SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 21-11-2011 00:12:03 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Hoezo? Misschien is het waar wat hij zegt? Als het gezegd is. Als we dit als racisme gaan bestempelen zijn we nog erger dan die mongolen aan de andere kant van de oceaanquote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Als Cruijff het daadwerkelijk gezegd heeft (en het te bewijzen is) dan is het einde oefening voor Johan in Amsterdam.
Iedereen mag hem van mij openen, alleen Ajacied422 niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik open ook nooit meer topics gewoon als ik een lapo krijg, altijd wel iemand die het graag wil doen.
het verklaart wel waarom Davids Cruijff een dolk in den rug wil zetten.quote:
Ze proberen hun positie te behouden.quote:
quote:The racism card is always played by weak people in an organization, in order to hide their own failure.
Ik geloof eigenlijk wel dat het is gezegd, maar dat het volledig uit context wordt getrokken en het na een lange ruzie/woordenwisseling eruit is gefloept, maar het is sowieso zielig hoe het nu naar buiten wordt gebracht, en bevestigd wordt door vriendje Ten Have bij zijn vriendjes Arno en Sjek.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien is het waar wat hij zegt? Als het gezegd is. Als we dit als racisme gaan bestempelen zijn we nog erger dan die mongolen aan de andere kant van de oceaan![]()
Niemand is groter dan AFC Ajax, ook niet Davids zijn gekrenkte egoquote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het verklaart wel waarom Davids Cruijff een dolk in den rug wil zetten.
Zodat ze in Afrika blijven?quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom opent Cruijff, Cruijff Courts in Afrika als hij zwarten haat?
Hij houdt van lachende negers, niet van boos kijkende negers zoals Davidsquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen ze mooi Ajax-shirtjes naaien.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat die kiddo al ligt te tukken, hij is morgen spontaan depressief omdat hij de discussie op Fok! hierover heeft moeten missen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen mag hem van mij openen, alleen Ajacied422 niet.
Hij hangt daar altijd stiekum zijn lul in de pan met soepquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Om die Cruijff Courts zit altijd een hekwerk dat afsluitbaar is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit soort dingen (racisme of de schijn van) zal hij wel van af blijven denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Caland het volgende:
Ik verlang eigenlijk wel naar een geniale parodie van Edwin Evers op de radio morgen. Doet hij dat nog?
Zeker 20-30 posts die hij gewoon mist nu op zijn postcount.quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dat die kiddo al ligt te tukken, hij is morgen spontaan depressief omdat hij de discussie op Fok! hierover heeft moeten missen.
Is er uberhaupt een postcount op Fok?quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker 20-30 posts die hij gewoon mist nu op zijn postcount.
Je bet op Feyenoord nog geplaatst trouwens?quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dat die kiddo al ligt te tukken, hij is morgen spontaan depressief omdat hij de discussie op Fok! hierover heeft moeten missen.
Zo'n topic in General subforum, hij kijkt daar elke ochtend om 6:30.quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom kun je de aantal dag-posts vinden?
Complotquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Was dat niet helpmefok die dat zei?quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een postcount op Fok?
[..]
Je bet op Feyenoord nog geplaatst trouwens?
Welke bet? En volgens mij is er wel ergens een postcount op Fok!, geen idee waar alleen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een postcount op Fok?
[..]
Je bet op Feyenoord nog geplaatst trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn 10x erger. 818 op 1 dag. Omg :'0AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef Geo3kant het volgende:
Davids speelt racist card.. nigga please
quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
Waarom haten op ajacied 422? Heloef enAantal posts per dag voor gebruiker "chocolate-chick" van 05-09-2011 t/m 19-11-2011
Zit heloef dan altijd in PUB of zo? Ik zie hem bijna nooit hoor, zeker niet zo vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn 10x erger. 818 op 1 dag. Omg :'0
AFC AJAX
Waarom haten op ajacied 422? Heloef enAantal posts per dag voor gebruiker "chocolate-chick" van 05-09-2011 t/m 19-11-2011
Ik heb er verspreid over mijn accounts wel 1000 per dag, maar dat boeit niemand watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn 10x erger. 818 op 1 dag. Omg :'0Die mag hier niet meer komen van zijn moeder.quote:Op zondag 20 november 2011 23:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Zit heloef dan altijd in PUB of zo? Ik zie hem bijna nooit hoor, zeker niet zo vaak
quote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef TakAFCA het volgende:
Cruijff: "Nee Edgar, ik zei: Jij zit alleen in de RvC omdat je Swart kent''
![]()
![]()
![]()
quote:Edgar: "Het spijt me Johan, maar je moet wat harder praten hoor. Ik hoor je niet want ik heb een banaan in mijn oor."
Ooooohhhh, dat maggg niieeeettt!!!quote:Op zondag 20 november 2011 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er verspreid over mijn accounts wel 1000 per dag, maar dat boeit niemand wat
Die zit waarschijnlijk in slowchats, hoewel het hier ook een slowchat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn 10x erger. 818 op 1 dag. Omg :'0
Topic voor de liefhebbers: Dagcijfers #221. Die PSV-ert zit er ook trots te wezen.
Hoezo? Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
HALLO JULLIE CLUB GAAT NAAR DE HAAIEN
Ekte Ajacieden hier.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
HALLO JULLIE CLUB GAAT NAAR DE HAAIEN EN JULLIE GAAN OVER POSTCOUNS LULLEN?
Ik heb er alles al over gezegd, ik geloof er niks van. Ze zijn bang.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
Het probleem is eerder dat de helft geen Ajacied is en daarom inhoudelijke discussies afgedaan kunnen worden met copy paste omdat de stellingen toch niet veranderen.quote:
Op de stoel van Cruijff? Maar dat kan helemaal niet, zijn stoel is off-limits wanneer hij in Barcelona isquote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iets met een katoenplukker op de stoel van cruijff?
Editquote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is er met het onderste stukje gebeurd?
Toen het groot was kon je het niet zien.quote:
Ehhhh... Jawel? Toen zei ik het toch?quote:Op maandag 21 november 2011 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen het groot was kon je het niet zien.
Ok... zolang je maar geen naakte wijven gaat posten dan wordt Happel weer boos.quote:
Cruijf heeft ook in Rotterdam gespeeld. Dus kon ook.quote:Op maandag 21 november 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ehhhh... Jawel? Toen zei ik het toch?
Gast ik weet niet hoe jullie ROTTERDAM schrijven in rotjeknor, maar over het algemeen staat daar geen S tussen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cruijf heeft ook in Rotterdam gespeeld. Dus kon ook.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Laat ik hem dan toch maar inkoppen: [ afbeelding ]
wat heeftie in z'n hand?quote:
twitter:LeoDriessen twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:32:14Telegraaf opent morgen met de optie dat er een opening is voor samenwerking tussen Van Gaal en Cruyff #valentijndriessen90minutes reageer retweet
Bam. Dikke middelvinger naar die flikkers als die twee het gewoon, mja uitpraten is een groot woord, samen doenquote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Trouwens;twitter:LeoDriessen twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:32:14Telegraaf opent morgen met de optie dat er een opening is voor samenwerking tussen Van Gaal en Cruyff #valentijndriessen90minutes reageer retweet
Wat doet Runkle daar rechtsonder?quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
WTF.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat doet Runkle daar rechtsonder?
[ afbeelding ]
Hoe denk je dat dit topic aan 1658 delen komt?quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
Is dat nu fucking Ludo Sanders die ernaast zit. Zo ja:quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Ja, en dan samen Guus als trainer vastleggen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Bam. Dikke middelvinger naar die flikkers als die twee het gewoon, mja uitpraten is een groot woord, samen doen
quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat nu fucking Ludo Sanders die ernaast zit. Zo ja:![]()
Helaas, die gaat voor het geld, sorry ik bedoel UITDAGING, naar Anzhiquote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, en dan samen Guus als trainer vastleggen.
Wtf, het is echt Charlie Runkle. Met Ludoquote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof Ajax 8 miljoen per halfjaar kan missen voor een mislukking.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zeg..quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een dailypost count topic ontdenkt via dit topic en ik denk dat jij geen recht van spreken heb, waarom bestaat dat topic uberhaupt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dit topic aan 1658 delen komt?
Goed nieuws (denk ik) nu maar hopen dat de schade beperkt blijft.quote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Trouwens;twitter:LeoDriessen twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:32:14Telegraaf opent morgen met de optie dat er een opening is voor samenwerking tussen Van Gaal en Cruyff #valentijndriessen90minutes reageer retweet
Fappertquote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dit topic aan 1658 delen komt?
quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk in slowchats, hoewel het hier ook een slowchat is.
Topic voor de liefhebbers: Dagcijfers #221. Die PSV-ert zit er ook trots te wezen.
ja klopt, eredivisielive had er een itempje over.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie van gaal?quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof Ajax 8 miljoen per halfjaar kan missen voor een mislukking.
Zoals Caland al zei: Geen volwaardige soap zonder Ludo Sanders.quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zeg..![]()
Misschien kent hij Runkle van 't acteren.
Ludo weet hier inderdaad vast meer van. Altijd bezig met z'n vieze plannetjes. Misschien adviseert hij Ten Have bij het uithalen van achterbakse acties...quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf, het is echt Charlie Runkle. Met Ludo![]()
De soap neemt ongekende proporties aan.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast donder nou maar gewoon op, ga dan nog liever trollen.
Ludo wil gewoon een franchise-filiaal van de Rozeboom opstarten in de ArenA.quote:Op maandag 21 november 2011 00:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ludo weet hier inderdaad vast meer van. Altijd bezig met z'n vieze plannetjes. Misschien adviseert hij Ten Have bij het uithalen van achterbakse acties...
Weer een discussie waar iemand niet met feiten komt en ik winquote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast donder nou maar gewoon op, ga dan nog liever trollen.
Jij kon het blijkbaar ook vindenquote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat je sowieso al in dat topic komt zegt al genoeg lijkt me.
Heeft deze gebeurtenis ooit plaatsgevonden dan? Discussies met je denkbeeldige vriendin tellen niet mee.quote:
Ik heb het topic even opgezocht voor de mensen en hier gepost.quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kon het blijkbaar ook vinden
Jij hebt er gepost, ik krijg te horen hier dat er zo'n topic bestaat in GC.quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kon het blijkbaar ook vinden
quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is een van de beste series die ik heb gezien, ben benieuwd naar het einde. Misschien is Cruijff de man die Ajax wil vernietigen, en Ten Have de redder, en Keje stiekem advies geeft aan Ten Have.
Dit is geen spel gemaakt door Japanners, dit is echt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien is Cruijff de man die Ajax wil vernietigen, en Ten Have de redder
Ik ben zomaar een kneusquote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt er gepost, ik krijg te horen hier dat er zo'n topic bestaat in GC.
Maargoed, ik wist toch al dat je een kneus was, bij deze nogmaals bevestigd.
Morgen uitgebreid in de Telegraaf zelf.quote:'Cruijff en Van Gaal kunnen samen'
Voorzitter Rob Been junior van de ledenraad van Ajax sluit niet uit dat Johan Cruijff en Louis van Gaal in de toekomst samenwerken bij de Amsterdamse club. "Nee, dat zou best wel eens kunnen”, zei hij zondag na vijf uur vergaderen in de ArenA.
"Het ging Johan niet om Van Gaal”, aldus Been junior. "Hij wil alleen niet meer verder met de huidige raad van commissarissen.
"Daarvoor is er voor hem te veel gebeurd. Johan vindt het ook belangrijk dat zijn plan op de Toekomst verder wordt uitgevoerd. Of Van Gaal een plan van Cruijff kan uitvoeren? Ja, waarom niet.”
Ik wil zeggen flikker nou gewoon op, maar je UI is leuk. Blijf nog maar evenquote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben zomaar een kneusGeen feitelijke reden
Zo makkelijk om jullie eruit te lullen hier
Verpest het nou niet, Cruijff wil alle Ajacieden uitmoorden, zodat er nooit een betere ajacied ontstaat dan Cruijffquote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is geen spel gemaakt door Japanners, dit is echt.
truequote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik wil zeggen flikker nou gewoon op, maar je UI is leuk. Blijf nog maar even
Is er al een jaar om ofzo? Je zou een jaar lang een VI avatar nemen. Je zou ook nog iemand vermoorden trouwens omdat Twente gelijk maakte.quote:
Even quoten, gewoon omdat het kan. En dan nu nog die anderen van de RvC weg en hoppaquote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Morgen uitgebreid in de Telegraaf zelf.
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet ga doenquote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is er al een jaar om ofzo? Je zou een jaar lang een VI avatar nemen. Je zou ook nog iemand vermoorden trouwens omdat Twente gelijk maakte.
Lekker ben jij zeg. Hou je eens aan je woorden.
Ik ben niet van de doodsbedreigingen, maar ik zou een oefenduel zonder scheenbeschermers niet erg vinden...quote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Even quoten, gewoon omdat het kan. En dan nu nog die anderen van de RvC weg en hoppaMag Davids lekker gaan huilen in zijn Juve-pyjama
Persona non grata
Ik verwacht dat Jack Bauer het nog wel op komt lossen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is een van de beste series die ik heb gezien, ben benieuwd naar het einde. Misschien is Cruijff de man die Ajax wil vernietigen, en Ten Have de redder, en Keje stiekem advies geeft aan Ten Have.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet van de doodsbedreigingen, maar ik zou een oefenduel zonder scheenbeschermers niet erg vinden...
Op zich kan het wel, maar alleen als de visie van Cruijff 100% wordt gevolgd. De RvC moet sowieso weg.quote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Even quoten, gewoon omdat het kan. En dan nu nog die anderen van de RvC weg en hoppaMag Davids lekker gaan huilen in zijn Juve-pyjama
Persona non grata
Ik denk dat Jules Deelder in het complot zit.quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Jack Bauer het nog wel op komt lossen.
4 jaknikkers om Johan heen lijkt me ook weer niet alles, maar het zou iig al beter zijn dan wat er nu speeltquote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op zich kan het wel, maar alleen als de visie van Cruijff 100% wordt gevolgd. De RvC moet sowieso weg.
Ik denk dat ze bij Wie is de mol? hebben geprobeerd de formule aan te passen na het succes van VI bij de Televizierring.quote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules Deelder in het complot zit.
Mag jij mij vertellen wat we precies zouden moeten afkeuren???quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef Santello het volgende:
En maar goed praten![]()
De oogkleppen bedekken de ogen wel heel erg goed.
Als het maar niet zoals in Dragonball Z gaat:quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Tune in again, next week - for new episodes of Johanbal C...quote:Cruijff: "You can never defeat me! My power is far superior to yours!"
Ten Have: "No! That can't be! I've been training in the hyperbolic chamber for weeks!"
Cruijff: "Wrong! I've come prepared; I have my own hyperbolic superchamber now, plus: I've merged with Sjakie Swart to become...: Super Johan!
Ten Have: "No!!!"
Johan: "Yeah!!!"
Ten Have: "No, it can't - it can't be!!!
Johan: "Moewahaha! Now I will destroy you!"
Ten Have: "Nah. Let's do that next week."
Johan: "M'kay."
quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen wat we precies zouden moeten afkeuren???
Klinkt niet echt realistisch.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het maar niet zoals in Dragonball Z gaat:
[..]
Tune in again, next week - for new episodes of Johanbal C...
Dat is niet realistisch.. dus niet leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het maar niet zoals in Dragonball Z gaat:
[..]
Tune in again, next week - for new episodes of Johanbal C...
Zwart?quote:Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef Santello het volgende:
Waarom zit Davids in de RVC trouwens?
Hoezo dat? Volgens jou praten we iets goed. Logisch, want er is niets gebeurd dat afgekeurd zou moeten wordenquote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Santello het volgende:
[..]Je weet best wat ik bedoel. Anders zou je ook niet zo reageren.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef Majkool het volgende:
Hij wou graag een raad van commissaris zijn
Dit soort posts zijn zo irritant, doe niet zo dom alsjeblieft.quote:Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens jou praten we iets goed. Logisch, want er is niets gebeurd dat afgekeurd zou moeten worden
Goeie teksten.quote:Telegraaf: opening voor samenwerking tussen Cruijff en Van Gaal
De Telegraaf opent haar sportkrant morgen met het bericht dat er een opening is in de impasse bij Ajax. Cruijff en Van Gaal zouden beiden open staan voor samenwerking. Valentijn Driessen van de Telegraaf redactie meldde dat bij Eredivisie Live, waarbij de voorpagina van morgen getoond werd. Ajax wil serieus werk maken van het samenbrengen van de twee iconen. Louis van Gaal zou inmiddels hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen. Cruijff op zijn beurt zou in dat geval geen belemmering zien in de komst van Van Gaal, omdat het Cruijff om de hervorming van de jeugdopleiding te doen is.
Een verzoening met de overige leden van de RvC zit er echter absoluut niet in. De club zal zich van Cruijff moeten uitspreken over de gevolgen daarvan.
Dit zal ten have tot zijn dood aan moeten horenquote:Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef Majkool het volgende:
Hij wou graag een raad van commissaris zijn
Ik vind eerder jou irritant. Je blijft maar doen alsof er iets is voorgevallen dat zeer kwalijk is of zo. Wat dan?quote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn zo irritant, doe niet zo dom alsjeblieft.
Zou het droomscenario zijn. Van Gaal en Cruijff samen én Ten have wegquote:
We kennen jouw standpunt nu wel, maar je weet waarover ik het heb. Je wil gewoon dat ik het post terwijl je het gewoon weet. Het enige waar jij op uit bent is irriteren.quote:Op maandag 21 november 2011 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind eerder jou irritant. Je blijft maar doen alsof er iets is voorgevallen dat zeer kwalijk is of zo. Wat dan?
Hij lult altijd op VI "mijn blad etc" maar er is toch helemaal niets van hem bij?quote:Op maandag 21 november 2011 00:25 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Johan harkt zijn pensioentje wel binnen met deze ajax soap, vi verkoopcijfers zullen stijgen.
Die is lekker geloofwaardig bezig ja, half Bayern naar Ajax door louis' z'n connecties zou pas wat zijnquote:Op maandag 21 november 2011 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Maar Van Gaal vergeeft Cruijff nooit.
Jij wil dat wij onze ogen openen, en daarvoor heb ik meer nodig dan een oogklep oneliner. Dus kom maar op met je teksten.quote:Op maandag 21 november 2011 00:38 schreef Santello het volgende:
[..]
We kennen jouw standpunt nu wel, maar je weet waarover ik het heb. Je wil gewoon dat ik het post terwijl je het gewoon weet. Het enige waar jij op uit bent is irriteren.
Wacht, wacht, wacht. Jij wil mij serieus vertellen dat jij de woorden die Johan zogenaamd gezegd zou hebben racistisch vindt en daarom afgekeurd zouden moeten worden?quote:Op maandag 21 november 2011 00:38 schreef Santello het volgende:
[..]
We kennen jouw standpunt nu wel, maar je weet waarover ik het heb. Je wil gewoon dat ik het post terwijl je het gewoon weet. Het enige waar jij op uit bent is irriteren.
Het gaat er mij niet eens om of je het met mij eens bent. Ik wou inderdaad een discussie uitlokken, maar als msnk als een kleuter roept ''Waar heb je het dan over?'' is gewoon irritant.quote:Op maandag 21 november 2011 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil dat wij onze ogen openen, en daarvoor heb ik meer nodig dan een oogklep oneliner. Dus kom maar op met je teksten.
Die reactie van Johanquote:
Hij is over de schreef gegaan, hij heeft duidelijk zijn excuses niet eens aangeboden. Dan zou Davids het niet eens naar buiten hebben gebracht. (Kan natuurlijk ook een laffe actie zijn om low profile de rel te ontlopen, time will tellquote:Op maandag 21 november 2011 00:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht. Jij wil mij serieus vertellen dat jij de woorden die Johan zogenaamd gezegd zou hebben racistisch zijn en daarom afgekeurd zouden moeten worden?
Zo dom acht ik je niet Santello. Beetje jammer dit.
Huntelaar.quote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef Santello het volgende:
Wie zouden jullie als spits erbij halen als El Ham in de winterstop vertrekt?
Een blanke.quote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef Santello het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Hij is over de schreef gegaan, hij heeft duidelijk zijn excuses niet eens aangeboden. Dan zou Davids het niet eens naar buiten hebben gebracht. (Kan natuurlijk ook een laffe actie zijn om low profile de rel te ontlopen, time will tell)
Mido, mede door een blunder met inschrijven van zijn huidige club heeft hij nog maar 1 wedstrijd kunnen spelen. Dus ik denk dat hij best oor heeft voor een terugkeer.quote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef Santello het volgende:
Misschien is het waar, kan toch? Als het überhaupt al gezegd is. En dan nog, hoezo zou iemand zich verontschuldigen tegenover zo'n grote verrader? Het is niet alsof hij iets zeer kwalijks of denigrerend heeft gezegd.quote:Op maandag 21 november 2011 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Hij is over de schreef gegaan, hij heeft duidelijk zijn excuses niet eens aangeboden. Dan zou Davids het niet eens naar buiten hebben gebracht. (Kan natuurlijk ook een laffe actie zijn om low profile de rel te ontlopen, time will tell)
Maakt niet uit als hij maar zwart is.quote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef Santello het volgende:
Maar Steven wat doe je nuquote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat doet Runkle daar rechtsonder?
[ afbeelding ]
Dat bericht was alleen al voor Studio Voetbal uit. Al slaat de racisme kaart uberhaupt nergens op.quote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef Olep het volgende:
Roy wil niets weten van racismeverhaal: ‘Ik ben nog zwarter dan Edgar’
De kans dat Johan en Sjakie door Dokter Frankenstein aan elkaar worden genaaid is inderdaad - gelukkig - te verwaarlozen. Wat ik bedoel is dat beide partijen nog ruim de tijd krijgen hun krachten op te laden voor de grote showdown. Dat betekent dat de soap en het moddergooien doorgaat. Wat dat betreft mogen ze van mij morgen om drie uur bij de hekje afspreken om elkaar op het (kunst)gebit te timmeren. Dan is het tenminste klaar.quote:Op maandag 21 november 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is niet realistisch.. dus niet leuk.
Heb ik al 7x voorbij zien komenquote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef Olep het volgende:
Het gaat er niet om wat jij en ik ervan vinden. Davids is duidelijk gekwetst. Daar gaat het om.quote:Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is het waar, kan toch? Als het überhaupt al gezegd is. En dan nog, hoezo zou iemand zich verontschuldigen tegenover zo'n grote verrader? Het is niet alsof hij iets zeer kwalijks of denigrerend heeft gezegd.
Ik vind het geen goedpraten hoor wat hier gebeurt, ik vind dat 'jullie' overdrijven.
Dat gelooft toch geen hond man.quote:Op maandag 21 november 2011 00:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij en ik ervan vinden. Davids is duidelijk gekwetst. Daar gaat het om.
Davids en gekwetstquote:Op maandag 21 november 2011 00:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij en ik ervan vinden. Davids is duidelijk gekwetst. Daar gaat het om.
Davids was al heel lang gekwetst dan, helaas werd de pijn pas vandaag ondragelijk wat gek genoeg verdacht goed uitkwam voor de rest van de RvC. Gelukkig is Ten Have een dusdanig goede vriend dat hij geen seconde nadacht en snel zijn vriendjes bij Studio Voetbal opbelde om Davids te verdedigen, want dat is wat echte vrienden doenquote:Op maandag 21 november 2011 00:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Roy is een onderdanig nietszeggend negertje zonder mening, die ver onder Cruijff in de organisatie functioneert. Dan is het prima. Ze moeten geen mening willen hebben, alleen maar werken voor ons.quote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef Olep het volgende:
Dan is er geen betaald voetbal meer in NLquote:Op maandag 21 november 2011 00:52 schreef Caland het volgende:
Jongens, ik ga slapen. Bedankt voor het lachen.
Laten jullie het wel weten wanneer Ajax opgeheven wordt?
Groetjens.
Later vandaag weer verder man. Telegraaf en VI kunnen later vandaag weer.quote:Op maandag 21 november 2011 00:52 schreef Caland het volgende:
Jongens, ik ga slapen. Bedankt voor het lachen.
Laten jullie het wel weten wanneer Ajax opgeheven wordt?
Groetjens.
Toch wel de leukste post van de avondquote:Op maandag 21 november 2011 00:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Roy is een onderdanig nietszeggend negertje zonder mening, die ver onder Cruijff in de organisatie functioneert. Dan is het prima. Ze moeten geen mening willen hebben, alleen maar werken voor ons.
Ik kan het me overigens wel voorstellen, die hele kabel die anders in de AFC Ajax komt....![]()
Komt een beetje over als Seedorf destijds in Oranje. Dacht effe dat hij een mening moest hebben. Zwarte kent zijn plaats niet. Werd hem ook duidelijk gemaakt toen hij met Milan bij Ajax moest spelen. Hier hebben ze het niet voor het zeggen...
Overmars directeur. Van Basten golfambassadeur. Edgar wordt wegbezuinigd naar Ajax Incasso en gaat openstaande bedragen ophalen bij debiteuren thuis of op kantoor. Van Gaal achter de bar in het spelershome. Hij brengt een cocktail als Sjaak met zijn pezige vingers knipt. Johan is via gigantische flatscreens overal aanwezig - zelfs in de kleedkamer en onder de douche. Vanaf zijn vergulde zetel in Spanje organiseert en motiveert de oude baas zijn jeugdliefde, als een soort goedaardige Big Brother.quote:Op maandag 21 november 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou het droomscenario zijn. Van Gaal en Cruijff samen én Ten have weg![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 00:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Roy is een onderdanig nietszeggend negertje zonder mening, die ver onder Cruijff in de organisatie functioneert. Dan is het prima. Ze moeten geen mening willen hebben, alleen maar werken voor ons.
Ik kan het me overigens wel voorstellen, die hele kabel die anders in de AFC Ajax komt....![]()
Komt een beetje over als Seedorf destijds in Oranje. Dacht effe dat hij een mening moest hebben. Zwarte kent zijn plaats niet. Werd hem ook duidelijk gemaakt toen hij met Milan bij Ajax moest spelen. Hier hebben ze het niet voor het zeggen...
Helaas wel, ik had liever Mauro.quote:Op maandag 21 november 2011 00:55 schreef TakAFCA het volgende:
Heeft Davids al een verblijfsvergunning?
Misschien kunnen we nog ruilen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helaas wel, ik had liever Mauro.
Misschien kan Bleker hem een keer naar PSV meenemen. Er zal daar heus nog wel plek zijn voor zo'n voormalig topspeler in de organisatie, ballenjongen lijkt me wel wat voor hem.quote:
Hoe is die als linksback?quote:Op maandag 21 november 2011 00:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helaas wel, ik had liever Mauro.
LAger dan in het bed van je zusje kan het niet zijnquote:Op maandag 21 november 2011 01:00 schreef Parafernalia het volgende:
Het niveau is hier nóg lager dan bij Ajax
Dit is Ajax.quote:Op maandag 21 november 2011 01:00 schreef Parafernalia het volgende:
Het niveau is hier nóg lager dan bij Ajax
quote:Op maandag 21 november 2011 00:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
voe is zijn zusje, vernomen uit zeer betrouwbare bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 november 1995 aldus die site, dus ja. Al had ik er wel een kalender voor nodig. (Oh jeej dit gaat weer de verkeerde kant op, voor je het weet closed Happel het topicquote:
Wtf, zag mijn buurmeisje er maar zo uit, die ziet er nog zo jong uit en is nog ouder ookquote:Op maandag 21 november 2011 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 november 1995 aldus die site, dus ja. Al had ik er wel een kalender voor nodig. (Oh jeej dit gaat weer de verkeerde kant op, voor je het weet closed Happel het topic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ze 14, echt fucking jailbait man.
Cruijff
[ Bericht 22% gewijzigd door Smoofie op 21-11-2011 01:34:24 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Op pagina 3 is ze verkleed als vos.quote:Op maandag 21 november 2011 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf, zag mijn buurmeisje er maar zo uit, die ziet er nog zo jong uit en is nog ouder ook
Vos, en dit kan ik zelfs geen Ajaxdraai geven... Ja Smoofie dit is jailbait van de hoogste ordequote:Op maandag 21 november 2011 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op pagina 3 is ze verkleed als wolf. [ afbeelding ]
aha ja klopt .quote:Op maandag 21 november 2011 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vos, en dit kan ik zelfs geen Ajaxdraai geven... Ja Smoofie dit is jailbait van de hoogste orde
Als je de Scandinavische voetballers in Nederland mag geloven heb je de taal zo onder de knie. Over Scandinavische voetballers gesproken, Eriksen was weer niet veel soeps afgelopen zaterdagquote:Op maandag 21 november 2011 01:28 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat ik maar ga verhuizen naar norwegen
Smooffquote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Smoofie heeft geen spoilers, die krijgt nog een keiharde ban jwz.
Vanavond VI, lekker genieten van Derksen over deze nieuwe zaken.
quote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Smoofie heeft geen spoilers, die krijgt nog een keiharde ban jwz.
Vanavond VI, lekker genieten van Derksen over deze nieuwe zaken.
Minder hakjes, is jammer genoeg niet een speler die in een bagger elftal even gaat shinen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je de Scandinavische voetballers in Nederland mag geloven heb je de taal zo onder de knie. Over Scandinavische voetballers gesproken, Eriksen was weer niet veel soeps afgelopen zaterdag![]()
(BAM! daar is de link met Ajax)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 daar omfg..
Dat is dus 5 jaar jonger dan Eriksen
(ajax draai)AFCA
Qui audet adipiscitur
Dat wel, maar bijvoorbeeld die aanname tegen het einde van de wedstrijd waardoor hij niet kon uithalen het uiteindelijk maar wilde oplossen met een wippertje over de verdediging heen gaf mij wel een behoorlijk facepalm gevoel.quote:Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Minder hakjes, is jammer genoeg niet een speler die in een bagger elftal even gaat shinen.Heel soms maarja, die jongen is nog maar 19 jaar.
snel pas je post aan ik heb mijn post ook aangepast!!!!quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Haha je begint het onder de knie te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 daar omfg..
Dat is dus 5 jaar jonger dan Eriksen
(ajax draai)FUck wat zijn we irritant bezig, ik ga maar stoppen al is het wel de schuld van die ratten in de RvC. Die lokken een hoog trollgehalte bij mij op
![]()
Bij mij ook, ook een hoog homocide-gehalte.quote:Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha je begint het onder de knie te krijgenFUck wat zijn we irritant bezig, ik ga maar stoppen al is het wel de schuld van die ratten in de RvC. Die lokken een hoog trollgehalte bij mij op
Ok dit is echt fucked up, Publieke omroepquote:Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Er is een ongesneden filmpje van het interview van Edgar Davids, er zat gewoon een media adviseur naast en ze moesten verschillende dingen over doen. Dit stond kort online en is daarna gelijk offline gehaald. Dit heeft iemand nog kunnen capturen:
Ze zochten er gewoon naar zeg maar.
Sla het op.!!!!!!!!! Voordat het wordt weggehaaldquote:Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dit is echt fucked up, Publieke omroep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ja, ruim 11 minuten lang, eind van de middag stond het op nos.nl. Een filmpje dus waarin NIET was gesneden. Wat je zag was Joep Schreuder die Davids interviewde, waarbij diverse keren overnieuw werd begonnen.
Naast Davids (buiten beeld) stond een man die steeds hoorbaar influisterde (aan Schreuder) of het goed was, welke vraag nu nog moest, etc. Schreuder telde dan steeds van: 5,4,3, en stelde de vraag dan nog eens, of iets aangepast. Ook vroeg ie (Schreuder) een keer letterlijk aan die man: "was dat wel goed?"
Helemaal aan het eind kwam Davids ineens, out of the blue en in een quasi-bijzin, met die racisme opmerking. Schreuder reageerde (vond ik) vreemd, nauwelijks aangedaan, maar meteen met de wedervraag van: in de RvC? Vervolgens werd het afgesloten met Schreuder's opmerking van: "daar schrik ik van", waarop Davids zei van "ik schrok er ook van". Daarna stopte het filmpje heel abrupt, alsof iemand abrupt op de UIT-knop van de camera drukte.
Ik vond het tenenkrommend en had er al een vreemd gevoel bij.. Davids kwam over als een nerveuze man en kwam moeilijk uit z'n woorden kwam. Mijn vreemde gevoel is nu alleen maar verstekt, na wat ik vanavond weer zie met dat opzetje door Arno Vermeulen - Ten Have en het feit dat het filmpje in die vorm ineens van de site is verdwenen.
Het stinkt!
quote:Nadat gevraagd is over de oorlogstaal en Davids hier antwoord op heeft gegeven, wordt er ingegrepen. Er moet dieper in worden gegaan op de rol van Johan: of hij de boel frustreert. Davids kan hierop zijn antwoord over racisme binnen de RvC [lees: Johan] droppen. Dit filmpje met deze kunstgreep staat maar kort online...
quote:Foute opmerking als het waar is (al is het m.i. geen racisme, er wordt geen oordeel gegeven aan z’n kleur maar aan z’n capaciteiten) maar ik heb alle redenen om te twijfelen aan de eerlijkheid van de RvC. Hier een paar voorbeelden:
- Römer en Ten Have die totaal iets anders zeggen over het inlichten van Cruijff. Ten Have zegt dat Cruijff (wel niet inlichten Cruijff)
Ten Have zegt: ‘Johan Cruijff is gekend in elke stap die wij zetten, in het hele proces’
Römer zegt: ‘ Hij wist er niet van tot het moment dat wij het hem wilden gaan vertellen namelijk in het officiėle moment van de vergadering.’
Dit zijn beiden letterlijke quotes (zie de uitzending met Cruijff bij Pauw en Witteman)
- Davids en Ten Have die totaal iets anders zeggen over wie Van Gaal benaderd heeft:
Davids zegt:
Davids ontkent dat hij degene is die Louis van Gaal benaderde om als algemeen directeur aan de slag te gaan bij Ajax. “Er gebeuren hier dingen die je soms alleen in de film ziet”, zo zegt hij over de situatie binnen de club.
Ten Have zegt:
RIJSWIJK - Edgar Davids legde het eerste contact voor Ajax met Louis van Gaal. „Hij heeft dat alleen gedaan en was succesvol”, zegt voorzitter Steven ten Have van de Raad van Commissarissen in AD Sportwereld. De rvc stelde woensdag Van Gaal aan als directeur van de Amsterdamse club.
- De lichaamshouding van Davids toen hij over het racisme begon. Begon te wiebelen, draait zijn hoofd weg, lippen trillen, knipperde extra vaak met zijn ogen. Typisch iemand die liegt.
- Ten Have (en sowieso iedereen die er bij was) die vermeld dat het er fair aan toe is gegaan bij de ledenraadsvergadering. Later bij Studio voetbal meldt hij echter het volgende: Edgar kwam net uit een vergadering waarin hij net getergd en geļntimideerd is tot op het bot, op een onfatsoenlijke manier.
- Ten Have die na de ledenraadsvergadering het volgende vertelt: ‘het is in het belang van Ajax geen verdachtmakingen naar buiten te brengen’. Later die dag is hij degene die Arno Vermeulen vertelt wat Cruijff precies gezegd zou hebben (Je zit hier omdat je zwart bent dus).
Kortom; liegen is niets nieuws voor ze. En dat heb ik het nog niet eens gehad over de achterbakse streken m.b.t. het aanstellen van Van Gaal achter de rug van Cruijff om het hele gedoe met die brief van de Telegraaf (en uberhaubt het feit dat ze achter Cruijff z’n rug om naar de telegraaf zijn gestapt om daar aan te dringen om het stop zetten van zijn column).
Dus laat maar komen met die tape.
Ik kan net mijn computer aanzetten...quote:Op maandag 21 november 2011 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sla het op.!!!!!!!!! Voordat het wordt weggehaald
Haha...dit moet echt in VI voorbijkomen morgen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Er is een ongesneden filmpje van het interview van Edgar Davids, er zat gewoon een media adviseur naast en ze moesten verschillende dingen over doen. Dit stond kort online en is daarna gelijk offline gehaald. Dit heeft iemand nog kunnen capturen:
Ze zochten er gewoon naar zeg maar.
Wat een gluipers die gasten van de NOS.quote:Nadat gevraagd is over de oorlogstaal en Davids hier antwoord op heeft gegeven, wordt er ingegrepen. Er moet dieper in worden gegaan op de rol van Johan: of hij de boel frustreert. Davids kan hierop zijn antwoord over racisme binnen de RvC [lees: Johan] droppen. Dit filmpje met deze kunstgreep staat maar kort online...
De uploader heeft het natuurlijk nog.quote:Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef ajacied4lf het volgende:
iemand zou dit ff moeten opslaan eigenlijk.
Zie OPquote:Op maandag 21 november 2011 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben ze nu die geniale JC, Sjaak Swart en Ludo Sanders picca eraf gehaald?
Heeft iemand hem nog voor me?
en VI.quote:Op maandag 21 november 2011 02:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet niet , maar iemand moet dit mailen + die post met al de geloog van de RvC naar de redactie sport van Televaag
quote:Op maandag 21 november 2011 02:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ga nu maar eens slapen, over 5 uren op.
Ik kwam dit ineens tegen. Ik ben verbijsterd. Ongelofelijk.
Cruijff.
Ik probeerde te mailen naar Televaag, maar er treedt steeds een fout op. Vi weet ik het adres niet van.quote:
Mail verstuurdquote:Hallo,
Ik kwam dit zojuist tegen op het internet:
Daaruit blijkt dat het interview in scéne is gezet. Ongelofelijk dus. Ook wil ik u een post geven van een forum waarin duidelijk wordt dat de RvC van Ajax heeft gelogen.
AFC Ajax #1658 Et tu, Davids?
Is de link. Hopelijk doet u er wat mee.
Stuur het ook naar VI zou ik zeggen, dan weet je zeker dat het aan bod komt. Past prima binnen het verhaaltje van Johan Derksen.quote:
Dit was naar VIquote:Op maandag 21 november 2011 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stuur het ook naar VI zou ik zeggen, dan weet je zeker dat het aan bod komt. Past prima binnen het verhaaltje van Johan Derksen.
redactie@vi.nl?quote:Op maandag 21 november 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit was naar VITelevaag werkt niet.
Haha ok...nooit gedacht dat ik zoveel zou posten in een Ajax-topic, maar deze hele soap is gewoon echt te gek voor woorden.quote:Op maandag 21 november 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit was naar VITelevaag werkt niet.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 21 november 2011 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb gwn mail gestuurd via Site? Is dat het officiele adres dan?
Ik sms Wilfred wel gewoon even. Moment.quote:Op maandag 21 november 2011 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja het ook al naar Dumpert en dergelijke gestuurd dus dat komt wel op straat. Al is de uitkomst dat de NOS en de RvC samenwerken om Cruijff we te werken natuurlijk niks nieuws, maar heb je met dit filmpje des te meer bewijs.quote:Op maandag 21 november 2011 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooiquote:
Worden voorgekauwd? Hij heeft gewoon zijn eigen antwoorden toch? Alleen grijpt iemand in, en die stuurt Joep vooral, en niet Edgar. Edgar wil gewoon een paar keer opnieuw beginnen omdat hij zaken niet goed weet te formuleren.quote:Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Uit dit filmpje blijkt trouwens wel weer dat Davids nog te dom is om te schijten, wat een debiel. Echt elk antwoord moet voor hem worden voorgekauwd.
Wanneer je naar dat rauwe materiaal kijkt, lijkt dat niet echt opgezet te zijn, en Davids dit uit zichzelf te zeggen. En ook al zou dit wel zo zijn, so what? Het is gezegd, en de NOS wil dit natuurlijk in hun uitzending hebben. Net als ze ook gewoon hebben gezegd dat ze niet netjes met Johan omgingen wanneer het om het maken van afspraken gingen, en dat het schandalig was dat team Ten Have suggereerde dat Cruijff niet het belang van Ajax voor ogen hield.quote:Op maandag 21 november 2011 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
En toch is het niks nieuws dit alleen heb je nu fysiek bewijs. Ik bedoel een incident in augustus wordt opeens door Davids vandaag naar buiten gebracht en Ten Have belt voor het eerst ooit een programma binnen om het te bevestigen. Dat was voor mij al genoeg bewijs dat dit opgezet werk is.
Vooraf heeft Davids natuurlijk te horen gekregen wat hij moet zeggenquote:Op maandag 21 november 2011 02:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Worden voorgekauwd? Hij heeft gewoon zijn eigen antwoorden toch? Alleen grijpt iemand in, en die stuurt Joep vooral, en niet Edgar. Edgar wil gewoon een paar keer opnieuw beginnen omdat hij zaken niet goed weet te formuleren.
Dus ik denk dat je zelf niet zo goed begrijpt wat je precies ziet.
Je ziet hem na elke zin krampachtig nadenken + een lange ehhhhhhh wat moest ik ook alweer zeggen al wiebelend op zijn benen van zenuwenquote:Op maandag 21 november 2011 02:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Worden voorgekauwd? Hij heeft gewoon zijn eigen antwoorden toch? Alleen grijpt iemand in, en die stuurt Joep vooral, en niet Edgar. Edgar wil gewoon een paar keer opnieuw beginnen omdat hij zaken niet goed weet te formuleren.
En er was volgens Ten Have ook geen enkele reden dat "racist" Johan niet bij de club kon blijven. Terwijl hij op dat moment wist van die zogenaamde racistische opmerking.quote:Op maandag 21 november 2011 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
En toch is het niks nieuws dit alleen heb je nu fysiek bewijs. Ik bedoel een incident in augustus wordt opeens door Davids vandaag naar buiten gebracht en Ten Have belt voor het eerst ooit een programma binnen om het te bevestigen. Dat was voor mij al genoeg bewijs dat dit opgezet werk is.
[..]
Mooien veel succes met opstaan over 4 uur nog wat
Hoi NOS-medewerkerquote:Op maandag 21 november 2011 02:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Wanneer je naar dat rauwe materiaal kijkt, lijkt dat niet echt opgezet te zijn, en Davids dit uit zichzelf te zeggen. En ook al zou dit wel zo zijn, so what? Het is gezegd, en de NOS wil dit natuurlijk in hun uitzending hebben. Net als ze ook gewoon hebben gezegd dat ze niet netjes met Johan omgingen wanneer het om het maken van afspraken gingen, en dat het schandalig was dat team Ten Have suggereerde dat Cruijff niet het belang van Ajax voor ogen hield.
Dat die hele complottheorie van dat de NOS een opzetje heeft gemaakt, is echt onzin, en Ten Have belde gewoon om ze tegen te spreken over de negatieve toon die gezet werd in SV over hem, en wilde kennelijk (misschien met een agenda, maar dan nog) het ook voor Davids opnemen, dat hij daar geen karaktermoord aan het plegen was, maar dat Cruijff dit gewoon gezegd heeft, en zich ongepast gedragen heeft.
Ik vind het vreemd dat je deze woorden van Cruijff aan het legitimeren bent en het probeert af te doen als een complot van de NOS.
Dat doet mij eerder denken dat hij niets voorgekauwd heeft gekregen, omdat je het dan niet hersenloos kan opdreunen.quote:Op maandag 21 november 2011 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet hem na elke zin krampachtig nadenken + een lange ehhhhhhh wat moest ik ook alweer zeggen al wiebelend op zijn benen van zenuwen
Ja, tuurlijk....quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooraf heeft Davids natuurlijk te horen gekregen wat hij moet zeggen
Loop niet zo te janken. Ik geef alleen aan wat de feiten zijn, en dat je daarnaar moet kijken, in plaats van domme complottheorieėn die niets aan de discussie toevoegen.quote:Op maandag 21 november 2011 02:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoi NOS-medewerker. Mooi lullen kun je iig wel
.
Niemand noemt hem een racist. Davids zei alleen dat het tot het racistische aan toe ging. En als die opmerking gemaakt is, klopt dat gewoon.quote:Op maandag 21 november 2011 02:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En er was volgens Ten Have ook geen enkele reden dat "racist" Johan niet bij de club kon blijven. Terwijl hij op dat moment wist van die zogenaamde racistische opmerking.
O, 'iets aan zijn gezichtsuitdrukkingen'quote:Op maandag 21 november 2011 02:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Zijn (Davids) gezichtsuitdrukking klopt gewoon iets niet aan. Hoe die lult zal me een rotzorg zijn.
Weet je ik vind het prima ieder zijn eigen mening. Het is tamelijk kut om een discussie zo te eindigen, maar je gaat mijn visie niet veranderen ik denk erover zoals ik heb uitgetypt en geloof eigenlijk ook bijna niet dat je het deels ook wel ziet. Al twijfel ik dan alweer aan je mening en gaat het foutquote:Op maandag 21 november 2011 02:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken. Ik geef alleen aan wat de feiten zijn, en dat je daarnaar moet kijken, in plaats van domme complottheorieėn die niets aan de discussie toevoegen.
[..]
Niemand noemt hem een racist. Davids zei alleen dat het tot het racistische aan toe ging. En als die opmerking gemaakt is, klopt dat gewoon.
Stil, anders is Kenju weer over de zeik. Zal vast een prima reden voor zijn. Dat van Egypte en Spanje is niet zo belangrijk enzo..quote:Op maandag 21 november 2011 02:39 schreef Nuchterheid het volgende:
En waarom moet de NOS hier zo nadrukkelijk mee openen in het late nieuws?
quote:Op maandag 21 november 2011 03:41 schreef Kenju het volgende:
Sjoerd Mossou van het AD twitterde de afgelopen uren:
"Auw. Beschuldigingen aan het adres van JC gaan nog een stap verder dan die van Davids alleen. Details net gehoord. Wat een puinhoop." #Ajax
"Voor meer details morgen het AD kopen. Het is niet anders." #Ajax #Davids #Cruijff
NOS, NRC, Volkskrant, Henk Spaan, het AD ----> Complot!!
Typisch.quote:Op maandag 21 november 2011 03:41 schreef Kenju het volgende:
Sjoerd Mossou van het AD twitterde de afgelopen uren:
"Auw. Beschuldigingen aan het adres van JC gaan nog een stap verder dan die van Davids alleen. Details net gehoord. Wat een puinhoop." #Ajax
"Voor meer details morgen het AD kopen. Het is niet anders." #Ajax #Davids #Cruijff
NOS, NRC, Volkskrant, Henk Spaan, het AD ----> Complot!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |