SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 21-11-2011 00:12:03 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Hoezo? Misschien is het waar wat hij zegt? Als het gezegd is. Als we dit als racisme gaan bestempelen zijn we nog erger dan die mongolen aan de andere kant van de oceaanquote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Als Cruijff het daadwerkelijk gezegd heeft (en het te bewijzen is) dan is het einde oefening voor Johan in Amsterdam.
Iedereen mag hem van mij openen, alleen Ajacied422 niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik open ook nooit meer topics gewoon als ik een lapo krijg, altijd wel iemand die het graag wil doen.
het verklaart wel waarom Davids Cruijff een dolk in den rug wil zetten.quote:
Ze proberen hun positie te behouden.quote:
quote:The racism card is always played by weak people in an organization, in order to hide their own failure.
Ik geloof eigenlijk wel dat het is gezegd, maar dat het volledig uit context wordt getrokken en het na een lange ruzie/woordenwisseling eruit is gefloept, maar het is sowieso zielig hoe het nu naar buiten wordt gebracht, en bevestigd wordt door vriendje Ten Have bij zijn vriendjes Arno en Sjek.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien is het waar wat hij zegt? Als het gezegd is. Als we dit als racisme gaan bestempelen zijn we nog erger dan die mongolen aan de andere kant van de oceaan![]()
Niemand is groter dan AFC Ajax, ook niet Davids zijn gekrenkte egoquote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het verklaart wel waarom Davids Cruijff een dolk in den rug wil zetten.
Zodat ze in Afrika blijven?quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom opent Cruijff, Cruijff Courts in Afrika als hij zwarten haat?
Hij houdt van lachende negers, niet van boos kijkende negers zoals Davidsquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen ze mooi Ajax-shirtjes naaien.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat die kiddo al ligt te tukken, hij is morgen spontaan depressief omdat hij de discussie op Fok! hierover heeft moeten missen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen mag hem van mij openen, alleen Ajacied422 niet.
Hij hangt daar altijd stiekum zijn lul in de pan met soepquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Om die Cruijff Courts zit altijd een hekwerk dat afsluitbaar is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit soort dingen (racisme of de schijn van) zal hij wel van af blijven denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Caland het volgende:
Ik verlang eigenlijk wel naar een geniale parodie van Edwin Evers op de radio morgen. Doet hij dat nog?
Zeker 20-30 posts die hij gewoon mist nu op zijn postcount.quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dat die kiddo al ligt te tukken, hij is morgen spontaan depressief omdat hij de discussie op Fok! hierover heeft moeten missen.
Is er uberhaupt een postcount op Fok?quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker 20-30 posts die hij gewoon mist nu op zijn postcount.
Je bet op Feyenoord nog geplaatst trouwens?quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dat die kiddo al ligt te tukken, hij is morgen spontaan depressief omdat hij de discussie op Fok! hierover heeft moeten missen.
Zo'n topic in General subforum, hij kijkt daar elke ochtend om 6:30.quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom kun je de aantal dag-posts vinden?
Complotquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Was dat niet helpmefok die dat zei?quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een postcount op Fok?
[..]
Je bet op Feyenoord nog geplaatst trouwens?
Welke bet? En volgens mij is er wel ergens een postcount op Fok!, geen idee waar alleen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een postcount op Fok?
[..]
Je bet op Feyenoord nog geplaatst trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn 10x erger. 818 op 1 dag. Omg :'0AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef Geo3kant het volgende:
Davids speelt racist card.. nigga please
quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
Waarom haten op ajacied 422? Heloef enAantal posts per dag voor gebruiker "chocolate-chick" van 05-09-2011 t/m 19-11-2011
Zit heloef dan altijd in PUB of zo? Ik zie hem bijna nooit hoor, zeker niet zo vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn 10x erger. 818 op 1 dag. Omg :'0
AFC AJAX
Waarom haten op ajacied 422? Heloef enAantal posts per dag voor gebruiker "chocolate-chick" van 05-09-2011 t/m 19-11-2011
Ik heb er verspreid over mijn accounts wel 1000 per dag, maar dat boeit niemand watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn 10x erger. 818 op 1 dag. Omg :'0Die mag hier niet meer komen van zijn moeder.quote:Op zondag 20 november 2011 23:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Zit heloef dan altijd in PUB of zo? Ik zie hem bijna nooit hoor, zeker niet zo vaak
quote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef TakAFCA het volgende:
Cruijff: "Nee Edgar, ik zei: Jij zit alleen in de RvC omdat je Swart kent''
![]()
![]()
![]()
quote:Edgar: "Het spijt me Johan, maar je moet wat harder praten hoor. Ik hoor je niet want ik heb een banaan in mijn oor."
Ooooohhhh, dat maggg niieeeettt!!!quote:Op zondag 20 november 2011 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er verspreid over mijn accounts wel 1000 per dag, maar dat boeit niemand wat
Die zit waarschijnlijk in slowchats, hoewel het hier ook een slowchat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn 10x erger. 818 op 1 dag. Omg :'0
Topic voor de liefhebbers: Dagcijfers #221. Die PSV-ert zit er ook trots te wezen.
Hoezo? Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
HALLO JULLIE CLUB GAAT NAAR DE HAAIEN
Ekte Ajacieden hier.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
HALLO JULLIE CLUB GAAT NAAR DE HAAIEN EN JULLIE GAAN OVER POSTCOUNS LULLEN?
Ik heb er alles al over gezegd, ik geloof er niks van. Ze zijn bang.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
Het probleem is eerder dat de helft geen Ajacied is en daarom inhoudelijke discussies afgedaan kunnen worden met copy paste omdat de stellingen toch niet veranderen.quote:
Op de stoel van Cruijff? Maar dat kan helemaal niet, zijn stoel is off-limits wanneer hij in Barcelona isquote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iets met een katoenplukker op de stoel van cruijff?
Editquote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is er met het onderste stukje gebeurd?
Toen het groot was kon je het niet zien.quote:
Ehhhh... Jawel? Toen zei ik het toch?quote:Op maandag 21 november 2011 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen het groot was kon je het niet zien.
Ok... zolang je maar geen naakte wijven gaat posten dan wordt Happel weer boos.quote:
Cruijf heeft ook in Rotterdam gespeeld. Dus kon ook.quote:Op maandag 21 november 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ehhhh... Jawel? Toen zei ik het toch?
Gast ik weet niet hoe jullie ROTTERDAM schrijven in rotjeknor, maar over het algemeen staat daar geen S tussen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cruijf heeft ook in Rotterdam gespeeld. Dus kon ook.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Laat ik hem dan toch maar inkoppen: [ afbeelding ]
wat heeftie in z'n hand?quote:
twitter:LeoDriessen twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:32:14Telegraaf opent morgen met de optie dat er een opening is voor samenwerking tussen Van Gaal en Cruyff #valentijndriessen90minutes reageer retweet
Bam. Dikke middelvinger naar die flikkers als die twee het gewoon, mja uitpraten is een groot woord, samen doenquote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Trouwens;twitter:LeoDriessen twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:32:14Telegraaf opent morgen met de optie dat er een opening is voor samenwerking tussen Van Gaal en Cruyff #valentijndriessen90minutes reageer retweet
Wat doet Runkle daar rechtsonder?quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
WTF.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat doet Runkle daar rechtsonder?
[ afbeelding ]
Hoe denk je dat dit topic aan 1658 delen komt?quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
Is dat nu fucking Ludo Sanders die ernaast zit. Zo ja:quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Ja, en dan samen Guus als trainer vastleggen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Bam. Dikke middelvinger naar die flikkers als die twee het gewoon, mja uitpraten is een groot woord, samen doen
quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat nu fucking Ludo Sanders die ernaast zit. Zo ja:![]()
Helaas, die gaat voor het geld, sorry ik bedoel UITDAGING, naar Anzhiquote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, en dan samen Guus als trainer vastleggen.
Wtf, het is echt Charlie Runkle. Met Ludoquote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof Ajax 8 miljoen per halfjaar kan missen voor een mislukking.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zeg..quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een dailypost count topic ontdenkt via dit topic en ik denk dat jij geen recht van spreken heb, waarom bestaat dat topic uberhaupt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dit topic aan 1658 delen komt?
Goed nieuws (denk ik) nu maar hopen dat de schade beperkt blijft.quote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Trouwens;twitter:LeoDriessen twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:32:14Telegraaf opent morgen met de optie dat er een opening is voor samenwerking tussen Van Gaal en Cruyff #valentijndriessen90minutes reageer retweet
Fappertquote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dit topic aan 1658 delen komt?
quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk in slowchats, hoewel het hier ook een slowchat is.
Topic voor de liefhebbers: Dagcijfers #221. Die PSV-ert zit er ook trots te wezen.
ja klopt, eredivisielive had er een itempje over.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie van gaal?quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof Ajax 8 miljoen per halfjaar kan missen voor een mislukking.
Zoals Caland al zei: Geen volwaardige soap zonder Ludo Sanders.quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zeg..![]()
Misschien kent hij Runkle van 't acteren.
Ludo weet hier inderdaad vast meer van. Altijd bezig met z'n vieze plannetjes. Misschien adviseert hij Ten Have bij het uithalen van achterbakse acties...quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf, het is echt Charlie Runkle. Met Ludo![]()
De soap neemt ongekende proporties aan.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast donder nou maar gewoon op, ga dan nog liever trollen.
Ludo wil gewoon een franchise-filiaal van de Rozeboom opstarten in de ArenA.quote:Op maandag 21 november 2011 00:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ludo weet hier inderdaad vast meer van. Altijd bezig met z'n vieze plannetjes. Misschien adviseert hij Ten Have bij het uithalen van achterbakse acties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |