijdens bv?
http://www.borstvoeding.com/problemen/medicijnen/2010-nl.htmlquote:L3 Redelijk veilig
Er zijn geen wetenschappelijke onderzoeken beschikbaar over het gebruik van dit geneesmiddel door borstvoedende vrouwen. Desondanks zijn de risico's op nadelige effecten bij kinderen klein. Wetenschappelijke onderzoeken bij borstvoedende vrouwen laten alleen geringe, niet-levensbedreigende bijwerkingen bij het kind zien.
Een vrouw die borstvoeding geeft mag alleen dit geneesmiddel gebruiken als de voordelen opwegen tegen de mogelijke nadelen voor haar kind. Nieuwe geneesmiddelen waarvoor geen data beschikbaar zijn, worden automatisch in L3 ingedeeld.
hoe kan het dan dat zo veel vrouwen juist tijdens hun menstruatie "dippen"?? Of is dat verbeelding en komt de baby vaker en korter omdat de melk anders smaakt en lijkt het daardoor alleen op dippen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef WupWup het volgende:
Vijf weken vloeien na de bevalling is niet lang hoorEr staat gemiddeld 4 tot 8 weken voor
Saffier, moedermelk wordt inderdaad van je bloed gemaakt, maar je verliest tijdens de menstruatie bij lange na niet zo veel dat het invloed zou kunnen hebben op je productie (ongeveer 50ml uitgesmeerd () over een week).
Idem! Silke is bijna een jaar en nog geen menstruatie te bespeuren. Bij Lieuwe werd ik de zaterdag voor z'n verjaardag ongesteld maar ik vraag me af of dat deze keer ook gaat gebeuren. Wel heel lekker hoor, zo lang geen hormoonschommelingen!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef mrien het volgende:
Vervelend Saffier!
Nog geen menstruatie hier te bekennen, Jelle is nu 11 maanden. Al zijn de verschijnselen er soms wel maar nog niets te zien.
Bij Lotte was het geloof ik na 9 maanden weer. Maar inderdaad wel prettig ookquote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Jore het volgende:
[..]
Idem! Silke is bijna een jaar en nog geen menstruatie te bespeuren. Bij Lieuwe werd ik de zaterdag voor z'n verjaardag ongesteld maar ik vraag me af of dat deze keer ook gaat gebeuren. Wel heel lekker hoor, zo lang geen hormoonschommelingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en ik voel me gek genoeg stabieler en weer meer mezelf sinds die tijd. Waar dat nu psies door komt weet ik niet, maar het is wel zo.
Off-topic, ik vind de naam van jouw kind zo geweldig, Silke.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Jore het volgende:
[..]
Idem! Silke is bijna een jaar en nog geen menstruatie te bespeuren. Bij Lieuwe werd ik de zaterdag voor z'n verjaardag ongesteld maar ik vraag me af of dat deze keer ook gaat gebeuren. Wel heel lekker hoor, zo lang geen hormoonschommelingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |