Links is dus niet voor de arbeider?quote:Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef mymoodfentje het volgende:
hoogopgeleiden stemmen echter eerder links.
Voor de arbeider, maar misschien niet van de arbeider.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Links is dus niet voor de arbeider?
Niet elk arbeiderskind is dom genoeg om te denken dat de VVD goed is voor de hardwerkende Nederlander die hogerop wil komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor de arbeider, maar misschien niet van de arbeider.
Als je jong bent en uit een 'lager' milieu komt en echt wat wil, dan ga je eerder economie&bedrijfskunde studeren en VVD stemmen in de hoop dat je hogerop komt, ipv. links te stemmen met de hoop dat je uit meelij wat geld van de elite krijgt. Denk ik.
Nou demonstreer je precies wat ik bedoel: behorend tot de elite meen jij dat het arbeiderskind een partij zou moeten kiezen die opkomt voor de hardwerkende Nederlander die hogerop wil komen (=links), terwijl zijzelf volgens mij veel meer kiezen voor een partij die juist ruimte biedt voor succesvolle mensen in de hoop en veronderstelling dat zij ook succesvol zullen worden en daarvan kunnen profiteren (=rechts).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet elk arbeiderskind is dom genoeg om te denken dat de VVD goed is voor de hardwerkende Nederlander die hogerop wil komen.
En jij demonstreert precies wat ik bedoel, het is een fabeltje dat de VVD goed zou zijn voor succesvolle mensen. Tenzij je succesvol definieert als een graaiende nietsnut helemaal bovenin de financiele sector.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou demonstreer je precies wat ik bedoel: behorend tot de elite meen jij dat het arbeiderskind een partij zou moeten kiezen die opkomt voor de hardwerkende Nederlander die hogerop wil komen (=links), terwijl zijzelf volgens mij veel meer kiezen voor een partij die juist ruimte biedt voor succesvolle mensen in de hoop en veronderstelling dat zij ook succesvol zullen worden en daarvan kunnen profiteren (=rechts).
Ja die bedoel ik ja. Daarvoor wil je toch zeker een MBA, om op zo'n positie te komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En jij demonstreert precies wat ik bedoel, het is een fabeltje dat de VVD goed zou zijn voor succesvolle mensen. Tenzij je succesvol definieert als een graaiende nietsnut helemaal bovenin de financiele sector.
Het is ook behoorlijk dom om iemand te quoten die al meer dan een jaar niet meer hier online is geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Denken dat je dan meer partijen krijgt zoals D66 en VVD is behoorlijk dom.
Nee hoor, gewoon hoopvol. Kennelijk een voor jouw onbekend woord?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is ook behoorlijk dom om iemand te quoten die al meer dan een jaar niet meer hier online is geweest.
Dan ook anderhalve stem bij 180quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:53 schreef DemonRage het volgende:
En als je een IQ boven de 240 hebt? Mag je dan 2 stemmen uitbrengen?
van die mbo figuren die dan jaloers wijzen naar mensen met een bovengemiddeld iq en roepen dat ze stiekem gewoon te dom zijn om hun school af te maken, niet snappende dat je helemaal geen school nodig hebt om geschoold te zijnquote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Genoeg hoogbegaafden die geen aansluiting weten te vinden in het onderwijs en zo hun motivatie verliezen
ik ben voor, weer paar extra stemmen naar de spquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dan ook anderhalve stem bij 180
En voor de PVV, en Artikel50 (Al is dat dan te laatquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben voor, weer paar extra stemmen naar de sp
oh is de sp geen echte partij, heb ik het nieuws gemist? verdoriequote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En voor de PVV, en Artikel50 (Al is dat dan te laat)
Zo verliezen al die gevestigde partijen dan toch nog uiteindelijk
Wie weet staan er dan eindelijk eens echte politici op (zodat SP en PVV weer verliezen).
I Have A Dream
Het hangt ervan af welke test je hiervoor wil gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef NLRuben het volgende:
wat zouden jullie er van vinden als alleen mensen met een iq van boven de 120 zouden mogen stemmen, zodat je geen partijen krijgt als pvda, sp en pvv, maar meer partijen als d66, vvd enzo.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Jij bent meer van het niveau baviaan die baalt dat hij altijd de restjes krijgt van de groep.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Terzijde, ik heb een IQ van boven de 120
Gelukkig zijn er objectieve testen uitgevonden zodat we niet van het timmermansoog van Betyar afhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Jij bent meer van het niveau baviaan die baalt dat hij altijd de restjes krijgt van de groep.
IQ-testen kunnen goed testen hoe goed je patroonherkenning is, zonder meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er objectieve testen uitgevonden zodat we niet van het timmermansoog van Betyar afhankelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |